Şimdi Ara

Dizel otomatik Auris almak üzereyim, düşünceleriniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
1.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar.

    Aylardır az yakan otomatik şanzımanlı, hb araç arayışı içerisindeyim. Sıfır bakıyorum muhtemelen uzun yıllar kullanırım.

    Başlarda b sınıfı bakıyordum falan ne yalan söyleyeyim o kadar parayı b sınıfına gömmeye içim hiç elvermedi.

    Jazz cvt şanzımanıyla güzel bir alternatifti fakat, şekline şemaline bir türlü gözüm alışmadı :)



    Son olarak aurise geldim. Dizel otomatik eli yüzü düzgün aradığım her şey var gibi. Comfort extra donanım için 47.5-48bin arası fiyatlar veriyor bayiler. Daha da aşağı çekilebilir kasa değişimi yaklaştıkça diye umuyorum.

    Sizden istediğim 1.4 dizel motor ve multimode şanzıman hakkında görüşleriniz. Özellikle kullanıcı yorumları çok makbule geçer. Şimdiden teşekkürler.







  • Multi-mode sıkıntılı bir şanzımandı, şu anki durumunu sorgulayın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomatiğinden uzak durun hocam.bir üstteki postta bunu belgeliyor zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde

    http://www.hakkimiziariyoruz.biz/

    http://www.multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/

    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/forum/konugoster.asp?id=16


    Gerçekten bu kadar sorunlu mu yahu bu şanzıman?




  • Madem uzun yıllar kullanacaksın :
    1. Si kesinlikle benzinli alacaksın çünkü dizel motor yağ yakıyor.
    2. Si mmt almayacaksın. Mahkeme kararı ile kusurlu bir mal.
    İste Toyota uzun yasam iksiri yukarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autoshowda 2. el değerlendirmesi vardı orada da dizelin yağ sorunu olduğunu bunun yanında benzinlinin çok daha sorunsuz olduğu yazılmış. Ayrıca mmt şanzımanlı toyota akrabamızda var sık sık görüşürüz, onda sorun çıkmadı ama ne trafikte çok kalır ne hız yapar. 150.000 de aracı.
  • bence toyotanın bu motor ve şanzıman dan uzak durun google ye dizel mmt girin zaten 100 den fazla şikayet okursunuz .
    mmt şanzıman da yokuş desteği de yoktur .
    kia ceed veya hyundai i30 dizel otomatık bakın 0 km 49 bin tl ye daha iyi tercih olur sizin için
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-ozdemirler-kia-dan-yeni-ceed-kasim-ayi-icin-ozel-fiyat-94128544/detay
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demos112

    quote:

    Orijinalden alıntı: gözler italyan hakemde

    http://www.hakkimiziariyoruz.biz/

    http://www.multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/

    http://multimodezedeyiz.hakkimiziariyoruz.biz/forum/konugoster.asp?id=16


    Gerçekten bu kadar sorunlu mu yahu bu şanzıman?

    Almayin , aldirmayin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sakın !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece şanzımanı değil, bu araçların motorları da sorunlu. Bir çok araç sahibi yağ yakma probleminden şikayetçi.
  • 47-48 kadar çıkabiliyorsanız. Honda civic'in elite otomatiğine bakabilirsiniz. 48250'den alan varmış diye duydum.
  • Şurada toyotayı karalayanların hiçbirisi eminim mmt kullanmamıştır bile. MMT kullanım alışkanlığı gerektiren bir şanzuman. İlk çıkan mmtlerde vites değişimleri çok belirgindi ama şunki mmtler gayet sorunsuz ve vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. MMT sorunsuz güzel bir şanzumandır ancak bazı şeylere dikkat etmelisin.
    Mesela çok yoğun özellikle yokuşlarda trafikte öndeki aracı biraz mesafeli takip edip mümkün olduğunca dur kalk yapmayacaksın. Manuele alıp 1.viteste 30 metre mesafe ile ağır ağır çıkacaksın, bir de çok dik yokuşlarda el frenini kullanacaksın. Bunlara dikkat edersen herhangi bir sorun yaşamazsın. Göstergelere uyarsan yakıt tüketimi çok ekonomik oluyor. Dizelleri şehir içi 5-5,5 litre yakıyor.
    Yukarıdaki videoyu çeken de tam bir gerizekalıya benziyor. Ne sürdüğünü bile bilmeyen bir mahluk. Amacı belli yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şurada toyotayı karalayanların hiçbirisi eminim mmt kullanmamıştır bile. MMT kullanım alışkanlığı gerektiren bir şanzuman. İlk çıkan mmtlerde vites değişimleri çok belirgindi ama şunki mmtler gayet sorunsuz ve vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. MMT sorunsuz güzel bir şanzumandır ancak bazı şeylere dikkat etmelisin.
    Mesela çok yoğun özellikle yokuşlarda trafikte öndeki aracı biraz mesafeli takip edip mümkün olduğunca dur kalk yapmayacaksın. Manuele alıp 1.viteste 30 metre mesafe ile ağır ağır çıkacaksın, bir de çok dik yokuşlarda el frenini kullanacaksın. Bunlara dikkat edersen herhangi bir sorun yaşamazsın. Göstergelere uyarsan yakıt tüketimi çok ekonomik oluyor. Dizelleri şehir içi 5-5,5 litre yakıyor.
    Yukarıdaki videoyu çeken de tam bir gerizekalıya benziyor. Ne sürdüğünü bile bilmeyen bir mahluk. Amacı belli yani.

    Hayir , onu yapmiyacaksin , bunu yapmayacaksin . Sürekli dikkkat ederek , aklin orda kalarak , için huzursuz. Keşke başka bir şanzımanı olsa. Yoksa çok güzel bir araç. Bu arada bende kullandim mmt şanzımanı. Sallamıyorum yani...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 model makyajlı comfort plus mmt sahibiyim,0 almıştım.

    Araç şu an 25.000km civarı, eşim sadece işe giderken hergün kullanıyor. (İzmir şehir içi trafiği). 2. araç.
    Bu şartlarda, sürekli otomatik kullanılan araç hiç şanzıman sorunu çıkartmadı.

    Öncelikle şunu söyleyeyim bu araçların 2010 yılında itibaren motorlarının torku 100 de 10 artmıştır ve mmt şanzımanları 6 ileri olmuştur. (Eskiler 5 ileriydi).
    Bu arabaların hiç birinin yağ yakma sorunu diye bir sorunu yok. Yağ eksiltme sorunu var ki biz de yaşadık. Turbo yağ kaçırıyor.
    20.000 bakımından sonra turbosu değiştirildi ve bir daha yağ eksiltmedi.

    Tavsiye edebileceğim bir araç..
  • ben yol duzergahımda hep yokus
    tahtakale mercan yokusu
    evın ora yokus ama cok deıl
    ayazağa da yokus

    bu kadar tırt mı bu otomatık toyotalar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şurada toyotayı karalayanların hiçbirisi eminim mmt kullanmamıştır bile. MMT kullanım alışkanlığı gerektiren bir şanzuman. İlk çıkan mmtlerde vites değişimleri çok belirgindi ama şunki mmtler gayet sorunsuz ve vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. MMT sorunsuz güzel bir şanzumandır ancak bazı şeylere dikkat etmelisin.
    Mesela çok yoğun özellikle yokuşlarda trafikte öndeki aracı biraz mesafeli takip edip mümkün olduğunca dur kalk yapmayacaksın. Manuele alıp 1.viteste 30 metre mesafe ile ağır ağır çıkacaksın, bir de çok dik yokuşlarda el frenini kullanacaksın. Bunlara dikkat edersen herhangi bir sorun yaşamazsın. Göstergelere uyarsan yakıt tüketimi çok ekonomik oluyor. Dizelleri şehir içi 5-5,5 litre yakıyor.
    Yukarıdaki videoyu çeken de tam bir gerizekalıya benziyor. Ne sürdüğünü bile bilmeyen bir mahluk. Amacı belli yani.

    Hayir , onu yapmiyacaksin , bunu yapmayacaksin . Sürekli dikkkat ederek , aklin orda kalarak , için huzursuz. Keşke başka bir şanzımanı olsa. Yoksa çok güzel bir araç. Bu arada bende kullandim mmt şanzımanı. Sallamıyorum yani...

    şu olsa bu olsa diye bir şey yok. Sadece yokuşta dur kalklı trafikte dur kalk yapmamaya çalışacaksın o kadar. Her otomatik şanzumanın bir dezavantajı var. Bunun dezavantajı da bu. Bu arada 2012 model mmtler eskilere göre çok daha sarsıntısız. Yenilerini test etmenizi tavsiye ederim. Dizel ve otomatik olarak idel bir araç yok. Dezavantajlarını göze alarak, bilerek almak lazım. Mesela benim için en ideali mmt. Kullanacağım yer düz, trafik yok. Performans derdim yok.




  • Yağ eksiltme problemi yaşanan tüm 1.4 dizel Toyotaların bu problemleri turbo değişimi ile ücretsiz olarak giderildi bildiğim kadarıyla.

    Bu açıdan bir sıkıntı yok.

    Multimode şanzıman ise muamma.


    Ben olsam bu kadar para verip Auris multimode almazdım.
  • En az yakan araçlardandır 100km / 5.8 Şehir içi
    Kullanımını çözdüğünüz zaman bir problem olacağını sanmıyorum biraz farklı çünkü bu arabalar
    insanlar aldıkları günden satana kadar devamlı E modunda (yani D) kullandıkları için sıkıntı oluşturabiliyor. Bende öyle kullanılıyor zannediyordum ama öyle değil
    He ''Arada sırada mesela rampalarda sıkışık trafikte düz viteste sürebilirim diyorsanız'' Aurisi ilk sıraya koyun
    Auris'in huyunu suyunu bilen birinden öğrenin Ör: Sanayilerdeki toyota servislerine gidebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KD69 -- 19 Kasım 2012; 19:14:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLPhinuSs


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Şurada toyotayı karalayanların hiçbirisi eminim mmt kullanmamıştır bile. MMT kullanım alışkanlığı gerektiren bir şanzuman. İlk çıkan mmtlerde vites değişimleri çok belirgindi ama şunki mmtler gayet sorunsuz ve vites geçişleri hissedilmiyor neredeyse. MMT sorunsuz güzel bir şanzumandır ancak bazı şeylere dikkat etmelisin.
    Mesela çok yoğun özellikle yokuşlarda trafikte öndeki aracı biraz mesafeli takip edip mümkün olduğunca dur kalk yapmayacaksın. Manuele alıp 1.viteste 30 metre mesafe ile ağır ağır çıkacaksın, bir de çok dik yokuşlarda el frenini kullanacaksın. Bunlara dikkat edersen herhangi bir sorun yaşamazsın. Göstergelere uyarsan yakıt tüketimi çok ekonomik oluyor. Dizelleri şehir içi 5-5,5 litre yakıyor.
    Yukarıdaki videoyu çeken de tam bir gerizekalıya benziyor. Ne sürdüğünü bile bilmeyen bir mahluk. Amacı belli yani.

    Hayir , onu yapmiyacaksin , bunu yapmayacaksin . Sürekli dikkkat ederek , aklin orda kalarak , için huzursuz. Keşke başka bir şanzımanı olsa. Yoksa çok güzel bir araç. Bu arada bende kullandim mmt şanzımanı. Sallamıyorum yani...

    katılıyorum.bir araç alacaksın sonrada şuna dikkat et buna dikkat diye diken üstünde araç kullanacaksın.şahsi görüşüm dizel otomatiklerden uzak durmak gerektiğidir.saatli bomba gibi.nerde nasıl kimde patlıyacağı belli değil.




  • Bu arada eski seri mmt kullanıcıları serviste ücretsiz kalibrasyon yaptırabilir. Sarsıntıyı azaltıyor. Yenilerde bu sorun yok, ben gayet beğendim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.