Şimdi Ara

DRİFT KRALININ DSG SANZUMAN TESTİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.703
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ben otomatik vitesli aracın sürekli ileri kaçma isteği yüzünden trafikte gereksiz gerilim yarattığını düşünüyorum.Aracın bu sürekli öne atılma sevdası yüzünden en ufak yerde bile yandan katılım yapacak veya sıkışık trafikte önünüze mecburi şerit değiştirip girecek birisine sanki kasti yol vermek istemiyormuş gibi olduğunu ve öteki adamından duruma göre hal almasından gereksiz yere gerilim oluştuğunu görmeye başladım.
    benimde uykumu getiriyor ayrıca direksiyonu hiçbirzaman çift el tutmam zaten otomatik vitesli araç yüzünden sağ el artık el freninde durmaya başladı olur olmadık yerde el freni patlatmaktanda sıkıldım
  • Trabzonun penaltısı, penaltımiydi?!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    Gerçek drift king bulundu hemde araç golf



    :))))
    nerden bulursun bunları... koptum yaaa
    neyse golfçüler kızmasın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soda23

    Trabzonun penaltısı, penaltımiydi?!

    Bana da 10 tl'lik LPG...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Haye haye zooo dan başka yorum duymadım

    +∞
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkrex

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kulspruta

    Gerçek drift king bulundu hemde araç golf



    :))))
    nerden bulursun bunları... koptum yaaa
    neyse golfçüler kızmasın..

    Tesis sıkıntı usta araca laf yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc


    Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor
    araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası
    hiç boşluksuz ivmelenme






    irkildim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccecy

    DSG icat oldu şöförlük bitti. Benim kayınbiraderin Golf'ünü kullandıktan sonra kararımı vermiştim. Bu arabayı DSG'den iyi kimse kullanamaz. Pedala sonuna kadar bas yandakinin vites topuzu ve gazla debelenmesini izle. Ne yazık ki böyle.

  • TCT yide yabana atmayın ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lervolerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc


    Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor
    araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası
    hiç boşluksuz ivmelenme






    irkildim

    bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    quote:

    Orijinalden alıntı: lervolerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc


    Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor
    araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası
    hiç boşluksuz ivmelenme






    irkildim

    bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..

    CVT şanzıman diye aratırsanız nasıl böyle birşey olduğunu anlayabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    quote:

    Orijinalden alıntı: lervolerto

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc


    Audi'nin multitronic şanzımanı da çok başarılı ve konforlu, devir saati sabit kalıyor
    araba sürekli ivmeleniyor, ara geçiş diye bir şey hissettirmiyor, 0-220 arası
    hiç boşluksuz ivmelenme



    http://www.youtube.com/watch?v=TmHERQ_i12U&feature=related


    irkildim

    bu ne biçim vites anlamadım ben. 4 bin devir sabit araba 220 ye geldi..

    Otomatik vitesli scooter motorlarla teoride aynı şanzıman. Dişli yok, kasnak var.Şanzıman oranları değişken. Sonsuz vites oranı var. Motor hep aynı devirde çalışıyor. Şanzıman oranı değişimi ile hızlanılıyor. Açıklayıcı bir video:





  • teşekkür ederim. bu arada videonun müziği de güzelmiş...
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.