Doom: The Dark Ages | Yeni oynanış detayları: ▫️ Batman'i köklerine döndüren 'Batman Year One' ve 'The Dark Knight' çizgi romanlarından esinlenilmiştir. ▫️ Shield Saw vurduğu şeye (et, zırh, enerji kalkanı, vb.) bağlı olarak farklı tepki verir. ▫️ Blok düğmesi bir tür 'kilitlenme' etkisi için basılı tutulabilir. ▫️ Bir düşmana kilitlendiğinizde, ilerlemenizi sağlayan ve mesafeyi kapatan bir kalkan darbesi yapabilirsiniz. ▫️ Kalkan darbesi, çift zıplama veya atılma olmadığı için savaş alanında zıplamak için ana yolunuz olacaktır. ▫️ Kalkanla savuşturma da yapabilirsiniz - oyunda savuşturma pencerelerini ayarlamak için erişilebilirlik seçenekleri + zorluk seçenekleri olacaktır. ▫️ Ayrıca kalkan fırlatabilirsiniz - bu aynı zamanda zincirleri kırmak gibi çevresel bulmacalar için de kullanılır. ▫️ Parry yakın dövüşü şarj eder > yakın dövüş cephaneyi doldurur. ▫️ Üç yakın dövüş silahı - Gauntlet (hızlı), Flail (orta), Mace (yavaş). ▫️ Topuz yavaş ve sert vuruşludur ve ayrıca tüm kaynaklarınızı doldurur. ▫️ Silahlar daha ortaçağ temalı ve daha az fütüristik, hatta geri dönen bazı silahlar bile var. ▫️ Seviyeler DOOM'da şimdiye kadarki en büyük seviyeler ve daha fazla sandbox hissine sahip. ▫️ Seviye başına “yaklaşık bir saat kadar” tatlı noktadır, ancak tamamlayıcılar bunu uzatabilir. ▫️ Tipik bir seviye, bir iç zindan alanı, ardından daha açık bir alan vb. gibi 'eylemlere' bölünecektir. ▫️ id Software 8 yıldır Atlans'ı (mech'ler) oyuna koymak istiyordu - önceki oyunlarda gösterilmişlerdi. ▫️ Hikaye bu kez daha ön planda olacak - çoğunlukla metin notlarında yer aldığı önceki oyunlardan farklı olarak. ▫️ 15 Mayıs'ta PS5, Xbox, PC'de yayınlanacak. Kaynak : EdgeOnline |
Bildirim