Şimdi Ara

Dota 2 Live Stream (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
6.195
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oyunda fekalet delay var sanırsam 324243 saat sonra tepki veriyor herkes
  • Yine gitti. Ellerinden öpüyorum heryerinden öpüyorum Valve.
  • Polyanna Mod On:
    Izleyici sayisi cok oldugundan kilitleniyor olabilir. Biraz anlayis lutfen :)
    Polyanna Mod Off
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Anti-Mage diye hero ismi mi olur yaw?

    LoL'de xxx the Anti-Mage diye bir champ yapsalar bile tepki çeker yani.


    Dota da vardı o. Lag hala devam ediyor, spikerlerin konuşmaları kesiliyor. Adamlar bildiğin yarım saniye, 1 saniye sonra tepki veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Anti-Mage diye hero ismi mi olur yaw?

    LoL'de xxx the Anti-Mage diye bir champ yapsalar bile tepki çeker yani.


    Asıl adı Magina onun. Ama sanırım telif hakları Guinsooda olduğu için sade lakaplarını kullanabiliyorlar.
  • Ya adamlar sıçmaya bile en az 3 kişi gidiyor arkadaş. Pasif misin diye sorarlar adama.

    Bu nasıl bir korkaklıktır nasıl bir pasifliktir?
  • HoN'un aynısı bu ya? Şaka falan mı yani?
  • Dotadaki bütün herolar Dota2de de varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuneForce

    HoN'un aynısı bu ya? Şaka falan mı yani?


    Dağıla Bilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuneForce

    HoN'un aynısı bu ya? Şaka falan mı yani?


    hon dotadan çıktığına göre dota2 de görüntüler geliştirilmiş deniliyo benzemesi normal halen hondan daha iyi olduğunu düşünüyorum
  • Grafikler güzel olmuşda oyun mekaniği gerçekten bu oyunu bana oynatmaz gibime geliyor , LoL 'deki oyun mekaniği yok daha oturmamış gibi sanki ....Teamfight 'larda LoL'deki gibi değil çok uzun sürmüyor gank olaylarıda LoL'deki gibi zevkli değil invis çalı mantığı eklenmemiş...İlk izlenimlerim bunlar gerçi oyun daha beta aşamasında birçok düzeltmeler olucaktır map çok büyük bu yüzden oyun akıcı ilerlemiyor...Dediğim gibi ilk izlenimler bunlar daha eleştiri yapmak için oyunu yargılamak için çok erken biraz daha zamana ihtiyacı var oyunun...


    Edit: Blizzard ' ın değerini şimdi daha iyi anladım bazı hero animasyonları iyi olmamış örneğin Mirana altında sanki kaplan değilde katır varmış gibi ilerliyor Beastmaster vs daha birçok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soundcase -- 17 Ağustos 2011; 14:46:37 >
  • Interface midemi bulandırdı açıkçası. Onun dışında grafikler değişik olmuş.
  • O nebiçim Arrow öyle ya. Ashe'nin ki daha güzel paintte çizmişler gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soundcase

    Grafikler güzel olmuşda oyun mekaniği gerçekten bu oyunu bana oynatmaz gibime geliyor , LoL 'deki oyun mekaniği yok daha oturmamış gibi sanki ....Teamfight 'larda LoL'deki gibi değil çok uzun sürmüyor gank olaylarıda LoL'deki gibi zevkli değil invis çalı mantığı eklenmemiş...İlk izlenimlerim bunlar gerçi oyun daha beta aşamasında birçok düzeltmeler olucaktır map çok büyük bu yüzden oyun akıcı ilerlemiyor...Dediğim gibi ilk izlenimler bunlar daha eleştiri yapmak için oyunu yargılamak için çok erken biraz daha zamana ihtiyacı var oyunun...


    dota oynayan çoğu arkadaşımın lol oynamama sebebi o çalı sistemi. 5kişi küçücük yerde görünmezler çok saçma diyip kestirip atıyolar. dotada hiç bi zaman teamfight yoğun olmamıştır sanırsam. genelde gank oyunu bitiren sebepler. oyun başında 5 sefer ölünce geri dönmek çok zor. lol o yüzden bu kadar popüler sanırsam. sürekli aksiyon oyuna dönmek kolay.




  • power of full aoe gg

    mirana döktürdü 8D]

    not: es in auto attack ı berbat olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nihonto -- 17 Ağustos 2011; 14:55:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Anti-Mage diye hero ismi mi olur yaw?

    LoL'de xxx the Anti-Mage diye bir champ yapsalar bile tepki çeker yani.


    Lol'deki Wit's End'in mana silme özelliği ve ne kadar mana sildiyse o kadar vurabildiği için anti-mage deniyor. Ama Akumaraion'da dediği gibi gerçek ismi magina.

    neuro katılıyorum gerçekten çok saçma olmuş.

    Benzerlik açısından storm of the imperial sanctum (starcraft 2 tabanlı dota) ya çok benzemiş arayüz falan açısından.
  • Own3Dye geçtiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagmur adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Anti-Mage diye hero ismi mi olur yaw?

    LoL'de xxx the Anti-Mage diye bir champ yapsalar bile tepki çeker yani.


    Lol'deki Wit's End'in mana silme özelliği ve ne kadar mana sildiyse o kadar vurabildiği için anti-mage deniyor. Ama Akumaraion'da dediği gibi gerçek ismi magina.

    neuro katılıyorum gerçekten çok saçma olmuş.

    Benzerlik açısından storm of the imperial sanctum (starcraft 2 tabanlı dota) ya çok benzemiş arayüz falan açısından.


    lolde wit's end mana silme özelliğimi var ? anlayamadım tam orayı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Oyun içi buglar DC'ler falan bir şekilde düzeltilir ama oyunun sistematiğinde bir gariplik var. Kombatlara bakıyosun ya da minionların hızına falan LoL'den çok daha hızlı ama maçı izlerken uykum geldi resmen. O kadar LoL'replayi izledim hiç bu kadar sıkıldığımı hatırlamıyorum.

    Ne doğru düzgün bir laning mücadelesi gördük ne de akıcı teamfightlar görük. Oynayanlardan mı kaynaklı yoksa harita mı daha büyük bilmiyorum ama dövüşler arasındaki süre çok fazlaydı.

    İlk izlenimlerime göre bana bu oyun patladı gibi geliyor. Oynanış olarak sanki HoN'u daha fazla andırıyor gibi. Hondan ve dotadan bu oyuna kayma çok olur ama LoL'dan çok olmaz gibi geliyor bana.

    Dominion oyun modu ve yepyeni bir harita ile birlikte bence LoL hala en popüleri olur gibi geliyor.


    baştan sona katılıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mnomer


    quote:

    Orijinalden alıntı: yagmur adam


    quote:

    Orijinalden alıntı: neuro

    Anti-Mage diye hero ismi mi olur yaw?

    LoL'de xxx the Anti-Mage diye bir champ yapsalar bile tepki çeker yani.


    Lol'deki Wit's End'in mana silme özelliği ve ne kadar mana sildiyse o kadar vurabildiği için anti-mage deniyor. Ama Akumaraion'da dediği gibi gerçek ismi magina.

    neuro katılıyorum gerçekten çok saçma olmuş.

    Benzerlik açısından storm of the imperial sanctum (starcraft 2 tabanlı dota) ya çok benzemiş arayüz falan açısından.


    lolde wit's end mana silme özelliğimi var ? anlayamadım tam orayı ?


    o artık kaldırıldı mana silmiyor sadece 40 magic damage vuruyor... kaldırılmasının sebebi ashe tris gibi ranged carry şampiyonlar bunu aldıklarında karşıdaki adamı base yollarına düşürüyor sürekli ve çok fena deny yapılabiliyordu o haliyle




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.