Şimdi Ara

Doblo 1.4 Benzinlimi 1.3 multijetmi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
48.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: premio_semih

    FOREVER 1.3 MULTİJET hayatta pişman olmazsın düşük ama küçük dizel motorlar içinde en gelişmişi

  • quote:

    Orjinalden alıntı: murat6767

    bencede dizel al satarken dizel diye daha rahat satarsın

    kesinlikle
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    1.3 dizel 190nm torkuyla benzinlide daha iyi çekiş ve hızlanma değerleri verir eğer yük taşıyorsan dizel fakat o bile yetersiz yeni çıkan modellerede bak berlingo-kangoo


    1.3 ile en az750 g yük taşıyorsun en az160 yapıyorsun ve nasıl yetersiz geliyor anlamıyorum.


    1.3 Motorla ve yükle nasıl 160 yapıyorsun merak ediyorum yokuş aşağı yapıyorsundur büyük ihtimalle.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy


    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    1.3 dizel 190nm torkuyla benzinlide daha iyi çekiş ve hızlanma değerleri verir eğer yük taşıyorsan dizel fakat o bile yetersiz yeni çıkan modellerede bak berlingo-kangoo


    1.3 ile en az750 g yük taşıyorsun en az160 yapıyorsun ve nasıl yetersiz geliyor anlamıyorum.


    1.3 Motorla ve yükle nasıl 160 yapıyorsun merak ediyorum yokuş aşağı yapıyorsundur büyük ihtimalle.


    1.3 ve 1.4 motor rahat 150-160 yapıyor bende 1.4 var ve yaptım.1.3 le de yapan arkadaşlar var.
    (750kg taşıyacağı yükü belirtim tabiki bu ağırlıkla o hızlara ulaşamaz)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rocky_m5

    aracı hangi devirde nasıl kullanacağını bilirsen 1.3 de yeter 1.4 de.sonuçta arabayı çekmeyen motoru niye koysunlar?1.3 ün avantajı düşük devirdeki torku sayesinde araç ağırkende iyi çekmesidir.ama yılda 5000 km içinde donanımsız araç alınmaz.bence 1.4 alarak iyi bir seçim yapmışsın güle güle kullan


    Araç çekmiyor demedim motor yetersiz diyorum amaç kötülemek değil dizel motorlar içinde en gelişmişi diyorsunuz okey tamam 2007 yılını en iyi dizel motoru seçildi.neden 2000 devir altında motor cansız yükle veya rampalarda veya yazın klima açıkken aracın nasıl kalktığından bahsetmiyorsunuz rampalı çıkarken aracın ne kadar yavaşladığını kaçıncı vitese düştüğünüzü belirtmiyorsunuz her motor her aracı yürütür önemli olan nasıl yürüttüğü.
    bu araçlar 1.6 multijet motor konulmalı.




  • bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor.
    1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi.
    yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.

    benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır.
    performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor
    netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.




  • Olay budur.Geremy gerçektende olaya noktayı koymuşsun.Teşekkürler....
    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor.
    1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi.
    yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.

    benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır.
    performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor
    netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.






  • quote:

    Orjinalden alıntı: roverver

    Olay budur.Geremy gerçektende olaya noktayı koymuşsun.Teşekkürler....
    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    bu ticarilerde 1.5 dci çekiyorda 1.3 niçin yetersiz geliyor.
    1.6 konulsa 1.9-2.0 istenmezmi.
    yüksek hacimli dizellerin vergi dilimleri ve yakıt sarfiyatlarından niye bahsetmiyorsunuz.

    benzinli ve dizel araçlarda küçük hacimli motorlar vergi ve yakıt ekonomisi için konulmuşlardır ve talepde bu doğrultudadır.
    performanslı kullanan ve hız isteyenler eğer tercihlerini küçük hacimden yana kullanırlarsa hem yakıt hemde performansda hüsrana uğrarlar.uzağa gitmeye gerek yok 1.9 multijet 3. vites 60 ile çıktığı rampayı 1.3 le çıkmaya çalışırsanız 1.9 dan fazla yakarsınız.düz bir yolda 2.0 vectra 1.6 dan daha az yakıyor
    netice olarak doblodaki 1,3 ve 1,4 motorlar düz yolda bir kaç kişi ile 150-160 yaparlar zaten daha fazlasıda kamyonet için uygun değil.yük konusundada katalog verilerin üstünde taşırlar.




    teşekkür ederim





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.