ben otomatik vitesli aracın sürekli ileri kaçma isteği yüzünden trafikte gereksiz gerilim yarattığını düşünüyorum.Aracın bu sürekli öne atılma sevdası yüzünden en ufak yerde bile yandan katılım yapacak veya sıkışık trafikte önünüze mecburi şerit değiştirip girecek birisine sanki kasti yol vermek istemiyormuş gibi olduğunu ve öteki adamından duruma göre hal almasından gereksiz yere gerilim oluştuğunu görmeye başladım. benimde uykumu getiriyor ayrıca direksiyonu hiçbirzaman çift el tutmam zaten otomatik vitesli araç yüzünden sağ el artık el freninde durmaya başladı olur olmadık yerde el freni patlatmaktanda sıkıldım
Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası hiç boşluksuz ivmelenme
irkildim
quote:
Orijinalden alıntı: ccecy
DSG icat oldu şöförlük bitti. Benim kayınbiraderin Golf'ünü kullandıktan sonra kararımı vermiştim. Bu arabayı DSG'den iyi kimse kullanamaz. Pedala sonuna kadar bas yandakinin vites topuzu ve gazla debelenmesini izle. Ne yazık ki böyle.
TCT yide yabana atmayın ama
quote:
Orijinalden alıntı: lervolerto
quote:
Orijinalden alıntı: cemilkoc
Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası hiç boşluksuz ivmelenme
irkildim
bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..
quote:
Orijinalden alıntı: kudal
quote:
Orijinalden alıntı: lervolerto
quote:
Orijinalden alıntı: cemilkoc
Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası hiç boşluksuz ivmelenme
irkildim
bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..
CVT şanzıman diye aratırsanız nasıl böyle birşey olduğunu anlayabilirsiniz.
quote:
Orijinalden alıntı: kudal
quote:
Orijinalden alıntı: lervolerto
quote:
Orijinalden alıntı: cemilkoc
Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası hiç boşluksuz ivmelenme
bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..
Otomatik vitesli scooter motorlarla teoride aynı şanzıman. Dişli yok, kasnak var.Şanzıman oranları değişken. Sonsuz vites oranı var. Motor hep aynı devirde çalışıyor. Şanzıman oranı değişimi ile hızlanılıyor. Açıklayıcı bir video:
teşekkür ederim. bu arada videonun müziği de güzelmiş...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme