Şimdi Ara

Direksiyon sınavı tavsiyelerim ve olacaklar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1. Öz güvenli olun heyecana gerek yok, sizin heyecanınızdan daha önemli sınavı geçebilmeniz bunu düşünün.

    2.Araba lastiklerini yalandan gözle kontrol edin.

    3.komisyoncu ile merhabalaşın.Kimliğiniz elinizde bulunsun komisyoncuya gösterip kağıda imza atcaksınız.

    4. Size kaput ve bagaj bölümünden akü-motor yağı falan bunların yerini göstermenizi isteyecek.


    5. Sonra arabaya bindiniz.

    6.Silecek,ışıklandırmayı falan sorcaklar.

    7. Koltuk ayarınızı yapın debriyaja nasıl rahat basabiliyosanız.kemerinizi takın.

    8. Arabanın boşta olduğunu kontrol edin debriyaja basıp arabayı çalıştırın.Aynaları ayarlamayı unutmayın.

    9. 1. vitese atın sola sinyal verip aynaları kontrol ederek yavaşça kalkın.Hızınız 20 km olunca 2 ye atabilirsiniz. Sınavda 3. vitese geçmeyin derim.Her yer aynı olmadığı için bilemiyorum ama 3. vitese gerek duyulmuyor.Mutlaka aynaları 15 saniyede bir kontrol edin sinyal vermeyi unutmayın.

    10. Yokuşta kaldırmaya yaklaştık Sağ şeride sinyalimizi vererek geçiyoruz ve duruyoruz.

    11. Kalkacağımız zaman sola sinyal veriyoruz.Sağ ayak frende sol ayakta kavrama noktasına gelince freni bırakın hemen kalkıyor.Eğer kavrama noktasını anlayamıyosanız yaklaşık 5-10 cm kaldırdıktan sonra freni bırakın hafif geri gitmesi sorun değil.Eğer istop ettirirseniz hemen çalıştırın devam edin.(indirmezlerse tabi)

    12.Geldik geri geri gitmeye sağ şeride girdik arabanın düz durduğuna emin olup 4 lüleri yakıp debriyajla geri geri gidelim.Direksiyonu bıraksanızda düz gider ama bırakmayın.Sağ sola çevirmemeye dikkat edin. (çok kolay)

    13.Geldik park yapmaya

    Arabayı dubaya yanaştırın.

    4 lüleri yakın.

    sağ aynayı aşağı indirin dubanın altını görecek şekilde.

    sağ arka tekerleğin ortası dubayla göz göze gelsin.

    Tam sağa kırın yavaş yavaş geri gidin.

    sol aynanın solunda çizgi var o çizgiyi geçince durun tam sola kırın geri geri gelince tam park yapmış oluyosunuz.


    14.Kalkış yapmadan önce sağ aynamızı düzeltelim.4 lüleri söndürün sola sinyal verip çıkın.Başlangıç noktasına geldiniz.Vitesi boşa alın, el frenini çekin, kontağı kapatın.Komisyoncu geçmiş olsun diyecek sizde teşekkürler iyi günler diyip inebilirsiniz.


    15.Heyecanla açıklanmasını bekleyeceksiniz.


    Ben tek seferde geçtim umarım yardımcı olmuş olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DC2C35452 -- 19 Ocak 2016; 19:52:29 >







  • Sık sık aynayı kontrol edin,sinyalleri unutmayın hatta ileride sinyal vereceksiniz ya önceden sol elinizi sinyal koluna götürün komisyon sinyal yak diye uyarmasın,komisyon soru sorarsa yoldan gözünüzü ayırmadan cevap verin,komisyon bas dese bile hız sınırlarını aşmayın,kırmızı ışıklara yaklaşırken azar azar yavaşlayarak ve vites küçülterek düşürün bu sayede yeşile yakalayıp hiç durmadan geçebilirsiniz sakın ve sakın sarı ya da kırmızıda geçmeyin ışıklarda acelecili davranmayın.bu yokuşta kaldırmada aynadan bakın yol musaitse frenden ayağınızı çekin ve hemen gaz verin bu sayede geri kaçırmadan kaldırırsınız geri kaçırmayın indirilebilirsiniz çünkü diğer araçları tehlikeye sokuyorsunuz,yokuş aşağı ya da duz zeminlerde ilk önce gaz verip sonra debriyajdan ayağınızı yavaş yavaş çekebilirsiniz,sokak aralarında felan giderken 3 e çıkmayın eğer bölünmüş yola felan çıkarsanız 3 e yakın,en önemlisi heyecan yapmayın heyecan yapınca geçilemiyor bu sınav tecrübesini yaşadım soğukkanlı olarak sürmeniz gerekiyor yoksa kalırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.