Şimdi Ara

Dizel arabada birinci vitesi kullanmıyorum, doğru mu? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
0
Favori
2.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    1.3 multijetin kalkışı zaten 1.viteste de ağır olur.2.vites nasıl kaldırıyorsunuz anlayamadım.

    Sizle aynı fikirdeyim hocam 1.3 Multijet linea kullanmıştım kısa süre araç rampada gaza oturmadan bildiğiniz kalkmak bilmiyor.Hocam bu arada aklıma gelmişken sizin İmzanızdaki Bora 1.9 TDI 90 HP mi?110 HP mi?
  • O kadar araba üreticisi 1. vitesi koyuyor, siz arabanızda 1. vitesi kullanmıyorsunuz.
    Devam edin
  • eğer araç boş ise ve düz yolda veya bayır aşağı ise kalkılabilir ama ben yine de çok tasvip etmem. Baskı balatanızı biraz erken değiştirirsiniz.

    Eğer bu kadar zor geliyorsa 1 tane fazla vites atmak bir an evvel otomatik vites bir araca geçin.
  • Eğer doğru olsaydı otomobil üreticileri dizel araçlara 1. vites koymazdı.
  • Bende bazen debriyaji kullanmadan vites atiyorum. Boyle daha kolay oluyor. Sizede tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlis yapiyosun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bigün inşallah şanzıman dişlilerini elinize alırsnız yada 1000tl bayılıp volanı değiştirmek zorunda kalırsınız. O zaman forumda atıp tutarsınız Fiat kalitesiz bir marka diye.
  • Peki arkadaslar Bu tumseklerde falan cok yavaslayinca 1. Vitese mi 2. Vitese mi atiyorsunuz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnandırıcı değil...
  • Adama niye beddua okuyosunuz onu anlamadım.
  • Yaptığınız şey çok yanlış ancak
    Sorun sizin bahsettiğiniz şeylerden cok daha büyük..
    Şanzıman nedir dişliler nedir bilmezsiniz, aracı sadece 3 pedaldan ibaret bilirsiniz. Sonra araba bozulunca Fiat kötü araba dandik araba dersiniz, bugüne kadar hangi araba adam gibi kullanılmışta sorun cıkarmış sahibine?

    Yazık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    1.3 multijetin kalkışı zaten 1.viteste de ağır olur.2.vites nasıl kaldırıyorsunuz anlayamadım.

    Sizle aynı fikirdeyim hocam 1.3 Multijet linea kullanmıştım kısa süre araç rampada gaza oturmadan bildiğiniz kalkmak bilmiyor.Hocam bu arada aklıma gelmişken sizin İmzanızdaki Bora 1.9 TDI 90 HP mi?110 HP mi?

    Merhabalar.benim Bora 90'lik.1900 devirden itibaren 210nm tork uretiyor.1.9 motor hacmi sayesinde alt devirlerden itibaren kararli bir hizlanmasi var.rampalarda cok tatli cekiyor.konfor olarak bircok c sinifi aractan iyidir..ozetle memnunum aracimdan.sizdeki elantra da guzel konforlu arac.iyi gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rakipsiz Fırtına -- 1 Haziran 2014; 18:08:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan555

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

    1.3 multijetin kalkışı zaten 1.viteste de ağır olur.2.vites nasıl kaldırıyorsunuz anlayamadım.

    Sizle aynı fikirdeyim hocam 1.3 Multijet linea kullanmıştım kısa süre araç rampada gaza oturmadan bildiğiniz kalkmak bilmiyor.Hocam bu arada aklıma gelmişken sizin İmzanızdaki Bora 1.9 TDI 90 HP mi?110 HP mi?

    Merhabalar.benim Bora 90'lik.1900 devirden itibaren 210nm tork uretiyor.1.9 motor hacmi sayesinde alt devirlerden itibaren kararli bir hizlanmasi var.rampalarda cok tatli cekiyor.konfor olarak bircok c sinifi aractan iyidir..ozetle memnunum aracimdan.sizdeki elantra da guzel konforlu arac.iyi gunler

    Merhaba Elantra konforlu rahattı memnundum ancak artık değiştirme zamanı gelmişti Elantra'yı 3 gün önce sattım.Sizin aracınızla aynı motorlu bir Octavia almayı düşünüyorum hocam donanım pek önemli değil benim için aracı alırsam kafama göre birde jant ve lastik alıp binicem.Siz ne düşünüyorsunuz linkteki araç için?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2005-model-skoda-octavia-1.9-tdi-ambiante-hatasiz-166600962/detay




  • keyf senin araba senin istersen (kalkarsa tabi)5.viteste kaldır kime ne
    arabanı alacak adamda iyice baktırıp öyle alsın
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Baskı balata şanzıman ve motor zorlamasını geçtimde. Genel olarak arabayı zorlamanın ne anlamı var ki. Burada bulunan herkesin aracı sadece A noktasından B noktasına götürmek için kullandığını sanmıyorum. Araç bizim için zevki işidir ve ortak zevklere sahip kişilerde burada toplanıp paylaşımlarda bulunuyor.

    Bildiğim kadarıyla otomobil bölümünde konularla sürekli ilgileniyorsunuz mesaj sayınız ve üyelik tarihinize görede araçlar hakkında oldukça bilgili olduğunuzu düşünüyorum. Ayrıca aracına işkence çektirenlerin forumda büyük tepki çektiği gerçeğini siz benden daha iyi bilirsiniz :).

    Kısacası arabalarını sevenler topluluğun içinde aracına işkence çektiren bir insanın tepki alması son derece normaldir.

    İyi forumlar.
  • O kadar para vermişsin 5 vitesli araba almışsın, birini kullanmıyorsun.
    Yazık günah değil mi, bari kullanmıyorsun ihtiyacı olan birine vereydin birinci vitesi.
  • sürekli 2.viteste kalkarsanız baskı balatayı erken yersiniz üretici bir şeyi koyduysa gerekliliğinden koymuştur keyfinden değil.
  • Hocam geçmişte kamyonculuk mu var ?
  • Ben yokuş aşağı eğimli yolda ışıklarda durduğumda yapıyorum, freni bıraktığın zaman araç hareket ediyor bir miktar zaten 2.viteste kalksan dahi yokuş aşağı olduğu içi yükte binmiyor.Yapacaksanız tavsiyem bu yönde yoksa zorlarsınız aracınızı.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.