Şimdi Ara

doblo maxı tavsıyesı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
11.900
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • beyler doblo maxı kullananlardan tavsıye alabılırmıyım tıcarı kullanıcam uzun sase olanlar tercıhım fakat bayıler katolok rakamlarının dısında farklı bısey soylemıyolar yakıt konusunda ozlelıkle cok fazla yol yapıcak acaba yakıt durumu nedır bendekı mevcut kısa eskı sase 1.3 mulıjet 5.8 ortalaması var acaba bu uzun saselerın yakıt farkı nekadardır bılgı ve tavsıyeye ıhtıyacım var



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Doblo Maxi Tavsiye Rehberi

    Doblo, Fiat tarafından üretilen ticari bir araç olup hem uzun şase hem de kısa şase seçenekleriyle mevcuttur. Doblo Maxi, standart Doblo'dan daha uzun bir dingil mesafesine ve kargo alanına sahiptir. Doblo Maxi Plus ise Doblo Maxi'den daha yüksek bir tavan yüksekliğine sahiptir.

    Doblo Uzun Şase ve Kısa Şase Arasındaki Fark

    Uzun şaseli Doblo'lar, kısa şaseli modellere göre daha uzun bir dingil mesafesine ve kargo alanına sahiptir. Bu, daha fazla yük taşıma kapasitesi sağlar, ancak manevra kabiliyetini azaltabilir. Kısa şaseli Doblo'lar ise daha çeviktir ve dar alanlarda daha kolay manevra yapabilir.

    Doblo ve Doblo Maxi Arasındaki Fark

    Doblo Maxi, standart Doblo'dan yaklaşık 50 cm daha uzundur ve dingil mesafesi daha fazladır. Bu, daha geniş bir kargo alanı ve daha fazla yük kapasitesi anlamına gelir. Ayrıca, Doblo Maxi, standart Doblo'da bulunmayan daha uzun eşyaları taşımak için tavan raylarına sahiptir.

    Doblo Maxi ve Maxi Plus Arasındaki Fark

    Doblo Maxi Plus, Doblo Maxi'den yaklaşık 25 cm daha yüksektir. Tavan yüksekliğindeki bu artış, daha hacimli yüklerin taşınmasına olanak tanır. Maxi Plus ayrıca, yükleri sabitlemek için daha fazla bağlama noktası içerir.

    Doblo'nun standart, Maxi ve Maxi Plus modelleri arasındaki seçim, ihtiyaçlarınıza ve taşıma gereksinimlerinize bağlıdır. Daha fazla kargo kapasitesine ve taşıma alanına ihtiyacınız varsa, Doblo Maxi veya Maxi Plus uygun seçenekler olabilir. Daha manevra kabiliyetine ihtiyaç duyuyorsanız, kısa şaseli Doblo daha iyi bir tercih olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • uzun şase alınca 1.9 alman lazım bence..Onların yakıt durumu biraz fazla.Ticari kullanacaksan eğer...
  • tıcarı fakat cokyta yuklu deyıl tasıyacagıyuk kısa olnalarda 1.3 yeterlı oluyo
  • Kısa şasi ile uzun şasi arasındaki fark +38 cm ve +50 kg internetten baktığım verilere göre.Çok ağır yükler taşımıcaksan 1.3 multijet işini görücektir
  • Fazla yük taşımıyacaksan 1.3 multijet tabiki yeterli gelir sana
  • kilomterede 0.2 litre'den fazla fark olmaz eğer aynı dolulukta kullanacaksan... 50 kg fark mühim deyil. Çok yüklemeyeceksen 1.3 yeter.



    quote:

    Orjinalden alıntı: xmiralay

    beyler doblo maxı kullananlardan tavsıye alabılırmıyım tıcarı kullanıcam uzun sase olanlar tercıhım fakat bayıler katolok rakamlarının dısında farklı bısey soylemıyolar yakıt konusunda ozlelıkle cok fazla yol yapıcak acaba yakıt durumu nedır bendekı mevcut kısa eskı sase 1.3 mulıjet 5.8 ortalaması var acaba bu uzun saselerın yakıt farkı nekadardır bılgı ve tavsıyeye ıhtıyacım var
  • bi caddy ci olarak 1,3 öneririm.. bak biz damacana taşıyoz 1,3 75 adet atıyoz katır qibi çekiyo hiç zorlanmadan.. 1,9 gerek yok vergisi mazot u var en güseli 1,3
  • bencede 1.3 yeterli ticarettede iş görür
  • arkadaşlar 1300 kg lık bir römorku 1.9 lt lik motor çekebilir mi? fiat kendi sitesinde 1300 kg yükü çeker diyor ama dik rampalarda bu kadar yükle kalkış yapabilir mi? bu araca sahip olanlar bilgilendirirse çok menu olurum. şimdiden teşekkürler.

    Saygılarımla..
  • İyiakşamlar.

    Aracın gücünü motor hacmi ile değerlendirmemek gerekir. Zİra 1.3JTD motor 75hp ve 19.7nm(civarı) torka sahip. Gücü olmasa da özellikle torku 2.0 benzinli araçlarla kıyaslanacak seviyede. 1.9 litre motorların vergisi yüksek. Belki güç olarak daha fazla ancak her 6 ayda bir ödenilen fazladan 200YTL biraz sinir bozuyor.

    1300kg çekme kapasitesi sizin aracınızın içerisinde herhangi bir yük yokken ve maksimum tırmanma meyilinde verilen değerdir.
  • çok saol. şuan için vergisi önemli değil. bizim için bu yükü çekebilmesi daha önemli.
  • bence rahat çeker verilere yazmışlar çekmezse yazmazlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.