Şimdi Ara

Dizel için LPG noldu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
1.886
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    4-5 milyar fark ver dizel araç al ,sonrada 5 milyara lpg taktır baya maliyetli binek araçlar için.En iyisimi benzinliyi alır keyfime bakarım.Tuvaletede yürüyerek yada toplu taşıma araçlarıyla giderim olur biter.

    Zaten bu sistemi senin altındaki Opel'e ya da Ford'a takmak için yapmadılar.

    Ha Ford'a takılır. Ama 3230 modeline falan.

    Bu sistem 10.000 CC 15.000 CC 400 500 HP araçlar için 5 ton 10 ton 20 ton yük taşıyanlar için geliştirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 9 Eylül 2008; 3:15:00 >




  • bi nevi baraj gibi bi sistem olsa gerek tepesine rüzgar tirbünü de düşünülebilir o halde

    hani baya esaslı detaylı büyük bi sistem olsa gerek.
  • Kampanyadaki opelde dediğin gibi ama ileride yine opeldede fark olacaktır.Bu arada binek araçlara uygulanmıyormuş.Boşuna çene yorduk.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

    bi nevi baraj gibi bi sistem olsa gerek tepesine rüzgar tirbünü de düşünülebilir o halde

    hani baya esaslı detaylı büyük bi sistem olsa gerek.

    Aslında iyi fikir. Rüzgar tirbünü ya da pervane tarzı bişeyle güç üretmek. Hybrid nasıl ilk zamanlarda benzinli sonra elektrikliye geçiyorsa bunu da öyle yapabiliriz mesela.

    Aracın ön tarafına pervane. İlk 40 KM'de mazot devrede. Daha sonra pervane ile şarj olan piller motora hareket gönderip mazotu kesip elektrik motorunu devreye sokabilir.



    quote:

    Orjinalden alıntı: fottili

    Kampanyadaki opelde dediğin gibi ama ileride yine opeldede fark olacaktır.Bu arada binek araçlara uygulanmıyormuş.Boşuna çene yorduk.

    Opel sırf stok eritmek için yapıyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ünal -- 9 Eylül 2008; 3:25:56 >




  • bütünz dizellere uygulanıyor, şu an için olmasa da uygulanıyor fakat ağır vasıtalardaki verimliliği alamıyorsunuz tabi.
  • bakın aşağıdaki linkde 4x4 e uygulanmış:
    http://www.d-gas.com.au/
    Bu linkde de Ford ileride hybrid teknolojisi değil diesel/lpg diyor:
    http://www.caradvice.com.au/13612/ford-says-diesellpg-not-hybrid-is-future/
  • kısa vade için dizel-lpg olabilir tabi fakat 10 yıl gibi bir süreden bahsediliyorsa eğer hybrid in önünde kimse duramaz, özellikle toyota başta olamk üzere japonlar kendini bu konuyo kilitlemiş durumda ve artık japonların bu yükselişini durdurabilecek bir firma göremiyorum ben.
  • Toyota değilde öncüsü bu işin öncüsü honda, önümüzdeki 10 yılda hiprite geçme ihtimalimiz artıyor.

    Birde benzinli motor benzinli, dizelde mazotla çalışmalı, motorun yapısı, yağlaması, çekişi, gücü ona göre ayarlı, ne lpgsi ne doğalgazı. Bizi bu hale getirenler utansın.
  • Bu işin öncüsü Toyotadır, Toyota Prius türünün ilk örneği ve segmentinde en çok satan araçtır.
  • Honda civic hibrit piriustan daha fazla satıyor, özellikle ülkemizde ve geliştirilen bu modelde yakında gelecek ve satışlarını honda katlıyacak. Bizde zamanı gelince alırız inşallah.


    Honda'dan yeni hibrid araç
    Honda, Paris Otomobil Fuarı’nda, resmi adı Insight olan yeni global hibrid aracının bir konsept versiyonunu sergileyecek.
    Insight’ın üretim modeli Avrupa, Japonya ve Kuzey Amerika’da 2009 yılının ilk yarısında satışa çıkacak.

    AS Haber Ajansı’nın (asha) Honda Türkiye’ye dayandırdığı haberine göre, Yeni hibrid araç, FCX Clarity hidrojenli araç ve CR-Z spor hibrid konsept modeliyle birlikte gösterime çıkacak. Honda Türkiye’den yapılan açıklamada, Honda’nın hibrid araçlarını üretirken, FCX Clarity ile potansiyelini ispatladığı hidrojenin, itici güç olduğu bir geleceğe köprü kurmayı gözettiği, Insight versiyonunun dünyada üretilen ilk yakıt hücreli araçla stilistik bağlara sahip olduğu gibi, her iki aracın formunun da kendi güç ünitelerinin verimliliğini maksimize edebilmek üzere şekillendirildiği bildirildi.

    “İnsight hibridde zirve”

    İlk kez 1999 yılında piyasaya sürülen Honda Insight’ın, hibrid teknolojisinin Avrupa’daki öncü ismi olduğu ve Honda’nın çevreci inovasyonlarının ikonik bir sembolü konumunda yer aldığını belirten Honda Motor Co., Ltd. CEO’su Takeo Fukui, “Insight konsepti, hibrid teknolojisinin yirmi yıllık araştırma ve geliştirme tarihçesinin vardığı zirve noktasıdır.
    Bu yeni Insight, uygun fiyatıyla, hibrid teknolojisini, sayıları her geçen gün artan hem yakıt hem de fiyat avantajı sunan araçların taliplisi olan müşteri kitlesiyle buluşturacaktır” dedi.

    “İnsight Suzuka Fabrikası’nda üretiliyor”

    Insight konseptinin 2009’da piyasaya sürülecek üretim versiyonunun stilistik ilham kaynağı olduğu ifade edilen açıklamada, piyasadaki Insight’ın, hibrid teknolojisini yeni bir müşteri potansiyeli ile buluşturulacağı belirtildi. Açıklamada, “Insight, faydalandığı birçok teknolojinin içerisinde, yakıttan daha fazla tasarruf etmeye yardımcı bir sürüş fonksiyonunu da içererek, müşterilerin gerçek yakıt tüketimlerinde de elle tutulur bir iyileştirme sağlayacaktır. Yeni araç, Civic Hibrid’le birlikte, Honda’nın yakın zamanda hibrid motor üretim bandını genişletmiş olduğu, Japonya’daki Suzuka Fabrikası’nda üretiliyor” denildi.


    Kısaca japonlar bu işin öncülüğünü yapıyor.




  • dizelde lpg sadece performans içindir. bunun yerine çip tn tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ziraatbileşim

    dizelde lpg sadece performans içindir. bunun yerine çip tn tavsiye ederim.


    performans için olduğundan mı özellikle tırlara ve kamyonlara uygulanıyor? yazdığınız size mantıklı geliyor mu?
  • yukarı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ziraatbileşim

    dizelde lpg sadece performans içindir. bunun yerine çip tn tavsiye ederim.

    Ne alaka LPG ile performans. LPG kamyona ya da otobüse + bilmem kaç HP mi ekliyormuş. Tabi kamyoncular otobüsçüler de diyodu dizele LPG çıksa taktırsak ta yanlaya yanlaya, daha da yardıra yardıra basalım gaza. Nasılsa LPGli araba.
  • unutmamak gerek ki, lpgli dizel motora kesinlikle zararlı değildir hatta kurum oluşmasını bile engeller...
  • ben sahsen o orjinalliği bozmam.. dizel motorların kalbi yakıt pompası ve enjektörlerdir :S
  • Benim anlamadığım bir tırın neresine takıyorlar lpg yi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    Benim anlamadığım bir tırın neresine takıyorlar lpg yi





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guru68 -- 20 Eylül 2008; 6:00:18 >
  • Hort...

    Yeni zamlardan sonra belki bu konular tekrar değerlenir

    Harbi ya bu konuda 4 sene de hiç bişey değişmedi mi???
  • Halk otobüslerinde şuan mevcut,cng kullanılmakta hatta yanıp kül olanlar var.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.