Şimdi Ara

Dostlar cevaplarsanız sevinirim

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Perşembe günü Bimeksten Sony mp3 player aldım. Fişi maalesef o anki dalgınlığımla çöpe attım ve faturada istemedim. Aldığım ürün sanırım arızalı çıktı. Hala açılmıyor ve çok nadir açılsada şarkı açarken donuyor. Pazartesi bimekse ürünü geri götüreceğim ama fiş olmadığından geri almazlar diye tırsıyorum. 2 gündür canım çok sıkıldı bu konuya. İnternetten cihazı düzeltmeyi çok araştırdım ama bi türlü yeterli bilgi alamadım. Ürün şarja rağmen açılmıyor. USB'ye takılınca açılcak gibi oluyor, sonrasında donuyor. Çözüm yok sanırım. Sizce fişi olmadan cihazı yenisiyle değiştirirlermi ?



  • Model neydi?Fişi,faturayı dert etmeyin.Aldığınız günün tarihini söylerseniz yardımcı olurlar diye düşünüyorum.Bimeks'e de güven olmaz ki arkadaş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kök Türk

    Model neydi?Fişi,faturayı dert etmeyin.Aldığınız günün tarihini söylerseniz yardımcı olurlar diye düşünüyorum.Bimeks'e de güven olmaz ki arkadaş.

    Hocam model NWZ-B183. Seri numarasından dolayı sorun olmaz deniliyor ama ben güvenemiyorum dediğin gibi :D.
  • JackyJack J kullanıcısına yanıt
    Resetlediniz mi cihazı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kök Türk

    Resetlediniz mi cihazı?

    Reset düğmesinden bahsediyorsanız resetledim hocam ama durum hala aynı. Şuan açmaya çalışıyorum hala inadına kapalı :D.
  • Kusurlu ürün.Ama zannetmiyorum ki Bimeks değiştiriversin.Umulur ki değiştirsin ama tahminim bir sürü uğraşacaksınız servisti,rapordu derken...Kolay gelsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kök Türk

    Kusurlu ürün.Ama zannetmiyorum ki Bimeks değiştiriversin.Umulur ki değiştirsin ama tahminim bir sürü uğraşacaksınız servisti,rapordu derken...Kolay gelsin.

    Çok saolun. Ürün incelendikten sonra servise yollanacak sanırım. Yenisini iade şansı yokmu ?
  • Yani değişimi yapılırsa ne deyip de iade edeceksiniz ki?Memlekette müşteri memnunuyetini düşünen yok.Keşke;bu hoşuma gitmedi,iade etmek istiyorum deyince buna direk hayhay diyecek kaliteli firmalar olsa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kök Türk

    Yani değişimi yapılırsa ne deyip de iade edeceksiniz ki?Memlekette müşteri memnunuyetini düşünen yok.Keşke;bu hoşuma gitmedi,iade etmek istiyorum deyince buna direk hayhay diyecek kaliteli firmalar olsa.

    Hocam yanlış yazmışım ben. Değişim demek istemiştim. Ürünü çok isteyerek satın aldım çünkü. Bana çalışanını versinler yeter.
  • Teknik servis raporunda ürün kusurlu çıkarsa ya tamir ederler yada yenisini verirler. Sonuçta sizin hatanız değil. Tek sıkıntı o ürünün teknik servise girmesi gibi gözüküyor. Bu konuda ikna edebilirseniz iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmopasa

    Teknik servis raporunda ürün kusurlu çıkarsa ya tamir ederler yada yenisini verirler. Sonuçta sizin hatanız değil. Tek sıkıntı o ürünün teknik servise girmesi gibi gözüküyor. Bu konuda ikna edebilirseniz iyidir.

    Hocam teknik servis işi çokmu sıkıntı ? İlk kez başıma geliyor böyle bişey.
  • JackyJack J kullanıcısına yanıt
    Ne desem yalan olur hocam şimdik . Bende çok sık gitmediğim için bilmiyorum.
  • fiş sıkıntı olmaz vatanda bende almamıştım monitörümde ölü piksel vardı tel no verdim orda direk çıkıyor aldığın ürünler orda ne bilgi alıyorlarsa yada sizden ama değişim olurmu bilmem sonuç olarak bi parçası eksik olarak iadeye verceksin :(
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.