Şimdi Ara

Direksiyon çevirirken çıkan ciyaklama sesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
1
Favori
11.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracın direksiyonunu çevirirken yüksek bir ciyaklama sesi çıkıyor, bunun sebebi nedir?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Direksiyonu Çevirirken Çıkan Ciyaklama Sesi: Nedenleri ve Çözümleri

    Direksiyonu çevirirken çıkan ciyaklama sesi, araç sahipleri arasında yaygın bir sorundur. Bu ses, çeşitli sorunlardan kaynaklanabilir ve dikkate alınması önemlidir.

    Nedenleri:

    • Direksiyon Kayışı Aşınması: Direksiyon kayışı, direksiyonu tekerleklere bağlar ve zamanla aşınabilir. Bu aşınma, direksiyonu çevirirken ciyaklama sesine neden olur.
    • Direksiyon Pompası Kayışının Gevşekliği: Direksiyon pompası kayışı, direksiyon sistemine güç sağlar ve gevşeklik, ciyaklama sesine neden olabilir.
    • Direksiyon Pompası Arızası: Direksiyon pompasının arızalı olması, direksiyonu çevirirken kayış sesine ve diğer sorunlara neden olabilir.
    • Direksiyon Rafı Sorunları: Direksiyon rafı, tekerlekleri yönlendirmeye yardımcı olan bir parçadır ve sorunları ciyaklama sesine neden olabilir.

    Çözümleri:

    Direksiyonu çevirirken çıkan ciyaklama sesi için çözümler, sorunun kaynağına bağlıdır:

    • Aşınmış Direksiyon Kayışının Değişimi: Aşınmış direksiyon kayışı değiştirilmelidir.
    • Gevşek Direksiyon Pompası Kayışının Sıkılması: Direksiyon pompası kayışı sıkılmalıdır.
    • Arızalı Direksiyon Pompasının Değiştirilmesi: Arızalı direksiyon pompası değiştirilmelidir.
    • Direksiyon Rafı Sorunlarının Onarımı: Direksiyon rafı sorunları, bir tamirci tarafından onarılmalıdır.

    Direksiyonu çevirirken çıkan ciyaklama sesini görmezden gelmemek önemlidir. Bu ses, direksiyon sisteminin ciddi sorunlarına işaret edebilir ve güvenli sürüşü etkileyebilir. Sorunu zamanında tespit etmek ve çözmek, maliyetli onarımlardan kaçınmanıza ve aracınızın güvenli çalışmasını sağlamanıza yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • evet. genellikle 20 km altındaki hızlarda oluyor. Sebebini bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lotus1

    evet. genellikle 20 km altındaki hızlarda oluyor. Sebebini bilen varmı?
    arabanın markası modeli nedir.plastik gıcırdaması gibi bi sesse amartisör kulelerinden yapabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barakudaaa -- 15 Mayıs 2007; 13:22:30 >
  • bendede var aynı sesten nedir cidden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seat ibiza 93

    bendede var aynı sesten nedir cidden
    direksiyon pompasının kayış ötme sesi o .kayışı değiştirin bişeyi kalmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turbo_diesel

    direksiyon pompasının kayış ötme sesi o .kayışı değiştirin bişeyi kalmaz.

    Alıntıları Göster
    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirbayramacar

    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!

    sana mercedes derse ne yapcaksın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esdegel06

    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!

    sana mercedes derse ne yapcaksın

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: play_boy


    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!

    sana mercedes derse ne yapcaksın

    Bazı araçlarda kronik sorunlar var. O yüzden sormuş markayı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loop

    quote:

    Orjinalden alıntı: play_boy


    quote:

    Orjinalden alıntı: emirbayramacar

    eğer bahsettiğin o normal servo sesiyse olağan ama değilse birçok nedeni vardır!aracının markasını yazda yardımcı olalım!

    sana mercedes derse ne yapcaksın

    Bazı araçlarda kronik sorunlar var. O yüzden sormuş markayı

    Alıntıları Göster
    1-Yağ eksikliği
    2-Kayış
    Kamyonlardan tecrübe ile sabittir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    1-Yağ eksikliği
    2-Kayış
    Kamyonlardan tecrübe ile sabittir.

    Alıntıları Göster
    kayıştandır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsray4ever

    kayıştandır

    Alıntıları Göster
    Direksiyon pompasından yada direksiyon pompasının kayışından yapabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Direksiyon pompasından yada direksiyon pompasının kayışından yapabilir.

    Alıntıları Göster
    Aracın markası Mitsubishi Nimbus. Ayrıca cevaplar için çok sağolun arkadaşlar




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tefendi -- 15 Mayıs 2007; 23:10:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tefendi

    Aracın markası Mitsubishi Nimbus. Ayrıca cevaplar için çok sağolun arkadaşlar



    Alıntıları Göster
    Bazı arkadaşlar kayıştandır demiş bunu değiştirmek kolay mı? Arabayı aldığım kişi trigger kayışı yeni değişti demişti acaba bu kayışın yeni olmasından olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tefendi

    Bazı arkadaşlar kayıştandır demiş bunu değiştirmek kolay mı? Arabayı aldığım kişi trigger kayışı yeni değişti demişti acaba bu kayışın yeni olmasından olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    triger kayisindan degilde

    direksiyon pmpasini ceviren kayiss

    buyuk ihtimalle gevsek biraz gerdirilirse hallolur sanirim
    dusuk hizlarda yapmasina gelince yuksek hizlarda zaten direksiyonu cok fazla ceviremezsin ondan dolayi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polotje

    triger kayisindan degilde

    direksiyon pmpasini ceviren kayiss

    buyuk ihtimalle gevsek biraz gerdirilirse hallolur sanirim
    dusuk hizlarda yapmasina gelince yuksek hizlarda zaten direksiyonu cok fazla ceviremezsin ondan dolayi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    triger kayisindan degilde

    direksiyon pmpasini ceviren kayiss

    buyuk ihtimalle gevsek biraz gerdirilirse hallolur sanirim
    dusuk hizlarda yapmasina gelince yuksek hizlarda zaten direksiyonu cok fazla ceviremezsin ondan dolayi




    Bu dediğin daha mantıklı dostum bunu bir deneyeceğim ancak bu bahsettiğin kayışı nasıl anlarım. Modelden modele farklı ancak genel itibariyle bu kayışa aşağıdan mı yukarıdan mı ulaşılır?




  • Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.
    quote:

    Orjinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.


    Siz konuyu anlamadınız. Asfalt ile alakası yok mevzuunun. Araba daha hareket etmeden direksiyonu çevirince çıkan bir ciyaklama sesinden bahsediyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tefendi

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.


    Siz konuyu anlamadınız. Asfalt ile alakası yok mevzuunun. Araba daha hareket etmeden direksiyonu çevirince çıkan bir ciyaklama sesinden bahsediyoruz.

    Alıntıları Göster
    Benim araçta daha önce olmuştu. Rot başlarındaki lastik kafalar eskimiş ve boşluk oluşmuştu. Bu boşluk direksiyonu her çevirişinde lastiklerin sürütnmesine neden oluyor hatta araçta fazla yük varsa lastikler daha da zorlanıyor ve daha fazla cıyaklama oluyordu. çok masraf açmadı bana rot başlarındaki lastik kafalar değişti ve gıcırtı kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tefendi

    quote:

    Orjinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.


    Siz konuyu anlamadınız. Asfalt ile alakası yok mevzuunun. Araba daha hareket etmeden direksiyonu çevirince çıkan bir ciyaklama sesinden bahsediyoruz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tefendi


    quote:

    Orjinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.


    Siz konuyu anlamadınız. Asfalt ile alakası yok mevzuunun. Araba daha hareket etmeden direksiyonu çevirince çıkan bir ciyaklama sesinden bahsediyoruz.



    evet
    arkadaşım en doğru cevabı sen vrmişsin bende bişey daha ekliyecem rot ayarındanda olabilir eğer lastik içe doğru kapatmışsa bunu yapabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: final fantasy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Tefendi


    quote:

    Orjinalden alıntı: serdarv

    Bence her araçta olabilen bir olay bu. Lastiklerin asfalt yüzeye temasında sürtünmeden dolayı çıkar bu ses. Aynı olayı toprak yolda denerseniz ses çık maz.


    Siz konuyu anlamadınız. Asfalt ile alakası yok mevzuunun. Araba daha hareket etmeden direksiyonu çevirince çıkan bir ciyaklama sesinden bahsediyoruz.



    evet
    arkadaşım en doğru cevabı sen vrmişsin bende bişey daha ekliyecem rot ayarındanda olabilir eğer lastik içe doğru kapatmışsa bunu yapabilir

    Alıntıları Göster
    Çok sağolun arkadaşlar galiba bizim hastalığın tespitine en yakını buydu. Rot başlarına bir baktırmak lazım..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.