Şimdi Ara

dizelde tork fazla diyorlar ama benzinli aracım hepsini tokatlıyor (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
253
Cevap
4
Favori
9.342
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Okullar tatil yine anlaşıldı.
    Kar falan mı var batıda?

    +1

    Konu sahibi öğrenci. Herkesi tokatlayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Günceller hariç hemen hemen tüm 2000cc dizel araçları tokatlarsınız ki şuan dahi bazı 2000cc dizel araçları tokatlamanız mümkün, vermiş olduğunuz insignia örneğindeki gibi...

    Gerçek dizel gücünü tatmak istiyorsanız 320D 184bg olanlarla denemenizi tavsiye ederim :)

    Aracınız seri bir araçtır bu arada, gücünüzünde farkına varın :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzzd

    HLX var dediler geldik.

    +1

    n'oluyo
  • Sen Rampalarda 2-3 e cekerken Onlar 4-5 allah Ne Verdıyse Gıdıyor Tork Hız Degıldır Guc Tur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Okullar tatil yine anlaşıldı.
    Kar falan mı var batıda?








  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri229

    başlıkta olduğu gibi arkadaşlar neden böyle bişey var aracım 2.0 20v marea lgp kullanıyorum 147 hp tork 186 ama yüksek torklu dizel araçlar yanıma yaklaşamıyor sebebi nedir

    1.4 tdi seat cordoba 500 mt.'de piyasadaki modifiyesiz her türlü benzinliyle kapışırım abartmadan tabi kaldı ki 3 tane farklı farklı 1.8 audi a3'ü bile geçmişliğim vardır... ama uzun yolda yemez 180'i görene kadar göbeği çatlıyor, uzun yoldan bahsediyosan dizel araç 1.9 olmadıktan sonra zor geçer seni, ama yinede pek wosvos gurubuna bulaşma derim alırlar anahtarını




  • Sadece 1.6 110 hp hdi motorun grafiğini koyuyorum, Sen yinede fazla turbo dizelleri tokatlama
     dizelde tork fazla diyorlar ama benzinli aracım hepsini tokatlıyor
  • Aynı motor hacmi ve beygir gücünde bir dizel araçla(ki turbolu olması muhtemel) yokuş yukarı 100km/h hızla giderken hızlanmayı denersen Tork'un ne demek olduğunu ve tokatlamayı görürsün.
  • Siz nasıl 1.3 motor mazda rx-8'in yanına yaklaşamıyorsanız ondandır. Ya da daha basit bir örnekle 1.6 motor atmosferik 1998 model honda civic vti sizi nasıl tokatlıyorsa onlarda sizi tokatlayamaz yani torkun hızlanmada rolu pek yok
  • Benzin her zaman daha guclu. Rakamlarda bogulmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockonur

    Benzin her zaman daha guclu. Rakamlarda bogulmaya gerek yok

    Neresi daha guclu benzın daha hızlı ancak dizel her zaman daha guclu guc ve hızı ayırt edın ondan sonra yorum yapın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rockonur

    Benzin her zaman daha guclu. Rakamlarda bogulmaya gerek yok

    Kafan cok güzelmiş kardeş güle güle kullan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    2.0 Turbo Dizel bir aracı özellikle rampada tokatlamanız imkansız.

    ya biri bana su RAMPA FIZIGINI aciklayabilir mi? hani yalnizca dizellerde ise yarayan sihirli yokus guclerini?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zulu1616

    otto motorla dizel motor teknolojisi farklıdır. torku yüksek diye daha hızlı olması gerekmez. bu kamyonlar okadar güçlü ama neden benim arabamı geçemiyor demek gibi...

    biraz teknik konularda araştırma yapmanız lazım...

    cunku kamyonlar guclu olmalarina ragmen kutle basina dusen guc az bu nedenle seni gecemezler. kalkislarda bir bisikletli hatta kosan biri bile TORK CANAVARI kamyonlari gecebilir. bunun baslica nedeni yukarda yazdigimdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cetiner19

    Öncelikle biraz teknik bilgi edinmenizi ardından bu tarz sorulara girişmenizi öneririm saygısızlık olarak algılamanızı istemem ama o 2.0 lt dizel dediğiniz bmw motorunda sizin aracın 2 katından fazla tork var (380nm) siz 1 den 2 ye atayım derken adam evine ulaşmış olur. Bu tamamen sıkıştırma oranları, max tork aralığı gibi teknik konulara bağlı.

    evet kesinlikle bu forumdakilerin bilgi edinmeden konusmamalari gerek. bu arada tek basina torkun devir ifade edilmedikten sonra hicbir anlam teskil etmedigini de soylemek isterim. derdimiz ''eve CABUK ulasmak'' yani HIZ ise bizi ilgilendiren tek etken beygirgucudur yani birim zamanda yapilan istir. tork degil. tek basina torkla eve hizli gitmenin uzaktan yakindan alakasi yoktur.
  • Tork ve güç tamamen birbiriyle alakalı şeyler, 2 aracı karşılaştırmak için güç eğrileri incelenmeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan3156

    Dizel araçlar ile drag yarışı yapılmaz. Üretim amaç ve mantığına aykırı çünkü. Bence şöyle bir test daha mantıklı olurdu. İki arabayı da aynı anda yola çıkarsınlar. 100-150 km lik mesafeye hangisi daha önce varacak onu test etsinler. Gerçek tokatlamam buna denir. Marea o kadar zorlama ile 150 km de şaftı dağıtıp parkuru tamamlayamayacaktır zaten. Sonra benzinliğe gidince asıl tokadı pompacıdan yer Marea...

    ben sana bosuna 150km gitmeden sonucu soyleyeyim. kutle basina dusen beygirgucu hangi aracta daha fazla ise o sozkonusu mesafeyi once kateder. bu kadar basit. bu da 65bg ama RAMPADA TORK CANAVARIIII dizellere de ikinci beygirgucu tokadi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    2.0 Turbo Dizel bir aracı özellikle rampada tokatlamanız imkansız.

    ya biri bana su RAMPA FIZIGINI aciklayabilir mi? hani yalnizca dizellerde ise yarayan sihirli yokus guclerini?



    Benzinli araçta düzde basar gidersin mazotlu araç mazot benzinden daha zor yandığı için daha hantaldır ama yokuşta pek bir şey kaybetmez anlıyacağın domuz gibidir Benzinli araç ise narindir başka bir arkadaşta söylemişti yokuş yukarı çıkarken sen benzinli araçta 5 ten 2 ye çekerken dizel araç 3 te 4 te yardırır ben bu kadar anlatabiliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Günceller hariç hemen hemen tüm 2000cc dizel araçları tokatlarsınız ki şuan dahi bazı 2000cc dizel araçları tokatlamanız mümkün, vermiş olduğunuz insignia örneğindeki gibi...

    Gerçek dizel gücünü tatmak istiyorsanız 320D 184bg olanlarla denemenizi tavsiye ederim :)

    Aracınız seri bir araçtır bu arada, gücünüzünde farkına varın :)

    e 140 bg bir aracin 180bg bir araci gecmesi zaten fizik kuralalrina aykiri. burda aracin dizel ya da benzinli ya da elektrikli hatta ve hatta kurmali zemberekli olmasi hicbirseyi degistirmez. kutle basina daha cok beygirgucu olan arac gecer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbahadir61

    quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    2.0 Turbo Dizel bir aracı özellikle rampada tokatlamanız imkansız.

    ya biri bana su RAMPA FIZIGINI aciklayabilir mi? hani yalnizca dizellerde ise yarayan sihirli yokus guclerini?



    Benzinli araçta düzde basar gidersin mazotlu araç mazot benzinden daha zor yandığı için daha hantaldır ama yokuşta pek bir şey kaybetmez anlıyacağın domuz gibidir Benzinli araç ise narindir başka bir arkadaşta söylemişti yokuş yukarı çıkarken sen benzinli araçta 5 ten 2 ye çekerken dizel araç 3 te 4 te yardırır ben bu kadar anlatabiliyorum

    anlatmaz olaydin. isi zoolojiye kadar goturmussun.

    yahu hangi aracin hangi oranda kacinci vites dislisi kullandigini nerden biliyorsunuz? yani dizel dover! neden ? cunku benzinli 2.viteste giderken dizel 3.viteste gidiyor. yav anasini! torkperestler yapabileceginiz en iyi aciklama bu mu?

    narin motorlarin toplum icindeki psikolojik bunalimlari yerine matematiksel olarak su tork canavari dizel - rampada 300-500bglik arabalari gecme iliskisini anlatabilecek olan yok mu?




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.