çekindiğim mevzu 100.000 den sonra bu araçlarda ağır bakımlar gerekirmi yada diye yeni motor falan istermi ben araca temiz bakarım serviste falan ama aldımız kişiden emin olamıyoz sonuçta
Evet bak bu bir sorun tanıdığın araç ise bu kalmaz aklında ama şuan ortam berbat yoksa gerçek 100.000 olduğunu bildiğin araç varsa alırsın... Biraz sabırlı olmanda etrafında böyle bir araç varmı diye bakman daha faydalı derim Ağır bakım zamanı geldiyse tabi gerekecek ama bu sadece Km bağlı değil yaşada bağlı mesela benim aracım 42.000 Km'de triger ve diğer kayışları değiştirdim 2006 model olduğu için... Tanıdık araç alırken bunlarıda biliyor ona göre önlemleri alıyorsun, mesela arkadaşımdan almayı düşündüğüm 2004 model Bora vardı daha 20.000 km ama biliyordumki aracın lastikleri ve kayışları ilk güniler alsaydım ilk işim önce michelin bayisine gidip lastikleri değiştirmek ve ustama götürüp kayışları, yağını ve filtrelerini değiştirmek olacaktı...
etraftan sorguluyorum şu anda bayramın geçmesini bekliyorum malum piyasa yükseldi bayram öncesi. teşekkürler önerilerin için
Daha önce açılmış birkaç konu, eminim faydası olur..
Otomobil bölümündeki bilinen eski geyiklerdendir ''dizel araç 100.000 den sonra dağılır'' Bunu diyenlerin yüzde 90 ı dizel aracın içine bile oturmamıştır.
quote:
Orijinalden alıntı: bangsuui
Daha önce açılmış birkaç konu, eminim faydası olur..
buralarda geçen konuşmalara bakınca anladımki bu muhabbet "**** bizi ışınla" olayı olmadıkça bitmez. bir ben değilim herkes km kaygısında
quote:
Orijinalden alıntı: donanımcı123
Otomobil bölümündeki bilinen eski geyiklerdendir ''dizel araç 100.000 den sonra dağılır'' Bunu diyenlerin yüzde 90 ı dizel aracın içine bile oturmamıştır.
kullanımla alakalı olduğu aşikar ama kullanıcının arabayı temiz kullandığını nasıl anlarız yani tabiki ekspertize yada servise sorup öyle alacağız arabayı ama onlar aracın nasıl kullanıldığını anlarmı bu araba temiz kullanılmış diyebilirmi bana
Periyodik bakımları aksatılmamış, hayvan gibi kullanılmamış bir araç için 100.000 km çok değil. Kendi Fiesta'mız 95.000 km'de sadece 500 lira masraf çıkardı, şuan tıkır tıkır çalışıyor. Öncesinde de hiç bir arızası yok.
fiatın multijet motorları 400-500 bin km gidiyor kapak açmadan. ama dizellerde mühim olan eski sahibinin aracı nasıl kullandığıdır. yoksa değil 100 bin, 500 bin km gider.
quote:
Orijinalden alıntı: bektasaslantas
quote:
Orijinalden alıntı: donanımcı123
Otomobil bölümündeki bilinen eski geyiklerdendir ''dizel araç 100.000 den sonra dağılır'' Bunu diyenlerin yüzde 90 ı dizel aracın içine bile oturmamıştır.
kullanımla alakalı olduğu aşikar ama kullanıcının arabayı temiz kullandığını nasıl anlarız yani tabiki ekspertize yada servise sorup öyle alacağız arabayı ama onlar aracın nasıl kullanıldığını anlarmı bu araba temiz kullanılmış diyebilirmi bana
Onu ancak dizel motorları yalayıp yutmuş bir usta anlar, ben ülkemizde dizel motorları nazik kullanan bir sürücü kitlesi olduğunu sanmıyorum 100 kişiden 3-5 kişi ancak dikkat ediyordur, onun dışındakiler ''dizel motorum var hahahahaha basarım uçarım kaçarım'' havasında.
Ne dizeller var ... Dolmuşa filan da mı binmiyorsunuz . 400.000 km de hala mis gibi çalışan symbollere bindim ...
Motor konusunda kuşkulanmak gereksiz bana kalırsa. Araçların marka gözetmeksizin en iyi yerleri motorları, periyodik bakımı yapılmış bir motor çok yüksek kmler yapabilir heleki bu bir dizelse benzinli motordan daha uzun süre kullanılabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme