Şimdi Ara

DSG GOLF PARK EDEMİYORUM YARDIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    benimki böyle fırlamıyor, gerçi passat ama sonuçta aynı sistem. bence fırlaması normal değil.
    Bence de normal değil... Benim araç da jetta aynı sistem... Öyle fırlama falan yok gayet yumuşak pamuk gibi davranıyor... Aynı kombinasyondaki başka bir golfte aynı tepkiye bakılmalı bence...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • antiii A kullanıcısına yanıt
    2019 sıfır hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de tam tersini yaşıyorum, CVT Auris freni bırakınca deli gibi fırlarken DSG Golf oldukça yavaş hareket ediyor.
  • Ayağınızı frenin üst limitlerinde bekletin inceden yürüyecek ama kontrol sizde olacaktır, 1.2 TSI ile hiçbir problem yaşamıyorum bununla alakalı. Sürücü kursundaki dizel 208'i debriyajla park ediyordum aralarında fark yok aslında.
  • ayağınızı frenden yavaşça kaldırırsanız ileri fırlamaz.
    ya ilk defa otomatik araba kullanıyorsunuz ya da ayağınız henüz alışmadı.
  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    İlk defa kullanıyorum hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbo motor araçlarda kalkış sırasında turbonun yeterli basınca ulaşması için turbo lagı denilen bir gecikme oluyor. turbo motor araçlar performans ve yakıt tüketimi açısından avantajlı olsa da şehiriçi kullanımda özellikle dur-kalk yaparken atmosferik motor araçlar kadar konforlu değildir. aracın kalkış sırasında aniden fırlamasının nedeni turbo lagını hesaba katmayıp pedal hassasiyetini iyi ayarlamadığınızı düşüyorum. ayrıca dsg şanzımana alışana kadar daha rahat bir kalkış için dsg D yerine S veya manuel sürüş moduna alabilirsiniz.
  • Yeni kasa 1.0TSI DSG polom var eğimli yerde bile sadece freni bırakarak çok rahat park ediyorum. Yokuş kalkışı kapatma seçeneği yok sürekli devrede. ve rölanti tork u aracı kaldırmaya yetiyor
    Fakat Golf ile farklılık var polo da frene fazla basarsan devreye giriyor golf de sürekli devrede ayagını frenden çeksende gitmiyor.
    polo ya alıştıgımdan dolayı golf de hold u kapatıyorum (şirket araçlarımız 1.6 TDI GOLF)
    Sokağımız eğimli polo mu çok rahat park ederken bigün golf ile geldim aynı yere park edemedim hold u kapatıyorum araba kayıyor açıyorum gitmiyor :)
    Bunu anlattıgım arkadaşlar golf ü rahatlıkla park ettiklerini söylüyorlar alışmayla alakalı sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiii

    turbo motor araçlarda kalkış sırasında turbonun yeterli basınca ulaşması için turbo lagı denilen bir gecikme oluyor. turbo motor araçlar performans ve yakıt tüketimi açısından avantajlı olsa da şehiriçi kullanımda özellikle dur-kalk yaparken atmosferik motor araçlar kadar konforlu değildir. aracın kalkış sırasında aniden fırlamasının nedeni turbo lagını hesaba katmayıp pedal hassasiyetini iyi ayarlamadığınızı düşüyorum. ayrıca dsg şanzımana alışana kadar daha rahat bir kalkış için dsg D yerine S veya manuel sürüş moduna alabilirsiniz.
    Çok tuhaf bir yorum. Atmosferik aracım da tsi aracım da oldu. Dur kalklarda atmosferik daha konforlu değil. Dur kalkın ne alakası var turboyla. Ayrıca bahsettiğimiz araçlar küçük turbolara sahip araçlar. Öyle bir turbo boşluğu hissi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam otomatik benzinli bora, yarı oto jetta ve şu anda benzinli yarı otomat jetta ve tam otomatik dizel t31 x trail kullanıyorum.
    Kalkışta öne atılma olayı alışkanlıkla alakalı zamanla freni ne kadar çekneye başlarsan nasıl hareket ediyo alışırsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frene hafif basarak park etmeyi öğrenmek gereliyor. tabi fren sıkıntılı ise tamir ettirin, servise gösterin vs.
    auto hold park ederken eziyet resmen, trafikte açıyorum park ederken kapatıyorum ben, dsg değil araç cvt civic ama auto hold aynı sıkıntı park ederken.
  • Haftasonundan haftasonuna araç kullanan biri olarak en iyisi manuel. Milim mesafe gerektiren hareketleri yapmak zevkli oluyor arabayı %100 kontrol ediyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Auto holdun cok basit bi tricki var, benzinli golfte de, dizel passatta da a3te de denedim hepsinde tepki ayni.

    Auto holdda kullanin aracinizi surekli zaten cok buyuk bir rahatlik alisinca. Araci kaldirmak icin de direk gaza oturmayin, ayaginizla pedala bir kere vurup cekin, sonra frene koyun dozaslamak icin. Bi zaman sonra araci durdurmadan frenle dozaslamasini da dedigim sekilde ani kalkis yapmadan aracin kendi devriyle hizlanmasini da ogrenmis olursunuz.

    Ben mesela bazen park ederken dar yere arac tam durmadan vitesi r’den d’ye alip ayagimi oynatmadan park edebiliyorum. Yavas yavas oturur yani telasa gerek yok. Eger sport modunuz varsa sporta alip deneyin. Gazi daha erken alir, az da olsa pedalin boslugunu alir daha kolay dozaslarsiniz.
    Manuel aracın gözünü seveyim, aga alırsın geriye yada 1 e park ederken, gaza basip hafif debriyajla hareket edersin, baktin istediğin tatlilikta hareket ediyor, debriyaja basarsin arac suzulur zaten sonunda da el frenini çekip parki tamamlarsin.

    2 ayak hareketiyle sıfıra sıfır yanasmissindir. O ne öyle, tuşlar ivir zivirlar. Sanki ucak kaldiriyonuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9FiestaM6

    Manuel aracın gözünü seveyim, aga alırsın geriye yada 1 e park ederken, gaza basip hafif debriyajla hareket edersin, baktin istediğin tatlilikta hareket ediyor, debriyaja basarsin arac suzulur zaten sonunda da el frenini çekip parki tamamlarsin.

    2 ayak hareketiyle sıfıra sıfır yanasmissindir. O ne öyle, tuşlar ivir zivirlar. Sanki ucak kaldiriyonuz

    Alıntıları Göster
    Uyum sagladiktan sonra marsi ver vitesi d’ye al bas gaza gitsin, vur frene dursun. El freni yok bisey yok. Kullanmasi bu kadar kolay bisey yok bana sorarsaniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Zamanla alışacaksın ama tam otomatik şanzımanlardaki ilk hareket akıcılığını, pürüzsüzlüğü göremezsin kavramalı şanzımanlarda. Tutup-bırakma mantığı ile görev yaparlar. Ya siyahtır ya da beyaz, grinin tonları ile hareket edemezsin.

    Bence asıl sorun parkta değil çünkü bir süre sonra buna alışılıyor, normali buymuş gibi geliyor. Asıl toprak veya karlı yolda kalkış yapmak isterseniz sorun, yani zeminin çok kaygan gevşek olduğu durumlarda. Ya aniden patinaj çekiyor ya da yerinden kalkmıyor, bir türlü ayarlayamıyorsun gelen torku, feci sinir bozuyor zira bu durum alışmakla da çözülemiyor.
    Bu konuda yağlı çift kavramalar daha iyi, daha çok yarım debriyaja izin veriyorlar.

    Ayrıca kuruda da Hyundai DCT'nin bu konuda iyi olduğunu söylüyorlardı, kullanmadığım için bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Armin van Buuren* kullanıcısına yanıt
    Aynen, kuru DSG diye belirtmek lazım aslında. Örneğin Kodiaq'taki yağlı DSG'de bu ilk hareket tepkisi net biçimde daha iyi, A5'te de aynı şekilde. Tam otomatik gibi değil tam olarak ama dert edecek birşey kalmıyor.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.