Şimdi Ara

Doblo - Connect - Partner Tepee ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
3.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    quote:

    Orijinalden alıntı: onder46


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakemay

    Arkadaşlar yaklaşık 10 gündür Connect - Doblo - Partner Tepee arasında kaldım.
    Sonunda Doblo 2010 yeni kasada karar kılmak üzereyim.Ama satın almak için henüz
    zamanım var.Sizlerinde yorumlarını bekliyorum.


    Öncelikle hangisi olursa olsun hakkınızda hayırlısı olsun...

    Bu tercih durumunda eğer maddi durumum yüksek meblaları kaldırabilecek durumda derseniz Tepee bence ön plana çıkar

    Sebep:

    1)Tasarım olarak bence Tepee yeni Doblo'dan daha güzel bir araç.

    2)Doblo çok yeni bir araç olacağı için ilk gelenlerde sorun olabilir.

    Ancak size Connect ihtimalini de es geçmemenizi öneririm...

    110 lık GLX Connect'in 30.800 olduğunu düşünürsek bence en mantıklı seçenek bu oluyor (90 hp Tepee 33.xxx gibi bir fiyata sahip ve Doblo'da 14.000 euro gibi bir fiyattan başlaycakmış)

    Connect bence diğer iki araca göre kendini daha ispatlamış bir araç...

    Bir de ticari de bence FORD >...



    Yazdıklarının noktasına bile katılmak ile beraber doblo nun 14bin euro dan satışa çıkması imkansız çıksada satması imkansız sonra 110 luk glx connect ler fazla yakan araçlar sağlamlığına tık demem ancak biraz maliyeti çok oluyo gerek yakıt gerek servis maliyeti.

    Ekonomi için doblo ile partner tepe öne çıkar bunlar arasında kendimize göre deneyerek kafamıza hangisinin yattığını belirleyerek araç almak gerekir diye düşünüyorum

    Saygılar


    Connect segmentindeki diğer araçlara göre fazla yakan bir araç olabilir ok ...

    Ancak lütfen şu noktayı kaçırmayalım lütfen 90 hp Tepee(paketli) ile Connect(delux) arasında 4000 tl gibi bir fiyat farkı var.

    Yani bilmem kaç kmde edeceğimiz ekonomiyi başta peşin ödemiş oluyoruz zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onder46 -- 22 Aralık 2009; 21:58:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13


    quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    OSMANLI13@

    denemesı bedava herturlu denıyelım benım amcam 2004 1,9 jtd 105ps doblo kullanıcısıydı şuan sattı 2010 berlıngo 92lık kullanıcısı verıyım numarasını sor performansta doblomu berlıngomu...

    KOMSUM 2006 ESKI KASA 1,9 JTD 105 V.İ.P DOBLO KULLANICISI VE ONADA BENIM ARACI KULLANDIRTTIM ONUNDA NUMARASINI VERIYIM ARA KONUŞ ŞUAN DOBLOSUNU

    SATIYOR SEBEB : BERLINGO ALICAK

    BUNLAR YETMEMIŞ GİBİ BENDEDE VARDI BAHSETTIGIM 1,9 MULTIJET 105PS ...

    YETERLIMI

    Bak kardeşim geçersin 400 mt lik alana koyarsın ışıklara iki aracıda sarıyla beraber ayağını debriyajdan çekmeye başlarsın yeşil ışıkda kalkmış olursun 400 mt nin sonuna doğru doblonun plakasının bulanıklaştığını görünce anlarsın neler olduğunu şimdi istediğin ortamda bunu tartışmaya başka görüşlere açmaya varım gerek anket olsun gerek gerçek kapışma olsun sana her türlü bunu ispatlamaya varım

    Artı olarak senin 92hp berlingon 1422 kg iken benim 105 hp doblom 1330 kg

    Saygılar

    ok ben senle her alanda tartışırız digeri gibi cahil insan degilsin bilgi sahibisin yaz araç kıyaslamaya

    eskı kasa 1,9 multıjet 8v sanırsam doblo 200nm yanlışsa düzeltın 105 ps

    2010 berlıngo 92 hdi 16valf 215nm

    hangisi daha iyi performansta diye ankette yap

    konforuda eklıyebılırsın




  • Sen arabanın tork larını ezbere bılıyorsan ben arabanın sesinden modelini ve motorunu sayarım sana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44

    Sen arabanın tork larını ezbere bılıyorsan ben arabanın sesinden modelini ve motorunu sayarım sana

    MUHATTAP OLMUYORUM YAS SEVIYEN KAÇ BILMIYORUM...
    SEN KENDİ KENDINE SAY BY
  • Numara vermedin icimde kaldı
  • Turkcell bedava dk var ararım
  • Bir hafif ticari başlığı daha koşar adım kilitlenmeye doğru gidiyor.
    Tartışmaya sonuna kadar varım

    Daha sakin kafa ile tartışın birbirinizi kırmanın luzumu yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    OSMANLI13@

    denemesı bedava herturlu denıyelım benım amcam 2004 1,9 jtd 105ps doblo kullanıcısıydı şuan sattı 2010 berlıngo 92lık kullanıcısı verıyım numarasını sor performansta doblomu berlıngomu...

    KOMSUM 2006 ESKI KASA 1,9 JTD 105 V.İ.P DOBLO KULLANICISI VE ONADA BENIM ARACI KULLANDIRTTIM ONUNDA NUMARASINI VERIYIM ARA KONUŞ ŞUAN DOBLOSUNU

    SATIYOR SEBEB : BERLINGO ALICAK

    BUNLAR YETMEMIŞ GİBİ BENDEDE VARDI BAHSETTIGIM 1,9 MULTIJET 105PS ...

    YETERLIMI


    jtd'lerin 105 hp olanı yok. jtd'lerin istisnasız hepsi 100 hp. multijet olanlar 105 hp. 2008'in son aylarında kredi ile aldığımız fiat doblo 1,9 mjet aracımızdan memnunduk. yaklaşık altı ay kullandık sattık.

    teorik olarak 105 hp bir araç kendisinden 13 hp daha zayıf bir araçtan motor gücü olarak üstündür.
    not: fiat yılın ticari aracı ödülünü motor dalından aldı (doblo için). kendi fikrimi söylüyorum 92 hp'lik berlingo ya da partner 105 hp multijet doblodan zayıftır.




  • :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aziz Kancar -- 22 Aralık 2009; 22:32:00 >
  • Lütfen güzel bir tartışma olsun yazanların görüşünü alalım

    @alperella
    @sandac

    Arkadaşlar soru çok basit basit den de öte

    92hp-215nm berlingo 1422 kg iken benim 105 hp-200nm doblo 1330 kg

    Ağırlık güç ve tork hesap ları için bilgili kişileri de bekliyorum

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76


    :)


    hatayı sende anladın galiba. diğer arkadaşla beni karıştırdın. tam cevap yazıyordum senin mesaj silinmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı13

    Lütfen güzel bir tartışma olsun yazanların görüşünü alalım

    @alperella
    @sandac

    Arkadaşlar soru çok basit basit den de öte

    92hp-215nm berlingo 1422 kg iken benim 105 hp-200nm doblo 1330 kg

    Ağırlık güç ve tork hesap ları için bilgili kişileri de bekliyorum

    Saygılar



    kardeş yanlış anlaşılma olmasın, polemik insanı değil. kimseye îma etmem, anlatmak istediğimi yazarım nacizane. post gibi bir derdimin olmadığını da kayıt tarihi ve mesaj sayıma bakarak anlayabilirsiniz.

    benim amacım birşeyler paylaşmak, hoşça vakit geçirmek, görüş bildirmek.

    gelelim asıl meseleye;
    dediğim gibi jtd'ler 100hp dir. mjet'ler iser 105 hp. teorik olarak elektriksel gücü (kw cinsinden) yüksek olan motor güçlüdür. haliyle arada 13 hp fark var. bu durumda ben doblo berlingodan güçlüdür derim. detaylı bilgiyi vezir hocam verebilir. tabi rica etmek kaydıyla.




  • @sandac aynen sende bakabilrsin şu ana kadar yazdıklarıma post sayıma ve kayıt tarihime.Benim amacımda kesinlikle polemik değil ancak fanatizmin gölgesinde kalıp gerçek değerleri göremeyen arkadaşlarımıza aydınlığı göstermek yoksa yemişim doblosunu berlingosunu esas güç pistde konuşur
  • ben bu durumda kalsaydım 2010 model fiat doblo alırdım. herkese keyifli forumlar dilerim.

    (not: 2009 model 1,9 mjet doblo ve 2009 model tourneo connect hakkında bir sorusu olan varsa bildiklerimi söyleyebilirim.)
  • Birincisi 100kg civarı ağırlık baya mühim.

    Hangisi iyidirden kasıt nedir birde o var.

    Kalkışmı
    Dragmı
    Son sürat mı
    0-100 mü

    Birinin 13ps
    Diğerinin 15nm fazlası var.
    arada da 100kg fark var.
    Görünürde genel olarak 100kg ın da avantajı ile Doblo denilir.

    Aslında çokda kolay bir soru değil.


    Örneğin

    100ps Scenin sanırım 200nm
    105ps 240nm Kangoo yu kalkışdada dragda geçebiliyor.

    Bu tarz değerlendirmeleri direk teknik verilere bakarak çözmeye çalışmak zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperella

    Birincisi 100kg civarı ağırlık baya mühim.

    Hangisi iyidirden kasıt nedir birde o var.

    Kalkışmı
    Dragmı
    Son sürat mı
    0-100 mü

    Birinin 13ps
    Diğerinin 15nm fazlası var.
    arada da 100kg fark var.
    Görünürde genel olarak 100kg ın da avantajı ile Doblo denilir.

    Aslında çokda kolay bir soru değil.


    Örneğin

    100ps Scenin sanırım 200nm
    105ps 240nm Kangoo yu kalkışdada dragda geçebiliyor.

    Bu tarz değerlendirmeleri direk teknik verilere bakarak çözmeye çalışmak zor.




    teferruatlı bilgi sahibi değilim. bir bilene sormakta fayda var. tahmin ederim ki doblo motor olarak üstündür.
  • caddy kullanıyorum,tepee yada berlıngo 1.6 hdı 110 luk dıyorum
  • ARKADAŞLAR HERŞEY İYİ GÜZELDE ARADA 15NM FARK VAR BİRDE BİRİ DOBLO 8VALF PSA 16VALF

    ALPER SEN NASIL ATLADIN BUNU HAYRET
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aziz 76

    ARKADAŞLAR HERŞEY İYİ GÜZELDE ARADA 15NM FARK VAR BİRDE BİRİ DOBLO 8VALF PSA 16VALF

    ALPER SEN NASIL ATLADIN BUNU HAYRET


    yok alper atlamadı daha önceki mesajlarının birinde yazdı. okumuştum. teknik bilgili bir arkadaşımız gelsede 8v 105 hp 200nm bir motor ve 16v 92hp 215nm motoru anlatarak kıyaslasa. böyle biri çıkarsa şimdiden çok teşekkür ederim




  • OSMANLI13@

    arac tercih kıyaslamaya bir dölüm açtım herkez görüşünü orda yayınlasın...

    dosthane biçimde tüm arkadaşların görüşünü alalım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.