Şimdi Ara

Doblo 1.2 Alıcam Yorumlarınız ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
79.291
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    doblonun 1.2 motorlusunu yeni duydum, 1.4 benzinlisini biliyordum neyse, ağır arabaya 1.2 benzinli motor konulması bile hata. 1.3 dizel bile zayıf. emsalleri 1.5 ve 1.6 dizel kullanırken fiat hala ısrar ediyor, 1.9'da vergi dezavantajlı. şunun arasını bulamadılar gitti. hiç alma derim arkadaşım sırf boy ve kilo için, otomobildede pekala rahat edersin.

    Alıntıları Göster
    2001 senesinden bu yana doblolarda 1.2 fire 65 hp benzinli ve 1.6 step A 103 hp tork motoru mevcuttur.

    Üretici firmalar araçlar üzerine sadece ticari kaygılarını ön plana çıkartarak motor koymazlar. Kaldıki ellerindeki motor 75 hp güç üretirken gücünü düşürüp (65 hp) bir başka araca takmalarının da mantıksız bir nedeni yoktur. Ayrıca o yıllarda ellerinde 72hp multipoint 1.4 motor olduğu halde.

    Teknoloji artık ağırlık = motor hacmi yerine Ağırlık = aerodinami + güç mantığında araç üretir ve günümüz araçlarına baktığınızda seleflerine göre daha ağır oldukları görülmektedir. Bu nedenle X ağırlığı = Y motor hacmi yerine, kullanım ömrü, tork grafiği, güç bandı gibi değerlere dikkat etmeliyiz. 1.2 motor HARİKA demiyorum ama aracı kaldırmıyor eleştirlerine de katılmıyorum. Aracı sırtlayabilmesi için gereken aktarma organlarına ve düzgün bir tork eğrisine (stroku uzaltılmış bir motordur) sahip araç tabiki JTD2nin performansını vermez. ama alanı da MANTIKLI BEKLENTİLER doğrultusunda üzmeyecek bir araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksimumhız

    arkadaş evet kullandım ama araba benim değildi ve yokuşu çıkmıyordu, bırak dik yokuşları Ankaralılar bilir Cinnah yokuşunu bile çıkamıyordu, tüple hele kasisten bile atlayamaz ayrıca bu piyasanın içinde olduğumdan söyledim, alıp satma işiyle ilgileniyorum ayrıca da öğrenciyim her fırsatta bunu söylüyorum dikkat et piyasa bilgim iyidir

    Alıntıları Göster
    BİZİM DOBLO 1.2 BENZİNLİ ARABAMIZ VAR VALLA PERFORMANS BEKLEME YOKUŞLARDA ARABA GİT GİDE YAVAŞLIYO AMA ÖLE İNİP ARKADAN İTEERSİN DURUMU SÖZ KONUSU DEĞİL ŞİMDİYE KADAR HİÇ Bİ YOKUŞTA İTMEDİK LPG TAKARSAN PERFORMANS DAHADA AZALIR BANA SORARSAN BEN ÇOKTA ŞİKAYETÇİ DEĞİLİM AMA SEN GENEDE 1.3 DİZELİNİ AL

    HA BİDE ŞU VAR ARABA 1.2 AZ YAKAR DİYE DÜŞÜNME 2000 MOTOR GİBİ YAKIYO 1.2 MOTOR PERFORMANSI VAR YANİ ARABA O MOTORA ÇOK AĞIR KALIYO O YÜZDEN MOTOR ÇOK ZORLANIYO VE FAZLA YAKIYO DOBLODA EN İYİ MOTOR SEÇENEĞİ 1.3 MULTJET BENCE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLMVER

    BİZİM DOBLO 1.2 BENZİNLİ ARABAMIZ VAR VALLA PERFORMANS BEKLEME YOKUŞLARDA ARABA GİT GİDE YAVAŞLIYO AMA ÖLE İNİP ARKADAN İTEERSİN DURUMU SÖZ KONUSU DEĞİL ŞİMDİYE KADAR HİÇ Bİ YOKUŞTA İTMEDİK LPG TAKARSAN PERFORMANS DAHADA AZALIR BANA SORARSAN BEN ÇOKTA ŞİKAYETÇİ DEĞİLİM AMA SEN GENEDE 1.3 DİZELİNİ AL

    HA BİDE ŞU VAR ARABA 1.2 AZ YAKAR DİYE DÜŞÜNME 2000 MOTOR GİBİ YAKIYO 1.2 MOTOR PERFORMANSI VAR YANİ ARABA O MOTORA ÇOK AĞIR KALIYO O YÜZDEN MOTOR ÇOK ZORLANIYO VE FAZLA YAKIYO DOBLODA EN İYİ MOTOR SEÇENEĞİ 1.3 MULTJET BENCE

    Alıntıları Göster
    araba çekmediği için gaza daha fazla yükleniyorsun buda yakıtı su gibi içmesi anlamına geliyor
    sen doblo al ama 1.2 alma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    araba çekmediği için gaza daha fazla yükleniyorsun buda yakıtı su gibi içmesi anlamına geliyor
    sen doblo al ama 1.2 alma

    Alıntıları Göster
    Ben de alma diyen arkadaşlarla aynı kanaatteyim.Bu arabayı bu motor nasıl çeker?Çekemez 1.9 al aynı yakar 1.2 ile basıcaksında basıcaksın bence pek fark olmaz yaklaşık 1 yıl 1.9 kullandım multıjet performansı çok memnun etti bence aynı şehirde bile bulunma derim 1.2 ile biraz daha beklerdim senin yerinde olsam 1.9 alırdım




  • oncelikle selamlar bendede 1.2 doblo war we çok memnunum çekişinde gidişinde hiç bi sorun yoq siz 1,2 yeine 1,3 mazotlu alın diyosunuz benzinin yanışı daha hızlı we mazotluya gore daha seri we daha iyi gidiyo ben doblomu modifiye yapıyorum we çok gusel 1,3 palio albea hepsinle kalktım we çoq gusel gidio ben tawsiye ederim lpg konusuna gelince onuda araştırdım sıralı sistem olduğu için çekişten hiç bir güç kaybı olmuyomuş ben tawsiye ederim saygılar...
  • bide 1,9 al diyenler war mazotlunun masraflarından haberiniz wardır heralde benzinli bi arabanın 4 katı diyebilirim serwisren en az 700 750 ytl ye çıkıyor ama benzinli en fazla 100 ytl gibi komik bi rakam tutuyo bide wergileri 1,9 motor buyuk olduğu için wergiside çoq ama 1,2nin çoq az bu yondende duşunurseniz aradaki farkı anlarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dblc__faruk

    bide 1,9 al diyenler war mazotlunun masraflarından haberiniz wardır heralde benzinli bi arabanın 4 katı diyebilirim serwisren en az 700 750 ytl ye çıkıyor ama benzinli en fazla 100 ytl gibi komik bi rakam tutuyo bide wergileri 1,9 motor buyuk olduğu için wergiside çoq ama 1,2nin çoq az bu yondende duşunurseniz aradaki farkı anlarsınız
    HOCAM O KASAYA 1.2 MOTOR YETER Mİ HELE Bİ DE LPG MAHVOLURSUN YOLLARDA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dblc__faruk

    bide 1,9 al diyenler war mazotlunun masraflarından haberiniz wardır heralde benzinli bi arabanın 4 katı diyebilirim serwisren en az 700 750 ytl ye çıkıyor ama benzinli en fazla 100 ytl gibi komik bi rakam tutuyo bide wergileri 1,9 motor buyuk olduğu için wergiside çoq ama 1,2nin çoq az bu yondende duşunurseniz aradaki farkı anlarsınız
    1.9 düz dizel alacağına 1.2 benzinli al daha iyi.
    biz bir tanıdığın arabasıyla uzun yola çıkmıştık.ama pejo partner.o da 1.9 dizel 69hp.
    bir depo ile uzun yolda 600km yol yapmadan mazot bitti.benzinli arabadan fazla yakıyor yani.
    tork desen yok.yakıt desen çok.
    1.2 dobloya bir ker bindim.vitesi üst devirlerde değiştirirsen şehir içinde makul bir performans verir.tabi o zaman da yakıt artar.
    1.9jtd ise mükemmel.çekişte hiç sorun yok.
    13000ytl civarına 02-03 model marea bulabilirsen daha iyi bir tercih olur.
    hem doblo ile aynı belki daha az yakar;performansı ise doblodan kat kat iyidir.
    http://www.araba.com/1078043.html




  • bana yetiyo istanbula bayırlara dik diyosunuz ben burda ayda 1 2 kere uludağa çıkıyorum we yollarını bilen wardır çekişte hiç bi sorun yoq we hızını denedim en fazla 170 goruyo we buda bu motora gore mükemmel bi hız ben tawsiye ederim ama karar senin yakıt konusundada 90 ı geçmeyince yakmıyo ama geçersen içiyo beni bursada bilen bilir hep 7000 dewir hep yan çoq sağlam araba ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dblc__faruk

    bana yetiyo istanbula bayırlara dik diyosunuz ben burda ayda 1 2 kere uludağa çıkıyorum we yollarını bilen wardır çekişte hiç bi sorun yoq we hızını denedim en fazla 170 goruyo we buda bu motora gore mükemmel bi hız ben tawsiye ederim ama karar senin yakıt konusundada 90 ı geçmeyince yakmıyo ama geçersen içiyo beni bursada bilen bilir hep 7000 dewir hep yan çoq sağlam araba ...
    1.2 galiba onlar 60 bg falan doblo biraz ağır bir araba birde içne yük atarsan tabi biraz zorlanır.Ama 1.9 olursa böyle bir derdin olmaz.bunlar biraz tercih birazda bütçe meselesi.Ama güzel araştırırsan piyasada uygun fiyata 1.9 Jtd dizel uygun fiyata bulursun olsa olsa biraz km fazla olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: br251

    1.2 galiba onlar 60 bg falan doblo biraz ağır bir araba birde içne yük atarsan tabi biraz zorlanır.Ama 1.9 olursa böyle bir derdin olmaz.bunlar biraz tercih birazda bütçe meselesi.Ama güzel araştırırsan piyasada uygun fiyata 1.9 Jtd dizel uygun fiyata bulursun olsa olsa biraz km fazla olur.

    Alıntıları Göster
    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.



    Biraz objektif yorumlar yaparsan daha mantıklı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byibrahim -- 21 Nisan 2009; 16:31:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byibrahim

    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.



    Biraz objektif yorumlar yaparsan daha mantıklı olur.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: byibrahim

    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.



    Biraz objektif yorumlar yaparsan daha mantıklı olur.



    Ne okuleri ne objektifi yukarda çuvalla mesaj var hepsi mantıklı da bumu mantıksız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.

    Yavaş gir de taklaya gelme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.


    1.2 doblo ve 180 km sürat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sjsero

    @tolgakmg ilginiz için öncelikle tşk ederim.

    şu an arkadaşımın sattığı 1.2 yi 11.000 ytl ye alabiliyorum.

    araç 2004 model. araçta merkezi kilit, alarm, arkalar cam, koltuk, elektrikli camlar, sis farları, hidrolik direksiyon, yol bilgisayarı mevcut.
    araç orjinal değişen yok boya yok.araçta lpg yok hiç takılmamış ve km si orjinal 125 binde.
    araba çok bakımlı hiç sorunu yok sıkıntısı yok metalik gri renkte.
    yalnız camlar ve koltuklar ruhsata işli değil kapalı kasa kamyonet olarak geçiyor ruhsatta.

    aklıma takılan bir kaç şey var.

    camları ve koltukları ruhsata işletebilirmiyiz ?
    aracı hususi oto ya çevirebilirmiyiz ?
    lpg taktırmaya gerek varmı ?
    km si 2004 model araca göre çok mu ?

    sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sjsero

    @tolgakmg ilginiz için öncelikle tşk ederim.

    şu an arkadaşımın sattığı 1.2 yi 11.000 ytl ye alabiliyorum.

    araç 2004 model. araçta merkezi kilit, alarm, arkalar cam, koltuk, elektrikli camlar, sis farları, hidrolik direksiyon, yol bilgisayarı mevcut.
    araç orjinal değişen yok boya yok.araçta lpg yok hiç takılmamış ve km si orjinal 125 binde.
    araba çok bakımlı hiç sorunu yok sıkıntısı yok metalik gri renkte.
    yalnız camlar ve koltuklar ruhsata işli değil kapalı kasa kamyonet olarak geçiyor ruhsatta.

    aklıma takılan bir kaç şey var.

    camları ve koltukları ruhsata işletebilirmiyiz ?
    aracı hususi oto ya çevirebilirmiyiz ?
    lpg taktırmaya gerek varmı ?
    km si 2004 model araca göre çok mu ?
    sizce ne yapmalıyım arkadaşlar ?

    km çok, motorun nasıl kullanıldığını bilmiyorsunuz, elinizde kalabilir.
    illa bu olacak değilya, 1.4 bakın ve lpg li olsun 1000 tl fazla olsun 2 ay sonra olsun, sonra 2 yıl değil 5 yıl binin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.


    1.2 motor atmosferik benzinli motora sahiptir. Sadece 102 Nm torka sahiptir. Ağırlık ise 1190 kg.
    1248 cc olan 1.3 motor ise Turbo dizel bir motora sahiptir. Ve torku 180 nm'dir.

    Torkun çekiş gücü anlamına geldiğini sanırım hepimiz çok iyi biliyoruz. Yani olay 1.2 ya da 1.3 meselesi değil Turbo ya da Atmosferik meselesi. Hatta daha doğrusu direk tork meselesi.

    Caddy'nin 90'la girdiği viraja da 110'la yavaş girin sakatlık çıkmasın... Aracınızda sertlik ayarlı amortisör, spor yay, slick lastik filan varsa ancak mükemmel bir pist virajında o dediğiniz hızla girebilirsiniz.

    Sürücülük kişiden kişiye göre değişen bir durumdur. Bazıları viraja sizin kadar hızlı giremeyebilir. Bu durumu araca mal edemezsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DR059

    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.


    1.2 motor atmosferik benzinli motora sahiptir. Sadece 102 Nm torka sahiptir. Ağırlık ise 1190 kg.
    1248 cc olan 1.3 motor ise Turbo dizel bir motora sahiptir. Ve torku 180 nm'dir.

    Torkun çekiş gücü anlamına geldiğini sanırım hepimiz çok iyi biliyoruz. Yani olay 1.2 ya da 1.3 meselesi değil Turbo ya da Atmosferik meselesi. Hatta daha doğrusu direk tork meselesi.

    Caddy'nin 90'la girdiği viraja da 110'la yavaş girin sakatlık çıkmasın... Aracınızda sertlik ayarlı amortisör, spor yay, slick lastik filan varsa ancak mükemmel bir pist virajında o dediğiniz hızla girebilirsiniz.

    Sürücülük kişiden kişiye göre değişen bir durumdur. Bazıları viraja sizin kadar hızlı giremeyebilir. Bu durumu araca mal edemezsiniz...

    Alıntıları Göster
    s.a valla arkadaşlar.Benim fikrimde şöyle bend e1.2 doblo düşünüyorum.Çekiş konusund asıkıntı çıkacağını düşünmüyorum neden derseniz.yahu arkadaşlar bend edik bi yokuşta oturuyorum aşağıdaki sucular 1.0 belkide 800 cc lik suzukı carry lerle su çıkarıyorlar nasıl oluyor bu iş.Mantıken öyle belki carryler hafiftir biraz daha ama arkadaki suyla beraber bi doblo kadar olur değil mi?.Ayrıca benim fikrim şöyle ticari kullanacaksanız belki pek mantıklı seçim olmaz yüke gelmeyen bi motor olabilir.Ama bence aile içi bi araç olacaksa mesela bizim gibi 3 kişiyiz.3 kişiyide her yere götürür herhalde zaten bunlar sürat araçları değilki acele giden ecele gidermiş.Benim size sorum şu olacak kullananlar vardır 1.2 yi.Piyasası nasıl bu araçların almak sorun değilde satmak nasıl acaba?Bi de şunu söliyim biraz fazla yakar belki ama vergi avantajını düşünün yeter alırım 1.2 hususi bakarım keyfime ya.PİYASA KONUSUND AYARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DR059

    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.


    1.2 motor atmosferik benzinli motora sahiptir. Sadece 102 Nm torka sahiptir. Ağırlık ise 1190 kg.
    1248 cc olan 1.3 motor ise Turbo dizel bir motora sahiptir. Ve torku 180 nm'dir.

    Torkun çekiş gücü anlamına geldiğini sanırım hepimiz çok iyi biliyoruz. Yani olay 1.2 ya da 1.3 meselesi değil Turbo ya da Atmosferik meselesi. Hatta daha doğrusu direk tork meselesi.

    Caddy'nin 90'la girdiği viraja da 110'la yavaş girin sakatlık çıkmasın... Aracınızda sertlik ayarlı amortisör, spor yay, slick lastik filan varsa ancak mükemmel bir pist virajında o dediğiniz hızla girebilirsiniz.

    Sürücülük kişiden kişiye göre değişen bir durumdur. Bazıları viraja sizin kadar hızlı giremeyebilir. Bu durumu araca mal edemezsiniz...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: can3*


    quote:

    Orjinalden alıntı: sametcakal

    Konunun üzerinden 1.5 yıl geçmiş ama yeni gördüm ve mesajları okudum. Öyle mesajlar yazmışlarki arkadaşlar 1.2 kullanıcılarını rencide etmişler sanki. bende bir 1.2 doblo kullanıcısı olarak 1.2 doblo kullanmadan kocakarı dedi kodusu gibi duyduklarını hatta duymayıpda bu böyleir şu şöyledir diye sallamışlar resmen. 1.3 1.4 1.9 al gerisi hikaye yazmışlar ne cahil insanlar varya bilmiyosan yazma git öğren 1.2 dediğiniz motor 1.2=1242cc 1.3=1248cc 1.4=1368 cc 1.9 yazmaya gerekyok diğer seçeneklerle kıyaslanmaz. Amma çok fark varmışyaw bi taraflarından yazmışlar kasa ağır çekmez, gitmez, yokuş çıkmaz, hele lpg, aman aman. ben 1.2 doblo cargo active kullanıyorum ne gidişde ne çekişde hiç sorun yaşamadım vites aralıkları kısa asfaltı kazıyor yokuş çıkarken. Ön tekerlere binen yük yok gibi ne caddy ler ne ford lar attım virajlarda şarampole onların 90la giremedikleri viraja ben 110la giriyorum. 5 vitesin sonu gelmiyo zaten 170-180 hele yol eğimli ise daha gidiyor. şehir içi Vitesi düşük devirlerde değiştir lpg 160kuruş araç km 120-140 arası yakıyor. bilmeden konuşan arkadaşlar araştırsınlar öğrensinler de yazsınlar.


    1.2 motor atmosferik benzinli motora sahiptir. Sadece 102 Nm torka sahiptir. Ağırlık ise 1190 kg.
    1248 cc olan 1.3 motor ise Turbo dizel bir motora sahiptir. Ve torku 180 nm'dir.

    Torkun çekiş gücü anlamına geldiğini sanırım hepimiz çok iyi biliyoruz. Yani olay 1.2 ya da 1.3 meselesi değil Turbo ya da Atmosferik meselesi. Hatta daha doğrusu direk tork meselesi.

    Caddy'nin 90'la girdiği viraja da 110'la yavaş girin sakatlık çıkmasın... Aracınızda sertlik ayarlı amortisör, spor yay, slick lastik filan varsa ancak mükemmel bir pist virajında o dediğiniz hızla girebilirsiniz.

    Sürücülük kişiden kişiye göre değişen bir durumdur. Bazıları viraja sizin kadar hızlı giremeyebilir. Bu durumu araca mal edemezsiniz...

    Direk maks tork değil tork/devir dağılımıda önemli burada. Çünkü şanzıman kullanılıyor, motoru direk tekere takmıyorsunuz 180 Nm 105 Nm'den büyüktür ama 105 Nm'liğinde çevirdiği devir sayısı daha yüksektir.

    Ha genelde maks torku yüksek olan araçların bu dağılımıda daha iyidir, ancak 1.2 Benzinli doblo motoru için bu pek geçerli değil çünkü motoru optimize etmişler ticari olduğu için. Strok uzun denmiş hatta yukardada. ( Ondanda gücü düşük )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmk

    HOCAM O KASAYA 1.2 MOTOR YETER Mİ HELE Bİ DE LPG MAHVOLURSUN YOLLARDA.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmk

    HOCAM O KASAYA 1.2 MOTOR YETER Mİ HELE Bİ DE LPG MAHVOLURSUN YOLLARDA.


    sakın ha 1.2 ye yaklaşma enaz 1.3 turbo mümkünse 1.9 jtd al memnun olursun




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.