Şimdi Ara

DPF & BİLİNMEYENLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
2
Favori
12.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • DPF & BİLİNMEYENLER KONU 1



    Euro 4 ve 5 Normları
    otomobil üreticileri araçların emisyon kuralları sıkı
    limitlere bağlandı.
    Özellikle son kural sonrasında dizel araçlarda
    Partikül filitresi denilen bir sistem eklenerek
    emisyon değerleri düşürüldü. Fakat bu sistem
    uygulanmadan önce yeteri kadar efektifliği test
    edilmemişki tüm otomobil üreticilerinin başına
    bela olmuş. Özellikle sadece şehir içinde ve düşük
    devirde kullanılan araçlarda bu filitrelerin tıkanması
    ile sonuçlanan sıkıntılar baş göstermiştir. 2009
    öncesinde Euro 4 sıtandartlarında açık tip DPF ten
    kapalı tipe dönülmek zorunda kalınınca sıkıntılar
    baş göstermiş. Filitreler hava akışkanlığını kaybetmeye
    başlayınca göstergede arıza ışığı yakarak
    sürücüsünü Rejenerasyon denilen egzosdaki
    kurumu yakmak için prosedürü uygulama gerekliliğini
    göstermektedir.

    DPF, silisyum karbrden yapılmıştır (SC) ve soy metal
    ile kaplanmıştır. Hidrokarbonlar (HC),
    Karbon Monoksit (CO) emisyonlarn azaltmak iin
    tasarlan malardır ve havaya
    kurumun atlmasnı en aza indirmek için motor egzoz
    gazların dan partikülleri toplar. Kurum partikülleri, kaplanan
    dizel filtresinin kanallar yüzeyinde birikir ve filtrenin
    tıkanmasını önlemek için düzenli aralıklarla yanarlar
    (rejenerasyon).

    Filtre içindeki atılamayan kurum, motor performansının
    düşmesine neden olur ve rejenerasyon esnasnda
    filtreyi yavaşlatır. Arza gösterge lambası DPF içinde
    bir arıza oldugunu göstermek için yanar.
    Rejenerasyon esnasnda ek yakıt, egzoz gaz sıcaklıgını
    artrmak için destek enjeksiyonlar yoluyla enjekte edilir.
    Bu süre esnasnda, DPF sıcaklıgı yakalamak için 600C'ye
    yükselir ve kurum tortusu oksitlenir veya
    karbon dioksite yakılır (CO2).

    Fark basınç sensörüne baglı olan basınç borular,
    dizel partikül filtresindeki kurum tortusunun seviyesini
    ölçer ve filtrede kritik kurum seviyesi teşhis
    edildigi zaman rejenerasyonu ateşleyerek
    motoru korur.

    2. tip rejenerasyon vardır;

    1)Dizel partikül filtresi (kapalı, regülasyonlu sistem)

    (dpf)orijinal dizel partikül filtreleri
    (kapal, reglasyonlu sistem) model yılına ve modele
    baglı olarak (dpf) Dizel motorlarn özelliklerine göre
    uyarlanmıştr.Dizel partikül filtresinin degerli metalden
    yapılması kaplaması iki görev vardır : Birincisi, pasif
    rejenarasyonda katalizatörde depolanan kurum yavaş
    ve dikkatli bir şekilde karbondioksite dönüştürülür.
    Bu olay 350 ila 500 derece santigrat sıcaklık
    aralığında ve özellikle otoyollarda yaplan yolculuklar
    sırasnda özel bir önlem gerekmeksizin sürekli olarak
    meydana gelir. Filtrenin rejenarasyonu amacıyla egzoz
    gaz sıcaklıgı yaklaşık her bin kilometrede bir
    600 derece santigrat civarna ulaşır . Filtrede birik tirilen
    partiküller bu sıcak lıkta neredeyse tamamen yanar.

    2. Sıvı enjekteli sistemler
    PSA grubunun ürettiği motorlarda bulunurlar.
    Araçta1-2lt lik bir haznede katkı bulunur.
    Aracın rejenerasyon gerektiğinde sisteme gönderilerek
    egzost sıcaklığı yükseltilir.

    Fakat her iki tiptede şehir içinde kullanılan araçlar
    düşük devirde seyrettiği için egzost sıcaklığı bu
    seviyelere çıkmadığından DPF te kurum birikmesi
    başlar ve zamanında rejenerasyon yapılamadığı
    için tıkanır ve değişmesi gerekir.


    Ne yapmak gerekir;

    1) yüksek devirde otoban sürüşü
    yapan araçlarda bu sıkıntıya rastlanmıyor. Çünkü
    gerekli sıcaklıklara ulaşılıyor. 4. viteste 2000 devir
    üzeri 10-15 dk sürüşle temizleniyor .

    2) Serviste ECU sistemi üzerinden yapılan.

    DPF temizliği (sökülerek),yada araç üzerinde
    yapılır tamamen tıkandı ise EM DPF CLANER ürünümüz
    bu sorunu tama men çözerek % 100 sonuç landırır .

    Önemli olan bir başka husus DPF olan dizel araçlara
    uygun olan yağı temin ediniz. Birçok marka DPF
    için özel yağlar çıkar mıştır.







  • DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2

    MSc Makine Mühendiliği desteği ile.




    DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2 .

    EM DPF CLEANER
    Herkesin sentetik motor yağları ve ürünleri hakkında
    söyleyecek birçok şeyi vardır. Ne yazık ki, bu
    söylenenler her zaman gerçeği yansıtmamaktadır.
    Bu yüzden, sentetik ürünler ve aracınız hakkındaki
    en yaygın yanlış anlamalardan bir kaçının arkasındaki
    gerçekleri birlikte keşfedelim.
    EM DPF CLEANER SENTETİK MiNERAL İÇERİKLİ ÇÖZÜCÜ
    Ürünümüzü bu kadar iyi yapan nedir?
    Tüm motor yağları ve solventler; baz petrol ve ek
    maddelerden üretilir. Sentetik bir ürün, geleneksel
    rakiplerine göre daha yüksek derecede arıtılmış,
    kaliteli ve güvenilirliği belgelenmiş hammaddeler
    içererek, üstün bir koruma ve performans sağlar.
    Sentetik çözücü, EM DPFCLEANER dizel partikül
    filtrenizin yıllarca en yüksek performansta çalışmasını
    mümkün kılarak, aşınmayı, yıpranmayıve tıkanmayı
    önleme, DPF dizel partikül filtresinitemiztutma, kolay
    akış, akışkanlığın korunması, pas önleme ve sürtünmeyi
    azaltma gibi çeşitli avantajlar sunar.
    EM DPF CLEANER şelatlanmış bir üründür.
    Şelat yunanca bir kelime olup,’’PENÇE’’ anlamına gelmektedir.
    Kopartıp attığı her türlü bileşeni (is, pas, kir ve tortu)
    kıskaçlayarak tutar, yani çıkan atık bir kaba konulduğunda
    dibe çöküntü oluşamaz. Bunun anlamı çözünen
    tıkayıcılar asla malzemeye yapışamaz ve serbest
    olarak atılırlar.
    EM DPF CLEANER Kullanım alanına göre formülü
    ve bileşenleri güvence altında olup, her tür evrim
    geçiren tıkanıklıklara karşı gücü ve performansı
    kontrollü olarak artırılabilmektedir.

    Tam sentetik, Yarı Sentetik ve Sentetik olmayan
    çözücüler arasındaki fark nedir?
    Tam sentetik çözücü %100 geleneksel olmayan,
    yüksek performanslı kabiliyetler içerir. Yarı sentetik
    hatta sentetik olmayan("harman" adıyla da bilinir)
    bu yüksek performanslı çözücülerden daha az bir
    oranda kontrolsüz risk içeren, gelenekselasit, baz
    yada solvent’lerle kombine edilir. EM DPF CLEANER
    Tam sentetik bir çözücüdür..
    Neden başka bir temizleyici değil de
    EM DPFCLEANER
    tercih edilmeli?

    Çünkü EM DPFCLEANER ile eşsiz bir DPF
    (Dizel Partikül Filtre) korumave temizleme seviyesi
    elde edersiniz. 2009 yılı sonrasında üretilen DPF’ li
    araçlar piyasaya sürüldüğünde, piyasada hiçbir
    temizleyici ürün yoktu! İhtiyaç dayoktu…
    Ne zaman ki yakıt kalitesinden çok yüksek
    standartta üretilmiş otomobillerin yakıt kalitesizliği
    yüzünden DPF’leri tıkanma sorunu başladı.
    Bu sebeble birçok çözüm sağlamayan temizleme
    ürünleri,makineleri ile birlikte pazarda yerini aldı.
    Sektör içerisinde sadece EM DPF CLEANER hala
    evrensel olarak en gelişmiş, GÜVEN BELGELERİNE
    sahip tek çözücü, temizleyici ve koruyucu olmasının
    yanı sıra,Türkiye’de üretilip Türk malı olduğu için
    lider marka olup, profesyonellerin tercih sebebidir.
    Daha fazla bilgi için internet adresimizde detaylı
    bilgiye ulaşabilir ve sorularınız için bizimle mail
    yolu ile iletişime geçebilirsiniz.

    Farklı sentetik ürünler birbirine karıştırılabilir mi?
    EM DPF CLEANER, bir başka ürünle karıştırılması
    gerektiği takdirde, geleneksel çözücüler
    asit ve solvent bazlı oldukları için uyumlu değildir.
    Üstün formülü sayesinde rakipsizdir.
    Seyreltilmesi halinde EM DPF CLEANER'in
    üstün performansının düşeceğini önemle hatırlatırız.

    EM DPF CLEANER İşlem sonrası şehir trafiği
    sürüşü için uygun mudur?
    Serbest akışlı bir trafikte EM DPF CLEANER,
    işlem sonrası motorunuzu çalıştırdığınız andan
    itibaren korumaya başlaması ile motorunuzdan
    çıkanen doğru salınım için iyi bir seçimdir.
    Sürüşünüzün büyük kısmı kısa yolculuklardan
    -işe gidip gelme, okula gitme veya alışverişe
    gitme gibi- oluşuyor ise motorunuz kapatılmadan
    önce ısınmaya vakit bulamaz. Bu sebepten
    DPF filtre bütün is ve kurumu yanamayan
    tüm gazları yapısı gereği tutmaya başlar,
    mükemmel bir sıcaklığa ve devirli çalışmaya ihtiyaç
    duyar. Aksi halde DPF (Dizel Partikül Filtre)
    tıkanmaya mahkumdur.
    EM DPF CLEANER’ın uzun mesafeli yolculuklarda
    ki rejenerasyon sürecine etkisi
    nasıl olur?
    Olağanüstü sıcaklıklarla beslenen ve üstün
    koruma sağlayan, EM DPF CLEANER sürüş
    deneyiminizin çoğu yüksek hızlı otoban
    yolculuklarından oluştuğu koşullarda performansı
    maksimum seviyeye ulaşır DPF
    (Dizel Partikül Filtre) kendi kendini temizler.
    Genellikle yüksek hızlarda
    uzun mesafeler kat ediyorsanız, motorunuz çok fazla
    ısınır. Böyle bir durumda, rejenerasyon tam olarak
    gerçekleşir ve yakıt ekonomisi de hiç şüphesiz sizin
    için büyük bir önem kazanır.

    DPF (Dizel partikül filtresi) temiz olduğunda
    motor aşınmasını büyük ölçüde önleyerek,
    motorunuzu takıldığı günkü gibi korur.
    Böylelikle motorunuz en yüksek performansı
    sergilemekle kalmaz, bunun yanında daha verimli
    çalışır ve daha az yakıt tüketir. Temiz
    DPF(dizel partikül filtre) yüksek güç çıkışı
    açısından çok önemli farklar yaratır.
    Bunun verdiği güvenle ne kadar sert kullanırsanız
    kullanın, motorunuzun daima üstün bir koruma
    altında olduğunu bilmenin güvenini yaşarsınız.

    EM DPF CLEANER paramın karşılığını verir mi?
    EM DPF CLEANER üretiminin daha yüksek maliyetli
    olmasına rağmen diğer ürünlerden daha pahalı
    olduğu söylenemez. Benzersiz formülü, araştırma
    ve geliştirme çalışmalarına yapılan son derece
    kapsamlı ve sürekli bir yatırımın sonucudur.
    Paranızın karşılığını fazlasıyla vereceği gibi
    ilk günden itibaren paranızı geri ödemeye
    başladığını hissedersiniz.

    EM DPF CLEANER ürününe bakım amaçlı
    ekstra ücret ödememe bir gerekçe
    gösterebilir misiniz?

    Bu soruya rahatlıkla evet yanıtını verebiliriz.
    EM DPF CLEANER teknolojisinin sunduğu üstün
    temizlik ve koruma, takıldığı andan itibaren
    DPF(Dizel Partikül Filtre)’ nizi ilk günkü koşullarda
    tutabilir. Bu sayede sizi yüklü bakım ve parça
    masraflarından kurtarır.
    Zira DPF(Dizel Partikül Filtre)
    en pahalı parçalardan olup, sıkıntı yarattığı
    durumlardaturbo çatlaması dahil tüm pahalı
    ekipmanların
    bozulmasına sebep olarak değişimi icap ettirir.
    Bir o kadar önemlisi de, serbest akışlı bir
    DPF (dizel partikül filtre), motorunuzun enerjisini
    koruyarak, yakıt tüketimini azaltmanızı sağlar.
    Dolayısıyla EM, DPF CLEANER temizlliğinin size
    maliyet getirdiğini düşünsenizde, yolculuklarınız
    sırasında diğer masraflardan tasarruf etmenize
    yardımcı olur.

    EM DPF CLEANER bakım ürünü olarak kullanıldığında
    sorunsuz binlerce kilometre
    EM DPF CLEANER tıkanmadan önce kullanılırsa
    bakım masrafının azalması söz konusudur.
    Bu sayede yapılan her km ve daha ötesinde
    revizyon yapılmasına gerek olmayan ve temiz
    kalan motorunuz olacaktır.

    Daha düşük işletme maliyeti
    Yoğun trafik içinde araç motorları yoğun şekilde
    dur-kalk temposunda çalışmakta ve dolayısı
    ile normalden daha kısa sürede aşınmakta ve
    revizyona ihtiyaç duymaktadır. Bir ticari araç
    motorunun sürekli bakıma girmesi, revizyona
    ihtiyaç duyması da ticari işletmenin zararınadır.
    İşte EM DPF CLEANER burada devreye girerek size
    yüksek düzeyde tasarruf ve kazanç sağlar.
    Sentetik ürünleri bu kadar iyi yapan nedir?
    Sentetik bir ürün olan EM DPF CLEANER’in
    performansı, öncelikle düşük sıcaklıklarda
    OLUŞAN İS VE PARTİKÜL, yüksek sıcaklıklarda
    sağladığı PERFORMANS ve
    KALINTILARA KARŞI ÇÖZÜCÜ ÖZELLİĞİ
    açısından rakipsiz ve çok daha kuvvetlidir.

    Bu özellikler, daha az motor ve ekipman
    yıpranması,
    yüksek yakıt tasarrufu ve daha uzun bir
    motor ömrü sağlar.
    Sentetik ürünler, modern motorlarda bulunan
    olağanüstü koşullarla uyum sağlamak üzere
    geliştirilmiştir. Örnek vermek gerekirse, geleneksel
    madeni yağlara göre sentetik yağlar çok daha
    serbest bir akışkanlık özelliği barındırırlar.
    Sağladıkları en büyük avantaj ise, motor korumasını
    büyük ölçüde artırmalarıdır.
    Bir motor başlatıldığında,
    madeni bir yağın dolaşıma girmesi bir parça
    zaman alarak, yağlanmayan parçaların arasında
    sürtünme oluşmasına
    izin verir ve aşınmaya yol açar. Burada kompresör
    kaçakları ile birleşen ve çeşitli sebeplerden
    yanamamış yakıt atıkları egzoz manifoltundan
    atılır, fakat
    DPF dizel partikül filtreden atılması şartlar
    oluşmadıkça imkansızdır.

    Bir başka örnek; Sentetik yağların bir başka
    avantajıda daha temiz ve çevre dostu olmalarıdır.
    Çünkü motor emisyon’ larını geleneksel madeni
    yağlara
    göre daha etkili bir şekilde keserler.

    Geleneksel madeni yağlar, sülfür, reaktif ve
    tutarsız hidrokarbonlar ve ham petrolün klasik
    arıtımıyla tamamen giderilemeyen istenmeyen
    kirleticiler gibi daha yüksek miktarda saf olmayan
    madde içerir. DPF dizel partikül filtre’nin

    TIKANMASINDA YAĞ FAKTÖRÜNÜN
    ÖNEMİNE ÖRNEKTİR.

    Sentetik yağlar, bu önemli özellikler bakımından,
    madeni yağlara karşı büyük bir üstünlük sağlar.
    Sentetik bir yağ, diğer geleneksel motor
    yağlarına karşı önemli avantajlar barındırır:
    DPF dizel partikül filtreli yeni nesil araçlar tam
    sentetik yağ kullanmak zorundadır nedenmi?
    Üstün koruma
    Yağ bozunmasını en aza indirgenmesi
    Düşük sıcaklıklarda motor başlatılırken daha hızlı
    yağlama
    Yüksek sıcaklıklarda üstün koruma
    Termal arızalara karşı yüksek direnç
    Motor temizliği
    Zararlı kalıntılara karşı üstün koruma
    Daha temiz çalışan motorlar
    Motor verimliliği
    Yağ oksitlenmesine (kalınlaşmasına) karşı daha
    yüksek direnç sağlayarak motor sürüklenmesinin
    en aza indirgenmesi
    Yüksek hız koşullarında düşük yağ tüketimi
    Daha geniş bir sıcaklık aralığında daha verimli
    motor işleyişi
    MİNERAL VE SENTETİK ARASINDAKİ FARK NEDİR?
    Mineral ve tam sentetik olmak üzere iki ana
    ürün türü vardır. "Kısmi" veya "yarı sentetik"
    ya da "sentetikteknoloji" olarak etiketlenen
    ürünlerde bu iki türün
    bir karışımı bulunmaktadır.
    Mineral ürünler, bir rafineride işlenerek
    fraksiyonlarına ayrılan, yağlayıcı özellikleri, mum,
    parafin gibi istenmeyen bileşenlerinden arındırılan
    ham petrolden elde edilmektedir. Bazı
    DPF(dizel partikül filtre)temizleme ürünü
    üreticilerinden farklı olarak
    EM DPF CLEANER en iyi ve istikrarlı
    Ar-Ge çalışmalarını
    yaparak, üretim sürecinin tamamında en katı
    kalite kontrol işlemlerini uygulayarak kendi
    birinci sınıf EM DPF CLEANER ürün çeşitlerini
    üretmektedir.

    Sentetik ürünler daha fazla performans sağlar,
    çünkü mineral ürün üretimine kıyasla daha
    detaylı kimyasal bir proses kullanılarak
    üretilmektedir.

    Bu nedenle, EM DPF CLEANER
    en yoğun tıkanmaların meydana geldiği
    DPF (dizel partikül filtreleri)
    yüksek performansıyla zorlanmadan çözerek açar.
    EM DPF CLEANER ısıya karşı da
    dirençlidir ve antioksidan katıklara karşı çok güçlüdür.

    *Oksidasyon zaman içerisindeDPF dizel partikül
    filtrede oluşan doğal bir bozulma sürecidir.
    SAYGILARIMIZLA.




  • Onemli ve açıklayıcı olmus. Aracimi sifir aldiktan sonra 4.gununde partikul sıkıntısı yasamistim ve canim bi hayli sıkılmışti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2

    MSc Makine Mühendiliği desteği ile.




    DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2 .

    EM DPF CLEANER
    Herkesin sentetik motor yağları ve ürünleri hakkında
    söyleyecek birçok şeyi vardır. Ne yazık ki, bu
    söylenenler her zaman gerçeği yansıtmamaktadır.
    Bu yüzden, sentetik ürünler ve aracınız hakkındaki
    en yaygın yanlış anlamalardan bir kaçının arkasındaki
    gerçekleri birlikte keşfedelim.
    EM DPF CLEANER SENTETİK MiNERAL İÇERİKLİ ÇÖZÜCÜ
    Ürünümüzü bu kadar iyi yapan nedir?
    Tüm motor yağları ve solventler; baz petrol ve ek
    maddelerden üretilir. Sentetik bir ürün, geleneksel
    rakiplerine göre daha yüksek derecede arıtılmış,
    kaliteli ve güvenilirliği belgelenmiş hammaddeler
    içererek, üstün bir koruma ve performans sağlar.
    Sentetik çözücü, EM DPFCLEANER dizel partikül
    filtrenizin yıllarca en yüksek performansta çalışmasını
    mümkün kılarak, aşınmayı, yıpranmayıve tıkanmayı
    önleme, DPF dizel partikül filtresinitemiztutma, kolay
    akış, akışkanlığın korunması, pas önleme ve sürtünmeyi
    azaltma gibi çeşitli avantajlar sunar.
    EM DPF CLEANER şelatlanmış bir üründür.
    Şelat yunanca bir kelime olup,’’PENÇE’’ anlamına gelmektedir.
    Kopartıp attığı her türlü bileşeni (is, pas, kir ve tortu)
    kıskaçlayarak tutar, yani çıkan atık bir kaba konulduğunda
    dibe çöküntü oluşamaz. Bunun anlamı çözünen
    tıkayıcılar asla malzemeye yapışamaz ve serbest
    olarak atılırlar.
    EM DPF CLEANER Kullanım alanına göre formülü
    ve bileşenleri güvence altında olup, her tür evrim
    geçiren tıkanıklıklara karşı gücü ve performansı
    kontrollü olarak artırılabilmektedir.

    Tam sentetik, Yarı Sentetik ve Sentetik olmayan
    çözücüler arasındaki fark nedir?
    Tam sentetik çözücü %100 geleneksel olmayan,
    yüksek performanslı kabiliyetler içerir. Yarı sentetik
    hatta sentetik olmayan("harman" adıyla da bilinir)
    bu yüksek performanslı çözücülerden daha az bir
    oranda kontrolsüz risk içeren, gelenekselasit, baz
    yada solvent’lerle kombine edilir. EM DPF CLEANER
    Tam sentetik bir çözücüdür..
    Neden başka bir temizleyici değil de
    EM DPFCLEANER
    tercih edilmeli?

    Çünkü EM DPFCLEANER ile eşsiz bir DPF
    (Dizel Partikül Filtre) korumave temizleme seviyesi
    elde edersiniz. 2009 yılı sonrasında üretilen DPF’ li
    araçlar piyasaya sürüldüğünde, piyasada hiçbir
    temizleyici ürün yoktu! İhtiyaç dayoktu…
    Ne zaman ki yakıt kalitesinden çok yüksek
    standartta üretilmiş otomobillerin yakıt kalitesizliği
    yüzünden DPF’leri tıkanma sorunu başladı.
    Bu sebeble birçok çözüm sağlamayan temizleme
    ürünleri,makineleri ile birlikte pazarda yerini aldı.
    Sektör içerisinde sadece EM DPF CLEANER hala
    evrensel olarak en gelişmiş, GÜVEN BELGELERİNE
    sahip tek çözücü, temizleyici ve koruyucu olmasının
    yanı sıra,Türkiye’de üretilip Türk malı olduğu için
    lider marka olup, profesyonellerin tercih sebebidir.
    Daha fazla bilgi için internet adresimizde detaylı
    bilgiye ulaşabilir ve sorularınız için bizimle mail
    yolu ile iletişime geçebilirsiniz.

    Farklı sentetik ürünler birbirine karıştırılabilir mi?
    EM DPF CLEANER, bir başka ürünle karıştırılması
    gerektiği takdirde, geleneksel çözücüler
    asit ve solvent bazlı oldukları için uyumlu değildir.
    Üstün formülü sayesinde rakipsizdir.
    Seyreltilmesi halinde EM DPF CLEANER'in
    üstün performansının düşeceğini önemle hatırlatırız.

    EM DPF CLEANER İşlem sonrası şehir trafiği
    sürüşü için uygun mudur?
    Serbest akışlı bir trafikte EM DPF CLEANER,
    işlem sonrası motorunuzu çalıştırdığınız andan
    itibaren korumaya başlaması ile motorunuzdan
    çıkanen doğru salınım için iyi bir seçimdir.
    Sürüşünüzün büyük kısmı kısa yolculuklardan
    -işe gidip gelme, okula gitme veya alışverişe
    gitme gibi- oluşuyor ise motorunuz kapatılmadan
    önce ısınmaya vakit bulamaz. Bu sebepten
    DPF filtre bütün is ve kurumu yanamayan
    tüm gazları yapısı gereği tutmaya başlar,
    mükemmel bir sıcaklığa ve devirli çalışmaya ihtiyaç
    duyar. Aksi halde DPF (Dizel Partikül Filtre)
    tıkanmaya mahkumdur.
    EM DPF CLEANER’ın uzun mesafeli yolculuklarda
    ki rejenerasyon sürecine etkisi
    nasıl olur?
    Olağanüstü sıcaklıklarla beslenen ve üstün
    koruma sağlayan, EM DPF CLEANER sürüş
    deneyiminizin çoğu yüksek hızlı otoban
    yolculuklarından oluştuğu koşullarda performansı
    maksimum seviyeye ulaşır DPF
    (Dizel Partikül Filtre) kendi kendini temizler.
    Genellikle yüksek hızlarda
    uzun mesafeler kat ediyorsanız, motorunuz çok fazla
    ısınır. Böyle bir durumda, rejenerasyon tam olarak
    gerçekleşir ve yakıt ekonomisi de hiç şüphesiz sizin
    için büyük bir önem kazanır.

    DPF (Dizel partikül filtresi) temiz olduğunda
    motor aşınmasını büyük ölçüde önleyerek,
    motorunuzu takıldığı günkü gibi korur.
    Böylelikle motorunuz en yüksek performansı
    sergilemekle kalmaz, bunun yanında daha verimli
    çalışır ve daha az yakıt tüketir. Temiz
    DPF(dizel partikül filtre) yüksek güç çıkışı
    açısından çok önemli farklar yaratır.
    Bunun verdiği güvenle ne kadar sert kullanırsanız
    kullanın, motorunuzun daima üstün bir koruma
    altında olduğunu bilmenin güvenini yaşarsınız.

    EM DPF CLEANER paramın karşılığını verir mi?
    EM DPF CLEANER üretiminin daha yüksek maliyetli
    olmasına rağmen diğer ürünlerden daha pahalı
    olduğu söylenemez. Benzersiz formülü, araştırma
    ve geliştirme çalışmalarına yapılan son derece
    kapsamlı ve sürekli bir yatırımın sonucudur.
    Paranızın karşılığını fazlasıyla vereceği gibi
    ilk günden itibaren paranızı geri ödemeye
    başladığını hissedersiniz.

    EM DPF CLEANER ürününe bakım amaçlı
    ekstra ücret ödememe bir gerekçe
    gösterebilir misiniz?

    Bu soruya rahatlıkla evet yanıtını verebiliriz.
    EM DPF CLEANER teknolojisinin sunduğu üstün
    temizlik ve koruma, takıldığı andan itibaren
    DPF(Dizel Partikül Filtre)’ nizi ilk günkü koşullarda
    tutabilir. Bu sayede sizi yüklü bakım ve parça
    masraflarından kurtarır.
    Zira DPF(Dizel Partikül Filtre)
    en pahalı parçalardan olup, sıkıntı yarattığı
    durumlardaturbo çatlaması dahil tüm pahalı
    ekipmanların
    bozulmasına sebep olarak değişimi icap ettirir.
    Bir o kadar önemlisi de, serbest akışlı bir
    DPF (dizel partikül filtre), motorunuzun enerjisini
    koruyarak, yakıt tüketimini azaltmanızı sağlar.
    Dolayısıyla EM, DPF CLEANER temizlliğinin size
    maliyet getirdiğini düşünsenizde, yolculuklarınız
    sırasında diğer masraflardan tasarruf etmenize
    yardımcı olur.

    EM DPF CLEANER bakım ürünü olarak kullanıldığında
    sorunsuz binlerce kilometre
    EM DPF CLEANER tıkanmadan önce kullanılırsa
    bakım masrafının azalması söz konusudur.
    Bu sayede yapılan her km ve daha ötesinde
    revizyon yapılmasına gerek olmayan ve temiz
    kalan motorunuz olacaktır.

    Daha düşük işletme maliyeti
    Yoğun trafik içinde araç motorları yoğun şekilde
    dur-kalk temposunda çalışmakta ve dolayısı
    ile normalden daha kısa sürede aşınmakta ve
    revizyona ihtiyaç duymaktadır. Bir ticari araç
    motorunun sürekli bakıma girmesi, revizyona
    ihtiyaç duyması da ticari işletmenin zararınadır.
    İşte EM DPF CLEANER burada devreye girerek size
    yüksek düzeyde tasarruf ve kazanç sağlar.
    Sentetik ürünleri bu kadar iyi yapan nedir?
    Sentetik bir ürün olan EM DPF CLEANER’in
    performansı, öncelikle düşük sıcaklıklarda
    OLUŞAN İS VE PARTİKÜL, yüksek sıcaklıklarda
    sağladığı PERFORMANS ve
    KALINTILARA KARŞI ÇÖZÜCÜ ÖZELLİĞİ
    açısından rakipsiz ve çok daha kuvvetlidir.

    Bu özellikler, daha az motor ve ekipman
    yıpranması,
    yüksek yakıt tasarrufu ve daha uzun bir
    motor ömrü sağlar.
    Sentetik ürünler, modern motorlarda bulunan
    olağanüstü koşullarla uyum sağlamak üzere
    geliştirilmiştir. Örnek vermek gerekirse, geleneksel
    madeni yağlara göre sentetik yağlar çok daha
    serbest bir akışkanlık özelliği barındırırlar.
    Sağladıkları en büyük avantaj ise, motor korumasını
    büyük ölçüde artırmalarıdır.
    Bir motor başlatıldığında,
    madeni bir yağın dolaşıma girmesi bir parça
    zaman alarak, yağlanmayan parçaların arasında
    sürtünme oluşmasına
    izin verir ve aşınmaya yol açar. Burada kompresör
    kaçakları ile birleşen ve çeşitli sebeplerden
    yanamamış yakıt atıkları egzoz manifoltundan
    atılır, fakat
    DPF dizel partikül filtreden atılması şartlar
    oluşmadıkça imkansızdır.

    Bir başka örnek; Sentetik yağların bir başka
    avantajıda daha temiz ve çevre dostu olmalarıdır.
    Çünkü motor emisyon’ larını geleneksel madeni
    yağlara
    göre daha etkili bir şekilde keserler.

    Geleneksel madeni yağlar, sülfür, reaktif ve
    tutarsız hidrokarbonlar ve ham petrolün klasik
    arıtımıyla tamamen giderilemeyen istenmeyen
    kirleticiler gibi daha yüksek miktarda saf olmayan
    madde içerir. DPF dizel partikül filtre’nin

    TIKANMASINDA YAĞ FAKTÖRÜNÜN
    ÖNEMİNE ÖRNEKTİR.

    Sentetik yağlar, bu önemli özellikler bakımından,
    madeni yağlara karşı büyük bir üstünlük sağlar.
    Sentetik bir yağ, diğer geleneksel motor
    yağlarına karşı önemli avantajlar barındırır:
    DPF dizel partikül filtreli yeni nesil araçlar tam
    sentetik yağ kullanmak zorundadır nedenmi?
    Üstün koruma
    Yağ bozunmasını en aza indirgenmesi
    Düşük sıcaklıklarda motor başlatılırken daha hızlı
    yağlama
    Yüksek sıcaklıklarda üstün koruma
    Termal arızalara karşı yüksek direnç
    Motor temizliği
    Zararlı kalıntılara karşı üstün koruma
    Daha temiz çalışan motorlar
    Motor verimliliği
    Yağ oksitlenmesine (kalınlaşmasına) karşı daha
    yüksek direnç sağlayarak motor sürüklenmesinin
    en aza indirgenmesi
    Yüksek hız koşullarında düşük yağ tüketimi
    Daha geniş bir sıcaklık aralığında daha verimli
    motor işleyişi
    MİNERAL VE SENTETİK ARASINDAKİ FARK NEDİR?
    Mineral ve tam sentetik olmak üzere iki ana
    ürün türü vardır. "Kısmi" veya "yarı sentetik"
    ya da "sentetikteknoloji" olarak etiketlenen
    ürünlerde bu iki türün
    bir karışımı bulunmaktadır.
    Mineral ürünler, bir rafineride işlenerek
    fraksiyonlarına ayrılan, yağlayıcı özellikleri, mum,
    parafin gibi istenmeyen bileşenlerinden arındırılan
    ham petrolden elde edilmektedir. Bazı
    DPF(dizel partikül filtre)temizleme ürünü
    üreticilerinden farklı olarak
    EM DPF CLEANER en iyi ve istikrarlı
    Ar-Ge çalışmalarını
    yaparak, üretim sürecinin tamamında en katı
    kalite kontrol işlemlerini uygulayarak kendi
    birinci sınıf EM DPF CLEANER ürün çeşitlerini
    üretmektedir.

    Sentetik ürünler daha fazla performans sağlar,
    çünkü mineral ürün üretimine kıyasla daha
    detaylı kimyasal bir proses kullanılarak
    üretilmektedir.

    Bu nedenle, EM DPF CLEANER
    en yoğun tıkanmaların meydana geldiği
    DPF (dizel partikül filtreleri)
    yüksek performansıyla zorlanmadan çözerek açar.
    EM DPF CLEANER ısıya karşı da
    dirençlidir ve antioksidan katıklara karşı çok güçlüdür.

    *Oksidasyon zaman içerisindeDPF dizel partikül
    filtrede oluşan doğal bir bozulma sürecidir.
    SAYGILARIMIZLA.










  • 7he mcRp kullanıcısına yanıt
    Şu anda türkiye genelinde sorunlar yaşanıyor
    ve piyasada olan tüm dpf kimyasalları ila
    noter huzurunda her türlü karşılaşmaya hazır bir ürün

    tüm güven belgeleri alınmıştır sadece forum donanım haber de
    soru ve cevaplar verilecektir. dpfservis.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇETİN USTA -- 13 Mart 2014; 14:00:34 >
  • Çok onemli bilgiler 11senedir dizel araç kullaniyorum 6 araba değiştirdim en son kullandiğim euro 5 econetic motor dediğiniz gibi haftada 1-2 defa kendi temizliğini yapiyor ilerde umarim bir sorunla karşilaşmam.
  • Euro 4 motorlarda dpf var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2

    MSc Makine Mühendiliği desteği ile.




    DPF & BİLİNMEYENLER KONU 2 .

    EM DPF CLEANER
    Herkesin sentetik motor yağları ve ürünleri hakkında
    söyleyecek birçok şeyi vardır. Ne yazık ki, bu
    söylenenler her zaman gerçeği yansıtmamaktadır.
    Bu yüzden, sentetik ürünler ve aracınız hakkındaki
    en yaygın yanlış anlamalardan bir kaçının arkasındaki
    gerçekleri birlikte keşfedelim.
    EM DPF CLEANER SENTETİK MiNERAL İÇERİKLİ ÇÖZÜCÜ
    Ürünümüzü bu kadar iyi yapan nedir?
    Tüm motor yağları ve solventler; baz petrol ve ek
    maddelerden üretilir. Sentetik bir ürün, geleneksel
    rakiplerine göre daha yüksek derecede arıtılmış,
    kaliteli ve güvenilirliği belgelenmiş hammaddeler
    içererek, üstün bir koruma ve performans sağlar.
    Sentetik çözücü, EM DPFCLEANER dizel partikül
    filtrenizin yıllarca en yüksek performansta çalışmasını
    mümkün kılarak, aşınmayı, yıpranmayıve tıkanmayı
    önleme, DPF dizel partikül filtresinitemiztutma, kolay
    akış, akışkanlığın korunması, pas önleme ve sürtünmeyi
    azaltma gibi çeşitli avantajlar sunar.
    EM DPF CLEANER şelatlanmış bir üründür.
    Şelat yunanca bir kelime olup,’’PENÇE’’ anlamına gelmektedir.
    Kopartıp attığı her türlü bileşeni (is, pas, kir ve tortu)
    kıskaçlayarak tutar, yani çıkan atık bir kaba konulduğunda
    dibe çöküntü oluşamaz. Bunun anlamı çözünen
    tıkayıcılar asla malzemeye yapışamaz ve serbest
    olarak atılırlar.
    EM DPF CLEANER Kullanım alanına göre formülü
    ve bileşenleri güvence altında olup, her tür evrim
    geçiren tıkanıklıklara karşı gücü ve performansı
    kontrollü olarak artırılabilmektedir.

    Tam sentetik, Yarı Sentetik ve Sentetik olmayan
    çözücüler arasındaki fark nedir?
    Tam sentetik çözücü %100 geleneksel olmayan,
    yüksek performanslı kabiliyetler içerir. Yarı sentetik
    hatta sentetik olmayan("harman" adıyla da bilinir)
    bu yüksek performanslı çözücülerden daha az bir
    oranda kontrolsüz risk içeren, gelenekselasit, baz
    yada solvent’lerle kombine edilir. EM DPF CLEANER
    Tam sentetik bir çözücüdür..
    Neden başka bir temizleyici değil de
    EM DPFCLEANER
    tercih edilmeli?

    Çünkü EM DPFCLEANER ile eşsiz bir DPF
    (Dizel Partikül Filtre) korumave temizleme seviyesi
    elde edersiniz. 2009 yılı sonrasında üretilen DPF’ li
    araçlar piyasaya sürüldüğünde, piyasada hiçbir
    temizleyici ürün yoktu! İhtiyaç dayoktu…
    Ne zaman ki yakıt kalitesinden çok yüksek
    standartta üretilmiş otomobillerin yakıt kalitesizliği
    yüzünden DPF’leri tıkanma sorunu başladı.
    Bu sebeble birçok çözüm sağlamayan temizleme
    ürünleri,makineleri ile birlikte pazarda yerini aldı.
    Sektör içerisinde sadece EM DPF CLEANER hala
    evrensel olarak en gelişmiş, GÜVEN BELGELERİNE
    sahip tek çözücü, temizleyici ve koruyucu olmasının
    yanı sıra,Türkiye’de üretilip Türk malı olduğu için
    lider marka olup, profesyonellerin tercih sebebidir.
    Daha fazla bilgi için internet adresimizde detaylı
    bilgiye ulaşabilir ve sorularınız için bizimle mail
    yolu ile iletişime geçebilirsiniz.

    Farklı sentetik ürünler birbirine karıştırılabilir mi?
    EM DPF CLEANER, bir başka ürünle karıştırılması
    gerektiği takdirde, geleneksel çözücüler
    asit ve solvent bazlı oldukları için uyumlu değildir.
    Üstün formülü sayesinde rakipsizdir.
    Seyreltilmesi halinde EM DPF CLEANER'in
    üstün performansının düşeceğini önemle hatırlatırız.

    EM DPF CLEANER İşlem sonrası şehir trafiği
    sürüşü için uygun mudur?
    Serbest akışlı bir trafikte EM DPF CLEANER,
    işlem sonrası motorunuzu çalıştırdığınız andan
    itibaren korumaya başlaması ile motorunuzdan
    çıkanen doğru salınım için iyi bir seçimdir.
    Sürüşünüzün büyük kısmı kısa yolculuklardan
    -işe gidip gelme, okula gitme veya alışverişe
    gitme gibi- oluşuyor ise motorunuz kapatılmadan
    önce ısınmaya vakit bulamaz. Bu sebepten
    DPF filtre bütün is ve kurumu yanamayan
    tüm gazları yapısı gereği tutmaya başlar,
    mükemmel bir sıcaklığa ve devirli çalışmaya ihtiyaç
    duyar. Aksi halde DPF (Dizel Partikül Filtre)
    tıkanmaya mahkumdur.
    EM DPF CLEANER’ın uzun mesafeli yolculuklarda
    ki rejenerasyon sürecine etkisi
    nasıl olur?
    Olağanüstü sıcaklıklarla beslenen ve üstün
    koruma sağlayan, EM DPF CLEANER sürüş
    deneyiminizin çoğu yüksek hızlı otoban
    yolculuklarından oluştuğu koşullarda performansı
    maksimum seviyeye ulaşır DPF
    (Dizel Partikül Filtre) kendi kendini temizler.
    Genellikle yüksek hızlarda
    uzun mesafeler kat ediyorsanız, motorunuz çok fazla
    ısınır. Böyle bir durumda, rejenerasyon tam olarak
    gerçekleşir ve yakıt ekonomisi de hiç şüphesiz sizin
    için büyük bir önem kazanır.

    DPF (Dizel partikül filtresi) temiz olduğunda
    motor aşınmasını büyük ölçüde önleyerek,
    motorunuzu takıldığı günkü gibi korur.
    Böylelikle motorunuz en yüksek performansı
    sergilemekle kalmaz, bunun yanında daha verimli
    çalışır ve daha az yakıt tüketir. Temiz
    DPF(dizel partikül filtre) yüksek güç çıkışı
    açısından çok önemli farklar yaratır.
    Bunun verdiği güvenle ne kadar sert kullanırsanız
    kullanın, motorunuzun daima üstün bir koruma
    altında olduğunu bilmenin güvenini yaşarsınız.

    EM DPF CLEANER paramın karşılığını verir mi?
    EM DPF CLEANER üretiminin daha yüksek maliyetli
    olmasına rağmen diğer ürünlerden daha pahalı
    olduğu söylenemez. Benzersiz formülü, araştırma
    ve geliştirme çalışmalarına yapılan son derece
    kapsamlı ve sürekli bir yatırımın sonucudur.
    Paranızın karşılığını fazlasıyla vereceği gibi
    ilk günden itibaren paranızı geri ödemeye
    başladığını hissedersiniz.

    EM DPF CLEANER ürününe bakım amaçlı
    ekstra ücret ödememe bir gerekçe
    gösterebilir misiniz?

    Bu soruya rahatlıkla evet yanıtını verebiliriz.
    EM DPF CLEANER teknolojisinin sunduğu üstün
    temizlik ve koruma, takıldığı andan itibaren
    DPF(Dizel Partikül Filtre)’ nizi ilk günkü koşullarda
    tutabilir. Bu sayede sizi yüklü bakım ve parça
    masraflarından kurtarır.
    Zira DPF(Dizel Partikül Filtre)
    en pahalı parçalardan olup, sıkıntı yarattığı
    durumlardaturbo çatlaması dahil tüm pahalı
    ekipmanların
    bozulmasına sebep olarak değişimi icap ettirir.
    Bir o kadar önemlisi de, serbest akışlı bir
    DPF (dizel partikül filtre), motorunuzun enerjisini
    koruyarak, yakıt tüketimini azaltmanızı sağlar.
    Dolayısıyla EM, DPF CLEANER temizlliğinin size
    maliyet getirdiğini düşünsenizde, yolculuklarınız
    sırasında diğer masraflardan tasarruf etmenize
    yardımcı olur.

    EM DPF CLEANER bakım ürünü olarak kullanıldığında
    sorunsuz binlerce kilometre
    EM DPF CLEANER tıkanmadan önce kullanılırsa
    bakım masrafının azalması söz konusudur.
    Bu sayede yapılan her km ve daha ötesinde
    revizyon yapılmasına gerek olmayan ve temiz
    kalan motorunuz olacaktır.

    Daha düşük işletme maliyeti
    Yoğun trafik içinde araç motorları yoğun şekilde
    dur-kalk temposunda çalışmakta ve dolayısı
    ile normalden daha kısa sürede aşınmakta ve
    revizyona ihtiyaç duymaktadır. Bir ticari araç
    motorunun sürekli bakıma girmesi, revizyona
    ihtiyaç duyması da ticari işletmenin zararınadır.
    İşte EM DPF CLEANER burada devreye girerek size
    yüksek düzeyde tasarruf ve kazanç sağlar.
    Sentetik ürünleri bu kadar iyi yapan nedir?
    Sentetik bir ürün olan EM DPF CLEANER’in
    performansı, öncelikle düşük sıcaklıklarda
    OLUŞAN İS VE PARTİKÜL, yüksek sıcaklıklarda
    sağladığı PERFORMANS ve
    KALINTILARA KARŞI ÇÖZÜCÜ ÖZELLİĞİ
    açısından rakipsiz ve çok daha kuvvetlidir.

    Bu özellikler, daha az motor ve ekipman
    yıpranması,
    yüksek yakıt tasarrufu ve daha uzun bir
    motor ömrü sağlar.
    Sentetik ürünler, modern motorlarda bulunan
    olağanüstü koşullarla uyum sağlamak üzere
    geliştirilmiştir. Örnek vermek gerekirse, geleneksel
    madeni yağlara göre sentetik yağlar çok daha
    serbest bir akışkanlık özelliği barındırırlar.
    Sağladıkları en büyük avantaj ise, motor korumasını
    büyük ölçüde artırmalarıdır.
    Bir motor başlatıldığında,
    madeni bir yağın dolaşıma girmesi bir parça
    zaman alarak, yağlanmayan parçaların arasında
    sürtünme oluşmasına
    izin verir ve aşınmaya yol açar. Burada kompresör
    kaçakları ile birleşen ve çeşitli sebeplerden
    yanamamış yakıt atıkları egzoz manifoltundan
    atılır, fakat
    DPF dizel partikül filtreden atılması şartlar
    oluşmadıkça imkansızdır.

    Bir başka örnek; Sentetik yağların bir başka
    avantajıda daha temiz ve çevre dostu olmalarıdır.
    Çünkü motor emisyon’ larını geleneksel madeni
    yağlara
    göre daha etkili bir şekilde keserler.

    Geleneksel madeni yağlar, sülfür, reaktif ve
    tutarsız hidrokarbonlar ve ham petrolün klasik
    arıtımıyla tamamen giderilemeyen istenmeyen
    kirleticiler gibi daha yüksek miktarda saf olmayan
    madde içerir. DPF dizel partikül filtre’nin

    TIKANMASINDA YAĞ FAKTÖRÜNÜN
    ÖNEMİNE ÖRNEKTİR.

    Sentetik yağlar, bu önemli özellikler bakımından,
    madeni yağlara karşı büyük bir üstünlük sağlar.
    Sentetik bir yağ, diğer geleneksel motor
    yağlarına karşı önemli avantajlar barındırır:
    DPF dizel partikül filtreli yeni nesil araçlar tam
    sentetik yağ kullanmak zorundadır nedenmi?
    Üstün koruma
    Yağ bozunmasını en aza indirgenmesi
    Düşük sıcaklıklarda motor başlatılırken daha hızlı
    yağlama
    Yüksek sıcaklıklarda üstün koruma
    Termal arızalara karşı yüksek direnç
    Motor temizliği
    Zararlı kalıntılara karşı üstün koruma
    Daha temiz çalışan motorlar
    Motor verimliliği
    Yağ oksitlenmesine (kalınlaşmasına) karşı daha
    yüksek direnç sağlayarak motor sürüklenmesinin
    en aza indirgenmesi
    Yüksek hız koşullarında düşük yağ tüketimi
    Daha geniş bir sıcaklık aralığında daha verimli
    motor işleyişi
    MİNERAL VE SENTETİK ARASINDAKİ FARK NEDİR?
    Mineral ve tam sentetik olmak üzere iki ana
    ürün türü vardır. "Kısmi" veya "yarı sentetik"
    ya da "sentetikteknoloji" olarak etiketlenen
    ürünlerde bu iki türün
    bir karışımı bulunmaktadır.
    Mineral ürünler, bir rafineride işlenerek
    fraksiyonlarına ayrılan, yağlayıcı özellikleri, mum,
    parafin gibi istenmeyen bileşenlerinden arındırılan
    ham petrolden elde edilmektedir. Bazı
    DPF(dizel partikül filtre)temizleme ürünü
    üreticilerinden farklı olarak
    EM DPF CLEANER en iyi ve istikrarlı
    Ar-Ge çalışmalarını
    yaparak, üretim sürecinin tamamında en katı
    kalite kontrol işlemlerini uygulayarak kendi
    birinci sınıf EM DPF CLEANER ürün çeşitlerini
    üretmektedir.

    Sentetik ürünler daha fazla performans sağlar,
    çünkü mineral ürün üretimine kıyasla daha
    detaylı kimyasal bir proses kullanılarak
    üretilmektedir.

    Bu nedenle, EM DPF CLEANER
    en yoğun tıkanmaların meydana geldiği
    DPF (dizel partikül filtreleri)
    yüksek performansıyla zorlanmadan çözerek açar.
    EM DPF CLEANER ısıya karşı da
    dirençlidir ve antioksidan katıklara karşı çok güçlüdür.

    *Oksidasyon zaman içerisindeDPF dizel partikül
    filtrede oluşan doğal bir bozulma sürecidir.
    SAYGILARIMIZLA.
    ışık yandıkça yada yanmadan devamlı temizleme yapıyorsa neden ürün kullanarak ekstra masraf yapalım ki?




  • elcas kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar tüm dpf araç partikülleri kendini
    temizler bunda sıkıntı yok ( sıkıntı ) aracın bu
    kirliliğe cevap veremediği zaman başlıyor.
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    Bu modelle alakalı olanda var olmayanda
    Bilinen 2009 sonrası dizelerde var olması
    ve Euro 4 başlayan bu kaos Euro 5 le devam
    ediyor Euro 7 araçlarda girişe başladı en anlamsız
    olanı ise kulandığımız yakıt Euro 3 lerde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Bu modelle alakalı olanda var olmayanda
    Bilinen 2009 sonrası dizelerde var olması
    ve Euro 4 başlayan bu kaos Euro 5 le devam
    ediyor Euro 7 araçlarda girişe başladı en anlamsız
    olanı ise kulandığımız yakıt Euro 3 lerde
    Güzel konu olmuş

    Üstad otoban sürüşlerinde 4. vites ve 2000 rpm üzeri demişsiniz daha yüksek viteslerde de yakma işlemi gerçekleşiyordur değil mi ?
  • Düşük devir de rejenarasyon yakma işlemi
    350 ila 500 derece santigrat sıcaklık
    aralığında tutuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Arkadaşlar tüm dpf araç partikülleri kendini
    temizler bunda sıkıntı yok ( sıkıntı ) aracın bu
    kirliliğe cevap veremediği zaman başlıyor.

    ustam; o zaman benim 37 bindeki 40 aylık aracım ilerde ne gibi sorunlar çıkarır? ortalama km ne olur? çıkardıktan sonra sizin ürününüz gibi bir ürünle üstesinden gelebilir miyim? fiyatı ne olur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elcas -- 12 Mart 2014; 17:36:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Arkadaşlar tüm dpf araç partikülleri kendini
    temizler bunda sıkıntı yok ( sıkıntı ) aracın bu
    kirliliğe cevap veremediği zaman başlıyor.

    ustam; o zaman benim 37 bindeki 40 aylık aracım ilerde ne gibi sorunlar çıkarır? ortalama km ne olur? çıkardıktan sonra sizin ürününüz gibi bir ürünle üstesinden gelebilir miyim? fiyatı ne olur?

    Alıntıları Göster
    garanti bittiğinde DPF arıza çıkartırsa en kesin çözüm iptal ettirmek bence.




  • Temizlik yaptiginda egzostan cikan koku bile bir tuhaf oluyor euro 5 de
  • elcas kullanıcısına yanıt
    sorun istemiyorsak kısa mesafe kullandığımız aracımızı la
    ayda 1 kez 200 km yol yaparak kül ve kurumun atılmasına
    yardımcı olmamız lazım .
  • intikam91 kullanıcısına yanıt
    Bu bir çözüm yolu fakat TÜV vize zamanı gelince
    nasıl olacak ?

    ayrıca EURO 7 araçların trafiğe çıktığı
    bu dönemde bu zor neden zor türk milleti olarak
    her işe çözüm buluyoruz TÜV de bu konuda boş
    durmadı araçta DPF varmı yokmu diye bakmayacak
    arıza tespit cihazı gibi bir cihazla bu iptali yakalıyor
    şimdi dersinizki bende VİZE zamanı gelince DPF takar
    öyle giderim onlarda bunu bekliyorlar bu cihaz hepsini
    görüyor ve TRAFİKTEN men

    bu uygulama başladımı
    yok eli kulağında .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Bu bir çözüm yolu fakat TÜV vize zamanı gelince
    nasıl olacak ?

    ayrıca EURO 7 araçların trafiğe çıktığı
    bu dönemde bu zor neden zor türk milleti olarak
    her işe çözüm buluyoruz TÜV de bu konuda boş
    durmadı araçta DPF varmı yokmu diye bakmayacak
    arıza tespit cihazı gibi bir cihazla bu iptali yakalıyor
    şimdi dersinizki bende VİZE zamanı gelince DPF takar
    öyle giderim onlarda bunu bekliyorlar bu cihaz hepsini
    görüyor ve TRAFİKTEN men

    bu uygulama başladımı
    yok eli kulağında .

    Yanlışınız olmasın?

    "şimdi dersinizki bende VİZE zamanı gelince DPF takar
    öyle giderim onlarda bunu bekliyorlar bu cihaz hepsini
    görüyor ve TRAFİKTEN men"


    demişsiniz..

    Diyelim ki benden önceki sahibi söktürmüş sonra ben aldım taktırdım, trafikten men mi edecekler?

    Şu ana kadar hiçbir eksiklik için trafikten men gibi bir durum yaşanmadı ki hiçbiride daha önceden sökülmüş mü iptal ettirilmiş mi diye kontrol edilmedi..

    Son olarakta aracın orjinal servis cihazıyla tüm hata kodlarını, logları sıfırlayınca nasıl anlayacaklar?

    Bilgilendirirseniz sevinirim, yanlış anlamayın muhalefet olmak için değil, bilmediğimden, anlam veremediğimden soruyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Bu bir çözüm yolu fakat TÜV vize zamanı gelince
    nasıl olacak ?

    ayrıca EURO 7 araçların trafiğe çıktığı
    bu dönemde bu zor neden zor türk milleti olarak
    her işe çözüm buluyoruz TÜV de bu konuda boş
    durmadı araçta DPF varmı yokmu diye bakmayacak
    arıza tespit cihazı gibi bir cihazla bu iptali yakalıyor
    şimdi dersinizki bende VİZE zamanı gelince DPF takar
    öyle giderim onlarda bunu bekliyorlar bu cihaz hepsini
    görüyor ve TRAFİKTEN men

    bu uygulama başladımı
    yok eli kulağında .

    1)iyi sallamışsınız bir kere EURO 7 yi bırakın EURO 6 daha zorunlu olmadı.

    2)TÜV dpf kontrolü yapmaz emisyon ölçümüne bakar o sırada da eğer parça takılı ise emisyonda da sıkıntı olmaz.

    3) Arabaya kara kuru mu takıyorlar da daha önceden çıkarılıp takılan bir parçayı tesbit edip yakalıyorlar ?

    4) Trafikten men demişsiniz de TÜV ün böyle bir yetkisi yok sadece vize vermez sizde eksiği düzeltip 2. seferde sıkıntısız bir şekilde geçersiniz.

    5) Bu kadar agresif bir esnafçılık ile bence insanların güvenini daha çok kaybedersiniz.

    Hayırlı işler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÇETİN USTA

    Bu bir çözüm yolu fakat TÜV vize zamanı gelince
    nasıl olacak ?

    ayrıca EURO 7 araçların trafiğe çıktığı
    bu dönemde bu zor neden zor türk milleti olarak
    her işe çözüm buluyoruz TÜV de bu konuda boş
    durmadı araçta DPF varmı yokmu diye bakmayacak
    arıza tespit cihazı gibi bir cihazla bu iptali yakalıyor
    şimdi dersinizki bende VİZE zamanı gelince DPF takar
    öyle giderim onlarda bunu bekliyorlar bu cihaz hepsini
    görüyor ve TRAFİKTEN men

    bu uygulama başladımı
    yok eli kulağında .

    1)iyi sallamışsınız bir kere EURO 7 yi bırakın EURO 6 daha zorunlu olmadı.

    2)TÜV dpf kontrolü yapmaz emisyon ölçümüne bakar o sırada da eğer parça takılı ise emisyonda da sıkıntı olmaz.

    3) Arabaya kara kuru mu takıyorlar da daha önceden çıkarılıp takılan bir parçayı tesbit edip yakalıyorlar ?

    4) Trafikten men demişsiniz de TÜV ün böyle bir yetkisi yok sadece vize vermez sizde eksiği düzeltip 2. seferde sıkıntısız bir şekilde geçersiniz.

    5) Bu kadar agresif bir esnafçılık ile bence insanların güvenini daha çok kaybedersiniz.

    Hayırlı işler.

    Alıntıları Göster
    çoğunlukla kısa mesafeli güzergahta araç kullananlar dpf siz araç alsınlar
    sıfır araç alan iki tanıdığım dpf sorunu yaşadılar.
    biri geçen sene sıfır araç aldı. hep kısa mesafe kullanmış.
    araç 18 kez biriken kurumu yakmaya çalışmış
    ama yeterli sıcaklığa ulaşmadan araç stop edildiğinden
    filtre %70 oranında tıkanmış.
    diğeri ise araç 30.000 km de iken filtre tıkanmış.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.