Şimdi Ara

Doblo=hurda (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
3.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Başlık bayağı bir iddalı olmuş.Bende fikrimi sunamadan geçemedim.Ben 2010 dan beri yeni kasa 1.6 multijet doblo premio kullanıyorum.Herzaman olaylara gerçekçi yaklaşırım.Aracımı aldığımda bukadar çok servise gideceğimi zannetmezdim.Ama yaşadığım sorunlara baktığımda hep şunu görüyorum.Oda aracımın yeni kasa doblo lar seri üretime ilk başlanıldığı sıralarda olan ve her firmanın bu gibi sıkıntılar yaşadığı sıkıntılar.
    1-Aracı ilk aldığımda şarj dinamosunda sıkıntı yaşadım.Servise gittim garanti kapsamında değiştirdiler.Birdahada elektronik üzerine yaşadığım başka bir sorunum olmadı.
    2-Arka kapıların kilit mekanizmalarında sıkıntı çıktı sol kapıda bunlarda da servis garanti kapsamında değişim yaptı ve birdaha bu konuda hiç sorunum olmadı.
    3-Daha sonra bir kezde torpido gözü kilidi mekanizmasında sıkıntı yaşadım bunuda garanti kapsamına alarak değiştirdiler ve bundan sonra da bu sıkıntı ile alakalı servise gitmedim.
    4-Bir kez de turbo hortumu arıza yaptı hemen serviste garanti kapsamında değişim yaptılar ve daha sonra yeniden turbo hortumları revize edildi değişim yapılması gerek diyerek servise çağırdılar.Sordum meğersem benim aracın üretildiği serideki araçlarda varmış ve araç sahiplerini servisler aracılığı ile çağırmışlar bunu öğrendim.
    Buraya kadar yaşadıklarım aracım henüz yeni kasanın ilk çıkanları olması sebebi ile kronik olan ve her firmanın araçlarında meydana gelebilen sıkıntılar.

    Bunun dışında iki kez de rutin bakımları için aracı servise götürdüm.İlk 20.000 bakımını 400 tl ye ikinci 20.000 yani 40.000 km bakımını da 450 tl ye yaptılar.

    Ailece kullandığımız bir araç ve gayette memnunuz.Bir çok kez şehir şehir dışı yolculuklarımız oldu ve hiçte yolda bırakma falan yaşamadık.araç şuan 42.000 km civarında.Bir gram da yağ eksiltmesi falan yok özellikle bu konularda titiz davranım ve en az haftada 2 kez yağ çubuğunu kontrol ederim.Ve yağ değişimi de rutin bakımlarda iki kez yapıldı.Yani 20.000 km de.
    Bu sınıfta Connect ler ve caddy ler çok iyi arabadır derler bende gözlemlediklerimi yazayım.Bir tanıdığımda connect var komşumuzda da vw caddy var.Connect 2010 model ve bizim araçla aynı model.Donanımı da en üst donanım.Caddy de 2009 yada 2008 model.Amacım misilleme ile cevap vermek ve ego tatmini değil.Ama bu araçları nezaman görsem egzos larından her zaman siyah duman eksik olmaz.Ben şuana kadar aracımın böyle duman attığını görmedim ve Connet şuan 30.000 km civarında.Connect i kullanma imkanım da oldu.Performansı 110 hp olmasına va 1.8 motor olmasına karşın öyle abartılan gibi değil.Sürüş konforu deseniz okonuda zaten tartışmaya bile girmem mıcır üstünden geçseniz bile zıplıyor.Caddy kullanma imkanım olmadı ama sahibi ile araç hakkında konuştum yakıtından memnun değil.7.5 lt civarı yaktığını söyliyor ve arka camların hiç açılmamasından dolayı uzun yolculuklarda çok sıkıntılı olduğundan şikayetçi.Connect tte yakıt konusunda aynı 7.5 lt civarı yakıyor ve sahibi şehir dışı yolculukarda sert süspansiyonundan şikayetçi.Tamam ykıt konusunda kullanıma göre değişir ama bende öyle araç az yaksın diye uğraşalardan değilim ve aracım 6.7 lt den yukarı yakmıyor aynı koşullarda.
    Birde Connect ve Caddy sahipleri araçları sadece ilk bakımları için servise götürdüler ve çok yüksek servis fiyatı sebebi ile araçlarını servis harici ustalarda bakım yaptırmaktalar.Ama yinede servis masrafları ben Fabrika ( Bursa Birmot ) servisine gitmeme rağmen aynı.

    Hal böyle iken biz aracımızı aldığımız zamanlarda doblo premio ile aynıdonanımda olan connect ler 38.000 tl civarıydı Caddy de 43.000 biz aracımızı 35.000 tl ye aldık.Doblo dan edindiğim tecrübelerden ötürü ben başlığınıza kesinlikle katılmıyorum ve Doblo yu bu sınıf araç alanlara tavsiye ediyorum.Zaten yaşadıklarım dan ötürü firmaya ve arabaya kötü dersem haksızlık etmiş olurum.Sizin yaşadıklarınıza ve doblo kullanıpta kötü deneyimleri olan kullanıcılara talihsizlikten başka birşey diyemiyorum.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VMTX -- 8 Kasım 2012; 0:48:46 >




  • motor da sorun cıkarmadı biizmki 2006 model yanlız arka cam tutacakları sorunlu idi doğru babam kapatırken elinde kaldı :D tren penceresi gibi :D
  • söylediklerin çok iddaalı..

    doblo=hurda

    yağ pompası ve klima, yazın özellikle uzun yollarda sıkıntı yaratabiliyor ama hurda demek çok acımasız olmuş
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.