Şimdi Ara

Doğtaş Mobilyadan bir şey almayın ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
14.836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Feel Me

    Müşteri hizmetleri bir firmanın her şeyidir , "bir kere 1000 lira alayım bir daha uğramasa da olur" zihniyetinde olan çok firma var , sonra tutunamıyoruz batıyoruz diyorlar , firma gerektiğinde zarar da edecek ama müşteriyi mağdur etmeyecek.

    Aynen öyle. Esnaflığını doğru ve dürüst bir şekilde yapan çok az insan/firma var maalesef. Bundan sonra herhangi bir ürün alırken o markayı arastirabildigim kadar arastiracagim, müşteri hizmetlerinde nasıldır, ürün kalitesi nedir, satış sonrası desteği ne durumdadır vs vs. Fakat bu işler para peşin verildiği sürece çok da duzelmeyecek gibi geliyor bana. Şirket parayı aldıktan sonra maalesef müşteri zor durumda kalan taraf oluyor. Ne yazık ki bu böyle ülkemizde

    Alıntıları Göster
    bu doğtaş neymiş böyle ya, iyi oldu bu konuyu görmem, bende bari modeli köşe takımını sipariş etmek üzereydim bugünlerde, Allah korudu desenize...




  • Bizimkiler oturma odasini yenileyecekler ve dogtastan siparis vermislerdi. Bu konuyu okuttum ve yarin ilk is siparisi iptal edecekler. Cunku gecikme olabilir demisler. Boyle gecikme mi olur..?! Bilgi icin tesekkurler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xcalibure

    Ben hep böyle konularda korkmuşumdur zaten. İnternetten bile birşey sipariş ederken " Elinizde var mı ?, kaç gün içerisin de gelir ? " diye soruyorum. Siz parayı vermeden alamıyorsunu değil mi ? Yani gelince parayı ödeyeceğim diyemiyorsunuz sanırım. Birde ne alırsanız alın ilk ay içerisinde değiştirmeleri lazım. Yani elektronikte böyle. Müşteri memnuniyeti diye birşey olması lazım firmalarda. Söylediğiniz iyi oldu alışveriş yapmam büyük ihtimal o firmadan. Ama size tavsiyem biraz cazgırlık yapın. Böyle şey olmaz diyin hatta çirkinliğe vurup mobilyaları dükkanın önüne atacağım diyin. Belki bir faydası olur.

    Cazgirlik sanırım en son çare olacak fakat iş o raddeye gelsin istemiyorum.
    Parayı ürün geldiğinde ödemek teklifinde bulunduk fakat kabul görmedi, sipariş verdiğimiz ürün hali hazırda mağaza ve stokta bulunmadigindan firma ürünün fabrika çıkışlı olarak teslim edileceğini ve ücret ödemesinin yapılması gerektiğini söyledi ama bir daha böyle bir şey yaparmiyim asla, hele hele o firma Dogtas ise.
    Mümkün oldukça para peşin ödeme yapmamak lazım ama mevcut alışveriş mantığı bu şekilde işliyor maalesef




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bozkır

    müşteri hizmetleri yada web sitesinden çok geç cevap verirler. bu gibi durumlarda hep sikayetvar.com a yazdım. geri dönüşler çok hızlı oldu. o tarafı dene bence

    Biraz internette dolaştıktan sonra o siteden haberim oldu ve vakit kaybetmeden üyelik alıp şikayetimi yazdım :) Umarım bir faydası olur
    Çok teşekkür ederim bilgi icin

    Alıntıları Göster
    Ne demek öyle kullanacaksınız,koltuk 2 mt olup odadan taşsa üzerinden mi atlayıp geçeceğim manyak mı bunlar..Valla şikayetvar.com üzerinden dönerlerse yani bir muhatap bulursan adamı aradığına pişman et bence,bu işlerin bu kadar ucuz olmadığını anlasınlar ve ayrıca kaymakamlık bünyesindeki tüketici hakem heyetine de bir başvur ve fikir al,mutlaka yasal hakların vardır süresini geçirmeden kullanırsın gerekirse..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mTm

    bu doğtaş neymiş böyle ya, iyi oldu bu konuyu görmem, bende bari modeli köşe takımını sipariş etmek üzereydim bugünlerde, Allah korudu desenize...

    Işinizin yarım kalmasına üzüldüm fakat yasayabileceginiz potansiyel sıkıntıları da engellediğim için sevincliyim. Allah korusun bence de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Incubuss -- 23 Ekim 2012; 0:26:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Köşeli Jeton

    Bizimkiler oturma odasini yenileyecekler ve dogtastan siparis vermislerdi. Bu konuyu okuttum ve yarin ilk is siparisi iptal edecekler. Cunku gecikme olabilir demisler. Boyle gecikme mi olur..?! Bilgi icin tesekkurler.

    Yardımım dokunduysa ne mutlu. Biz bu tip bir sıkıntı yaşadık siz yasamayin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Köşeli Jeton

    Bizimkiler oturma odasini yenileyecekler ve dogtastan siparis vermislerdi. Bu konuyu okuttum ve yarin ilk is siparisi iptal edecekler. Cunku gecikme olabilir demisler. Boyle gecikme mi olur..?! Bilgi icin tesekkurler.

    Yardımım dokunduysa ne mutlu. Biz bu tip bir sıkıntı yaşadık siz yasamayin

    Alıntıları Göster
    Mobilya alışverişlerinde en önemli şey ölçü ve ebatlardır çünkü evin en büyük, en ihtiyacı en önemli parçalarıdır.İkea dışındaki bütün mobilyacılar hatta en büyükleri bile (istikbal, bellona vb. ) sipariş üzerine çalışır.Yani parayı ver şu gün eve teslim ama İkea nın sistemi mağazadan al parasını öde o akşam kullanmaya başla artı bu tip konularda çokta hassaslar en ufak bir hatada anında değişim yapabiliyolar çünkü kullanıcağınız ürünler fiziksel olarak bulunabiliyor.Ülkemizde fazla bilinmemesinin veya tercih edilmemesinin en büyük sebebi modellerin o bizim anne ve babalarımızın çok sevdiği çatafatlı, incikli boncuklu tiplerde olmaması ben koltuklarını çok beğeniyorum hem yer kaplamıyo hem de gerçekten çok rahat evde oturma odasında istikbalin karşılıklı iki çekyatı var yük gemisi gibi 14 metrekarelik odaya zar zor sığıyor ve gerçekten parklardaki banklar kadar sert ama bizimkilere sorsan taş gibi derler ikeadan bir kitaplık aldım nakliyesi ve kurulumu yüzünden kafamı şişirdiler ama şu an evin en güzel eşyası çok sade ve şık bir ürün ilerde kendi evimi kesinlikle ikeadan toplucam bu cingözlere para kaptırmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi numenorian -- 23 Ekim 2012; 0:41:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: numenorian

    Mobilya alışverişlerinde en önemli şey ölçü ve ebatlardır çünkü evin en büyük, en ihtiyacı en önemli parçalarıdır.İkea dışındaki bütün mobilyacılar hatta en büyükleri bile (istikbal, bellona vb. ) sipariş üzerine çalışır.Yani parayı ver şu gün eve teslim ama İkea nın sistemi mağazadan al parasını öde o akşam kullanmaya başla artı bu tip konularda çokta hassaslar en ufak bir hatada anında değişim yapabiliyolar çünkü kullanıcağınız ürünler fiziksel olarak bulunabiliyor.Ülkemizde fazla bilinmemesinin veya tercih edilmemesinin en büyük sebebi modellerin o bizim anne ve babalarımızın çok sevdiği çatafatlı, incikli boncuklu tiplerde olmaması ben koltuklarını çok beğeniyorum hem yer kaplamıyo hem de gerçekten çok rahat evde oturma odasında istikbalin karşılıklı iki çekyatı var yük gemisi gibi 14 metrekarelik odaya zar zor sığıyor ve gerçekten parklardaki banklar kadar sert ama bizimkilere sorsan taş gibi derler ikeadan bir kitaplık aldım nakliyesi ve kurulumu yüzünden kafamı şişirdiler ama şu an evin en güzel eşyası çok sade ve şık bir ürün ilerde kendi evimi kesinlikle ikeadan toplucam bu cingözlere para kaptırmam

    ikea internet sitesinden mi satın aldınız acaba?




  • Yukarı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Incubuss -- 23 Ekim 2012; 18:25:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Yukarı
    yukarı daha yukarı: aha da benim sorunum:

    20.03.2013 tarihinde Doğtaş Modoko Bayisinden (Doğpaş Özkur Mobilya Aksesuarları ve Dış Ticaret Limited Şti.) Aşağıdaki ürünleri sipariş ettik ve ödemeyi yaptık:

    Fresno Konsol ve aynası, Arte Yemek Masası-Lena Sandalye, Emotion Köşe Takımı ve Berjer, Trendy TV Unitesi (High Gloss)

    Ürünler 19 Nisanda eksiklikler, hatalar ve yanlışlıklarla teslim edildi.
    - Yemek masası ve sandalye gelmedi.
    - Konsolun üst paneli çizik geldi
    - Berjer gelmedi
    - Trendy tv ünitesi sözleşmede yazmasına rağmen high gloss yerine sunta geldi
    - Konsolun 2 tane kulbu eksik geldi.


    Eksiklikler için konuştuğumuzda güç bela 8 Mayısa teslimat tarihini aldık.Ancak teslimat sonucu yeniden eksiklikler şu şekildedir;
    - Berjer yanlış renk geldi
    - Konsolun paneli değişmedi ve kulpları takılmadı
    - Trendy tv sehpası gelmedi

    Mağazayla görüşmemizde oradaki personel herhangi bir yetkili olmadığını o yüzden bugün yardımcı olamayacaklarını belirtti. Kurulum yapan Yusuf Bey'i arayıp hatalı gelen berjeri geri almalarını söylediğimde ise (teslimattan yalnızca 15 dk geçmesine rağmen) uzakta olduğunu ve geri gelip alamayacağını belirtti. Lojistik müdürü Murat Bey ise bugün hatalı berjeri geri alamayacaklarını belirttiler.

    Haftasonu düğünüm var ve ben hala bunlarla uğraşıyorum.

    Ayrıca hatalı ve eksik ürün teslimlerinin hiçbirinde fatura veya irsaliye gelmedi.




  • Çelik gibi sinirleriniz yoksa almayın!

    Mart ayında Mecidiyeköy mağazasından siparişini verdiğimiz yatak odası ve yemek odası takımlarının Nisan sonunda teslimini istedik. Montaja gelen servis eksik ve hasarlı 3 ürün ile ilgili tutanak tuttu ve değiştirileceğini söyleyerek gitti. O günden sonra parçaların değiştirilmesi ile ilgili kimse aramadı. Mağaza ve çağrı merkezini sayısız kez aramam sonuç vermedi. Yaklaşık iki ay boyunca mağaza, sevkiyat amiri, lojistik, çağrı merkezi, bölge koordinatörü ile sayısız telefon görüşmesi yaptım (evet inat ettim hepsinin telefonları var). Hiçbirine geri dönüş yapılmadı.

    Sonunda satış müdürürlerine ulaşmam sonunda başka bir mağazadan eksik ürünün teslimatını ve hasarlı bir ürünün tamirini bir zahmet gerçekleştirdiler. Ancak hasarlı Network sehpanın teslimatını stokta olmadıgı gerekçesi ile yapmadılar. İlerleyen günlerde her aramamda artık sehbanın üretilmediği, sisteme giriş yapılamadığı, stokta olmadığı vb gerekçelerle oyaladılar. An itibarı ile teslimin üzerinden 3 ay geçmiş olmasına rağmen ben aramadan hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmıyor, sipariş sistemlerine baktıklarında bana ne sattıklarını, problemimin ne olduğunu bile tam olarak göremiyor durumdalar.

    Daha bitmedi, yemek takımının sandalyelerinin birinin arkasında iki aylık kullanımdan sonra açılma oldu. Pazartesi mağazaya durumu bildirmeme rağmen olağan olarak bugun (Perşembe günü) tekrar aramak zorunda kaldım. Halen servisin o gelmeyecek telefonunu bekliyorum.

    Sitelerine yazdıkları "Kurumsallık" ve "Müşteri Memnuniyeti" kısımlarını kendileri bir okuyusalar keşke, öyle sağa sola EXCLUSIVE yazarak olmuyor bu iş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: colloid

    Çelik gibi sinirleriniz yoksa almayın!

    Mart ayında Mecidiyeköy mağazasından siparişini verdiğimiz yatak odası ve yemek odası takımlarının Nisan sonunda teslimini istedik. Montaja gelen servis eksik ve hasarlı 3 ürün ile ilgili tutanak tuttu ve değiştirileceğini söyleyerek gitti. O günden sonra parçaların değiştirilmesi ile ilgili kimse aramadı. Mağaza ve çağrı merkezini sayısız kez aramam sonuç vermedi. Yaklaşık iki ay boyunca mağaza, sevkiyat amiri, lojistik, çağrı merkezi, bölge koordinatörü ile sayısız telefon görüşmesi yaptım (evet inat ettim hepsinin telefonları var). Hiçbirine geri dönüş yapılmadı.

    Sonunda satış müdürürlerine ulaşmam sonunda başka bir mağazadan eksik ürünün teslimatını ve hasarlı bir ürünün tamirini bir zahmet gerçekleştirdiler. Ancak hasarlı Network sehpanın teslimatını stokta olmadıgı gerekçesi ile yapmadılar. İlerleyen günlerde her aramamda artık sehbanın üretilmediği, sisteme giriş yapılamadığı, stokta olmadığı vb gerekçelerle oyaladılar. An itibarı ile teslimin üzerinden 3 ay geçmiş olmasına rağmen ben aramadan hiçbir şekilde geri dönüş sağlanmıyor, sipariş sistemlerine baktıklarında bana ne sattıklarını, problemimin ne olduğunu bile tam olarak göremiyor durumdalar.

    Daha bitmedi, yemek takımının sandalyelerinin birinin arkasında iki aylık kullanımdan sonra açılma oldu. Pazartesi mağazaya durumu bildirmeme rağmen olağan olarak bugun (Perşembe günü) tekrar aramak zorunda kaldım. Halen servisin o gelmeyecek telefonunu bekliyorum.

    Sitelerine yazdıkları "Kurumsallık" ve "Müşteri Memnuniyeti" kısımlarını kendileri bir okuyusalar keşke, öyle sağa sola EXCLUSIVE yazarak olmuyor bu iş.
    Arkadaşlar bende doğtaş mobilya mağduruyum. Ben böyle sahtekar bir firma görmedim fantastik oturma grubu aldım üzerinde düğmeler olan bir ürün ve aldığım günden beri (4 ay oldu) düğmeleri kopuyor. evime 3 defa servis geldi şimdi aradım 4. defa gelecekler. Bende ürün değişimi yada para iadesi istedim bana bu koltukların kul yapısı olduğunu söylediler :) şaka gibi değilmi ben uzaylılar yada ilahi bir güç tarafından yapıldığını zannediyordum yanılmışım :) Neyse dövüş kavga bir kaç yeri aradıktan sonra talebimi aldılar hatta telefondaki bayan 3 defa servis gelmiş 4. defa istekte bulunmuşsunuz dedi burası çok önemli daha sonra talebimle ilgili az önce telefon aldım ve talebimi gerçekleştiremeyeceklerini bildirdiler ve evime 2 defa servis geldiğini bunun gayet normal olduğunu söylediler. 3 dü 2'ye düşürdüler nasıl oldu anlamadım. Servisten kağıt istiyorum vermiyor. Biz mahkemeye iletriz diyor tam bir sahtekarlık siz siz olun bu yazılanlara itibar edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Yukarı

    Şİkayetvar'a da bir şikayet oluşturun bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Yukarı

    Şİkayetvar'a da bir şikayet oluşturun bence.

    Alıntıları Göster
    Doğtaş'ın müşterisini uçuk rakamlı nakliyeye mecbur bırakması

    2014 yılında Doğtaş mobilyadan yatak odası takımı ve masa sandalye seti aldık. Taşınmaya gelince ciddi bir para istediler .Sökme –takma için ürün bedelinin %8’i ayrıca nakliye ücreti istediler. Bu da 1.000 TL civarı ediyor. Geçen sene bulunduğum ilde iyi bir nakliye firmasına ben bütün evimi 600 TL ye taşıtmıştım. Bu nasıl bir fiyatlandırmadır! Üstelik alırken kimse % 8 den bahsetmedi sadece nakliye konusunda kolayca yardımcı olacaklarını söylemişlerdi. Eğer bu kadar uçuk bir rakamı söyleselerdi zaten asla almazdım. Mesela bu hafta Doğtaş iyi diye bir köşe takımı alacaktık bu konu karşımızı çıkınca bir daha asla Doğtaş’tan alışveriş yapmayacağımı belirttim ve almaktan vaz geçtim. Ayrıca aldığı ürünleri onlar dışında başka bir şekilde nakliyesini yaptığımız takdirde ürünlerin garanti dışında kalacağını söylediler .Doğtaş’ın bu yaptığı resmen müşterisini kendine mecbur bırakmak ve bu uçuk rakamlarla adam yolmak değil de nedir?! Sürekli taşınan biriyseniz ya da taşınma ihtimaliniz varsa kazık yemeyi sevmeyen biriyseniz bu konuyu iyice düşünmenizi tavsiye ederiz

    Doğtaş'ın müşterisini uçuk rakamlı nakliyeye mecbur bırakması




  • Durum gerçekten içler acısı eger isterseniz yaptiracaginiz kosenin adını söyleyin ben size nakliye dahil fiyat vereyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi formydemons -- 19 Ocak 2015; 21:36:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: formydemons

    Durum gerçekten içler acısı eger isterseniz yaptiracaginiz kosenin adını söyleyin ben size nakliye dahil fiyat vereyim
    Doğtaştan 2 ay once sipariş verdik adamların hiç bir işi düzgün değil bayii o kadar ilgisiz ki telefona bakmıyorlar sürekli geçitiriyorlar bu gün gelecekyarın gelecek haftaya gelecek diye diye sürekli bekledik dün yine aynı şeyler sabah gelecek dendi fakat akşam 9 da anca gelebildi. Kuruluma geçtiler gece geç saatlere kadar sürünce kurulumu durdurduk. İlgisizlik hat safhada kimseye önermem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaRBiNe

    Doğtaştan 2 ay once sipariş verdik adamların hiç bir işi düzgün değil bayii o kadar ilgisiz ki telefona bakmıyorlar sürekli geçitiriyorlar bu gün gelecekyarın gelecek haftaya gelecek diye diye sürekli bekledik dün yine aynı şeyler sabah gelecek dendi fakat akşam 9 da anca gelebildi. Kuruluma geçtiler gece geç saatlere kadar sürünce kurulumu durdurduk. İlgisizlik hat safhada kimseye önermem.

    Alıntıları Göster
    Ben 2,5 yıl önce yatak odası takımı aldım doğtaştan, Katlanır raylı sistem 2 kapısı var gardropun.
    montajda kapakların ray sistemi çıkmadı. belki 15 defa aramışımdır.
    en az 5-6 defa gitmişimdir. daha gelip takacaklar. Kurulum yapılan evden taşındık sonra.
    Dedim lanet olsun şimdi kabahati bize yıkarlar. taşınırken kaybetmişsiniz falan filan derler
    Geçen yine gittim. bu defa mobilya bakmaya hanım bi bakalım hem dolap raylarını söleriz dedi.
    O arada dedik böle böle oldu daha raylar gelecek. ilgileniriz dediler. öyle bir şey olurmu dediler.
    Hatta ismimizi ezberlemişler neredeyse. Resim çekin gönderin dediler. Yaptık yine geri dönüş yapan yok.
    Piyasada bulsam alacam kendim takacam da meret piyasada da yok.
    Bende diorum artık ağızlarıyla kuş tutsalar nafile.




  • Fazlasini kesip oturak yapaydiniz ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rondo07

    Fazlasini kesip oturak yapaydiniz ya

    Üstad eğer mesajın banaysa, o kadar yeteneğimiz olsa zaten doğtaş mobilyada ne işimiz var, köşe takımını kendimiz yapardık icabında ;)
  • Mahkemeye başvuran yok mu acaba; sonuç alınabilir mi o şekilde ? Benimde siparişini verip parasını oeşin verdiğim bir kaç parça eşyam iki aydır teslim edilmedi ? Bugün yarın diye geçiştirip duruyor haysiyetsizler.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.