Şimdi Ara

Doblo Kullanmış olanlar ve kullanmakta olanlar bakar mısınız ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 60-70.000 dolaylarında içi ferah baş ve diz mesafesinde sıkıntı çıkarmayan , dağa taşa vurmadık araç arıyoruz. Aile aracı olarak kullanılacak ve az yakması bizim için en önemli kriter. Başlıktaki arkadaşı tercih etmeli miyiz ?

    Şuan ki aracımız 2004 Focus



  • bende 2012 mj 1.3 90hp doblo3 var.az yakmıyor şehir içi kısa mesafe 8 litre,uzun yol 90la 5.2 litre

    içi geniş altı yüksek, motor sorunsuz,parça ucuz,anlayanı çok .

    aile çok geniş değilse 1.5 dci duster bakabilirsiniz.dobloya o kadar para vermeyin bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIME -- 5 Ağustos 2018; 3:15:30 >
  • Ticariler az yakmiyor. Yakit peoblem olmasaydi 110 luk transit connect derdim. Eşşek niyetine kullaniyoz ve çok basarili. 2 tona yakin yuke bile geliyor.



    Ama yakit istiyorsan fransiz dizeli duster derim. Alt takimi da güzel.
  • 4 senedir köy yollarında kullanılan doblomuz mevcut köydeki evde durur köy işleri bahçe tarla , gübre yükleriz yeri gelir 500 kg yeri gelir 1000 kg yükleriz vs gibi şeylerde kullanılır kışın Ankara’ya gelir 3 ay garajda yatar alındığında 40-45 bin kmdeydi şimdi 88 bin olması lazım 2012 model 1.6 dizel 105 bg 6 ileri elegance Paket en üstün bi boşu hız sabitleme Bluetooth 4 cam otomatik arka tarafı amartisörlü vs bu 4 senelik süre zarfında köy yolunda kullanıldığı halde bakım harici yılı geldiği için triger v kayısı değişti bunları masraftan sayamayız masraf olarak arka stepne yeri Arıza verdi 20 tl halloldu birde sağ sol amartisör üst takozu değişti başka başka masraf açmadı :) yakıt olarak multijet bir litre fazla yakar ama dci den sağlamdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 5 Ağustos 2018; 3:40:40 >
  • Bende 2007 1.3 var. Yakıtı ne az ne de fazla. Yalnız 120 ile giderken 3000 devir çevirip kafa sisiriyor. Uzun yolda 5-5.5 litre arasi yakiyor. Şu an istanbulda sabah 5 akşam 5 km yapıyorum ve yokuş inip çıkıyorum 7.5 gösteriyor bilgisayar. Alt takımı da çok sağlam. Ne yollara girdim. Ama takozlar hemen bitiyor.
  • 2012 1.6 105hp var gayet geniş ferah zaten çekişte doblo için fazlasiyla yeterli. 5-6 defa giresun yaylaları yaptı.
  • 2015 model d4 kasa ilk çıktığında satın aldım. 1.6 Full paket 55 bindi o zaman fiyatı 0 faizle gayet uyguna geldi. Şimdi olmuş 90 bin.

    Fazla kullanılmıyor araç şuan 38000 km'de. Bu süreç zarfında serviste bakıma girdi hep. Şuana kadar bir tek debriyaj konum sensöründe arıza oluştu. Tırnağı kırılmış onunda. 120 liraya servisten değiştim onun dışında bi sıkıntı açmadı.. Tanıdıkta 2014 model d3 kasa var. D4 ile arada bariz farklar var. Yakıt vs aynı ama iç ve dış tasarım olarak d4 tercih ederim. Ben pek dağ taşa vurmadım, ama tanıdığın d3 rizede devamlı çayda vs kullanılıyor. Hatta arkasına römork takıp onuda çekiyolar. Gayet yeterli performans olarak. Ama dağ taşta kronik problem süspansiyon olabiliyor. Birde devamlı taşlı yollarda sürülünce arka kayar kapılara ayar gerekiyor. Zamanla sert kapanma gibi sıkıntılar olur.

    Yakıtı dci motora göre biraz daha fazla. Bunun bir nedenide 1500 kg ağırlığında olması. Şehir içi sakin kullanımlarda 6.6-7 litre şehir dışı 5.5 e kadar düşüyor. Genişlik ve bir miktar konfor arayışınız varsa doblo, devamlı dağ taşa vurmalık, daha sağlam ve az yakan diyorsanız duster tek geçerim. Ancak doblo kadar geniş değildir içi.




  • Enişte aracıdır, işyerinde kullanarak hiç bir kasasında konfor bulamadım.
  • 2014 1.3 mjet var. Sorunsuz kullanılıyor yakıtı genel ortalama 6.9 litre
  • 1.9 jtd kullandım 2 yıl. 330binde aldık 400 bine kadar yağ bile eksiltmemişti. 410k civarında sattık aracı. Daha taşa her yere sürdüm arabayı gitmem dediği yol yoktu çıkamadığı yer yoktu. Ama su gibi yakıyordu.

    Konfor falan aramayın hocam bildiğiniz ticari kafasıyla yapılmış eski kasaları.

    Yeni kasalar daha konforlu tabiki. 2012 1.6 mj var arkadaşta araç gayet güzel çok güzel gidiyor. Ama şehir içi 8.5 litrenin altına düşmüyor bence aşırı fazla.
  • Kangoo 1.5 dci idealdir.Bildigim bi arac 2004 model su an 180 binlerde.3 yil once 70 binde alinmis her yola giriyo adam arabayla,cukur tumsek tinlamaz sert surer.Vallahi tas gibi araba beni cok sasirtti,hususi araba konforu aramamak lazim tabiki.
  • Elk_91 E kullanıcısına yanıt
    Doblo istememin sebebi bağımsız süspansiyonlardan dolayı. Kangoo bana biraz kaba geliyor.
  • Doblo daha kibar sanki ici.Kangoo tam takoz.Ama bana daha saglam geldi,tercih sizin.Simdiden hayirli olsun.
  • Kango az yakar ama ağır yüke pek gelmez. Motor olarakta mj dciden sağlamlık açısından daha iyi. Doblo ve connecti vur dağa taşa gitsin. Bi tık fazla yakarlar ama.
  • Respectformuslims kullanıcısına yanıt
    Benim gönlüm doblo’dan yana. Babamı da ikna edebilirsem panorama 2.el bulup almayı düşünüyorum. Kendisi , Ankara’da oturduğumuz için belli saatler de şehir merkezlerine giremeyeceğimizi zannediyor... Ticari olduğundan dolayı kafası karışık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SevilenAdam -- 5 Ağustos 2018; 21:55:58 >
  • Pişman olursun. Dobloya güzel diyen adam iyi arabaya binmemiştir kesin. Direksiyonda inanılmaz bi boşluk var tır sürer gibi konfor 0 malzeme kalitesi 0 frenler kötü iyi bir yanı yok. 2017 trekking sahibiyim şirket aracı olarak aldık kullandığım en kötü araç. Güvelik yok yol tutuş yok. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Connect bakın. 1.8 dizel connectle 1.6 dizel doblo aynı yakıtı yakıyor. Kullanmayan nasıl olur falan diye atlamazsa sevinirim ikisini de kullanıyorum çünkü.
  • Ayrıca bağımsız süspansiyon lafına aldanmayın bağımsız her araba konforlu mu ? Hayır. Konforu çok kötü arka taraf ciddi anlamda sekiyor. Şehir içi yakıtı 7.5dan aşağı düşmüyor İstanbul’da.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.