Michelin CC'lerin hamuru Nokian Weatherproof'lar gibi, fazla yumuşak kalıyor ve çok çabuk yıpranıyor, özellikle lastik havalarına dikkat edilmezse yanaklara yakın bölgeler koparak parçalanıyor. Michelin bunun için CC'lere "plus" diye bir seri çıkardı, CC+ oldu yani, ama onlarda da aynı sıkıntı var deniliyor. Nokian Weatherproof'lar da aynı dertten muzdaripti, Seasonproof yaptılar ve hamuru değiştirdiler. Yukarıda arkadaş yazmış hatta, bu yüzden ıslak tutuşu A'dan B'ye düştü lastik etiketinde. Ancak eskisine göre daha dayanıklı olduğunu vurgulayıp durdular bu lastiğin tanıtımında. Fiyata bağlı olarak tercih edilebilir. Conti ve Pirelli'nin de 4 mevsimlerinin iyi olduğunu biliyorum. Fiyat-performans olarak ise Falken AS210 baya iyi görünüyor. Weatherproof'lardan baya memnun olmama rağmen bu yıpranma yüzünden 3.senede değiştirmek zorunda kaldım ve AS210'lara geçtim, kışın, yazın kullandım, kendini salma, yıpranma vesaire gibi şeyler görmedim, kışın karda da ufak bi miktar kullanma şansım oldu, tutunacak kesinlikle, belli etti kendini Son olarak, "4 mevsim diye bişey yok, 4 mevsim hepsinden biraz biraz" diyenler büyük yanılgı içindeler söyleyeyim. Performans lastikleri haricinde, piyasadaki diğer lastiklerin bunlardan bariz üstünlükleri yok, unutmayın. Yani atıyorum Conti Sport Contact veya Michelin Pilot Sport falan almıyorsanız, bir Conti Eco Contact lastiğin de güzel bir 4 mevsim lastik kadar performans vereceğini görmek gerekir. Ya da örnekleri başka marka-modeller üzerinden de çoğaltabiliriz tabi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 15 Ekim 2021; 17:30:12 > |
Bildirim