Şimdi Ara

Donanımlı B sınıf hb arayanlara fırsat aracı mitsubishi spacestar 1.2 cvt bixenon-8 airbag-keyless (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
5
Favori
13.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Fazla bilim kurgu izledin sen herhalde..veya Dr Jeykıl-Mr.Hyde filan ..gereksiz sarma bunlara ..sen satış temsilcisisin işine devam et..tabi galeride 2016 araç varsa

    Adam boyle yapacak bir sey yok. @lojistisyen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Tek başedemedin arkadaşlarınada mı CC yapıyorsun..
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Günün Hediyesini veriyorum sana..İnşallah iyi bir şey çıkartır ve adam gibi pazarlayabilirlerse ..piyasaya çeşit gelir

    https://tr.motor1.com/news/185798/mitsubishi-mirage-clio-platform/

    Tamamen elektrikli versiyona da kavuşacak.

    Mitsubishi'nin yeni ve iddialı "Drive for Growth" planı kapsamında Japon üreticiden çoğu SUV olmak üzere 11 yeni model göreceğiz. Bunlardan 6'sı tamamen yeni olacak iken diğer 5'i, hâlihazırda piyasada bulunan modellere güncelleme olarak gelecek. Görünüşe göre bunlardan birisi de, Avrupa pazarına sunulan Mirage hatchback'in elden geçirilmiş versiyonu olacak.

    Yeni çıkan bir habere göre yeni Mirage, büyük oranda 2018'de gelmesi beklenen yeni nesil Renault Clio'yu temel alacak. İddialara bakılırsa Fransız süpermini yepyeni bir platforma geçiş yaparak ciddi değişimler geçirecek ve bunlar yeni Mirage'a da yansıyacak.

    B segmentinde kâr oranının pek yüksek olmadığı göz önüne alınırsa Mirage'ın kendine özel bir platforma sahip olmaması gayet mantıklı duruyor. Yeni bir altyapı mimarisi geliştirmek çok maliyetli olacağı için Mitsubishi, yeni sahibi Renault'nun Clio için geliştirdiği platformu kullanarak hem zamandan, hem nakitten kazanacak. Bir dizi Renault ve Dacia modelinin yanı sıra Nissan Micra ve Smart ForTwo-ForFour ikilisinde gördüğümüz 0.9 litrelik TCe motor muhtemelen Mirage'da da görev yapacak.

    Mitsubishi yönetim kurulundan bir isim, yeni Mirage'ın tamamen elektrikli versiyona kavuşacağını daha önce doğrulamıştı ancak kendisini standart modelden bir süre sonra göreceğimizi söyleyebiliriz. Şimdilik yeni nesil Mirage hakkında konuşmak için erken fakat Japon model Clio'nun lansmanından sonraki yılda karşımıza çıkabilir. Daha sofistike bir görünüme kavuşacak olan 5 kapılı hatchback, Volkswagen Polo ve Ford Fiesta gibi segmentinin iddialı isimlerine kafa tutmayı hedefliyor.

    Şu anda Mitsubishi Mirage, Türkiye'de Space Star adıyla satılıyor. 1.2 litrelik benzinli motor ve CVT kombinasyonu ile 65,912 TL'den alıcı bekliyor.

    Kaynak: Auto Express




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    Günün Hediyesini veriyorum sana..İnşallah iyi bir şey çıkartır ve adam gibi pazarlayabilirlerse ..piyasaya çeşit gelir

    https://tr.motor1.com/news/185798/mitsubishi-mirage-clio-platform/

    Tamamen elektrikli versiyona da kavuşacak.

    Mitsubishi'nin yeni ve iddialı "Drive for Growth" planı kapsamında Japon üreticiden çoğu SUV olmak üzere 11 yeni model göreceğiz. Bunlardan 6'sı tamamen yeni olacak iken diğer 5'i, hâlihazırda piyasada bulunan modellere güncelleme olarak gelecek. Görünüşe göre bunlardan birisi de, Avrupa pazarına sunulan Mirage hatchback'in elden geçirilmiş versiyonu olacak.

    Yeni çıkan bir habere göre yeni Mirage, büyük oranda 2018'de gelmesi beklenen yeni nesil Renault Clio'yu temel alacak. İddialara bakılırsa Fransız süpermini yepyeni bir platforma geçiş yaparak ciddi değişimler geçirecek ve bunlar yeni Mirage'a da yansıyacak.

    B segmentinde kâr oranının pek yüksek olmadığı göz önüne alınırsa Mirage'ın kendine özel bir platforma sahip olmaması gayet mantıklı duruyor. Yeni bir altyapı mimarisi geliştirmek çok maliyetli olacağı için Mitsubishi, yeni sahibi Renault'nun Clio için geliştirdiği platformu kullanarak hem zamandan, hem nakitten kazanacak. Bir dizi Renault ve Dacia modelinin yanı sıra Nissan Micra ve Smart ForTwo-ForFour ikilisinde gördüğümüz 0.9 litrelik TCe motor muhtemelen Mirage'da da görev yapacak.

    Mitsubishi yönetim kurulundan bir isim, yeni Mirage'ın tamamen elektrikli versiyona kavuşacağını daha önce doğrulamıştı ancak kendisini standart modelden bir süre sonra göreceğimizi söyleyebiliriz. Şimdilik yeni nesil Mirage hakkında konuşmak için erken fakat Japon model Clio'nun lansmanından sonraki yılda karşımıza çıkabilir. Daha sofistike bir görünüme kavuşacak olan 5 kapılı hatchback, Volkswagen Polo ve Ford Fiesta gibi segmentinin iddialı isimlerine kafa tutmayı hedefliyor.

    Şu anda Mitsubishi Mirage, Türkiye'de Space Star adıyla satılıyor. 1.2 litrelik benzinli motor ve CVT kombinasyonu ile 65,912 TL'den alıcı bekliyor.

    Kaynak: Auto Express

    Duyali cok oldu,hediye degil kabus, reno motorlu mitsubishiler,



    Bir daha mitsubishi almam diyecegimi sanmazdim ama reno sasili reno motorlu mitsubishi alinmaz.



    Sorunsuzluk seviyesi reno kadar kotulestikten sonra onunde 3 elmas var yada yok bana hitap etmez.



    Hicbir mitsubishi sahibide bu arabayi almaz zaten.

    Bu haber attrage ve ss i daha kiymetli hale getiriyor bizim gozumuzde. Son safkan mitsubishi binek araclari olarak.



    Baska bir japona gececegiz bundan sonra demek.



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Kasım 2017; 12:11:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Reno motorlu Mersoları Nissanları alıyorlar da Mitsibishi mi almayacaklar?

    Mitsubishinin tercih edilmeme sebebi asla ve asla Renault olamaz, sorunu başka yerlerde aramalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    0.9 TCE motor gelince 1.2 ler kalkacak dememiş..belki ürün gamı genişler..Renault motorların kötü olduğunu ilk senden duyuyorum? Bugün Mercedes gibi bir firma bile çekinmeden Renault motoru kullanıyor..

    B-C sınıfı HB ler için düşüncem şu ki; Özellikle büyük şehirlerde C sınıfı HB araçlar bile park ve sürüş problemleri yaşamaya başladı.Bir de fiyatlar artık 100.000 TL nin üzerine fırladı ki bu arabalar için deli bir para...Bence İbiza nın yaptığı gibi biraz daha büyük B+ sınıfı 80.000 i geçmeyen ve az benzin yakan 350 lt bagajlı sağlam şanzımanlı ve otomatik bir HB piyasanın ekmeğini yer..İlla abudik gubudik gerçek hayatta işe yaramayan full aksesuarlar koyup fiyatı şişirmelerine gerek yok..İsteyene bunları opsiyon versin..Ben aracı lego gibi oluşturabilmeliyim istemediğim özelliğe boşuna para vermemeliyim..İç mekandaki sert plastik yumuşak plastik muhabbetini de pek anlamıyorum, çok da önemli bulmuyorum.Aşırı kalitesiz olmadıktan sonra sert olsun varsın. Ayrıca B segmentinde bu derecede lüks aramak ne derecede mantıklı?? Acaba birileri aradaki fiyat farkını analiz etmiş mi merak ediyorum..Yani ortalama bir aracın içini sert ve yumuşak plastik ile kapladığımızda iki versiyon arası kaç para fark ediyor??

    Spacestar ın en büyük handikapı tipsizliği ve profil olarak güven vermemesi (tok ve rijit durmuyor).Bagajı da çok yetersiz.Uzun yol yapılamaz algısı var üzerinde.Ayrıca bir malı satan o mala ilgi göstermiyorsa müşteri nasıl ilgi gösterecek ki? Diyelim ki aracı 15 yıl kullanacağım 2.eli önemli değil diye aldım..İki sene sonra dünya hali zor duruma düştüm ne olacak..Herkes sıkışık durumda kolay satabileceği ve fiyatını max koruyabilen araçlar peşinde ki..Gayet haklılar

    Clio zaten kasa olarak güzel ve çok satan bir araç..yukarıda saydığım şekilde biraz daha geliştirirlerse segmentini iyice domine edecek hatta C sınıfından dahi müşteri çalacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Reno motorlu Mersoları Nissanları alıyorlar da Mitsibishi mi almayacaklar?

    Mitsubishinin tercih edilmeme sebebi asla ve asla Renault olamaz, sorunu başka yerlerde aramalı

    Olay sadece motor degil, yazidan anladigim kadari ile, dacia logan- reno symbol benzeri araclar ortaya cikacak. Ayrica elinde mivec teknolojisi varken hadi dizel neysede benzinlide renault motorlari kullanmasi buyuk felaket.



    Mitsubishi buradaki arkadaslar bilmesede bence teknik olarak renaulttan onde bir marka. Hele sorunsuzlukta kiyas bile kabul etmez.



    Benim mitsubishi tercih etmemdeki esas unsurlar bunlardir. Bir mitsubishinin ariza yapmasi cok zordur. Zirt pirt bi yeri bozulmaz. Ha ic aksami sert plastiktir caf cafli dizaynlari yoktur ayri mesele.



    Ama siz bana mitsubishi amblemli clio satmaya calisirsaniz ben almam. Mitsubishi sahipleri diger markalara gore daha bir ne aldigini bilen tuketici( delide diyebilirsiniz tabi) aracin ne olup ne olmadigini bilerek aliyor.



    Ha mitsubishi bu yontemle satislarini arttiracaktir. ama mitsubshiyi mitsubishi oldugu icin alan musteri kitlesini kaybeder.



    Bir renault ile ayni sorunlari yasayacaksam neden mitsubishi alayim ki?

    İs turbo motorsa elinde 2005 te coltta kullandigi 1.5 150 hp lik turbo motor mevcut zaten. Bunu 1.2 ye uygula olsun bitsin.


    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 8 Kasım 2017; 12:55:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    0.9 TCE motor gelince 1.2 ler kalkacak dememiş..belki ürün gamı genişler..Renault motorların kötü olduğunu ilk senden duyuyorum? Bugün Mercedes gibi bir firma bile çekinmeden Renault motoru kullanıyor..

    B-C sınıfı HB ler için düşüncem şu ki; Özellikle büyük şehirlerde C sınıfı HB araçlar bile park ve sürüş problemleri yaşamaya başladı.Bir de fiyatlar artık 100.000 TL nin üzerine fırladı ki bu arabalar için deli bir para...Bence İbiza nın yaptığı gibi biraz daha büyük B+ sınıfı 80.000 i geçmeyen ve az benzin yakan 350 lt bagajlı sağlam şanzımanlı ve otomatik bir HB piyasanın ekmeğini yer..İlla abudik gubudik gerçek hayatta işe yaramayan full aksesuarlar koyup fiyatı şişirmelerine gerek yok..İsteyene bunları opsiyon versin..Ben aracı lego gibi oluşturabilmeliyim istemediğim özelliğe boşuna para vermemeliyim..İç mekandaki sert plastik yumuşak plastik muhabbetini de pek anlamıyorum, çok da önemli bulmuyorum.Aşırı kalitesiz olmadıktan sonra sert olsun varsın. Ayrıca B segmentinde bu derecede lüks aramak ne derecede mantıklı?? Acaba birileri aradaki fiyat farkını analiz etmiş mi merak ediyorum..Yani ortalama bir aracın içini sert ve yumuşak plastik ile kapladığımızda iki versiyon arası kaç para fark ediyor??

    Spacestar ın en büyük handikapı tipsizliği ve profil olarak güven vermemesi (tok ve rijit durmuyor).Bagajı da çok yetersiz.Uzun yol yapılamaz algısı var üzerinde.Ayrıca bir malı satan o mala ilgi göstermiyorsa müşteri nasıl ilgi gösterecek ki? Diyelim ki aracı 15 yıl kullanacağım 2.eli önemli değil diye aldım..İki sene sonra dünya hali zor duruma düştüm ne olacak..Herkes sıkışık durumda kolay satabileceği ve fiyatını max koruyabilen araçlar peşinde ki..Gayet haklılar

    Clio zaten kasa olarak güzel ve çok satan bir araç..yukarıda saydığım şekilde biraz daha geliştirirlerse segmentini iyice domine edecek hatta C sınıfından dahi müşteri çalacaktır

    Renault dizelde bir numara ona lafim yok, ben renault motorlarina kotu de demedim. Ama benzinli motorlarda mitsubishi cok daha iyidir.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu elde kalan alışveriş sepetinden hallice arabalar bitsede kurtulsak şu fanatiklerden



    adam hersene anlaşma imzalıyor heralde yapıştı foruma reklam yapıyor.sorsan sevabına duasına der.



    hayırlı günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    şu elde kalan alışveriş sepetinden hallice arabalar bitsede kurtulsak şu fanatiklerden



    adam hersene anlaşma imzalıyor heralde yapıştı foruma reklam yapıyor.sorsan sevabına duasına der.



    hayırlı günler.

    Bir daha mitsubishi almam diyorum siz fanatiksiniz diyorsunuz daha yazdiginiz kelimenin anlamindan bihabersiniz.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kafam karıştı opsiyonlarda yok yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.