FOREVER 1.3 MULTİJET hayatta pişman olmazsın düşük ama küçük dizel motorlar içinde en gelişmişi
quote:
Orjinalden alıntı: murat6767
bencede dizel al satarken dizel diye daha rahat satarsın
kesinlikle
quote:
Orjinalden alıntı: geremy
quote:
Orjinalden alıntı: iceman2005
1.3 dizel 190nm torkuyla benzinlide daha iyi çekiş ve hızlanma değerleri verir eğer yük taşıyorsan dizel fakat o bile yetersiz yeni çıkan modellerede bak berlingo-kangoo
1.3 ile en az750 g yük taşıyorsun en az160 yapıyorsun ve nasıl yetersiz geliyor anlamıyorum.
1.3 Motorla ve yükle nasıl 160 yapıyorsun merak ediyorum yokuş aşağı yapıyorsundur büyük ihtimalle.
quote:
Orjinalden alıntı: iceman2005
quote:
Orjinalden alıntı: geremy
quote:
Orjinalden alıntı: iceman2005
1.3 dizel 190nm torkuyla benzinlide daha iyi çekiş ve hızlanma değerleri verir eğer yük taşıyorsan dizel fakat o bile yetersiz yeni çıkan modellerede bak berlingo-kangoo
1.3 ile en az750 g yük taşıyorsun en az160 yapıyorsun ve nasıl yetersiz geliyor anlamıyorum.
1.3 Motorla ve yükle nasıl 160 yapıyorsun merak ediyorum yokuş aşağı yapıyorsundur büyük ihtimalle.
1.3 ve 1.4 motor rahat 150-160 yapıyor bende 1.4 var ve yaptım.1.3 le de yapan arkadaşlar var. (750kg taşıyacağı yükü belirtim tabiki bu ağırlıkla o hızlara ulaşamaz)
quote:
Orjinalden alıntı: rocky_m5
aracı hangi devirde nasıl kullanacağını bilirsen 1.3 de yeter 1.4 de.sonuçta arabayı çekmeyen motoru niye koysunlar?1.3 ün avantajı düşük devirdeki torku sayesinde araç ağırkende iyi çekmesidir.ama yılda 5000 km içinde donanımsız araç alınmaz.bence 1.4 alarak iyi bir seçim yapmışsın güle güle kullan
Araç çekmiyor demedim motor yetersiz diyorum amaç kötülemek değil dizel motorlar içinde en gelişmişi diyorsunuz okey tamam 2007 yılını en iyi dizel motoru seçildi.neden 2000 devir altında motor cansız yükle veya rampalarda veya yazın klima açıkken aracın nasıl kalktığından bahsetmiyorsunuz rampalı çıkarken aracın ne kadar yavaşladığını kaçıncı vitese düştüğünüzü belirtmiyorsunuz her motor her aracı yürütür önemli olan nasıl yürüttüğü. bu araçlar 1.6 multijet motor konulmalı.
bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor. 1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi. yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.
benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır. performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.
Olay budur.Geremy gerçektende olaya noktayı koymuşsun.Teşekkürler....
quote:
Orjinalden alıntı: geremy
bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor. 1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi. yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.
benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır. performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.
quote:
Orjinalden alıntı: roverver
Olay budur.Geremy gerçektende olaya noktayı koymuşsun.Teşekkürler....
quote:
Orjinalden alıntı: geremy
bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor. 1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi. yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.
benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır. performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.
teşekkür ederim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme