Şimdi Ara

Focus 1.8 TDCİ tavsiye eder misiniz ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
11.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar tavsiyelerinize ihtiyacım var,
    bu ilandaki araç : FOCUS 1.8 TDCI 68000'de

    sizce bu araç nasıldır ? yol tutuşu,yakıt tüketimi,motoru ( sanırım 115 hp),kısacası bu arabayı tavsiye eder misiniz ? dizel ,sedan ve performanslı sağlam bir araç arıyorum,uzun yola çok gidiyorum.



  • bu tdci güncel focuslardan sessiz..yol tutuş 1.6 F1 İLE aynı değil... tüketim güncel focus tdci 109 dan biraz fazladır...Sağlamdır bu arac...ve uzun yol çok kulnacaksanız benzinli de düşünebilirsiniz bence


    Focus 1.8 TDCi, 115 HP'lik maksimum gücünü 3800 d/d'de elde ederken, 250 Nm'lik maksimum torkunuysa 1850 d/d'de üretiyor. 1850 d/d'den itibaren aldığı turbo desteğiyle "çılgınca" devirlenen motor, 4500 d/d'ye kadar etkili tork üretiyor. Yeni nesil common rail direkt enjeksiyonla beslenen motorun ürettiği 250 Nm'lik tork o kadar etkili ki, acemi sürücülerin 2500 d/d civarındaki aşırı devirlenmeyi zaptedememe hissine kapılmaları mümkün. Hızlanma kararlığını hiç yitirmeyen otomobil, beşinci viteste 4100 d/d civarına ulaştığında hız göstergesi 190 km/s'yi aşmış oluyor. Motorun 4500 d/d'ye kadar güç ürettiği düşünülürse Focus TDCi'nin 196 km/s'lik maksimum hızına ulaşmasının problem olmadığı anlaşılıyor. Testte elde ettiğimiz 9.7 sn'lik 0-100 km/s hızlanma değeri, fabrika verisinden 1 sn daha iyi.



    BU ÇOK ÖNEMLİ BU ARACI ALAN KİŞİ DERHAL 16' veya 15' Lastik alıp Lastik ebatlarını büyütmelidir,yoksa yol tutuşta sorun yaşayabilir...
    orjinalde 185/65 R14 var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 24 Kasım 2008; 2:46:26 >




  • Peki 1.8 tcdi Neden Üretimden Ve / veya satıstan Kaldırıldı ?
  • Benim bildiğim 1.8 motor hiçbir aracın ikinci eli yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42

    Peki 1.8 tcdi Neden Üretimden Ve / veya satıstan Kaldırıldı ?

    Merhaba, vergi avantajı sağlaması açısında ve emisyon değerleri ile ilgili olarak kaldırılmış veya ithali durdurulmuş olabilir.
  • yaklaşık 1.5 yıldır 1.8 tdci focus kullanıyorum. performansı düzgün,motoru inanılmaz sağlam,tüketimi ayağınıza hakim oldukça iyi,yol tutuş konusunda tork yüksekliği ve ağırlık dağılımı farklılığından ötürü 1.6lardan kötü ama 250nm torklu arabada 185 lastik olunca ister istemez gazlı girilen virajlarda önden kayma oluyor,problemin geniş tabanlı lastiklerle kesinlikle çözüleceğine inanıyorum. Eğer soracağınız ve cevaplayabileceğim birşey olursa bana ulaşırsınız. iyi günler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bmnankara

    Benim bildiğim 1.8 motor hiçbir aracın ikinci eli yok


    alan satmak istemiyor demekki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • haklı olabilirsin rocky...
    kullandım bu arabayı ve devirlenmesi ve hızlanması müthiş...
    benim 2.0 focusuma çok yakın bir performansı var.
    tutulmamasının 1800 cc oluşundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
    şu gerçek çok keyifli bir motoru var.
    quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5


    quote:

    Orjinalden alıntı: bmnankara

    Benim bildiğim 1.8 motor hiçbir aracın ikinci eli yok


    alan satmak istemiyor demekki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mvasik

    yaklaşık 1.5 yıldır 1.8 tdci focus kullanıyorum. performansı düzgün,motoru inanılmaz sağlam,tüketimi ayağınıza hakim oldukça iyi,yol tutuş konusunda tork yüksekliği ve ağırlık dağılımı farklılığından ötürü 1.6lardan kötü ama 250nm torklu arabada 185 lastik olunca ister istemez gazlı girilen virajlarda önden kayma oluyor,problemin geniş tabanlı lastiklerle kesinlikle çözüleceğine inanıyorum. Eğer soracağınız ve cevaplayabileceğim birşey olursa bana ulaşırsınız. iyi günler.


    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum,ben vergi olayını,servis masraflarını ve yakıt tüketimini merak ediyorum daha çok siz lastik olarak ne kullanıyorsunuz ve sizce bu araba için en iyi lastik nedir ?
  • pisikoford tur kendisi bazılarında esp var hepsinde var mı bilmiyorum 4 disk frenlisini çok gördüm +esp zaten piyasayada nadir araçlardandır ford yetkili satıcısında 1.6 tdci test ederken sormuştum niye çok az 1.8 var diye sınırlı saydıa getirildiğini genelde opetin şirket araçları olarak ithal edildiğini söylemişlerdi yakıtı litre bazında 1.6 benznliyle yakındır 2.0 gibi de kaçar bi iki modla çok keyifli araç olabilir ama piyasadakiler genelde çok km yapmış olduğundan temizini bulmak lazım arkadaki TDCI yazsını sökecen egsozun ucunuda değişcen sis farı ve ghia jantı takacan sonra piyasada pisikoford olarak gezecen eğer çip felanda koydurursan abowwwww ama aile babası isen bence 1.6 benzinli daha mantıklı euro dizel 2.74 benzin 2.91 ha 8 litre benzin yakmışsın ha 8 litre mazot




  • peki ilk ilandaki araç ve şu araçlar için ne düşünüyorsunuz,yarın gidip bi bakıcam ama araçtan hiç anlamam,ekspertiz almayı düşünüyorum bi yetkili servisten,sizce napmalı nelere dikkat etmeliyim? :

    http://www.sahibinden.com/2004_focus_tdci_sedan_75_000kmWQQaXQQ9386463WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/focus_sedan_WQQaXQQ10454831WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/kocak-otomotivden_kalite_konfor_ekonomi_ucu_bir_aradaWQQaXQQ10683915WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/2004_focus_tdci_sedan_75_000kmWQQaXQQ9386463WQQpXQQdisplayitem

    megane düşünüyodum ancak bu aracın motorunu çok övdüler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tyu -- 25 Kasım 2008; 3:20:04 >




  • Turbo ıslığını kontrol edin bizzat kazıklandım bu mevzuda alırken, kesinlikle dikkat edin şu anda bu araba için bulabileceğiniz en ucuz turbo 2.500ytl civarı. Almadan önce pompacıya gidin ölçüm için. Pompa,enjektör ve turbo sağlamsa uzun süre periyodik bakım dışında bişey çıkarmaz. Diğer bir nokta da debriyaj tabi. Debriyajı biraz çabuk yiyen bir araba. Volantı da oldukça masraflı onu da belirteyim ama bana sorarsanız kesinlikle değer. Megane konusunda da diyeceğim parçaları daha bulunur ve ucuz. Performans konusunda Megane dci Focus'un yanına yaklaşamaz ama bilhassa şehir içi tüketimde Megane çok daha tutumlu. Megane'ın iç hacmi çok daha geniş,yol tutuş konusunda lastik ölçüsü yüzünden Megane daha iyi diye düşünüyorum ama Focus 1.8'in sürüş zevki kat kat daha iyi. Performansı sorun etmezseniz Megane da bir tercih olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mvasik -- 25 Kasım 2008; 9:24:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mvasik

    Turbo ıslığını kontrol edin bizzat kazıklandım bu mevzuda alırken, kesinlikle dikkat edin şu anda bu araba için bulabileceğiniz en ucuz turbo 2.500ytl civarı. Almadan önce pompacıya gidin ölçüm için. Pompa,enjektör ve turbo sağlamsa uzun süre periyodik bakım dışında bişey çıkarmaz. Diğer bir nokta da debriyaj tabi. Debriyajı biraz çabuk yiyen bir araba. Volantı da oldukça masraflı onu da belirteyim ama bana sorarsanız kesinlikle değer. Megane konusunda da diyeceğim parçaları daha bulunur ve ucuz. Performans konusunda Megane dci Focus'un yanına yaklaşamaz ama bilhassa şehir içi tüketimde Megane çok daha tutumlu. Megane'ın iç hacmi çok daha geniş,yol tutuş konusunda lastik ölçüsü yüzünden Megane daha iyi diye düşünüyorum ama Focus 1.8'in sürüş zevki kat kat daha iyi. Performansı sorun etmezseniz Megane da bir tercih olabilir.



    Megan Ve yol Tutusu ? emin misin arkadasım focus segmentindeki en iyi yoltutusuna sahip aractır..

    Trde esp siz saltılmasının sebebi de budur.. Firma nın yoltutusuna olan güveni dir..

    Meganla focustan az yakar tabi biri 1.5 dci digeri 1.8 ama 1.6 tcsi focusa göre kıyaslıyorsan yine yanılıyorsun ?




  • standart bir 1.8 TDCI sedan Focus'u ve Megane2 yi yol tutuş kulvarında kıyas amacıyla kullanın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Tüketim değerlerine baktığımızda da Megane2'nin fabrika veri değerleri Focus 1.6 TDCI'dan da düşük. Bahsi geçen 3 aracı da uzun süre kullanma fırsatım oldu,benim izlenimlerim bu yönde . Saygılar, iyi günler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42


    Trde esp siz saltılmasının sebebi de budur.. Firma nın yoltutusuna olan güveni dir..



    Esp olmamasının yol tutuşa olan güvenle filan alakası yok..Focuslarda esp zaten opsiyonel fakat talep yok bu sadece bir satış politikası..
  • 1.8tdci ın yoltutuşu hakkında bilgi sahibi değilim ama diğer focus1 ler megane2 den daha iyi yola tutunuyor bu gerçek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x15
    quote:

    Orjinalden alıntı: 42has42
    Trde esp siz saltılmasının sebebi de budur.. Firma nın yoltutusuna olan güveni dir..

    Esp olmamasının yol tutuşa olan güvenle filan alakası yok..Focuslarda esp zaten opsiyonel fakat talep yok bu sadece bir satış politikası..

    O zaman yurt dışındakiler espsiz focusa güvenmiyor.Yazınızdan bu anlam çıkıyor ve espli olarak satılıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mustafatufekci

    pisikoford tur kendisi bazılarında esp var hepsinde var mı bilmiyorum 4 disk frenlisini çok gördüm +esp zaten piyasayada nadir araçlardandır ford yetkili satıcısında 1.6 tdci test ederken sormuştum niye çok az 1.8 var diye sınırlı saydıa getirildiğini genelde opetin şirket araçları olarak ithal edildiğini söylemişlerdi yakıtı litre bazında 1.6 benznliyle yakındır 2.0 gibi de kaçar bi iki modla çok keyifli araç olabilir ama piyasadakiler genelde çok km yapmış olduğundan temizini bulmak lazım arkadaki TDCI yazsını sökecen egsozun ucunuda değişcen sis farı ve ghia jantı takacan sonra piyasada pisikoford olarak gezecen eğer çip felanda koydurursan abowwwww ama aile babası isen bence 1.6 benzinli daha mantıklı euro dizel 2.74 benzin 2.91 ha 8 litre benzin yakmışsın ha 8 litre mazot



    http://www.sahibinden.com/ford_focus_1_8_tdciWQQaXQQ7593449WQQpXQQdisplayitem

    141 hp 324nm tork

    ARAÇTA CHIP YOK!!! GÜÇ CHIP OLMADAN ULAŞILAN DEĞERLERDİR.

    CHIP YADA PROGLAMLAMA İŞLEMİNDEN SONRA 165-170 HP LERE ULAŞABİLİR. TURBO PAL BÜYÜTME VE BİRKAÇ İŞLEMDEN SONRA TORK CANAVARI VE ŞAKA MAKİNESİ OLABİLİR :)





  • araba dehşet olmuş ya. şaka gibi gerçekten.
  • sedan olsa tam süper olacak
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.