Şimdi Ara

Doğtaş Mobilyadan bir şey almayın !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
14.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Incubuss -- 22 Ekim 2012; 18:28:46 >







  • Kusura bakmayın ama en azından teslim edilmiş, babam Merinos tan bi orta sehpa aldı ama 2 ay bitti daha vermediler bile 3 taksit aldık 70 tl taksitlerle bi dahaki ay bitecek taksiti ama daha verilmedi bile bize. Gidip mağazadan almak varken siparis usulü almak mantıklı değil bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle_beagle

    Kusura bakmayın ama en azından teslim edilmiş, babam Merinos tan bi orta sehpa aldı ama 2 ay bitti daha vermediler bile 3 taksit aldık 70 tl taksitlerle bi dahaki ay bitecek taksiti ama daha verilmedi bile bize. Gidip mağazadan almak varken siparis usulü almak mantıklı değil bence

    Siz de sorununuzu mağazayla konuşmuşsunuzdur mutlaka fakat bu tip sorunların daha çok duyulmasını sağlamak lazım. Nasıl olsa 1 müşteri diyip geçiyorlar fakat öyle olmamalı.
    Biz ürünü sipariş verdik fakat ürünü mağazada görüp olçtük,biçtik sonrasında sipariş verdik. Ve işin ilginci bize ürünü satan temsilciyle görüşmek istiyoruz deyince bize o çalışanın firmadan ayrıldığını söylediler.
    Hakikaten anlamak mümkün değil !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle_beagle

    Kusura bakmayın ama en azından teslim edilmiş, babam Merinos tan bi orta sehpa aldı ama 2 ay bitti daha vermediler bile 3 taksit aldık 70 tl taksitlerle bi dahaki ay bitecek taksiti ama daha verilmedi bile bize. Gidip mağazadan almak varken siparis usulü almak mantıklı değil bence

    Siz de sorununuzu mağazayla konuşmuşsunuzdur mutlaka fakat bu tip sorunların daha çok duyulmasını sağlamak lazım. Nasıl olsa 1 müşteri diyip geçiyorlar fakat öyle olmamalı.
    Biz ürünü sipariş verdik fakat ürünü mağazada görüp olçtük,biçtik sonrasında sipariş verdik. Ve işin ilginci bize ürünü satan temsilciyle görüşmek istiyoruz deyince bize o çalışanın firmadan ayrıldığını söylediler.
    Hakikaten anlamak mümkün değil !

    Alıntıları Göster
    Yukarı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Yukarı

    Alıntıları Göster
    Satış temsilcisinin hatası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler

    Yazıyı okumadım ama biz 10.000 tllik mobilya aldık 8 aydır gelmedi. (ha 2 ay önce sıfır ürün diye teşhir ürünleri geldi servisi çağırıp rapor tutturduk. Yenisi 10 gün sonra gelecekmismis. Her seferinde gelecek gelecek diye oyalayın duruyorlar bu son şansları yoksa mahkemeye..)
    Edit : samsun doğtas şubesinden alındı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lion -- 22 Ekim 2012; 18:54:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gtr5000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler

    Yazıyı okumadım ama biz 10.000 tllik mobilya aldık 8 aydır gelmedi. (ha 2 ay önce sıfır ürün diye teşhir ürünleri geldi servisi çağırıp rapor tutturduk. Yenisi 10 gün sonra gelecekmismis. Her seferinde gelecek gelecek diye oyalayın duruyorlar bu son şansları yoksa mahkemeye..)

    İş mahkemeye gidince de çözüldüğüne şuana kadar şahit olmadım. Mutlaka bir yolunu bulur kıvırırlar gibi geliyor bana. Açıkçası siz yine iyi sabretmişsiniz ama dediğim gibi bunların kullanıcı nezdinde duyulması lazım, yoksa bireysel bireysel çözümle nereye kadar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler

    Yazıyı okumadım ama biz 10.000 tllik mobilya aldık 8 aydır gelmedi. (ha 2 ay önce sıfır ürün diye teşhir ürünleri geldi servisi çağırıp rapor tutturduk. Yenisi 10 gün sonra gelecekmismis. Her seferinde gelecek gelecek diye oyalayın duruyorlar bu son şansları yoksa mahkemeye..)
    Edit : samsun doğtas şubesinden alındı
    malları da dandik doğtaştan aldığımız dolaplarda bozuldu-gıcırdıyor sandalyeleri çöpe atıcağız düz bile durmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: gtr5000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler

    Yazıyı okumadım ama biz 10.000 tllik mobilya aldık 8 aydır gelmedi. (ha 2 ay önce sıfır ürün diye teşhir ürünleri geldi servisi çağırıp rapor tutturduk. Yenisi 10 gün sonra gelecekmismis. Her seferinde gelecek gelecek diye oyalayın duruyorlar bu son şansları yoksa mahkemeye..)

    İş mahkemeye gidince de çözüldüğüne şuana kadar şahit olmadım. Mutlaka bir yolunu bulur kıvırırlar gibi geliyor bana. Açıkçası siz yine iyi sabretmişsiniz ama dediğim gibi bunların kullanıcı nezdinde duyulması lazım, yoksa bireysel bireysel çözümle nereye kadar

    Karadeniz bolge mudurleriyle bile görüştüm. Kesin gelecek dedi 2 aydır gelecek 4-5 gun önce yine görüştük bu seferde gelecek diyor. (güya sipariş verdikleri başka subeye gitmiş tekrar sipariş verdi)




  • Valla bence mobilya yabancı firmalardan alınır Türk firmalarına güvenmiyorum ikeadan bir ucuz koltuk aldım 5 senedir kumaşı solmadi bile. 2li koltuk yatak oluyordu hatta. Benzerini kuzenim aldı yeni evli ve inanin 9 ay bile gitmedi hemde 2 yıl garanti dediler sonra yok sünger dahil değildir yok kumaş dahil değildir diyerek 150 tl aldılar. Ben evlenince ikeadan Alacam eayalarimi hem beğeniyorum hem uzun ömürlü kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lion

    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: gtr5000


    quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    Bugün yaklaşık 20 gün önce sipariş verdiğimiz Doğtaş Mobilyadan köşe takımının teslim ve montajı yapıldı. Fakat bizi artık satın alırken nasıl yanılttılarsa teslim ettikleri mobilyanın ebatları bizim siparişini verdiğimiz mobilyadan farklı. Sorun tam olarak şu;
    Sipariş verdiğimiz ürünün dinlenme kısmının uzunluğunun bize 150cm olduğu söylendi ve biz de "140 yada 150cm" aralığında bir köşe takımının odaya uyacağını düşünüp hesabımızı ona göre yaptık ve parayı peşin olarak ödeyip siparişi gerçekleştirdik. Fakat ürünün teslimi yapıldığında dinlenme kısmının uzunluğunun "160cm" olduğunu gördük ve açıkçası mobilya odaya sığmadı. Kapı açılmıyor neredeyse. Dolayısıyla müşteri memnuniyetsizliğimi belirtmek amacıyla müşteri hizmetlerini aradım, ne kadar dil döktüm size anlatamam. Karşımdaki çalışan da beni anlamamakta diretti ve bu konuda hiçbir şey yapamayacaklarını ürünü bu şekilde kullanmak zorunda olduğumu söyledi. Sonrasında ne söylesem boş diye düşünüp telefonu kapattım. Doğtaş'ın sitesine de mail yazdım.
    Fakat geri döneceklerini bile sanmıyorum. Kısacası söyleyeceğim şu, şuana kadar birçok yerden birçok alışveriş yaptım memnun kaldığım olduğu gibi memnun olmadığım da oldu fakat memnun olmadığımda sorunu firmayla karşılıklı olarak çözebildik. Ama bu tip bir müşteri memnuniyetsizliği politikasıyla hiç karşılaşmamıştım.
    Bu tip bir sorun ileride sizin başınıza da gelebilir. O yüzden sizin de başınız yanmasın, paranız sokağa atılmasın diye sorunumu buraya da yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bu tip sorunlar sizin başınıza gelmez fakat olur da bu tip bir sorun yaşarsanız Doğtaş'la bu sorunları çözmenin imkanı yok gibi.
    Siz siz olun Doğtaş'tan bir şey almayın, tepkinizi koyun. Yoksa düzelecekleri yok bunların.

    Bu arada bu sorunu daha da yüksek merciilere götürmek istiyorum örneğin Doğtaş Yönetim Kuruluna. Bu konuda bana akıl verebilecek, beni yönlendirebilecek birisi varsa çok memnun olurum.
    Teşekkürler

    Yazıyı okumadım ama biz 10.000 tllik mobilya aldık 8 aydır gelmedi. (ha 2 ay önce sıfır ürün diye teşhir ürünleri geldi servisi çağırıp rapor tutturduk. Yenisi 10 gün sonra gelecekmismis. Her seferinde gelecek gelecek diye oyalayın duruyorlar bu son şansları yoksa mahkemeye..)

    İş mahkemeye gidince de çözüldüğüne şuana kadar şahit olmadım. Mutlaka bir yolunu bulur kıvırırlar gibi geliyor bana. Açıkçası siz yine iyi sabretmişsiniz ama dediğim gibi bunların kullanıcı nezdinde duyulması lazım, yoksa bireysel bireysel çözümle nereye kadar

    Karadeniz bolge mudurleriyle bile görüştüm. Kesin gelecek dedi 2 aydır gelecek 4-5 gun önce yine görüştük bu seferde gelecek diyor. (güya sipariş verdikleri başka subeye gitmiş tekrar sipariş verdi)

    Alıntıları Göster
    bellonadanda birşey almayın

    o kadar para verdik resmen 2. senesi dolmadan çöp oldular köşe takımı resmen içine çöküyor !

    mobilyaların kenarları soyuldu montaj yapılırken kenarları patlatmışlar ama inkar ediyorlar değişim için 1 sene uğraştık bıraktık

    sandalyeler dağılıyor resmen yamuk yumuk dünyanın parasını verip aldığın mobilyalar çok kötü ipek doğtaş istikbal bellonadan birşey alınmaz

    iyice dağılsın inegöle gidip komple yenileyeceğiz inegöllü olup böyle bir hataya nasıl düştük bizde anlamadık

    anneannem 2 sene önce akrabamızdan deri koltuk takımı aldı biz 2000 tl gibi bir rakama almışken o 1000 tl ye kapattı sık kullanmalarına rağmen taş gibi

    imkanınız varsa inegölden alın dayımlarda komple evi inegölden döşedi hem daha şık hemde daha kaliteli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle_beagle

    Valla bence mobilya yabancı firmalardan alınır Türk firmalarına güvenmiyorum ikeadan bir ucuz koltuk aldım 5 senedir kumaşı solmadi bile. 2li koltuk yatak oluyordu hatta. Benzerini kuzenim aldı yeni evli ve inanin 9 ay bile gitmedi hemde 2 yıl garanti dediler sonra yok sünger dahil değildir yok kumaş dahil değildir diyerek 150 tl aldılar. Ben evlenince ikeadan Alacam eayalarimi hem beğeniyorum hem uzun ömürlü kesinlikle

    Kesinlikle katılıyorum !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Incubuss

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle_beagle

    Valla bence mobilya yabancı firmalardan alınır Türk firmalarına güvenmiyorum ikeadan bir ucuz koltuk aldım 5 senedir kumaşı solmadi bile. 2li koltuk yatak oluyordu hatta. Benzerini kuzenim aldı yeni evli ve inanin 9 ay bile gitmedi hemde 2 yıl garanti dediler sonra yok sünger dahil değildir yok kumaş dahil değildir diyerek 150 tl aldılar. Ben evlenince ikeadan Alacam eayalarimi hem beğeniyorum hem uzun ömürlü kesinlikle

    Kesinlikle katılıyorum !

    Alıntıları Göster
    Müşteri hizmetleri bir firmanın her şeyidir , "bir kere 1000 lira alayım bir daha uğramasa da olur" zihniyetinde olan çok firma var , sonra tutunamıyoruz batıyoruz diyorlar , firma gerektiğinde zarar da edecek ama müşteriyi mağdur etmeyecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eyvallah

    Müşteri hizmetleri bir firmanın her şeyidir , "bir kere 1000 lira alayım bir daha uğramasa da olur" zihniyetinde olan çok firma var , sonra tutunamıyoruz batıyoruz diyorlar , firma gerektiğinde zarar da edecek ama müşteriyi mağdur etmeyecek.

    Alıntıları Göster
    Ben hep böyle konularda korkmuşumdur zaten. İnternetten bile birşey sipariş ederken " Elinizde var mı ?, kaç gün içerisin de gelir ? " diye soruyorum. Siz parayı vermeden alamıyorsunu değil mi ? Yani gelince parayı ödeyeceğim diyemiyorsunuz sanırım. Birde ne alırsanız alın ilk ay içerisinde değiştirmeleri lazım. Yani elektronikte böyle. Müşteri memnuniyeti diye birşey olması lazım firmalarda. Söylediğiniz iyi oldu alışveriş yapmam büyük ihtimal o firmadan. Ama size tavsiyem biraz cazgırlık yapın. Böyle şey olmaz diyin hatta çirkinliğe vurup mobilyaları dükkanın önüne atacağım diyin. Belki bir faydası olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xcalibure

    Ben hep böyle konularda korkmuşumdur zaten. İnternetten bile birşey sipariş ederken " Elinizde var mı ?, kaç gün içerisin de gelir ? " diye soruyorum. Siz parayı vermeden alamıyorsunu değil mi ? Yani gelince parayı ödeyeceğim diyemiyorsunuz sanırım. Birde ne alırsanız alın ilk ay içerisinde değiştirmeleri lazım. Yani elektronikte böyle. Müşteri memnuniyeti diye birşey olması lazım firmalarda. Söylediğiniz iyi oldu alışveriş yapmam büyük ihtimal o firmadan. Ama size tavsiyem biraz cazgırlık yapın. Böyle şey olmaz diyin hatta çirkinliğe vurup mobilyaları dükkanın önüne atacağım diyin. Belki bir faydası olur.

    Alıntıları Göster
    Ucuz etin yahnisi de yavan oluyor.




  • Valla ben bugun aradım sordum sehpayi Merinosa yarın öğlen dedi. Ben büyük bir olay yapıp almayacam parasını isteyecem ürünün hemde suan ki fiyatını ben beklemekten sıkıldım 2 buçuk aydır olmayan ürünün parası alınıyor en güzeli büyük firmalar IKEA favorim. Ahşap ürünlerde Koçtaş gibi mağazalar da tercih edilebilir. Gidip para kaptirmayin buralara bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle_beagle

    Bu mesaj silindi.
    müşteri hizmetleri yada web sitesinden çok geç cevap verirler. bu gibi durumlarda hep sikayetvar.com a yazdım. geri dönüşler çok hızlı oldu. o tarafı dene bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feel Me

    Müşteri hizmetleri bir firmanın her şeyidir , "bir kere 1000 lira alayım bir daha uğramasa da olur" zihniyetinde olan çok firma var , sonra tutunamıyoruz batıyoruz diyorlar , firma gerektiğinde zarar da edecek ama müşteriyi mağdur etmeyecek.

    Aynen öyle. Esnaflığını doğru ve dürüst bir şekilde yapan çok az insan/firma var maalesef. Bundan sonra herhangi bir ürün alırken o markayı arastirabildigim kadar arastiracagim, müşteri hizmetlerinde nasıldır, ürün kalitesi nedir, satış sonrası desteği ne durumdadır vs vs. Fakat bu işler para peşin verildiği sürece çok da duzelmeyecek gibi geliyor bana. Şirket parayı aldıktan sonra maalesef müşteri zor durumda kalan taraf oluyor. Ne yazık ki bu böyle ülkemizde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkut17500

    Ucuz etin yahnisi de yavan oluyor.

    Ben öyle düşünmüyorum. Ucuza kaliteli mal satıp müşterisini son derece memnun eden firmalarda var ama sayısı bir elin parmaklarını geçmez.
    Kaldi ki aldığımız takıma az da para odemedik (tabii ki kendi butcemize gore)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bozkır

    müşteri hizmetleri yada web sitesinden çok geç cevap verirler. bu gibi durumlarda hep sikayetvar.com a yazdım. geri dönüşler çok hızlı oldu. o tarafı dene bence

    Biraz internette dolaştıktan sonra o siteden haberim oldu ve vakit kaybetmeden üyelik alıp şikayetimi yazdım :) Umarım bir faydası olur
    Çok teşekkür ederim bilgi icin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.