Şimdi Ara

Dizelden sonra atmosferik motor tercihi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
799
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    klasik torkçular türemiş konuda, altlarındaki 1.5 1.6 dizelleri turbonun alt devirlerde güç hissettirmesinden uçak falan sanıyorlar ama corollanın 132 beygir olduğunu pek bilmiyorlar

    bu araçla hiçbir düşük hacim dizeli aramazsın dert etme

    Hocam işi bilmeyen acemi sürücüden başka bir şey beklenmez zaten.
  • dizelden alt devirler cansız diye vazgeçmişsiniz,, atmosferiğin alt devirleri çok mu canlıymış ,,, dizelde en azından bir yazılım attır araç tork canavarına dönüyor ama atmosferik sap gelir saman gider

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu yazilim isi nasil oluyor? Bizzat yaptircamda. Bi ara arastirmistim. Chip tuning falan. Sonra vazgectim motora zarar veriyormus diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OW Ready Linux

    Hocam bu yazilim isi nasil oluyor? Bizzat yaptircamda. Bi ara arastirmistim. Chip tuning falan. Sonra vazgectim motora zarar veriyormus diye

    emisyon normlarını tutturmak için fabrikada aracın ECU sunda yani beyninde beygir gücünü kısıyorlar , biz ise yazılımla bu gizli beygirleri ortaya çıkarıyoruz,, bu genelde turbo,dpf ve egr üzerinden oluyor,yani araçta turbo yoksa yazılımla pek öyle bir güç artışı elde edemeyiz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O kadar para verdikten sonra dizel bakmak daha mantıklı
  • Aynen duymustum. 130 hplik renault motoru normalde 152 hp mis. Hatta wolkswagen bunu yapmadigi icin das skandal

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.