Şimdi Ara

Doğuş 'Türk malı otomobil' için hazır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.424
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 'Yerli otomobil projesi' için konuşulan konsorsiyum önerisine destek verecek olan Doğuş Otomotiv, projede yer almak istiyor.


    Doğuş Otomotiv CEO’su Ali Bilaloğlu, ‘yerli otomobil projesi’ için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün ve son olarak Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç’un ortaya attığı konsorsiyum önerisine destek verdi. ‘Türk malı otomobili’ oluşturulacak bir konsorsiyumun üretmesinin mantıklı olacağını belirterek, “Dünyada bunun başarılı, işleyen örnekleri var. Örneğin Volkswagen Grubu VW AG’ye Porsche, Piech Ailesi, Katar Holding, devlet (Aşağı Saksonya Eyaleti) ortak. VW 2018’e kadar dünyanın en büyük otomotiv üreticisi olmayı hedefliyor” dedi. Bilaloğlu, yerli otomobil konsorsiyumunda doğru kişiler ve doğru hedeflerin olması durumunda projenin başarıya ulaşacağını söylerken Almanya merkezin Türkiye’yle çok yakından ilgilendiğini, yerli otomobil projesini de yakından takip ettiğini belirtti. Bilaloğlu, oluşturulacak konsorsiyumda Doğuş Grubu olarak yer alabileceklerini vurguladı.


    İhracatsız olmaz

    Yerli otomobil projesi konusunda açıklamalar yapan Bilaloğlu projenin mutlaka ihracat odaklı olması gerektiğini de belirterek iç pazarın ikincil planda olması gerektiğine işaret etti. Örnek olarak Almanya’yı gösteren Bilaloğlu şunları söyledi: “Almanya, dünyanın en fazla otomotiv ihracatı gerçekleştiren ülkesi. İç pazarda ithalatın oranı yüzde 55. Alman markaları ürünlerini geliştirirken, ilk etapta ihracatı düşünür. Türkiye’nin gelişen çevre ülkelerinde büyük potansiyel bulunuyor. Arap Baharı’yla birlikte daha fazla dışarıya açılacak Kuzey Afrika, Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler gibi. Özetle yerli otomobilin satışı, içeri ve dışarı eşit ağırlıklı olmalı.”


    Ekonomik araçta boşluk var

    Otomotiv sanayiinin 125 yıllık geçmişi olduğunu, sektörde artık iPhone gibi bir buluş yapmaya imkân olmadığını kaydeden Bilaloğlu, “Türkiye’nin üreteceği aracın mutlaka ekonomik olması gerekiyor. Ucuz, servis ve parça maliyetleri düşük yani kolay ulaşılabilir. Bu segmentte bir boşluk var. Çünkü devler, ucuz otomobile girmiyor, bu modelleri fazla üretmiyorlar” dedi.


    100 bin araç satacak

    Bilaloğlu, Doğuş Otomotiv markalarının bu yıl satışlarını yüzde 20-25 artışla 100 bin adedin üzerine yükselteceğini söyleyerek, “Yılbaşında 80 bin adetlik satış hedefini aştık. VW Grubu’nun üretim programları belli ve kapandı. Daha çok araç isterdik ama alamıyoruz” dedi.

    Kârımızdan feragat ettik

    Kurdaki artışı birebir müşteriye yansıtmanın imkânsız olduğunu belirten Bilaloğlu şunları aktardı: “Bu dalgalanmayı Almanya merkezin desteği ve özverimizle aştık. VW Grubu, euronun aşırı fırladığı dönemde stoktaki ürünlerin fiyatını arttırmadı. Kârımızdan feragat ettik.”



    1 milyon adetlik pazar hedefinin önemli olmadığını söyleyen Bilaloğlu, “Önemli olan istikrar. 1 milyon adedi bir kere yakalamak yerine 10 kere üst üste 700 bin adetlik satışa ulaşmayı isterim. Bu, ekonomi için daha sağlıklı” dedi.


    Radikal Gazete'sinden alıntıdır.

    Saygılarımla







  • doğuş yapıyosa çok pahalı olacağı kesin
  • Doğuş hazırsa tamam o zaman

    quote:

    Kârımızdan feragat ettik

    Kurdaki artışı birebir müşteriye yansıtmanın imkânsız olduğunu belirten Bilaloğlu şunları aktardı: “Bu dalgalanmayı Almanya merkezin desteği ve özverimizle aştık. VW Grubu, euronun aşırı fırladığı dönemde stoktaki ürünlerin fiyatını arttırmadı. Kârımızdan feragat ettik.


    Öhhh be ne deyim bilmem ki....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 10 Ekim 2011; 18:39:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mansell

    Kârımızdan feragat ettik

    Kurdaki artışı birebir müşteriye yansıtmanın imkânsız olduğunu belirten Bilaloğlu şunları aktardı: “Bu dalgalanmayı Almanya merkezin desteği ve özverimizle aştık. VW Grubu, euronun aşırı fırladığı dönemde stoktaki ürünlerin fiyatını arttırmadı. Kârımızdan feragat ettik.”



    Tebrik ederiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ağaçkakan -- 10 Ekim 2011; 18:47:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ağaçkakan

    quote:

    Orijinalden alıntı: mansell

    Kârımızdan feragat ettik

    Kurdaki artışı birebir müşteriye yansıtmanın imkânsız olduğunu belirten Bilaloğlu şunları aktardı: “Bu dalgalanmayı Almanya merkezin desteği ve özverimizle aştık. VW Grubu, euronun aşırı fırladığı dönemde stoktaki ürünlerin fiyatını arttırmadı. Kârımızdan feragat ettik.”



    Tebrik ederiz.
    Kar dan fergat etme konusu doğru.

    Euro 1.90 'dan 2.50 oldu. yani 2.00'den 2.500 oldu desek, Jetta baz model 41 bin lira idi, 20.500€, Şu anda 46 bin lira.20.500€ şu anda 50 lira yapıyor.

    Kazıkçı mı ?

    Evet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğan.

    Kar dan fergat etme konusu doğru.

    Euro 1.90 'dan 2.50 oldu. yani 2.00'den 2.500 oldu desek, Jetta baz model 41 bin lira idi, 20.500€, Şu anda 46 bin lira.20.500€ şu anda 50 lira yapıyor.

    Kazıkçı mı ?

    Evet.

    Alıntıları Göster
    Laf çok icraat yok...

    Bu böyle on yıl gider, on yıl sonra anca olur yerli aracımız. Biz bi on yıl konuşur tartışırız böyle!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set

    Laf çok icraat yok...

    Bu böyle on yıl gider, on yıl sonra anca olur yerli aracımız. Biz bi on yıl konuşur tartışırız böyle!

    Alıntıları Göster
    DOĞUŞLA KOÇ YERLİ OTONUN PİYASAYI SİLİP SÜPÜRECEĞİNİ ANLADI ARKADA KALMAK İSTEMİYORLAR.YOKSA ANADOLU SERMAYESİ TEK BAŞINA KALIRSA BUNLAR ER YA DA GEÇ PİYASADAN SİLNECEKLER. ANCAK BUNLARA GÜVENMEMEK LAZIM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oldcyclist

    DOĞUŞLA KOÇ YERLİ OTONUN PİYASAYI SİLİP SÜPÜRECEĞİNİ ANLADI ARKADA KALMAK İSTEMİYORLAR.YOKSA ANADOLU SERMAYESİ TEK BAŞINA KALIRSA BUNLAR ER YA DA GEÇ PİYASADAN SİLNECEKLER. ANCAK BUNLARA GÜVENMEMEK LAZIM

    Alıntıları Göster
    Şahin 2 geliyor bence çok ümitli değilim yine bi arabadan çevirme yaparlar en fazla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    Şahin 2 geliyor bence çok ümitli değilim yine bi arabadan çevirme yaparlar en fazla

    Alıntıları Göster
     Doğuş 'Türk malı otomobil' için hazır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

     Doğuş 'Türk malı otomobil' için hazır


    Alıntıları Göster
    doğuş hazırsa yandık demektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

     Doğuş 'Türk malı otomobil' için hazır


    Alıntıları Göster
    euro kurlarını yansıtmayıp araçlarını almış müşterilerini bir kenara attılar diğer modeller (fiesta gibi) tonla zam yaptı vw yanında , vw de fiyat düşürüp donanım kırıp araçlarını sattı.

    Polo 1.2 70 PS Trendline 30.600,00 yerine 35000 tl olması lazım , mesela fiestanın baz modeli Trend 1.25i 82PS 5K 32.520 TL aradaki 2500 tl de vw almanın ücreti olsun önceden öyleydi.

    Polo 1.6 TDI 90 PS Tiptr. DSG Comfortline 45.800,00 50000 tl olması lazım kurlara ve diğer fiyatlara bakarsak

    ama onlar zam yapmayıp 2. eli bir kenara attı. herkes vw alacak diye bir kaide yok alan almayan belli olurdu sonuçta.

    yazdıklarımda ciddiyim. vw kaliteyi düşürüp fiyatlarını düşük tutmaya başladı. donanımları kırıp aynı donanım diye (mesela comfortline) öyle satmaya başladı.

    hiç jantsız cruise controlsüz , dijital klimasız golf jetta olur mu ?

    mesela passatta hem trendline hemde comfortline araçlarda stepne kara jantlı artık. önceden 3 donanım seviyesinde de aliminyum jantlıydı.

    --

    olayı iyice anlamadan yorum yapmayın saldırmak için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 10 Ekim 2011; 20:48:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dost acı söyler

    DOĞUŞLA KOÇ YERLİ OTONUN PİYASAYI SİLİP SÜPÜRECEĞİNİ ANLADI ARKADA KALMAK İSTEMİYORLAR.YOKSA ANADOLU SERMAYESİ TEK BAŞINA KALIRSA BUNLAR ER YA DA GEÇ PİYASADAN SİLNECEKLER. ANCAK BUNLARA GÜVENMEMEK LAZIM

    Anadolu sermayesini de gördük. Peh..
    Almanya'da camilerden milletin yıllarca biriktirdiği paraları Allah'ın adını kullanarak topladılar,
    bilgisizlikleri ve işten anlamamaları sebebiyle iç anadoluda ölü yatırımlarla paraları yok ettiler.
    Bu işin anadolusu babadolusu olmaz, boş milliyetçilik yapmayın hiçkimseye faydası yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    Şahin 2 geliyor bence çok ümitli değilim yine bi arabadan çevirme yaparlar en fazla

    Kuş serisi ilk çıktığında o zamanın piyasasına göre gayet tatmin ediciydi, ama son zamanlarında acınasıydı; o konuda haklısınız.
    Bu sefer bence mühim olan, ilk çıkardıkları aracı zamanla geliştirmeyi hedef almaları, belki bir 10 yıl sonra ihracata başlayabilecek kapasiteye gelmeleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dijital Binali

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    Şahin 2 geliyor bence çok ümitli değilim yine bi arabadan çevirme yaparlar en fazla

    Kuş serisi ilk çıktığında o zamanın piyasasına göre gayet tatmin ediciydi, ama son zamanlarında acınasıydı; o konuda haklısınız.
    Bu sefer bence mühim olan, ilk çıkardıkları aracı zamanla geliştirmeyi hedef almaları, belki bir 10 yıl sonra ihracata başlayabilecek kapasiteye gelmeleri.

    Alıntıları Göster
    clio symbol neyse yerli otomobil de o kalitede olur bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dijital Binali

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lé Cola

    Şahin 2 geliyor bence çok ümitli değilim yine bi arabadan çevirme yaparlar en fazla

    Kuş serisi ilk çıktığında o zamanın piyasasına göre gayet tatmin ediciydi, ama son zamanlarında acınasıydı; o konuda haklısınız.
    Bu sefer bence mühim olan, ilk çıkardıkları aracı zamanla geliştirmeyi hedef almaları, belki bir 10 yıl sonra ihracata başlayabilecek kapasiteye gelmeleri.

    Alıntıları Göster
    makyajlı şahin.ön farları,ön kaputu makyajlarlar,arka stobunda desenine biraz el atarlar.al sana yeni türk otomobili




  • Eveeet Türk malı aracımızda prestij standart :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Eveeet Türk malı aracımızda prestij standart :)
    Sıraya girebiliyor muyuz şimdiden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Sıraya girebiliyor muyuz şimdiden?

    Alıntıları Göster
    İşin içinde Doğuş varsa;
    -servisten geçirir
    -donanımdan çalar
    -az ürettirir insanlara 5-6 aya gün verir
    -garantide de olsa hatayı sürücüye yükler...vs vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millercoholic

    İşin içinde Doğuş varsa;
    -servisten geçirir
    -donanımdan çalar
    -az ürettirir insanlara 5-6 aya gün verir
    -garantide de olsa hatayı sürücüye yükler...vs vs

    Alıntıları Göster
    Aman aman eksik olsun doğuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruise06

    Aman aman eksik olsun doğuş.

    Alıntıları Göster
    Gelsin buyursun bir o eksikti zaten.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.