Şimdi Ara

DSG 7 - DSG 6 (Kavrama-Mekatronik-Şanzıman-Yazılım Problemleri) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
868
Cevap
38
Favori
399.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dakturk kullanıcısına yanıt
    arkadaşlar bu gün gene doğuş a gittim servis randevulu olarak aracı test ettiler cihaza bağladılar baskı balatada (kavrama) da bir sıkıntının olmadığını söylediler araç testini bu sefer yokuşta yaptılar titremeden kalktı biraz zorladı aracı araç sorun çıkarmadı neyse velhasıl kelam sorun kötü yakıt kaynaklıymış

    Bursa da kötü yakıttan 2 oluyor hiç mi denetlenmez o kadar para verip dünyanın en pahalı yakıtını alıyoruz hiç mi denetlenmez ayar oluyorum

    Not : 1.4 TSI DSG 140 - 160 lar benimki 160 lık araçların enjektörleri çok hassas kötü yakıt aldığınızda araç anında tepki veriyor hemen etkileniyor , bu sebepten dolayı dikkatli olmanızı öneriyorum benimki gibi duruma maruz kalabilirsiniz , gaz yememe anlık gaz kaybı bende anlık sıkıntı oldu bu sebepten dolayı dikkatli olmanızı öneriyorum
  • dakturk kullanıcısına yanıt
    Hangi yakıtı tavsiye edersiniz ?
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    dostum bizim araçlar için kesinlikle 95 oktan ben ilk sorunumu shell de yaşadım aldım almaz olaydım :) uzun yolda araç kafayı yedi basınç kaybına sebep oluyor su çıkmıştı , diğerini opetten aldım o da bir işe yaramaz diyorum artık , BP de hiç sıkıntı yaşamadım ama BP den aldığımda her zaman çekiş düşüklüğü oluyor ! , Türk Petrol ü denedim çok memnun kaldım bundan sonra gidip Türk Petrolden alacağım , aracına kesinlikle 95 oktandan başka birşey koyma
  • valla benim de bildiğim %70 ini karşıladığı , tabi servisten servise değişir belli olmaz , Allah kolaylık versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    valla benim de bildiğim %70 ini karşıladığı , tabi servisten servise değişir belli olmaz , Allah kolaylık versin
    Arkadaşlar iki sorum olacak;
    1-DSG şanzmanlı arcı olupta hiç şanzman arızası yaşamadan 150-200 bin km lere ulaşan arkadaşlarımız var mı? Varsa araçlarının model ve km.lerini yazabilirler mi?
    2-2013 model ve üstü araçlarda daha doğrusu yeni nesil araçlarda dsg arızaları giderildi mi?2013 model aracı olupta dsg arızası yaşayan arkadaşımız var mı?
    İlgileriniz için şimdiden tşk.ler...
  • manda kasa M kullanıcısına yanıt
    valla sonuç olarak bakılırsa sorun çıkartmayan bir araç benim araçi var 99.000 Km de şu an ve kavrama - mekatronic veya şanzuman problemi çıkmadı , ama aracın kullanıcısına bağlı bir durumdur , kimileri normal kullanıyor sorun yapıyor kiminde de hiç sorun yapmaz mesela bizim şirket araçları da 250.000 Km yi geçtiler 1 defa sorun olmadı , tamamen kullanıcı odaklı bu durum

    250.000 Km olan araçlarımız da bulunmakta araçlar 2.0 tiguan 4 motion DSG diğer araçta aynı

    düzgün kullanırsan hiçbir şey olmaz piyasada vw araçlarına bir sürü şeyler söyleniyor , bende onlara şöyle diyorum kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş
  • dakturk kullanıcısına yanıt
    araçlar 2009 - 2010 - 2011 model yazmayı unutmuşum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    valla sonuç olarak bakılırsa sorun çıkartmayan bir araç benim araçi var 99.000 Km de şu an ve kavrama - mekatronic veya şanzuman problemi çıkmadı , ama aracın kullanıcısına bağlı bir durumdur , kimileri normal kullanıyor sorun yapıyor kiminde de hiç sorun yapmaz mesela bizim şirket araçları da 250.000 Km yi geçtiler 1 defa sorun olmadı , tamamen kullanıcı odaklı bu durum

    250.000 Km olan araçlarımız da bulunmakta araçlar 2.0 tiguan 4 motion DSG diğer araçta aynı

    düzgün kullanırsan hiçbir şey olmaz piyasada vw araçlarına bir sürü şeyler söyleniyor , bende onlara şöyle diyorum kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş



    Buna Kadir bile inanmaz!!!.. Reklam kokan hareketler bunlar...

    Şöyle söyliyim dsg kullanıp da sorun yaşamayan hiçbir arkadaşım olmadı hepsi sorunlu... kavrama sorunu fixdir... yok titreme benim için sorun değil diyenler bu sorunla kullanmaya devam ediyor titreye titreye!!

    kavramam değişti 50.000 kmlere geldim ve aynı titreme yine başladı... Bu sorunu inkar etmek kafanızı kuma gömmektir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 6 Ocak 2014; 15:17:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozan Artun

    quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    valla sonuç olarak bakılırsa sorun çıkartmayan bir araç benim araçi var 99.000 Km de şu an ve kavrama - mekatronic veya şanzuman problemi çıkmadı , ama aracın kullanıcısına bağlı bir durumdur , kimileri normal kullanıyor sorun yapıyor kiminde de hiç sorun yapmaz mesela bizim şirket araçları da 250.000 Km yi geçtiler 1 defa sorun olmadı , tamamen kullanıcı odaklı bu durum

    250.000 Km olan araçlarımız da bulunmakta araçlar 2.0 tiguan 4 motion DSG diğer araçta aynı

    düzgün kullanırsan hiçbir şey olmaz piyasada vw araçlarına bir sürü şeyler söyleniyor , bende onlara şöyle diyorum kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş



    Buna Kadir bile inanmaz!!!.. Reklam kokan hareketler bunlar...

    Şöyle söyliyim dsg kullanıp da sorun yaşamayan hiçbir arkadaşım olmadı hepsi sorunlu... kavrama sorunu fixdir... yok titreme benim için sorun değil diyenler bu sorunla kullanmaya devam ediyor titreye titreye!!

    kavramam değişti 50.000 kmlere geldim ve aynı titreme yine başladı... Bu sorunu inkar etmek kafanızı kuma gömmektir...

    Alıntıları Göster
    DSG nin titreme problemi meşhur yalnız , yukarıda bahsettiğim araçlar 250.000 i devirdi titreme yok buna ne diyeceksin ? 2.0 tiguan lar bende Golf 1.4 tsi var o da bazen titreme yapar ama çok değil yani aşırı bir titreme değildir senin dediğin gibi titreye titreye gitmiyoruz :) , bahsettiğin gibi bir titreme olursa çok fazlaysa zaten servis değişir o da çok acıtmaz iyi niyet garantisi falan hallolur bir şekilde




  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    DSG nin titreme problemi meşhur yalnız , yukarıda bahsettiğim araçlar 250.000 i devirdi titreme yok buna ne diyeceksin ? 2.0 tiguan lar bende Golf 1.4 tsi var o da bazen titreme yapar ama çok değil yani aşırı bir titreme değildir senin dediğin gibi titreye titreye gitmiyoruz :) , bahsettiğin gibi bir titreme olursa çok fazlaysa zaten servis değişir o da çok acıtmaz iyi niyet garantisi falan hallolur bir şekilde
  • Ozan Artun O kullanıcısına yanıt
    bir de şöyle bir durum var , mesela ben golf ten önce megane 3 almıştım ki araç full versiyon olan cam tavanlı bi-xenon lu versiyondu ve dizel di , bu araçta benzinli , megane 3 ile yaptığım km 950 golf ile 900 benzin 50 Lt - dizel 60 lt , 110 BG - 160 BG fiyatları da birbirine yakın araç içi akustiği ise mükemmel ses sistemine ise bayıldım golfun , hani bu ayarda bir araca pek rastlamış değilim bazılarının dediği gibi titreye titreye de gitmiyorum 200 yapıyorum araçtaki insanlar hissetmiyor , hissetmeyi bırak motor sesi duymuyorsun 100 ile gidiyorsun gibi hissediliyor

    bu kadar şeyi benim anlatmamla değil sizin gidip kullanıp kendi aracınız ile kıyaslamanız lazım , ben aracı almadan önce çok araştırdım , citroen c4 e baktım , kia pro ceed consept e baktım cruz a baktım toyotaya da baktım ama en sonun da golfte kaldım , her iyi nin bir kusuru vardır , fakat malzeme kalitesi en iyi olan aynı klasman araçlarda vw grubunun araçlarıdır diyorum

    bana inanmıyorsanız kendinizde deneyebilirsiniz , o son pişmanlıkta çok kötü bir şeydir , git 40 küsür lira para ver araba al gacır gucur ötsün ben aracı 89.000 km de aldım , hani o bakalitler stabilize yollarda gacur gucur eder ya o ses yok bu arabada :) , ha gidip araç alıp sonra benim aracın koltuğuna oturup ta çok pişman olan adam var o da ayrı bir mevzudur

    şehir içi 40 şehir dışı 30 normal kullanımda yakar , agresif kullanırsan 80 90 a kadar yolu vardır :) kadir inanır inanmaz çok birşeyimde değil :) inanmasa da olur diyorum

    (otomatik araçların hepsi adamı yolda bırakır , manuelden şaşmamak lazım diyen doğru söyler , sonuçta otomatik ben üretmedim zaten ben üretsem kesin hata yapardı :)))

    (DSG otomatiği çok keyiflidir titretmediği sürece titremeye başlarsa adamın cebini titretir veya ozan arkadaşın dediği gibi titreye titreye gidersin :) doğrudur bunlar olmayanlar da vardır bizim şirket araçları 250.000 de sorun yok hepsi sorunlu diye bir kaide yok kullanıcıya bağlı bir durum uzun yol araçlarında olmuyor genelde

    istanbulda kullanacaksan DSG alınmaz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    bir de şöyle bir durum var , mesela ben golf ten önce megane 3 almıştım ki araç full versiyon olan cam tavanlı bi-xenon lu versiyondu ve dizel di , bu araçta benzinli , megane 3 ile yaptığım km 950 golf ile 900 benzin 50 Lt - dizel 60 lt , 110 BG - 160 BG fiyatları da birbirine yakın araç içi akustiği ise mükemmel ses sistemine ise bayıldım golfun , hani bu ayarda bir araca pek rastlamış değilim bazılarının dediği gibi titreye titreye de gitmiyorum 200 yapıyorum araçtaki insanlar hissetmiyor , hissetmeyi bırak motor sesi duymuyorsun 100 ile gidiyorsun gibi hissediliyor

    bu kadar şeyi benim anlatmamla değil sizin gidip kullanıp kendi aracınız ile kıyaslamanız lazım , ben aracı almadan önce çok araştırdım , citroen c4 e baktım , kia pro ceed consept e baktım cruz a baktım toyotaya da baktım ama en sonun da golfte kaldım , her iyi nin bir kusuru vardır , fakat malzeme kalitesi en iyi olan aynı klasman araçlarda vw grubunun araçlarıdır diyorum

    bana inanmıyorsanız kendinizde deneyebilirsiniz , o son pişmanlıkta çok kötü bir şeydir , git 40 küsür lira para ver araba al gacır gucur ötsün ben aracı 89.000 km de aldım , hani o bakalitler stabilize yollarda gacur gucur eder ya o ses yok bu arabada :) , ha gidip araç alıp sonra benim aracın koltuğuna oturup ta çok pişman olan adam var o da ayrı bir mevzudur

    şehir içi 40 şehir dışı 30 normal kullanımda yakar , agresif kullanırsan 80 90 a kadar yolu vardır :) kadir inanır inanmaz çok birşeyimde değil :) inanmasa da olur diyorum

    (otomatik araçların hepsi adamı yolda bırakır , manuelden şaşmamak lazım diyen doğru söyler , sonuçta otomatik ben üretmedim zaten ben üretsem kesin hata yapardı :)))

    (DSG otomatiği çok keyiflidir titretmediği sürece titremeye başlarsa adamın cebini titretir veya ozan arkadaşın dediği gibi titreye titreye gidersin :) doğrudur bunlar olmayanlar da vardır bizim şirket araçları 250.000 de sorun yok hepsi sorunlu diye bir kaide yok kullanıcıya bağlı bir durum uzun yol araçlarında olmuyor genelde

    istanbulda kullanacaksan DSG alınmaz :)
    Arkadaşlar herkesin dediği şu: DSG 2 yıl garantisi var 2 yılda garanti uzatırsın sonra satarsın. O zaman şöyle bir çıkmaz oluşmuyor mu? 5-6 yıl veya 150-200 bin km sonra dsg li aracı kimse almak istemeyecek dolayısıyla değeri düşmüş olmayacak mı? Alırken extradan para vereceksin satarken dsg senin için dejavantaj olacak. Bu iş aslında bayağı riskli...




  • gezgin_17 G kullanıcısına yanıt
    valla ben şöyle düşünüyorum aracının kaskosu yoksa eğer en büyük risk , diğer markaların otomatiğine bindikten sonra DSG den başka otomatik kullanmam diyorum en mantıklı en az yakan en iyisi DSG satarken emin ol bu araçların hastası çok kaldı ki sahibinden de bir sürü DSG araçlar patır patır satılıyor , vw diğer araçlar gibi değildir her zaman değerini korur bu son 0 araçlara gelen zamlarla daha da değer kazanır , düzgün kullanımda sorun çıkartmaz

    atıyorum kavrama değişecek 3000 TL malzeme 750 TL işçilik der Doğuş , sanayiye giderim daha ucuza yaptırırım dersin değil mi ben gittim 6000 TL parça ve işçilik dediler , bir başka yerde 4500 TL dedi takacak adam da yok ! Doğuş ise iyi niyet garantisi kapsamında %70 i karşılanır dedi fiyat 1500 TL ye düştü , rütin bakımlar da çok tutmuyor , ee ne kaldı , değer ise bütün araçlarda 10 ar 10 ar düşerken vw de 5 er 5er düşer

    kanaat sizin , kaliteye binmenin bir bedeli olduğunu düşünüyorum , bedel boyunu aşıyorsa çekilmez hale gelir ama benim kullandığım ve gördüğüm kadarıyla ne servis ne garanti ne de araçlar çekilmez değil , vw iyidir 2005 model araç alacak olsam gene vw alırım başka da bir şey almam

    arkadaşımın golf 4 ü vardı bindim , benim 2011 megane 3 den daha rahat gelmişti :) şaşırmıştım almanlar yapıyıor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    valla sonuç olarak bakılırsa sorun çıkartmayan bir araç benim araçi var 99.000 Km de şu an ve kavrama - mekatronic veya şanzuman problemi çıkmadı , ama aracın kullanıcısına bağlı bir durumdur , kimileri normal kullanıyor sorun yapıyor kiminde de hiç sorun yapmaz mesela bizim şirket araçları da 250.000 Km yi geçtiler 1 defa sorun olmadı , tamamen kullanıcı odaklı bu durum

    250.000 Km olan araçlarımız da bulunmakta araçlar 2.0 tiguan 4 motion DSG diğer araçta aynı

    düzgün kullanırsan hiçbir şey olmaz piyasada vw araçlarına bir sürü şeyler söyleniyor , bende onlara şöyle diyorum kedi ulaşamadığı ete mundar dermiş



    Hocam kimse vw mundar demiyor ama 2.0 dan küçük araçlarda olan dsg 7 ileri de sıkıntı var. Tiguan 2.0 demişsin, onda olan başka şanzıman. 7 ileri nin de iki versiyonu var. 2.0 dann küçük olanlar sorunlu. Bu arada çözdüler mi bilmiyorum




  • yeni tip şanzumanlar da çözüldü fakat benim araç var 1.4 TSI 160 DSG 2009 model 99.000 de titreme yok , yok derken çok ender yapar motor soğukken okadar , genel olarak herkesin dediği gibi titreye titreye gitmiyorum , hani araç kullanırken gazı az verirsin ufak bir vuruntu yapar gibi ses gelir ondan bahsediyorum o sorunda değil , hafif gaz verdim mi onu da yapmıyor huyunu suyunu öğrendik çok şükür

    mundar eden çok , sen değilsin belki ama araçların hakkını yiyende çok , bmw kullanıyorsun , golf 6 -7 ye geçsen senin için konfor farkı olmaz yaşatmaz araç aynı güveni audi de de bulabilirsin , e bu araçların hepsinde DSG var hepsi tırt mı değil 1.4 audi de var 1.6 1.8 2.0 2.5 3.0 hepsinde DSG var.

    yahu DSG sorunlu olsa adam alıp amarok a koyar mı , arazi araçları millet araçların canını okuyor dağ bayır ve yüksek sarsıntıda çalışan araçlar bunlar 2.0 değil 5.0 olsa kurtarmaz.

    ben megane 3 den bu araca geçtim sonuç olarak baktığında hepsi c sınıfı araç statüsünde ama arada uçurum var , boşuna vermişiz Allahın Fransızına o kadar para :)

    Ben Golf ümü kullanırken dikkat ettiğim en önemli şey araç ısımadan yüklenmemektir motor ısınır sonra gerekiyorsa yapıştırırım , ha Türkiye şartları 2 defa başıma kötü yakıt olayı geldi araç gaz yemedi hemen doğuşa gittim adamlarla ciddi ciddi araştırdık testlere çıktık diğer markalar bu şekilde hizmet vermediğini ve ne kadar mağdur ettiklerini bilen biri olarak yazıyorum bunları , sonuç olarak vw grubu araçların bakımları çok pahalı değil parça ömürleri uzun , hizmet konusunda da bana göre en iyileridir

    umarım bu şekilde iyi hizmet vermeye de devam ederler yapılarını bozmazlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dakturk -- 8 Ocak 2014; 13:56:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    yeni tip şanzumanlar da çözüldü fakat benim araç var 1.4 TSI 160 DSG 2009 model 99.000 de titreme yok , yok derken çok ender yapar motor soğukken okadar , genel olarak herkesin dediği gibi titreye titreye gitmiyorum , hani araç kullanırken gazı az verirsin ufak bir vuruntu yapar gibi ses gelir ondan bahsediyorum o sorunda değil , hafif gaz verdim mi onu da yapmıyor huyunu suyunu öğrendik çok şükür

    mundar eden çok , sen değilsin belki ama araçların hakkını yiyende çok , bmw kullanıyorsun , golf 6 -7 ye geçsen senin için konfor farkı olmaz yaşatmaz araç aynı güveni audi de de bulabilirsin , e bu araçların hepsinde DSG var hepsi tırt mı değil 1.4 audi de var 1.6 1.8 2.0 2.5 3.0 hepsinde DSG var.

    yahu DSG sorunlu olsa adam alıp amarok a koyar mı , arazi araçları millet araçların canını okuyor dağ bayır ve yüksek sarsıntıda çalışan araçlar bunlar 2.0 değil 5.0 olsa kurtarmaz.

    ben megane 3 den bu araca geçtim sonuç olarak baktığında hepsi c sınıfı araç statüsünde ama arada uçurum var , boşuna vermişiz Allahın Fransızına o kadar para :)

    Ben Golf ümü kullanırken dikkat ettiğim en önemli şey araç ısımadan yüklenmemektir motor ısınır sonra gerekiyorsa yapıştırırım , ha Türkiye şartları 2 defa başıma kötü yakıt olayı geldi araç gaz yemedi hemen doğuşa gittim adamlarla ciddi ciddi araştırdık testlere çıktık diğer markalar bu şekilde hizmet vermediğini ve ne kadar mağdur ettiklerini bilen biri olarak yazıyorum bunları , sonuç olarak vw grubu araçların bakımları çok pahalı değil parça ömürleri uzun , hizmet konusunda da bana göre en iyileridir

    umarım bu şekilde iyi hizmet vermeye de devam ederler yapılarını bozmazlar
    Merhaba Arkadaşlar;

    1 hafta önce Seat İbiza 1.2 TSI DSG şanzıman araç aldım(2. el 2012 model). KM daha 16bin'de. 2 gün önce şirket önüne aracı parkettim, işçıkışı geldiğimde araç marş aldı, motor çalıştı şanzıman kilitlendi. Ne vites ne de arabayı yerinden oynatabildim. Direkt yetkili servisi aradım yol yardım devreye girdi aracın garantisi devam ediyor dendi vs. Arabayı Çekmeköydeki Kayadibi yetkili servisine çektirdim. Bugün tüm gün cihazla falan da arıza tespit yapılmaya çalışılmış fakat gün sonu şuana kadar arızayı tespit edemedik dediler. Açıkçası çok endişeliyim ve araçtan soğumaya başladım. Daha 1200 km civarı yapabildim ve araç şuan bu durumda. Ne yapacağımı da şaşırdım, benzer birşey başına gelmiş olan var mı? Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogzsari14

    Merhaba Arkadaşlar;

    1 hafta önce Seat İbiza 1.2 TSI DSG şanzıman araç aldım(2. el 2012 model). KM daha 16bin'de. 2 gün önce şirket önüne aracı parkettim, işçıkışı geldiğimde araç marş aldı, motor çalıştı şanzıman kilitlendi. Ne vites ne de arabayı yerinden oynatabildim. Direkt yetkili servisi aradım yol yardım devreye girdi aracın garantisi devam ediyor dendi vs. Arabayı Çekmeköydeki Kayadibi yetkili servisine çektirdim. Bugün tüm gün cihazla falan da arıza tespit yapılmaya çalışılmış fakat gün sonu şuana kadar arızayı tespit edemedik dediler. Açıkçası çok endişeliyim ve araçtan soğumaya başladım. Daha 1200 km civarı yapabildim ve araç şuan bu durumda. Ne yapacağımı da şaşırdım, benzer birşey başına gelmiş olan var mı? Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    tam otomatik şanzıman varken macera bu işler.Madem otomatik istiyorsunuz bu vites tam otomatik olmalı.




  • dakturk kullanıcısına yanıt
    Allahın Fransızı demişsiniz ama birde cümleyi Türk Malı araba dururken ne diye bunlara para verelim diyebilseydik ne güzel olurdu değil mi. Konuyu farklı bir yere çekmiş gibi oldum kusura bakmayın ama maalesef konuştuğumuz markaların hepsi ithal malı veya başkalarının markası.
  • yivlik kullanıcısına yanıt
    Benim araç fransız dı o yüzden demiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dakturk

    Benim araç fransız dı o yüzden demiştim
    57.000 km de servis bakımlı 1.4 tsi 7 dsg aracımın şanzımanı değişti. 14.000 tl civarında şanzıman fiyatı. 5.000 tl vererek güç bela yaptırabildim. İnternet ortamında şikayet yazdım diye beni tehdit etti Doğuş oto. Şanzımanı yaptırıp hemen sattım. Bir daha tövbe Doğuş otonun aracını almam. Hele DSG nin yanına bile yaklaşmam. İsteyene her türlü belgeyi gösterebilirim. Hatta DSG şanzımanın gizli kusurlu olduğu mahkemece ve bilirkişiler tarafından karara bağlanmıştır. Bununla ilgili dökümanların linkini paylaşıyorum İsteyen indirip bakabilir.

    Buyrun ilgili mahkeme kararı ve bilirkişi raporları;

    http://s3.dosya.tc/server18/uGQjqO/DSG.zip.html




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.