Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
668
Cevap
57
Favori
45.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • goki3301 G kullanıcısına yanıt

    Umarım haybeye 1.5 ay boşu boşuna beklememişizdir. Ama ne olursa olsun servis ve distribütör berbat.

  • Benim robot süpürge 19.01.2024'den beri serviste. 2580 TL ödemeyi de yaptım. Hala yedek parça bekliyor diye ouno servis sitesinde açıklama var. Yasal süresi kaç gün? Bunlar ne kadar rezillermiş ya. Yurt dışından parça 10 günde gelir yani. Özelliklerine hayran kalıp aldım ama bir daha asla bilindik markalardan şaşmam.

  • sanalbiri09 S kullanıcısına yanıt
    Ne sorunu vardı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Paspaslara su gitmiyordu. Çeşme suyu ve yüzey temizleyici kullanmıştım. Hatamı kabul ediyorum, 2580 TL de ödedim. 20 iş günü süreleri varmış tamir için. Bu süre geçti. Yenisini istesem paspasların çıkma sorunu ve servis sorunu var. Parasını istesem başka markalar için üstüne para ilave etmem gerek. Ne yapacağımı bilemedim. Bu ürünün parça için gönderdiğim 2580 TL'yi alma hakkım var mı?

  • Cihazı bir yıldır kullanıyorum neredeyse. Alaha şükür bir problem yaşamadım. Aldığım günden beri aşağıdaki linkteki temizleyiciyi döküyorum temizleme suyuna. Cidden çok memnunum. Kesinlikle öneririm. Kullanım kılavuzunda da söylediği gibi içinde alkol bulunmayan normal yüzey temizliyicleri ciddi anlamda hasar veriyor cihaza. Kesinlikle denemeyin.


    Edit: Cihazı günde 2 kez (sabah - akşam) 2x modunda çalıştırıyorum.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eediz -- 15 Şubat 2024; 9:58:34 >




  • ChevroleBey C kullanıcısına yanıt
    Bu bantlar cırt gibi değil daha çok geçmeli, yani iki plastik birbirine kenetleniyor. Pıt pıt basınca kitleniyor. Size uygun olmas, size kumaşımsı dişi erkek cırt cırt lazım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • benim moplarda sıkıntı yok. salonda iki büyük halı olmasına rağmen ve kılıflı olmalarına rağmen bi sorun olmadı şimdiye kadar mop yaparken düşme vs. ama sorun olursa şu şekilde bi cırt cırt ile deneyebilirim listeye ekledim. yapışkanlı ancak yine de mop plastik diskine yapıştırmalı ve moplara dikilmeli




    https://www.hepsiburada.com/vodaseal-cirt-cirt-bant-60-x-32-mm-pm-HBC00000FK9IZ







  • Bugün ouno servisini aradım. 19 ocakta serviste oluşturulma tarihi var, 20 iş gününü geçti, hakkınızda çok şikayet var dedim. Yedek parça ödemesi 24 ocakta yapılmış dediler. Ödeme yapıldıktan sonra 20 iş günü geçmesi lazım dediler. Cumartesi günlerini iş günü olarak saymıyoruz dediler. 15 şubat günü için henüz 16 gün olmuş dediler. Haftaya 20 iş günü dolduğunda işlem yapılmamışsa bizleri arayın, ilgili satıcıya durumu bildirelim dediler. Durumun aciliyetini ben servise aktaracağım dedi ouno servis. Servisin cihazı aldığı gün işlem başlar ve de cumartesi günleri de iş günü olarak sayılır dedim. Ama sorun değil hafataya perşembe 22 şubat gibi, eger hala yedek parça gelmemişse arayacağım.

  • sanalbiri09 S kullanıcısına yanıt

    Servis bana da aynı muhabbeti çekti. Kafalarına göre davranıyorlar. Kendilerine göre 20 iş gününü doldurunca, kendileri değişim için kayıt oluşturacağız diyorlar ama bu sürede tamir imkanı olursa hemen tamir edip gönderiyorlar. Değişim için beklemiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar d10s modeli robot aldık şuan gayet memnunuz fakat ev modem şifresini değiştirdim robot a yeni şifreyi nasıl gireceğimi ayarlar kısmından bulamadım bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?

  • Cihaz güzel.. gayet iyi işini hallediyor..ama eğer uzn kablolariniz varsa onuda alta alıp gidiyor ve tıkanıyor.. bu yüzden internet kablosuz varsa tikana biliyor.. ayrıca ince hafif haliniz varsa üstünde cikmakda zorlanıyor.. yazılım konusunda iyi temizlik konusunda paspasda çok güzel, annem beğenmeyen biri ama o bile bu vallahi güzel sildi diyor..en olağan olmayan yerlere bile yetişmeye çalışıyor.. benim 3 oda mutfak banyo koridoru 99 dakikada silebildi.. şarjı 40 civarı kaldı yüksek moda çalıştırmaya rağmen şarjının bitmemesini şaşırdım.. uzun ömür için tavsiye her çalışmadan sonra toz hanesine fon makinesi ile iyice temizleyin filtrede bir se kalmasın, tuzluğu çıkardıktan sonra boş olan bölgedeki tonlarında silip sonra uzaktan fon tutun...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ulaş2014 kullanıcısına yanıt
    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü
    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübümanuals+
    DreameBot D10s Pro Robot Vacuum and Mop User Manual
    https://manuals.plus/dreame/dreamebot-d10s-pro-robot-vacuum-and-mop-manual


    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü
  • 15 Şubatta servisi aramıştım. 20 iş günü oldu falan demiştim. Ertesi gün cihazı gönderdiler. Paspas pedlerine su gitmiyordu. Bugün denedim. Su deposundaki su azaldı. Parçayı değiştirmişler. Artık sadece iyi su koyuyorum. Asla çeşme suyu ve yüzey temizleyici kullanmayacağım. Pas pas pedlerini de aparatına diktim. Oldukça sağlam,naylonumsu ve kalın bir iple epeyice uğraşarak tüm deliklerinden diktim. İpin uçlarını da açılmasın diye çakmakla yaktım. Çok sağlam oldu. Ellerinizle bile sökemezsiniz. Paspas pedleri tutmayanlar, sağlamca dikin arkadaşlar. Kirlenince de pedini aparatının üstünde yıkarsınız. Ouno servisinden çok endişeliydim, ürünü geç gönderdiler ama işlerini güzel yapmışlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanalbiri09 -- 20 Şubat 2024; 21:43:18 >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    gönderdiğiniz pro için d10s için uyumlu olur mu acaba

  • ulaş2014 kullanıcısına yanıt

    denemekten zarar gelmez. olmaz ise aynı sitede ya da dreame global sitesinde uyumlu modeli aratırsınız. genelde bu tür işlevler ortak olur modeller arası.

  • Merhaba, ürünü üç aydır kullanıyorum bugün parkeleri süpürürken tekerinden sanırım fik fik ses geliyor bunun için ne yapabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    malesef bu yöntem işe yaramadı yinede destğiniz için sağ olun

  • ulaş2014 kullanıcısına yanıt

    şu videoda da bu yöntemin dreame ve xaomi modelleri ile çalışacağı söylenmiş. belirtilen tuşlara bastığınızda wifi ışığı yanıp sönmeye başlamıyor mu ya da uyarı vermiyor mu? video açıklamasında yazılı olarakta belirtmiş bazı ipuçları nasıl yapılması gerektiğine dair.


    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübüMasterSpotlightyoutube
    How to solve WIFI connection problems of Dreame robot vacuums? You just bought a robot vacuum but can't connect it to your house's WIFI? ☕ To support this channel, you can buy me a coffee: https://www.buymeacoffee.com/masterspotlight ▬ Chapters ▬ 0:00 Introduction 0:33 Robot parameters 1:07 Smartphone and Xiaomi Home application parameters 1:53 Box or WIFI router parameters 2:28 Last tip and conclusion This is the Dreame D9 max but the same tips should work with any robot vcuum of brands linked to Xiaomi like Dreame for example. On the robot: - Between two attempts, reset the WIFI (Hold power and station buttons for 3 seconds until the robot says "reset WIFI") - Get your robot closer to the box or WIFI router - Complete restart (Take it off the station and hold Power button for 5 seconds until it's off. Then restart the robot) On the Smartphone and Xiaomi Home application: - If the manual is only in chinese, in the application Xiaomi Home set the region on "Chinese Mainland". - If the manual is in different languages, set the region to your country. - Check Xiaomi Home application's permissions. Location has to be activated. - Desactivate mobile data - Enable WIFI and set it to your box or router - Delete cache, all the applications datas, uninstall and reinstall On your box or WIFI router: - Check if 2.4GHz is supported (this robot does not work with 5GHz) - WIFI has to be in WPA2 - Password only with latin caracters and numbers, no spaces. - Password only in lower case. - Password must be at least 8 caracters long but should not be too long. After trying all of this, it was still not able to connect to the WIFI. The last thing I did was trying with another Smartphone. My first attempts were with a Poco phone, it never worked. Then I tried with a Nokia and it worked immediately. So you can try with another phone. Have courage, do not despair because once it's working it's a great equipment. Thanks Do not forget to subscribe and you can leave your own tips in the comments to help people who are struggling with WIFI issues. ▬ About ▬ MasterSpotlight
    https://www.youtube.com/watch?v=MgRTIZsLnyU


    ürün pdfinde wi-fi olarak aratırsanız aynı yöntemi söylüyor. video ve açıklamalarındaki yazılar sorununuzu çözebilir.





  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    o tuşlara basılı tutulduğunda wi fi ışığı söndü ve yanmadı herhangi bir uyarı vermedi

  • ulaş2014 kullanıcısına yanıt

    uygulamadan cihaz ekle deyince yönlendirme yapmıyor mu? bu ss kendi user manual inden(D10S). bi yerde bi yanlış var gibi. acaba aynı anda basmayıp cihazı mı kapatıyorsunuz. çünkü wifi ışığı yanmazsa şu demektir diye bi şey dememiş. hızlı, yavaş ya da sürekli yanması lazım


    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.