Şimdi Ara

Dizelden sonra atmosferik motor tercihi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.6 valvematik multidrive s aracıma cumartesi brc taktırmaya gidiyorumm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 72000 lira tüpjeksiyonlu arabaya verilir mi la
  • Atmosferiğin yüksek devirde verdiği keyfi hiçbir turbo motordan almadım.
  • Atmosferik arac kullanmak biraz tecrube ister. Ozellikle de uzun yolda. Eger yeterli tecrubeniz yoksa yokus ortasinda devirden dusurup hem yakitin, hem arabanin gereksizce canina okuyup yolculara rezil olma ihtimaliniz yuksek.

    C segmenti bir cok dizel alt devirde torku patlatarak " gidiyormussunuz " hissine kapilmaniza neden olur oysa yapistirdigi gibi gidemezsiniz. Atmosferikte bu patlama anini yasamazsiniz ama ibreye baktiginizda gittiginizi gorursunuz. Ust devirlerde atmosferik motor acilirda acilir.

    Turbo benzinlilerde ayni sekilde. Ust devirlere geldiginde cani cikar, nefesi kesilir. Atmosferik motorda ki gibi guzel bir ses duyamazsiniz.

    Lakin devir ekonomi devri soylediginiz fiyatlarda turbo benzinli az yakan guzel araclar var. Oncelikleri belirleyerek turbo benzinli bir arac bakilabilir.

    Not: Aracim atmosferik ve 44bin'de nedensizce motor yatak sardi. (aracim servis bakimli) Bunu soylememin nedeni arabacilik sans isi. Turbo benzinli motorlar hassas olsa bile sorun yasayacaksaniz benim gibi atmosferik motorda bile yasayabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlacınızı söylüyorum.



    Skoda Rapid Spaceback Style 1.4 TDI CR Green Tec DSG / 90 HP -69.300 TL + Panaromik Camtavan (2700) + Metalik Renk 1300


    70.000 TL ye alırsınız.

    Ortalama 3.6 LT yakıyor.

     Dizelden sonra atmosferik motor tercihi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yellow Claw -- 23 Kasım 2015; 12:38:00 >
  • corollanın yanında balon gibi söner o araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    corollanın yanında balon gibi söner o araç

    Tamam o zaman gidip Corolla alsın.Ya 72k verdiği arabaya tüp taktırıp gezer ya da çoluğun çocuğun rızkını benzine yatırır.
  • az daha verip 1.5 dci 110 renault kadjar bakın
  • Tup takacaksan al. Takmayacaksan tsi al. 1.2 Tsi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amphioxus IV

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    corollanın yanında balon gibi söner o araç

    Tamam o zaman gidip Corolla alsın.Ya 72k verdiği arabaya tüp taktırıp gezer ya da çoluğun çocuğun rızkını benzine yatırır.

    72 bin TL lik araca tüp takılmıyormu. Yada tüp takılan aracın değerimi düşüyor. Tüp aracın motorunu mu öldürüyor nedir tüp ile alıp veremediğiniz.




  • Marttan bu yana advange cvt kullanıyorum, bir önceki aracımda 105 lik dizeldi. Hiç bir sıkıntı gitmeme gibi bir fark hissetmedim, vitesi yağ gibi akıyor. Benzinde kullanıyorum çok da az yakıyor. Kayseri gibi bir yerde 6.5 ortalamam var. Alın mis gibi güle güle de kullanın.
  • araba dediğin ne içtiğini bilmeli benzin içmeli,dizel de aynı hacimde ne olursa olsun turbo benzinli her türlü basar,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1.6 132 hp'nin gayet yeterli olduğunu düşünüyorum.Corolla'nın 2015 modelinin dizel otomatik versiyonunu kullandım bi hafta.Gayet geniş ve konforluydu.Benim kullandığım araç baz donanımdı ama sizin ki gayet sağlam olur.Bence düşünmeden alın Corolla'yı.Sorunsuz motor+şanzıman.Bide sağlam bi tüple tadından yenmez.Bende kendim turbo benzinli araç kullanıyorum.İhtiyaçlara göre değişir araç seçimi.Kriterlerinizi belirleyin,eğer bu araç size uyuyorsa alın.Valvematic motor tüple dizel kadar yakıyor zaten.Performans konusunuda dert etmeyin,sonuçta hepimiz 0-100 kasmıyoruz her gün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • klasik torkçular türemiş konuda, altlarındaki 1.5 1.6 dizelleri turbonun alt devirlerde güç hissettirmesinden uçak falan sanıyorlar ama corollanın 132 beygir olduğunu pek bilmiyorlar

    bu araçla hiçbir düşük hacim dizeli aramazsın dert etme
  • fezalii kullanıcısına yanıt
    Megane Gt-line HB EDC 110 HP 240nm 1500cc 2015 Dizel modeline sahibim. Ivmelemesi kusursuz. EDC zaten belki en sıkıntısız çift kavramali otomatik vites. Motorda zaten Renault dunyada bir numara. Yakit tuketimi cok iyi. Renault Rlink zaten rakiplerine farkli kiliyor. Gerek bel destek ayari gerek arkadada ondede kol dayama gerek sunrof gerek yağmur sensoru gerek otomatik katlanan aynalar gerek arkadada ondede sensor.. On numara 5 yildiz araba tavsiye ederim dostum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrica suspansiyonlar fazlasiyla sert. Ama gozunuzu korkutmasin hic hissetmiyor. Bir kere catirt diye ses cikardigini duymadim. Bu arada otomatik kararan aynalarda cok stabil çalışıyor. Bu arada gece far sensorude var. Sakin eski renault modelleriyle karistirmayin. Renault clio 4 ile beraber cok daha kaliteli cok daha kullanışlı, eglenceli tasarim yapmaya basladi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt bastığınızda tabi düşer.Yıllık zaten 30 bin falan yapıyorsanız Hiçbir benzinli araba zaten o kişiye uygun olmaz
    Tek Çare Dizel kalıyor çok fazla kilometre yapılacaksa.Araba alıcak kişinin bu hesabı yapması lazım zaten .Lpg takılıp aslında o yakıt sorunuda çözülebilirde sıfır arabaya da Lpg takılması bazı kişiler için can sıkar.Benim için sıkıntı yok ben taktırırdım kafaya koyduysam yani çok sevdiysem arabayı ama dediğim gibi kişinin hesabını yapması lazım
  • Lütfen atmosferik motor kullanmayı bilmeyenler yorum yazmasın , milleti yanıltmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atmosferikciler hemen mesajımı - lemiş yollarda 1.6 dizel aracımla hepsine plakayı okutuyorum , siz boş boş devir çevirmeye devam edin
  • Dizel arabaya binip ani tork patlamasını hisseden kendini Senna sanıyor. Hiç de öyle sanıldığı gibi gitmiyorlar. Sonra 1.6 tdi ların 250 Nm torkuna güvenen , bayırda 1.6 atmosferik benzinliye kafa tutuyor. Devir çeviren benzinli motor , arka plakasını okutuyor. Ya da devir çevirmeyince dizel araç geçiyor, dizel sahipleri de sanıyor ki benim arabam süper Dizel araç ekonomi içindir, güç için değil.

    Bence mantıklı bir tercih olurdu ancak o fiyata lpg li araç da biraz mantıksız. Genelde 10-45 bin bandında mantıklı lpg li araçlar. Zaten o banttaki dizel araçlar sıkıntı. Arabaya 30 bin veriyorsunuz, dört enjektör istese temizinden dört bin , turbo istese bin lira kayıyor. Egr, dpf , mazot pompası girmek istemiyorum. Atmosferik motorun yapacağı en büyük sıkıntı lpg li ise supap eritmek olur. O da 1500-2000 e hallolur. Kalan tüm tehlikeler dizel araç için de geçerli, dizelde ekstralar da var. Zaten tüplü 1.6 atmosferikler, 1.6 dizel ayarında yakıyor. (şimdi 3 litre yaktım'cılar gelir. Bende de dizel araba var, ben de 3 litre yaktım zamanında ama gerçekçi değil, boş yapmayın)




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.