Şimdi Ara

DSG - EDC - TCT - Powershift - ve bilimum çift kavramalı şanzımanlarla ilgili soru (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
8.497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • motora yada aktarma organına güç bindiği kesin. öyle olmasa her marka çatır çatır çift kavrama yapardı. en baba markalar bile üretmeyi düşündükten sonra yıllarca ARGE ile uğraşıyor. ben de bu vitesli bir araba almayı düşünürken en büyük korkum garantiden sonrasıydı.
  • m.C.k. kullanıcısına yanıt
    Hesaba katmadığın nokta, bu deselerasyonu yapmaya zorlayan şeyin şanzıman değil yol olması. Yani deselerasyon 8 milisaniyede gerçekleşmiyor. Vites yükseldikten sonra tekerlerin dönüşü motoru yavaşlamaya zorluyor. Vitesin geçtiği anda değil. 8 milisaniyelik süre motorun tekerlerle bağlantısız kaldığı süre.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.