Yanıt için teşekkürler, peki fren balataları açısından durum ne olur? Çünkü dediğiniz gibi belli bir miktar itme kuvveti varken yarım fren mi yapmak tam fren mi yapmak balata ömrünü uzatır? Ya da etkisi olmaz mı? |
Dsg kullanım klavuzu gerçekten var mı (3. sayfa)
-
-
Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.
-
yıllardır bu forumda değişmeyen iki şey var.
1- VW düşmanlığı
2- DSG düşmanlığı
mesela insanlar PSA grubunun boya atmasından dolayı ana habere çıkarlar, forum donanım da 2008 ultra süper ötesi B suv olarak görülür. Hep diyorum bu forumu okuyarak ihşallah kimse araba almaz...
-
Vw düşmanlığı yokta, vw ni ilahlaştırma var. Yok vw en iyisi, yok şöyle yok böyle. Öyle bir anlatıyorlar ki hiçbir sıkıntısı yok sanki. Çift kavramaların hepsi tehlikeli, dsg çok daha fazla tehlikeli. Otomatik aracın en önemli özelliği şehir içinde rahatlık sağlaması olması gerekirken siz manuel alıp kullanın diyorsunuz. Şaka gibi komedi gibi, yokuşlarda kavrama bitiyor diyorsunuz. Zaten sıfır da olsa ne zaman arıza vereceği belli olmayan bir şanzıman. Neden hala bunu savunuyorsunuz ki anlamak güç. Corsa F var eat 8 li bunlarin hiçbiri yok. Evet PSA grubunda boya atması var siyah renkli tavanlarda , ama yolda kalacağıma varsın ufak boya atsın. Ya da siyah tavansız alırsınız sorun yaşamazsınız.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
türkiyede ekonomik şartlara göre orta ve hafif üst sınıfın bineceği tek premiuma yakın arac vw dir.
reno ve fiat tan başka araba kullanmamış insanlar bunun ne demek olduğunu anlayamaz.
dsg, otomatik şanzımanlar arasındaki en tasarruflu, en performanslı cihazdır.
110 bin kmdir. ne yag bakımı ne balata ne mekatronik.
0 sorun dsg ile.
-
Fanatiklerden gülünç mesajlar gelmeye devam ediyor.
Yahu VW grubu kendisi 7 ileri "kuru kavrama"yı çıkardığında, millet marka forumlarında "almayın, sorunlu" diye kendileri yazdı. Ama DH grubu fanatikleri göremez tabi.
Onlar "enayi miyim?, yanlış mı yaptım?" psikolojisine girmekten korkuyor.
Bakın DSG komple sorunlu bir şanzıman değil, kimse de VW veya DSG düşmanı değil. Olayın gerçeği bu. 6 ileri DSG'ler nispeten çok daha uzun ömürlü, mekatronik arızası verebiliyor, o da çözülüyor. 7 ilerinin kavrama sıkıntısından çok daha az moral bozucu...
Çok önceden yazmışım, yok manuele al, yok bilmemne yap, bu şekilde kullanılan şanzımanla bile arkadaşım 2 defa garantiden kavrama değiştirdi.
Bunun yanında başka arkadaşımın Golf'ü vardı, o da değiştirdi, şirket araçları vardı, onlarda da araçları kullanan başkalarının "titreme yok" dedikleri arabaları hususi kullanıp, hepsinde titreme olduğunu görmesi de çok ilginçti mesela.
O yüzden kabullenmeme, reddetme psikolojisini falan bırakın. Bu şanzıman böyle. Benzerleri de böyle. Ha kullanımı, hızlı vites değiştirmesi vesairesi çok güzel şu bu ama sorunlu mu, sorunlu. Bilen adam almıyor, kaçıyor. Bu kadar basit.
6 ileri 7 ileri DSG'nin herkes ne olup olmadığını biliyor, merak etmeyin.
DSG denilince "ama sizin marka da böyle" diye ilkokul 1 seviyesine inmeye gerek yok.
Sorunsuz araba yok, hepsinin bir kroniği var maalesef.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X