Şimdi Ara

Dizel Getzin çözülemeyen sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese iyi akşamlar imzamdaki araçta 2 senedir çözemediğim bi sorun var. araç yüke binerken güç ihtiyacı duyduğunda sübap vuruntusuna benzer ses yapıyor ve ses enjektörden geliyor.son 1 haftadır durum iyice karışıyor şöyle ki; kırmızı ışıkta duruyorum mesela araç rölanti devrine düştükten hemen sonra sarsıntılı çalışmaya başlıyor ve boş viteste dahi gaz versem 2200 devre ulaşana kadar araç silkeneliyor.stop edip tekrar çalıştırınca sadece vuruntu sesi yapıyor silkelemeyi kesiyor. aracı bilgisayara bağladık bu durum meydana geldiğinde 2 numaralı enjektör "-" li değerler gösteriyor dikkat etmedim ama voltaj değeri yada farklı bi değer sanırsam "-2.75" gibi bi rakamdı sanırım. (araç 3 silindirli bu arada.) enjektörlerin yerlerini kendi aralarında değiştirdik yine 2 numaralı enjektör her durumda "-" değer gösteriyor sanırım beyin enjektörü kapatıyor belki eksik bilgi gönderiyor yada kendini korumaya alıyor. tüm enjektörler sağlıklı çalışıyor enjektör temizliği ve tamir takımı bakımı yapıldı basınç değerleri ölçüldü oldukça iyi dediler bosch servisinde. common rail dağıtıcısındaki iki sensörde sağlam durumdaymış. sorunun elektronik bi sorun olduğunu düşünüyo yetkili servis.ustabaşını tanıyorum serviste o bile daha önce böyle bi sorunla kaşılaşmadım dedi beynin değişmesimi gerekir yada tamir olurmu acaba yada farklı bi arıza olabilir mi görüşlerinizi alabilirmiyim. herkese iyi forumlar :)







  • Arkadasım ben de aynı dertten muzdaripim , ne oldu bulabildin mi bir cozum?? arabam kia ceed!!
  • Tam anlamam ama bilgisayar gibi düşünürsek aracınızın beyninin tekrardan programlatsanız. Bir nevi yeniz yazılım güncellemesi gibi düşünün.
  • Araç sensörlerinde bir bozukluk olma ihtimali var anladığım kadarıyla..

    Tüm enjektörlerin sağlıklı çalışmasına karşın 2 numaralı enjektör hata veriyorsa her seferinde, bence sensörlere odaklanın birde..

    Sensörlerden okunan yanlış verilerde bahsettiğiniz türden sıkıntılara yol açabilir..

    Bu arada 2200 devre kadar sıkıntı var yazmışsınız, sorununuzun turbo ile ilgili olma ihtimali var mıdır?

    Turbo devrinden önceki bahsettiğiniz sıkıntılar Turbo kaynaklıda olabiliyor..

    Bahsettiklerimi aklınızda bulundurun ve bir danışın bence.. Bu arada usta falan değilim yanlışım varsa affola, kendi deneyimlerim ve nacizane bilgimle yardımcı olmaya çalıştım :)
  • her şey sağlam sensörler,turbo,enjektörler,ecu vs vs... sorun 2. enjektörün bobini arızalanmış...bosch serviside gide gele kanka olduğundan enjektör bobinini değiştirdiler sorun çözüldü... :)) ilginize teşekkür ederimm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.