Şimdi Ara

Dizel beygir gücü neden düşük? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
2.429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • qlaw Q kullanıcısına yanıt
    Ice dışa bakmam ben hocam göstergeye bakarım :)) Yukarda arkadaşlar çok güzel açıklamalar yapmış. Herkese teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Du Hast D kullanıcısına yanıt
    Sizin araç nedir acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devir çevirmediği için fazla güç üretmiyor sanırım ama bmw ve audinin 3.0 dizel motorları güçlü 380 flan beygir vat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığınız benzinli araçlarda 3000 deviri hiç geçmemişseniz böyle konuşmanız normal.
  • benzin bu kadar pahaliyken 3000leri görmek ne mümkün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün logan mcv ile köye çıktım1.6 8v 86 Ps K7m motor alt devirler biraz ölü Arabada 4 kişi vardı yokuşlara alt devirlerde girersem gazı ezerek girmem gerekiyordu ama 3500 devirin üzerinde 2.vites cayır,cayır lastik sesi ile gidebiliyordum.Alt devirlerde kullandığımda akrabamın dci symbolü arkama yapışırken gazı döşeme yapıp devir bandını kullandığımda dikiz aynamda küçülüyordu.

    Bunlarda bonus :  Dizel beygir gücü neden düşük?  Dizel beygir gücü neden düşük?




  • Şu dizel sahipleri ne kadar övüyorlar motorlarını

    Dizel araç maksimum torkunu daha düşük devirde benzinli araç ise daha yüksek devirde verir.Olay bundan ibaret.Fındık motorlar haricinde 1.6 ve üzeri atmosferiklerde gayet iyi gider yokuşlarda.115 hp lik astra ile çok 1.6 dizel araç geçtim yokuşlarda devirli girince...
  • Tork cekisi, devir son hizi etkiliyor galiba.

    Kucuk hacimli dizel araclar sanki 90'dan sonra hizlanamiyorlar. Fiesta, 206, i20, clio, getz gibi araclarda denedim.

    Ben yuksek devirli kullanmayi severim. O yuzden hem benzinliye hem de atmosferik motora devam.

    3.viteste, 130,140km hizlarla Korkuteli, Sarigol, Akseki rampalarini cikmak cok eglenceli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexomer

    Ice dışa bakmam ben hocam göstergeye bakarım :)) Yukarda arkadaşlar çok güzel açıklamalar yapmış. Herkese teşekkürler.

    Neyse hocam gitmiyor ama az yakiyor onada sükür :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Tork cekisi, devir son hizi etkiliyor galiba.

    Kucuk hacimli dizel araclar sanki 90'dan sonra hizlanamiyorlar. Fiesta, 206, i20, clio, getz gibi araclarda denedim.

    Ben yuksek devirli kullanmayi severim. O yuzden hem benzinliye hem de atmosferik motora devam.

    3.viteste, 130,140km hizlarla Korkuteli, Sarigol, Akseki rampalarini cikmak cok eglenceli.

    130 a kadar sıkıştırmadan gittiğini söyleyebilirim 1.4tdci in. Yani 90dan sonra bayıldığına katılmam.
    Ben de yüksek devir sevmeyen biri olarak izmir çıkışındaki Belkahve'yi yoksunu 5.vites klima açık çıkınca bir huşu oluştu.. Logan 1.4mpi da 3e düştüğüm oluyordu. Amacım övmek değilde işin mantığını anlamak. Onu da sayenizde anladım. :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nexomer -- 6 Temmuz 2016; 9:05:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Çok güzel açıklamışsınız.İşte bu yüzden atmosferik benzinli araçlar beş para etmez bence.Performanslı gitmesi için yüksek devir çevirmeniz gereken , bastıkça yakan ve bir o kadarda ses çıkartan eski bir teknoloji
    He eğer 3.0 veya 5.0 benzinli atmosferik bir aracınız varsa ve yakıt gibi bir derdiniz yoksa zevkle kullanılır orası ayrı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexomer

    quote:

    Orijinalden alıntı: forumu

    Tork cekisi, devir son hizi etkiliyor galiba.

    Kucuk hacimli dizel araclar sanki 90'dan sonra hizlanamiyorlar. Fiesta, 206, i20, clio, getz gibi araclarda denedim.

    Ben yuksek devirli kullanmayi severim. O yuzden hem benzinliye hem de atmosferik motora devam.

    3.viteste, 130,140km hizlarla Korkuteli, Sarigol, Akseki rampalarini cikmak cok eglenceli.

    130 a kadar sıkıştırmadan gittiğini söyleyebilirim 1.4tdci in. Yani 90dan sonra bayıldığına katılmam.
    Ben de yüksek devir sevmeyen biri olarak izmir çıkışındaki Belkahve'yi yoksunu 5.vites klima açık çıkınca bir huşu oluştu.. Logan 1.4mpi da 3e düştüğüm oluyordu. Amacım övmek değilde işin mantığını anlamak. Onu da sayenizde anladım. :))

    Onemli olan insanin mutlu olmasi.

    Aracini gule gule kullan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İst devirlerde tam güç alınacağı için son hızına etki eder. Zaten hız limitleri bellidir onlara uyan suzuki nij küçük 800 cc araçları aslında her açıdan yeterlidir. Onunbustu araçlar hep lukse girer ihtiyaçlar halinde varyasyonlar yapılır. Dizelde gic dusuk diye bisey yok sadece son hızı dusutmek için yeterli güçleri kullanırlar. 170 için 90 beygir 200 son hız için 110 beygir güçler zaten yeterlidir. Kaç kere bu hızlara ihtiyaç var otasi tartışılır. Senin 65 hp 140 yapar oda yeterli zaten sana. Ha dizel torku her koşulda arabayı rahat hareket ettirir ama lpgli arabadan da %20 fazla tuketirsin. Bence dizel alanlar arkaya römork çekiyorsa alsın değilse gereksiz masraf. Ha zevk için torklu araba sürmek isteyende alabilir ama mantık hicbizamn destekleniyor bu devirde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Bugün logan mcv ile köye çıktım1.6 8v 86 Ps K7m motor alt devirler biraz ölü Arabada 4 kişi vardı yokuşlara alt devirlerde girersem gazı ezerek girmem gerekiyordu ama 3500 devirin üzerinde 2.vites cayır,cayır lastik sesi ile gidebiliyordum.Alt devirlerde kullandığımda akrabamın dci symbolü arkama yapışırken gazı döşeme yapıp devir bandını kullandığımda dikiz aynamda küçülüyordu.

    Bunlarda bonus :  Dizel beygir gücü neden düşük?  Dizel beygir gücü neden düşük?





    1.6 ya 86 hp biraz az olmuş mlsf. Bunun muadili köydeki Renault 12 ve 9 lar muhtemelen. Onlardakarburatorlu oh mis nargile gibi zevkli gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Hocam güzel özetlemişsin olayı. Ama araç otobanda otobanda 170-180 yaptı. Neyse konu senin benim değil de genel olarak bakış. İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nexomer -- 6 Temmuz 2016; 10:32:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    15-16 sn lik araba hangi benzinliyi geçiyor merak ettim.Serçe veya 30 yaşında torosumu?

    Bizim 93 samara 13 saniye civarinda yapiyor 100 ü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexomer

    Hocam güzel özetlemişsin olayı. Ama araç otobanda otobanda 170-180 yaptı. Neyse konu senin benim değil de genel olarak bakış. İyi günler.

    Yok ben senin gibi farazi değil net konuşurum. Yokuş aşağı 300 de yapar canım kardeşim hatta uçaktan asagi at 400 bile yapar. Ben düz yol şartlarından bahsediyirum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anlık torkun verdiği his size güçlü gibi geliyor. 1. Vites koltuğa yapıştırır 2. Vites koltuğa yapıştırır 3. Vites koltuğa yapıştırır bir bakarsın hız 60

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Bugün logan mcv ile köye çıktım1.6 8v 86 Ps K7m motor alt devirler biraz ölü Arabada 4 kişi vardı yokuşlara alt devirlerde girersem gazı ezerek girmem gerekiyordu ama 3500 devirin üzerinde 2.vites cayır,cayır lastik sesi ile gidebiliyordum.Alt devirlerde kullandığımda akrabamın dci symbolü arkama yapışırken gazı döşeme yapıp devir bandını kullandığımda dikiz aynamda küçülüyordu.

    Bunlarda bonus :  Dizel beygir gücü neden düşük?  Dizel beygir gücü neden düşük?





    1.6 ya 86 hp biraz az olmuş mlsf. Bunun muadili köydeki Renault 12 ve 9 lar muhtemelen. Onlardakarburatorlu oh mis nargile gibi zevkli gider

    O Kadar değil :) Ama renoult 19'la benzer..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.