Şimdi Ara

Dizel otomatik Auris almak üzereyim, düşünceleriniz? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.925
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • i30 incelediniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demos112




    İyi günler arkadaşlar.

    Aylardır az yakan otomatik şanzımanlı, hb araç arayışı içerisindeyim. Sıfır bakıyorum muhtemelen uzun yıllar kullanırım.

    Başlarda b sınıfı bakıyordum falan ne yalan söyleyeyim o kadar parayı b sınıfına gömmeye içim hiç elvermedi.

    Jazz cvt şanzımanıyla güzel bir alternatifti fakat, şekline şemaline bir türlü gözüm alışmadı :)



    Son olarak aurise geldim. Dizel otomatik eli yüzü düzgün aradığım her şey var gibi. Comfort extra donanım için 47.5-48bin arası fiyatlar veriyor bayiler. Daha da aşağı çekilebilir kasa değişimi yaklaştıkça diye umuyorum.

    Sizden istediğim 1.4 dizel motor ve multimode şanzıman hakkında görüşleriniz. Özellikle kullanıcı yorumları çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler.


    Bunu foruma sormayacaktin




  • Merhabalar,

    Ben 2008 model corolla dizel otomatik kullanıyorum.
    Sıfır aldım.
    Şu an 115 000 km de.
    Aracımdan çok memnunum.

    Otomatik vitesi ben hep ES modunda kullanıyorum.
    Bu modda MMT vitesi 3000 devirde üst vitese atıyor.
    ES modu yakıt tüketimini artırmıyor. Motorda hep güçlü devir aralığında kalıyor.
    E modunda hiç kullanamıyorum çünkü erkenden vites büyütüyor ve devir düştüğü için motor güçsüz kalıyor.

    Dik Yokuşlu ara sokaklarda (Mesela Ankara Keçiören gibi) manuel vitesde kullanıyorum.

    Şimdiye kadar şehiriçi şehirdışı yakıt ortalamam 5.0 -5.2 arasında.
    Sakin kullanırım genelde.
    Performanslı kullansam da 6 yı geçmiyor.

    Hiç şanzıman ısınma sorunu vs yaşamadım.
    MMT yazılımı vs de hiç güncelletmedim.

    Tam otomatik gibi değil kabul ediyorum.
    Biraz alışmak gerekiyor.
    Ama düz vitesden de kat kat konforlu.
    1 saat sıkışık trafikte eski düz vitesli aracımla sol bacağıma kramplar girerdi.
    Bu araç ile hiç yorulmuyorum bile.
    Bence mmt ile düz vites arasındaki fiyat farkını hakediyor.

    Şimdiye kadar normal bakımları haricinde bir masraf çıkarmadı.
    Forumlarda bahsedilen yağ eksiltme olayını da hiç yaşamadım.

    Saygılarımla
    Yüksel Güzel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukselguzel72 -- 19 Kasım 2012; 20:10:41 >




  • BIRAKIN ALLAH AŞKINA BİR MARKA BU KADARDA KÖTÜLENMEZ.....YAZIK GÜNAH

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bırakın dizelini...
    alın 1.6 benzinlisini..
    takın tüpü...madem yakıt derdiniz var...

    hem beygirlerin tadını çıkarın ..
    ekonomide de afaki fark olmayacaktır..


    benim aracım bile sıkıştırsam dahi şehir içi benzinde ortalama 10 - 11 lt geçmiyor..

    makyaj görmüş .. yeni model öncesi eksiği gediği tamamlanmış bir araç almak her zaman akıllıcadır..
    auris seçiminiz olsun..
    ama benzinlisini alın..

    madem bu kadar tü kaka bir araç "dizel" versiyonu..


    imza:
    lpg siz corolla hb kullanıcısı..
  • 1.6 manuele lpg taktir bin. Baska turlu aurise bulasma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeti şahane bir araba azda yakıyor bu lpg değilde farklı bir sistem varmış sıvı halde 1.2 motora takıyor disel gibi tüketimi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şurada toyotayı karalayanların hiçbirisi eminim mmt kullanmamıştır bile. MMT kullanım alışkanlığı gerektiren bir şanzuman. İlk çıkan mmtlerde vites değişimleri çok belirgindi ama şunki mmtler gayet sorunsuz ve vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. MMT sorunsuz güzel bir şanzumandır ancak bazı şeylere dikkat etmelisin.
    Mesela çok yoğun özellikle yokuşlarda trafikte öndeki aracı biraz mesafeli takip edip mümkün olduğunca dur kalk yapmayacaksın. Manuele alıp 1.viteste 30 metre mesafe ile ağır ağır çıkacaksın, bir de çok dik yokuşlarda el frenini kullanacaksın. Bunlara dikkat edersen herhangi bir sorun yaşamazsın. Göstergelere uyarsan yakıt tüketimi çok ekonomik oluyor. Dizelleri şehir içi 5-5,5 litre yakıyor.
    Yukarıdaki videoyu çeken de tam bir gerizekalıya benziyor. Ne sürdüğünü bile bilmeyen bir mahluk. Amacı belli yani.

    Eminim kullanmamıştır..

    "Eminm" yazmak ne kadar kolay, bilemeden göremeden sallayarak ne kadar kolay.

    15 dakika içinde Ankara, Çukurambarda, Corolla 1.4 MMT ile herhangi bir araç, örneğin kendi aracım, nasıl kullanılıyorsa öyle kullanarak, yadaa kullanmayı bilerek, motorize debriyajın tepkilerini sezerek gaz pedalına hassas davranarak kullanıldığında arıza ışığı yakılıyor.

    Yokuşta el frensiz kalkılamıyor. Dikkatinizi çekerim otomatik vasfıyla alınan bir araç bu!

    Hadi biz bilemedik, MMT bilgisi olmayan! birileriyiz, yüce MMT'nin karmakarışık yapısını çözemedik, o çok karışık olan şeyi, vites değişecekken gaz pedalından hafifçe ayağımızı çekemedik. Hadi diyelim biz beceremedik, onlarca insanda mı beceremedi.

    O zaman kusura bakmasın da Toyota, bizim aciz yeteneklerimizin yeteceği bir şanzıman ile çıksın karşımıza...

    Hocam bırakın onun bunun ağzından konuşmayı. Yukarıda kullanıcılar yorum yapmış zaten. Kimse mükemmel olduğunu savunmuyor ama yerden yere vurulacak bir şanzuman da değil. Düzgün kullanıldığı takdirde sorunsuz, ekonomik bir şanzuman. Yeni versiyonlarda zaten geliştirilmiş. Almak isteyen test etsin gelir bu forumdakilere küfür eder. Amaç toyotayı kötülemek başka bir şey değil. Nerede nasıl kullanacağını bilen insan için gayet alınabilir bir seçenek. Adamakıllı dizel otomatik yok zaten. Hepsinin kendine göre dezavantajı var.




  • Auris kompakt görünümlü olmasına rağmen oldukça ferah ve kaliteli bir iç mekana sahip ve yüksek sürüş pozisyonu sayesinde keyifli kullanımı olan bir araç. Bagajı biraz dar olup orjinal boyutlu stepne değiştirildiğinde genişletilmesi mümkün. Diğer yarı otomatik vitesli dizellerde olduğu gibi kullanımına alışılması gerek. En sessiz dizel olduğu tartışma götürmez. Tavsiye edilebilecek bir arabadır.
  • Bilmeyenler ezbere konuşmasın artık.
    1 yıl kullanıp 52 binde satmamın nedeni
    1 - motor yağ eksiltmesi
    2 - saçma sapan bir mmt vites kutusu yüzünden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 öneririm lpg ile.
    şu aşamada bravoya yönelmenizi öneririm dizel olarak.
    en azından kendini kanıtlamış motor ve şanzımana sahip.
  • Böyle bir durum yaşanması can sıkıcı.Ama ben de yarı otomatik de olsa rahat rahat kasarak arıza çıkarır endişesiyle konforundan tam zevk almadan kullanacaksam niye böyle bir tercihte bulunayım ki.Ama şuda var ki m/m şanzımanlı dizelden memnun olan da var,şikayetçi olan da.Sen yinede içinde ki sesi dinle.
  • Herkese cevapları için teşekkür ederim. Yukarda da dendiği gibi, sinir bozucu durumlar gerçekten varmış kurcalayınca çıkıyor. Tabii ki bunların hiçbiri aracın sorunlu olduğuna anlamına gelmez ama en azından sıfır almaktan soğutmak için yeterli sebep oluşturuyor. Vazgeçtim diyebilirim.
  • çekik göz iyidir
  • 1.6 tdi dsg leon varken o araca nasil bakiyorsunuz anlamis degilim ben bunu ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.