Şimdi Ara

clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
6.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz? 39-40 civarı fiyatı var ne dersiniz arkadaslar???



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Clio 4 Icon 0.9 TCe 2. El Almadan Önce Bilmen Gerekenler

    Renault'nun popüler hatchback modeli Clio 4, 0.9 TCe motor seçeneğiyle oldukça ilgi görmektedir. Ancak bu motorla ilgili bazı kronik sorunlar bulunduğu iddiaları gündeme gelmektedir.

    0.9 TCe Motorunun Kronik Sorunları

    0.9 TCe motor, Renault-Nissan iş birliğiyle geliştirilen üç silindirli, turboşarjlı bir benzinli motordur. Bu motor, düşük yakıt tüketimi ve yüksek performans vaat etmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, bu motorla ilgili aşağıdaki kronik sorunları bildirmişlerdir:

    • Timing Kayışı Sorunları: 0.9 TCe motorun en sık görülen kronik sorunlarından biri, erken aşınan veya kopan timing kayışıdır. Bu durum, motorun ciddi şekilde hasar görmesine neden olabilir.
    • Turbo Arızaları: Turboşarj, motorun gücünü artırmak için kullanılan bir bileşendir. 0.9 TCe motorlarda, turbo arızaları yaygın olarak bildirilmektedir.
    • Enjeksiyon Sorunları: Enjeksiyon sistemi, motora yakıt sağlayan önemli bir bileşendir. 0.9 TCe motorlarda, enjeksiyon sorunları yakıt tüketiminin artmasına ve performans kaybına neden olabilir.

    Clio 4 Icon 0.9 TCe 2. El Almadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Eğer Clio 4 Icon 0.9 TCe 2. el almayı düşünüyorsanız, aşağıdaki hususlara dikkat etmeniz önerilir:

    • Bakım Kayıtlarını İnceleyin: Potansiyel aracın bakım kayıtlarını inceleyerek, motorla ilgili olası sorunların olup olmadığını tespit edebilirsiniz.
    • Test Sürüşü Yapın: Aracı test sürüşüne çıkararak, motorun performansını, sesini ve herhangi bir sorun olup olmadığını kontrol edin.
    • Uzman Bir Mekaniğe Danışın: Aracı satın almadan önce, güvenilir bir mekaniğe kapsamlı bir inceleme yaptırmanız önerilir. Bu sayede, motorun durumu hakkında profesyonel bir görüş alabilirsiniz.

    Sonuç

    Clio 4 Icon 0.9 TCe, düşük yakıt tüketimi ve yüksek performans sunan çekici bir araçtır. Ancak bu motorla ilgili kronik sorunlar bulunduğu iddialarını göz önünde bulundurmanız önemlidir. 2. el bir Clio 4 Icon 0.9 TCe almadan önce, aracın bakım kayıtlarını, test sürüşü yapmayı ve uzman bir mekaniğe danışmayı ihmal etmemelisiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • O paraya dizel punto lounge alirim 2012-2013
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgbk

    clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz? 39-40 civarı fiyatı var ne dersiniz arkadaslar???

    Sıfır ıbıza daha iyi tercih olur.

     clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rosso Scuderia

    O paraya dizel punto lounge alirim 2012-2013

    puntonun tipini pek sevmiyorum:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgbk

    clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz? 39-40 civarı fiyatı var ne dersiniz arkadaslar???

    Sıfır ıbıza daha iyi tercih olur.

     clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz?


    ibiza hem yakıt hem de performans açısından turbo motora göre zayıf kalmaz mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgbk

    quote:

    Orijinalden alıntı: İmportant

    quote:

    Orijinalden alıntı: cgbk

    clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz? 39-40 civarı fiyatı var ne dersiniz arkadaslar???

    Sıfır ıbıza daha iyi tercih olur.

     clio 4 icon 0.9 TCe 2. el tavsiye eder misiniz?


    ibiza hem yakıt hem de performans açısından turbo motora göre zayıf kalmaz mı?

    Alıntıları Göster
    O fiyatlara çıktıysanız bence 1.4 hdi pug 208 bakın bari. Düşündüğünüz 0.9 tce clio' yu 15 bin km kullandım uzun yol harici öyle az yakan bir motor değil. Şehir dışı pek tabi 4 lt civarına düşüyor ama. Şehir içi tüketim için aynısını diyemem. 8 lt civarında geziyordum ben şehir içi tüketimi olarak. Öyle pek de uçuk kaçık kullanmıyordum. Biraz donanımdan feragat edip 2. el 1.4 hdi 208 bakın tüketimi gördükçe mutlu olursunuz.

    Kısaca 1.4 hdi alırsanız 0.9 icon clioya göre

    (-) olarak
    Performans düşük
    ıvır zıvır bana göre gereksiz bir kaç donanım eksik

    (+) olarak
    Tüketim bayağı bir düşük. (Türkiye gibi fahiş yakıt vergileri olan bir ülkede ilk kriter olmalı bence.)
    Diz mesafesi daha iyi.
    Malzeme kalitesi daha iyi.

    1-2 bin lira daha pahalı olabilir ama değer diye düşünüyorum.




  • cgbk C kullanıcısına yanıt
    Ecoboost 100 fiesta varken 0.9 TCE asla alınmaz hem performans hem yakıt ekonomisi olarak Ecoboost üstün.
  • 2 yil clio4 0.9 touch kullandim. Motorun performansi cok iyi. Yakiti atmosferik benzinlilere gore dusuk .Kronik sorunlari var on kelebek camlardan acayip ruzgar sesi geliyor. Yalitim kotu. Bagaj kaputundan tik tik diye ses geliyor ayar falanda tutmuyor tek caresi kilide haftada 1 wd40 yag sureceksiniz. Direksiyon kutusu ve viraj demir cubugu sorunlu. Kisaca o paraya baska secenek bakin bence
  • tire_lee kullanıcısına yanıt
    2014 modellerde kelebek camlardan gelen rüzgar sesi farkedilir derecede düşürülmüş ama yinede sınıf standartlarında geliyor tabi. Bagaj kapağındaki kronik sıkıntılar zaten tamamen giderilmiş ve bagaj kapağında bulunan iç tutamaçlar içlerine oyuk açılarak elden kaymayacak şekilde düzeltilmiş. Zaten direksiyon kutusu ile viraj denge çubuğu sorununu hiç saymıyorum onlar 2012 de üretilen ilk serilerden sonra giderilmişti.

    7-8 ay 2013 model 0.9 icon kullandım sattım şuan yaklaşık 3-4 aydır 2014 model 0.9 icon kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdempc

    2014 modellerde kelebek camlardan gelen rüzgar sesi farkedilir derecede düşürülmüş ama yinede sınıf standartlarında geliyor tabi. Bagaj kapağındaki kronik sıkıntılar zaten tamamen giderilmiş ve bagaj kapağında bulunan iç tutamaçlar içlerine oyuk açılarak elden kaymayacak şekilde düzeltilmiş. Zaten direksiyon kutusu ile viraj denge çubuğu sorununu hiç saymıyorum onlar 2012 de üretilen ilk serilerden sonra giderilmişti.

    7-8 ay 2013 model 0.9 icon kullandım sattım şuan yaklaşık 3-4 aydır 2014 model 0.9 icon kullanıyorum.

    Hocam istanbuldaysaniz sehir ici kac krs yakiyor.bendede 2014 1.5 dci 95hp var kardesim hesapli olsun diye 0.9 olana bakiyorda.Gerci bunlarin artik sifirida yok galiba
  • 40A kadar ne guzel dizel 308ler var sen clio diyorsun usta.
  • Clio 4 lerin çok fazla kronik sorunları var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rosso Scuderia

    O paraya dizel punto lounge alirim 2012-2013

    Doğru söyleyeni dokuz köyden kovuyolar. 0.9 motor ney içinde hapşursan 8 parçaya ayrılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3206

    Clio 4 lerin çok fazla kronik sorunları var

    Mesela?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hotlevel


    quote:

    Orijinalden alıntı: merdempc

    2014 modellerde kelebek camlardan gelen rüzgar sesi farkedilir derecede düşürülmüş ama yinede sınıf standartlarında geliyor tabi. Bagaj kapağındaki kronik sıkıntılar zaten tamamen giderilmiş ve bagaj kapağında bulunan iç tutamaçlar içlerine oyuk açılarak elden kaymayacak şekilde düzeltilmiş. Zaten direksiyon kutusu ile viraj denge çubuğu sorununu hiç saymıyorum onlar 2012 de üretilen ilk serilerden sonra giderilmişti.

    7-8 ay 2013 model 0.9 icon kullandım sattım şuan yaklaşık 3-4 aydır 2014 model 0.9 icon kullanıyorum.

    Hocam istanbuldaysaniz sehir ici kac krs yakiyor.bendede 2014 1.5 dci 95hp var kardesim hesapli olsun diye 0.9 olana bakiyorda.Gerci bunlarin artik sifirida yok galiba

    Maalesef İstanbul'da yaşamıyorum üstadım ama ortalama hız 25 km civarıyken 5.5 - 5.6 ortalaması var aracın. Çok sıkışık trafik olduğu yerlerde ortalama hıza bakmadım ama en yüksek ortalama 6.8 gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merdempc

    quote:

    Orijinalden alıntı: c3206

    Clio 4 lerin çok fazla kronik sorunları var

    Mesela?

    Direksiyon kutusu, burak denge çubuğu, ve bunları yazan tek ben değilim iyi okursan aynı sıkıntıları kaç kişinin yazdığını görürsün ve ben sörf bu yüzden clio mu sattım
  • 1.33 toyota bundan kat be kat iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3206

    1.33 toyota bundan kat be kat iyidir
    içeriye rüzgar sesi dahil çok ses alıyor, yalıtım berbat ve iç malzeme kalitesi, kullanılan sert plastik de çok kötü.
    kasası ise güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: por favor

    içeriye rüzgar sesi dahil çok ses alıyor, yalıtım berbat ve iç malzeme kalitesi, kullanılan sert plastik de çok kötü.
    kasası ise güzel.

    Alıntıları Göster
    0,9 motoru az yakması için alıyoruz ama bu motorlar şehir içinde az yakmıyor. Bunun yerine yaris 1.33 alıp lpg takarım bedavaya gezerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c3206


    quote:

    Orijinalden alıntı: merdempc

    quote:

    Orijinalden alıntı: c3206

    Clio 4 lerin çok fazla kronik sorunları var

    Mesela?

    Direksiyon kutusu, burak denge çubuğu, ve bunları yazan tek ben değilim iyi okursan aynı sıkıntıları kaç kişinin yazdığını görürsün ve ben sörf bu yüzden clio mu sattım

    :) ben okuyorum da sen yukarıda yazdığım mesajımı okumadın sanırım. Bu sorunlar 2012 modellerde vardı. 2013 lerde de zaman zaman çıkıyordu ki benim 2013 model aracımda da denge çubuğu ile ilgili bir sorun çıkmıştı fakat 2014 lerde bu sorunlar tamamen giderilmiş. Şuanki 2014 model aracımda hiçbir sorun yok.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.