Şimdi Ara

Doğtaş Exclusive Ayıbı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
1.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DOĞTAŞ'tan bir şeyler almayı düşünenler!

    Önce bu yazıyı okuyun... Bizzat kendi yazdığım şikayet yazısıdır!



    Sn. Doğtaş Exclusive ,

    Pazartesi günü teknik servisinizden bir bayan , önceki maildeki konu için beni aradı. Kendisi ile çok "exclusive" bir görüşme yaptık. Tıpkı daha önce eve gelen bilirkişinizle ve sonrasında call center agent'ınızla yaptığım gibi...


    Ne iyi yapmışsınız da şu "exclusive" i eklemişsiniz ucunuza... Yoksa ben nereden bilecektim sizin exclusive olduğunuzu... Sadece fiyatları şişirmekle "exclusive" olunmaz tabii... Bir de insanların gözüne sokmak ve bilinç altlarında konumlanmak önemlidir. Yıllar önce aldığım bir eğitimde de böyle demişlerdi. Çok güzel uygulamışsınız , aferin size !


    Aaa bakın şimdi hatırladım , aynı eğitimde şunları da söylemişlerdi:


    Marka kültürünü yaratmak işin en zor kısmıdır. Bunu sağlayabilmek için markanın içinin doldurulması ve farkının insanlara hissettirilmesi lazımdır. Bunun için görselleri kadar , ürünlerinin , süreçlerinin ve çalışanlarının altyapısının , hedeflenen standartların hep üzerinde olması şarttır.


    Kaldı ki günümüzde artık bir simitçinin bile en basit hali ile CRM 'e başvurduğunu ve müşterilerinin ne isteyebileceğini düşünerek , simitlerin yanında Carper Peyniri vermesinden örnekleyerek , günümüz ticaret dünyasında müşterinin mutluluğunun ve beklentilerinin artık herşey olduğunu da anlatmaya gerek yoktur sanırım. Ama zaten siz bunları biliyorsunuz. Baksanıza "exclusive" i eklemişsiniz ucunuza... Segment hedefi net bir dille ifade edilmiş. Bravo!


    Peki ne demektir bu "exclusive"...


    Farklı, özel , ayrıcalıklı olarak tarif edilebilir mi ? Üst segment hedefleniyor ve mutlulukları taahhüt ediliyor. Hımm...


    Demek ki ürünleri diğerlerinden çok farklı !


    Evet doğru! 10 ay önce aldığım koltukta artık popom her oturuşta istisnasız kasnağa değiyor. Bravo! Gerçekten farklı...


    Yada özel malzemeler kullanılmış olabilir mi !


    Valla bu da doğru ! İlk geldiği gün kumaşta olan tek bir minik leke , kendiliğinden artmaya başladı. Böyle özel bir malzeme hiç görmemiştim hayatımda... Ayrıca 3 yetişkin kişi 3'lü koltuğa oturduğunda koltuğun altı neredeyse yere değiyor. Ergonomi bu olsa gerek. Curved design...


    Ek olarak ayrıcalıklı bir hizmet ya da iletişim deneyimi taahhüt ediliyor olabilir mi ?


    Tabii ki de o da var ! Evinize gelen bilirkişi "bir bilirkişi edası ile" müşteriye "biz bir bakışta biliriz hanımefendi bir koltuğun çöküp çökmediğini" diyerek hafifçe azarlayabiliyor. Karşısında tepki almadan derdinizi anlatmak zor ama Türk insanına çok bile bunlar... Türk işi exclusive bu kadar olur artık.


    Ya da call center agent'ından size çözüm üretmesini istediğinizde bozuk plak gibi aynı cümleyi tam 6 defa peş peşe ve aynı vurguda soyleyebilmesi gerçekten ayrıcalıklı bir hizmet...


    "Kumaşlar garanti kapsamımızda bulunmamaktadır."


    "E bayiniz yok öyle bir şey diyor. Garanti kapsamındaymıs. Bu lekeleri ben yapmadım , ilk geldiğinde bir adet vardı , bunu kayda aldırdım. Bayiyi arayın , inceleyin. Şimdi kendiliğinden arttı. Çözüm üretin lütfen bana. "


    "Kumaşlar garanti kapsamımızda bulunmamaktadır."


    "................"


    "Kumaşlar garanti kapsamımızda bulunmamaktadır."


    "................"


    "Kumaşlar garanti kapsamımızda bulunmamaktadır."


    "!!!*$#......."


    "Kumaşlar garanti kapsamımızda bulunmamaktadır."


    Sözle anlatılmaz , bu ayrıcalığı yaşamak lazım. (Çok exclusive'di gerçekten)


    En son Pazartesi sabahı müthiş bir ayrıcalık daha yaşadım.


    "Süngerleri değişiyorsunuz ama biz kumaşlardan da şikayetçiydik. Şikayetimizi inceleyebildiniz mi acaba?"


    "(Gayet imalı bir ses tonu ve eda ile) Hıımm... İnceledik tabii... Kumaşlarda Doğtaş'ın % 1'lik bile bir kusuru yoktur"


    "Nasıl yani , bunu biz mi yaptık yani!"


    "E tabii ki ! (sen sahtekarsın diyor yani !)En ufak bir kusurumuz bulunmuyor beyfendi! İstediğiniz yere şikayet edebilirsiniz"


    "...................." (şaşkınlık, sessizlik)


    "Süngerleri değiştiriyor muyuz beyfendi , koltukları ne zaman alalım"


    "Süngerler beklesin şimdilik çünkü kumaşlarla birlikte değişecekler... "


    "Bu mümkün değil beyfendi ama isterseniz ücreti ile değiştirebilirsiniz. Ayrıca sizi uyarayım 5 Mayıs'a kadar bize dönmediğiniz taktirde süngerleri fabrikaya geri gönderiyorum." (Ve tehdit ediyor !)


    Sadece ve sadece markanın ucuna "Exclusive" koydun mu bu kadar oluyor demek ki...


    Doğtaş Exclusive,

    Sana kızmıyorum , seni PROTESTO EDİYORUM!


    Senin 3 kuruşluk süngerini de istemiyorum !


    Sanma ki protestom kuru kuru olacak.


    Bir "sahtekar !" çok şey yapabilir unutma!


    Neler mi?


    Aksiyon planım henüz taslak halinde. Ama ana tasklarım şöyle...


    * Genel müdürünüzün telefon ya da mail adresine ulaşmak üzereyim. (Bakalım bu ayıbınıza ne diyecek ?)


    * Hakem heyetine başvuruyorum. Bakalım exclusive 'in bir standardı var mıymış? Sadece fiyat giydirmekle exclusive olunuyor muymuş?


    * Bulabildiğim tüm tüketici derneklerine bu yazıyı göndereceğim.

    * Gazetelere bu yazıyı göndereceğim.

    * Yaklaşık 700-800 kişilik Facebook hesabımda bu yazıyı yayınlayacağım.

    *Sizin için tweeter'a giriyorum.

    * Forumlarda bu ayıbınızı anlatmak için sayfalar açacağım.

    * Hiçbiri işe yaramazsa ne yapacağım biliyor musunuz? Gidip önce kendime daha önceki koltuk takımını aldığım yerden bir 10 sene daha kullanabileceğim kalitede birtakım yaptıracağım. (Tam 10 sene taş gibi oturdum eski koltuklarımda hala anarım. Gözümde büyüdü de Avcı'lara gidemedim Exclusive diye Doğtaş'ı buldum.Yoksaa... ) Sonra apartmanımın arkasında boş bir arazi var. Doğtaş Exclusive takımınızı oraya indirip , gazeteciler nezaretinde yakacağım.


    Doğtaş'in benden esirgediği 3 kuruşluk malzemenin ve ettiği hakaretin misli mislini çıkarmayı misyon edineceğim...


    Şimdi :

    Sizin bana verdiğiniz tarihi asıl ben size veriyorum!


    5 Mayıs'a kadar bizzat benden yazılı ve sözlü özür dilenmezse , aksiyon planımı madde hayata geçiriyorum.

    Artık tamiratı da kabul etmiyorum. Evime aynı model yepyeni bir koltuk takımı getirilmesini istiyorum.

    Alın işte size "Exclusive" tepki !


    Bu ayrıcalığı hak ettiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tweakhane -- 6 Mayıs 2014; 15:17:52 >







  • Doğtaş' tan aldığım birkaç üründe benzer sorunlar yaşadım. Resimleyip kendilerine tutanak eşliğinde beyan ettim. 1 ay içerisinde sorunlu tüm ürünlerimi yenisi ile değiştirdiler. Sizin tavrınızdan kaynaklı bir sorun olmasın?
  • Sizin gibi tüketici olmayı isterdim. Kişilik meselesi tamamen. Bana "Doğtaşın %1 bile kusuru yok." dendiğinde ne yapacağımı şaşırırdım şahsen. Aklıma hakem heyetine gitmek gelirdi sadece. Peki der kapardım, iyi yapmışsınız. Hakkınızı arıyorsunuz.
  • Vay amd

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • özür geldi mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yazıyı gönderdikten sonra kimse benimle iletişime geçmedi. Verdiğim tarih dün akşam doldu.
    Ben de bugün itibarıyla aksiyonlarımı almaya başladım.

    Bugün facebook , şikayet siteleri , forumlar ile başladım... (4-5 siteye yazdım) Facebook hesabımdan takip edebilirsiniz gelişmeleri. (Oben Ünser)

    Attığım her adımdan sonra Doğtaş'ı linkler vererek haberdar ediyorum.
  • Kelebeği de doğtaş aldı, o da mı alınmaz artık?
  • 2 defa gidip gelen koltuk ve son hali
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.