Arkadaşlar iyi akşamlar. bu sorundan muzdarip benim gibi pek çok kişi olduğunu fark ettim ve kendi uyguladığım çözümü sizinle paylaşmak istedim. Lütfen sorunu ve uygulama şeklini dikkatli okuyun ve ustalığınız yoksa uygulamaya kalkışmayın. Başka sorular için mesaj kutumu yeşillendirebilirsiniz. USB Aktarım Sorunu *Cihazınız standart kabloyla şarj oluyor ancak o kablo dahil hiçbir kabloyla USB aktarımı yapmıyorsa sorun çok büyük ihtimalle USB Portu Arızası DEĞİLDİR.
Neden USB Bozuk Değildir ? * Çünkü hayatınız boyunca en az 1 kere Mini USB, micro USB lehimi gördüyseniz eğer yapısı şöyledir. İki yanda 2'şer bacak ve ortada arkada sıralı 5 bacak vardır. Arkadaki 5 bacağın hasar görmesidir esas USB sorunu. Lakin Şarj sorunu olmadığından bu bacakların hiçbiri zarar görmemiştir diyebiliriz. Tabiki istisnalar olabilir, bacaklar fabrikasyon olarak bile yamuk olabilir. Hiç belli olmaz
Esas Sorun ve Çözüm *Discovery, E3, Blu Life Play; Her ne olarak adlandırıyorsanız artık. Bu cihaz tasarım sorunlarına sahip. Bunlardan en önemlilerden birisi de USB pozisyonu ve toz kapağı. USB yeri artık tartışılacak bir konu değil tabi, lakin USB portunun içi hep toz dolmakta. toz dediysem kum tarzı değil. Böyle pamukçuk pamukçuk olur duvarları. İnce bir iğne ucuyla iletken kart haricindeki tüm duvarları aşağıdan yukarı doğru temizleyin. İyice temizledikten sonra USB portunu deneyin.
Yorumlarınızı bekliyorum
Telefonum şarj alıyor fakat usb bağlanmıyor bilgisayara. En başta ben de yazılımsal düşündüm. Ardından hard reset gibi işlemler uyguladım fakat olmadı. Sanırsam sorun o dişlerde. Zamanla yıpranıyorlar ve içten lehim kopmaya başlıyor. Elektrik aktarımı ve bilgi aktarımı dişleri sanırsam farklı.
Dişlerin farklı olması mümkün değil çünkü bu Micro USB, farklı bir yapısı olsaydı başka kablolarla uyum sağlayamazdı. Hala çalışmıyorsa cihazın USB işlevi bu yöntemi deneyin. Temizledikten sonra yorumunuzu bekliyorum. Çünkü sorun temas etmemesi, USB tamamen girmeli içeri.
Telefon Karaman'ın koyunu gibi oyunları sonradan çıkıyor. Aldıktan 15-30 gün sonrasına USB şarj bağlantıları kırılıyor ve TELPA kullanıcı hatası diyerek servis bedelini dayıyor. İKi üç ay sonra cihaz yavaşlıyor hard reset atmanız gerekiyor . 5-6 ay sonra şarj sorunu tekrar hortluyor , yine gidiyor USB port. Bİr de abkıyorsunuz ki USB hataları genel olarak yaşanıyor yani üretim hatası.
Bu arada cep telefonları içerisinde yaydığı yüksek radyon oranı ile lider sırada haberiniz olsun. Aldığıma alacağıma bin kere pişman oldum. Lanet bir telefon ve beş para etmez Türkiye desteği. Ucuz et yavan yahni gerçeğini unutmayıp almayın derim...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme