Şimdi Ara

Drone Phantom 3 Pro

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaslar

    dji marka phantom 3 pro bi drone aldim. 4 k cekim yapabilen bu drone icin hatta bide deneme baabinda bir mini belgesel cektim. asada linkte paylastim.
    https://youtu.be/YlstH8wgQkY

    ama drone ler ile ilgili bilgi deneyim bulmak cok zor ozellikle kullanim konusunda, turkce kullanim kulavuzu ve rsmi destek yok. iste burada den

    bende DH de peofesyonal drone kullanicilarinin burada deneyimlerini paylasacagi droneler diye bir bolum acilmasi icin bir araya gelebilirmiyiz diye yokliyim dedim



    kullandigim drone resmi asagadi bu tür droneleri kullananlar burada bilgi paylasabiliriz
     Drone Phantom 3 Pro

     Drone Phantom 3 Pro



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ET 7 -- 30 Eylül 2015; 13:51:51 >







  • Hayırlı olsun kardeşim bu cihaz timelapse cekebiliyor mu ? Birde kaca mal oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilgrimage

    Hayırlı olsun kardeşim bu cihaz timelapse cekebiliyor mu ? Birde kaca mal oldu.
    Video cekimlerinde titreme var sanki onun sebebi nedir ?
  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    timelapse ceken bir ozelligi yok anladigim kadariyla ama onu zaten video editorlede yapabiliyon. bende powerdirektor 13 var cok basarili bir program. @pilgrimage
  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    bunu tam olarak bende cozemedim. ama 4 k cekim yaparkan cok sakin ve yavasca hareket etmessen iyi goruntu elde edemiyorsun ve ruzgarda olmayacak.

    ben aleti hala test etmeye calisiyom zaman buldukca.tam cozemedim yani
  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullan.Bende Advanced var,sana önerim aleti iyice tanıyıp hakim olmadan öyle yerlerde kullanma.Her ne kadar kullanımı basit,güvenlik yönünden yada diğer yönlerden geliştirilmiş,son derece başarıli bir alet de olsa bütün özelliklerini tanımak ve alete hakim olmak gerek.Şahsen alete çok güvenmeme rağmen özellikle evlerin ve insanların olduğu yerlerde uçurmaya çekiniyorum.
    Sorunsuz iyi uçuşlar..
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    aynen bende guvenlik olayinda soru isaretleri icindeyim

    mesela bu cihazlarda vision diye bir teknoloji var diyor bunun sayesinde ic mekan cekimlerinde cevresine carpmadan cekim yapabiliyormus ??? ama ayarlarini henuz bulamadim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ET 7

    aynen bende guvenlik olayinda soru isaretleri icindeyim

    mesela bu cihazlarda vision diye bir teknoloji var diyor bunun sayesinde ic mekan cekimlerinde cevresine carpmadan cekim yapabiliyormus ??? ama ayarlarini henuz bulamadim :)
    Vision Positioning System için birşey yapman yada ayar gerekmiyor.Normalde atti modu dışında her zaman aktif olarak çalışır.Kapalı ortamlarda da genellikle GPS sinyali olmadıği için bu system sayesinde phantom 3 havada stabil kalır.Yani çarpmama olayı sana bağli Phantom bu sisyemle sadece pozisyonunu koruyabilir,yükseklik ve yatay pozisyon olarak.Ancak dikkat etmen gereken şey taban yüzeyinin durumu;vizyon pozisyoning sistem ses dalgaları ve ışık/aydinlık durumuyla çalışır,taban yüzeyinin yansıtıcı yada ses ve ışığı emici özellikte olması uçuşu etkiler.Bunun için Dji.com daki tanıtıcı videoları izleyebilirsin.

    ☆Bir şey daha, 3 m yüksekliğe kadar etkilidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 30 Eylül 2015; 11:07:08 >




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    yani 3 metre ye kadar calisan ve evde duvara dogru surdugunde bir engelleme yada mesafe alma gibi bnir derdi olmayan bir teknolojimi ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ET 7 -- 30 Eylül 2015; 13:51:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ET 7

    yani 3 metre ye kadar calisan ve evde duvara dogru surdugunde bir engelleme yada mesafe alma gibi bnir derdi olmayan bir teknolojimi ???

    3 metre yüksekliğe kadar çalışan ve bıraktığın konumda pozisyonunu koruyan bir sistem.Duvara doğru uçurursan tabiki gidip çarpar.Ayrıca altındaki zeminin durumuna göre de stabilitesini koruyamayıp çarpabilir.
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    o zaman cokta ise yarar degilmis vps. daha dogrusu eksikmis. sensorlerle saga sola carpmayi yada insanlara nesnelere carpmayi engeller diye dusunmustum ama bunlar o zelikleri parca parca on seneye yayar :) artik kendimiz manuel dikkat edecez. ama cok pahalli olmasi ve abartili reklamlara kanip aldim bende anlattiklari kadar verimli degil 4k kamerasida...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ET 7

    o zaman cokta ise yarar degilmis vps. daha dogrusu eksikmis. sensorlerle saga sola carpmayi yada insanlara nesnelere carpmayi engeller diye dusunmustum ama bunlar o zelikleri parca parca on seneye yayar :) artik kendimiz manuel dikkat edecez. ama cok pahalli olmasi ve abartili reklamlara kanip aldim bende anlattiklari kadar verimli degil 4k kamerasida...
    Evet pahalı olmasına pahalı.Ancak başka marka ve modelleri fiyat ve özellikleriyle karşılaştırdığımızda bence ucuz.Mesela ben 3 ay kadar önce walkeradan x350 premium aldım 1350 euro ya,pek cok özellikleri var bunun gibi ama bir kısmını (follow me gibi mesela) kullanamadım artı uçuşu phantom kadar stabil değil.Dahası da var,mesela Viz. Poz. yok,uçabileceği uzaklık,kamera özellikleri phantoma göre çok zayıf ve pek özenli yapılmış bir ürün değil.Bütün bunları bir araya getirdiğimde Phantom pırıl pırıl çok başarılı ve fiyat açısında uygun olarak gösteriyor kendini.
    Kamerasını bende iyi kullanamıyorum parlamalar falan oluyor.Bunun için ND ve UV filtre ısmarladım bakalım daha iyi bir görüntü alabilecekmiyim.
    Etrafındaki cisimleri algılayan bir sistem mutlaka yaparlar dediğin gibi parça parça yaparlar.Maalesef piyasanın işleyişi böyle.Mesela bir iki sene içinde kendi çapında bir radar sistemi neden olmasın.Zaten Vizy.Poz. radar gibi çalışan bir sistem;zemine ses dalgaları gönderiyor geri dönüş hızına,şiddetine göre yükseklik konumunu koruyor.




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    firsat buldukca test yapiyorum. ama yer norvec olunca isler zor oluyo cunki hava kosullari kötü. ruzgarli havalarda stabilite bozuluyor. bu aletle en verimli cekimleri ruzgarsiz havalarda oluyor

    5 yada 6 kez ucurabildim. alali 1.5 ay oldu. ve hala kumandadaki 3 ayri modun tam oarak ne ise yaradigini cözemedim . app de ayarlardaki followuda cozmus degilim :) firsat buldikca bildigim dillere ceviriyorum. ama aciklamar yetersiz bahsettiklerimle ilgili deneyimlerini yazarsan sevinirim
  • ET 7 E kullanıcısına yanıt
    P Modu: Gps ve Vizyon Pozisyoning aktiftir.En güvenli uçuş bu mod ile olur.Phantom havada stabil olarak kalabilir.
    A Modu: Phantom manuel olarak kullanılır.Gps ve vizyon pozisyoning deaktiftir,barometrik sensör ile pozisyon korunabilir.Ancak p modundaki gibi bir stabilite olmaz mesela ileri doğru uçurup daha sonra stick i bırakırsan p modundaki gibi durmaz ilerlemeye devam eder.Daha hızlı uçurulabilir.Çok güvenli olmayan dikkat gerektiren bir moddur.
    F Modu: Fonksiyon modu da denir.Bu modu tam kullanabilmen için V1.4.10 güncellemesini yapmış olman gerekiyor.
    1. Adım : Modu aktif etmek için ilk önce ayarlar menüsünden Mc Settings > Advanced settings e girerek Enable Multiple Flight Mod 'nu aktifleştirmeli ve hemen altındaki IOC modunu deaktif etmelisin ( ki güncellemeyi yaptıysan zaten deaktif olur.)
    2. Adım: Phantomu P modunda 10-15 m havalandırdıktan sonra F moduna al.
    Tabletin ekraninda, üstte GPS Satalit/Uydu sayısıni gösteren simgenin sağindaki boşlukta daha önce olmayan yeni bir simge göreceksin.(Yada ekranda "Intelligent Flight Mod" yazan bir pencerede belirebilir) O simgeye tıkladiğinda karşina yeni bir menü çıkacak Home Lock,Course Lock,Follow Me ve POI (point of Interest) Bunları deneyerek de ögrenebilirsin özellikle Home Lock ve Course Lock u.Home lock basit;Phantomun burnu nereye bakarsa baksın sağdaki gaz çubuğunu geri çektiğinde phantom başlangıcta home point olarak kaydettiği noktaya geri döner.Yani Return To Home un manueli gibi birşey.Course Lock biraz daha karışık deneyerek öğrenebilirsin.Follow me ve Poi yi zaten genel olarak bilirsin.Tıkladiğında yönergelerdide ekranda görebilirsin.
    Olabildiğince basit anlatmaya çalıstım umarım işe yarar.
    Kolaygelsin.Buradada üc haftadır rüzgâr var ben de uçuramıyorum,bir türlü bitmedi.Bunları deniyeceğim diye acele etme rüzgarsız havayı bekle daha iyi öğrenirsin.

    ☆Unutmuşum Intelligent Flight Modes'ta bir de "Way Point" var, uçuş planlayıp kaydedebilir ve daha sonra aynı rotada otomatik uçuş yapabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 4 Ekim 2015; 21:04:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    P Modu: Gps ve Vizyon Pozisyoning aktiftir.En güvenli uçuş bu mod ile olur.Phantom havada stabil olarak kalabilir.
    A Modu: Phantom manuel olarak kullanılır.Gps ve vizyon pozisyoning deaktiftir,barometrik sensör ile pozisyon korunabilir.Ancak p modundaki gibi bir stabilite olmaz mesela ileri doğru uçurup daha sonra stick i bırakırsan p modundaki gibi durmaz ilerlemeye devam eder.Daha hızlı uçurulabilir.Çok güvenli olmayan dikkat gerektiren bir moddur.
    F Modu: Fonksiyon modu da denir.Bu modu tam kullanabilmen için V1.4.10 güncellemesini yapmış olman gerekiyor.
    1. Adım : Modu aktif etmek için ilk önce ayarlar menüsünden Mc Settings > Advanced settings e girerek Enable Multiple Flight Mod 'nu aktifleştirmeli ve hemen altındaki IOC modunu deaktif etmelisin ( ki güncellemeyi yaptıysan zaten deaktif olur.)
    2. Adım: Phantomu P modunda 10-15 m havalandırdıktan sonra F moduna al.
    Tabletin ekraninda, üstte GPS Satalit/Uydu sayısıni gösteren simgenin sağindaki boşlukta daha önce olmayan yeni bir simge göreceksin.(Yada ekranda "Intelligent Flight Mod" yazan bir pencerede belirebilir) O simgeye tıkladiğinda karşina yeni bir menü çıkacak Home Lock,Course Lock,Follow Me ve POI (point of Interest) Bunları deneyerek de ögrenebilirsin özellikle Home Lock ve Course Lock u.Home lock basit;Phantomun burnu nereye bakarsa baksın sağdaki gaz çubuğunu geri çektiğinde phantom başlangıcta home point olarak kaydettiği noktaya geri döner.Yani Return To Home un manueli gibi birşey.Course Lock biraz daha karışık deneyerek öğrenebilirsin.Follow me ve Poi yi zaten genel olarak bilirsin.Tıkladiğında yönergelerdide ekranda görebilirsin.
    Olabildiğince basit anlatmaya çalıstım umarım işe yarar.
    Kolaygelsin.Buradada üc haftadır rüzgâr var ben de uçuramıyorum,bir türlü bitmedi.Bunları deniyeceğim diye acele etme rüzgarsız havayı bekle daha iyi öğrenirsin.

    ☆Unutmuşum Intelligent Flight Modes'ta bir de "Way Point" var, uçuş planlayıp kaydedebilir ve daha sonra aynı rotada otomatik uçuş yapabilirsin.
    Bu da benimki.https://store.donanimhaber.com/49/ae/b3/49aeb33083e375c69520a0fd397a909b.jpg

    https://img.donanimhaber.com/upfiles/1306604/ed288ade-f874-433a-8103-ff4d505e4ce7.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 1 Ekim 2015; 13:07:13 >




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    phantom 3 advansed bu anladigim kadariyla. full hd cekyor sadece. ayni cihaz kamealar farkli.

    bizim hoby artik bahara kaldi yada tr ye gidersem cekicem. kara kis basladi norvecte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ET 7

    phantom 3 advansed bu anladigim kadariyla. full hd cekyor sadece. ayni cihaz kamealar farkli.

    bizim hoby artik bahara kaldi yada tr ye gidersem cekicem. kara kis basladi norvecte
    Full HD nin bir üstü oluyor galiba,QHD (ne demekse artık).2.7 K işte.Burada da dün e kadar üç hafta kadar rüzgarlıydı bir-iki uçurdum ama zevkli gelmedi.Neyseki dün ve bugün iyiydi biraz antrenman yaptık.Norveç soğuk ama herhalde hep sıfırın altında da değildır sıcaklik.5 °C ve üstünde uçurulabilir,galiba kitapçiğinda öyle bir bilgi vardı.Sanırım ben hangara hiç koymayacağım; kış manzaraları çekmek hatta yılbaşı gecesi havayi fişek gösterisini bile o saatte çekmeyi düşünüyorum.
    Birde sana önerim,eğer uzun süre kullanmayacaksan pilleri tam dolu yada boş halde saklama %85 dolu halde sakla.Iki ayda bir deşarj et ve tekrar doldurup %85 te sakla.
    Grşrz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Full HD nin bir üstü oluyor galiba,QHD (ne demekse artık).2.7 K işte.Burada da dün e kadar üç hafta kadar rüzgarlıydı bir-iki uçurdum ama zevkli gelmedi.Neyseki dün ve bugün iyiydi biraz antrenman yaptık.Norveç soğuk ama herhalde hep sıfırın altında da değildır sıcaklik.5 °C ve üstünde uçurulabilir,galiba kitapçiğinda öyle bir bilgi vardı.Sanırım ben hangara hiç koymayacağım; kış manzaraları çekmek hatta yılbaşı gecesi havayi fişek gösterisini bile o saatte çekmeyi düşünüyorum.
    Birde sana önerim,eğer uzun süre kullanmayacaksan pilleri tam dolu yada boş halde saklama %85 dolu halde sakla.Iki ayda bir deşarj et ve tekrar doldurup %85 te sakla.
    Grşrz

    Alıntıları Göster
    Bu da küçük bir uzun mesafe uçuş denemesi,2300 m falan.Ama bilinir ki bu 6000 m
    kadar menzile ulaşabilir.
    https://youtu.be/nLLqFmrhlVU




  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    7 kilometre ve 1500 metre yukseklik yapan var youtubede uzledim tabi acik alanda ama risk ya. etrafta binalar varsa ve goremiyorsan ucma diyor
    yapimcilari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ET 7

    7 kilometre ve 1500 metre yukseklik yapan var youtubede uzledim tabi acik alanda ama risk ya. etrafta binalar varsa ve goremiyorsan ucma diyor
    yapimcilari
    Çok doğru.O kadar yükseklik ve uzaklık çok kötü sonuçlar doğurabilir.Yerleşim yeri,otoban üzerinde yada havaalanı yakınlarında.1500 m yükseklik başlıbaşına risk zaten.Uçak helikopter rotaları üzerinde olabilir.O yükseklikte hava şartları farklı olabilir vb vb.Kullananların bu aletlerin çocuk oyuncağı olmadiğınin farkında olarak ve sorumluluk hissederek kullanmaları gerekiyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.