Şimdi Ara

dsg şanzıman yorumları ve fatura (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
6
Favori
39.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
74 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Araç 6 yıllık 6...Başka birşey demeye gerek var mı ? Aracın servis bakımları düzenli yapıldığından zaten 5.000 TL'ye dusurmusler masrafı. Iyi niyet garantisi de bir yere kadar. 6 yıllık ve garantisi bitmiş farklı marka araca nasil bir uygulama yapilirdi bunun cevabini istiyorum senden. Ayrıca 500 TL' lik faturada var. Bunu zaten eklmistik foruma.Bu nedenle yalan beyanat diye birşey yok ortada. Ama siz Doğuş Otomotiv' ı bu nedenle yalancilikla suclayarak yalan beyanat veriyorsunuz. Özrü sizin dilemeniz gerekiyor bence. Bu kadar zor değil, ararsiniz Doğuş yetkili servisini iyi niyet garantisi kaç yıldır ? İyi niyet garantisinin prosedürü nasıl işliyor ? Gelip burada 6 yıllık araca komedi gibi sanzimani 5.000 TL' ye yapıldı diye cigirtkanlik yapmanıza gerek yok. Kendinizi aşın bence ve Doğuş yetkili servislerinden birini arayın :D

    Söz konusu araç kaç kilometrede arkadaşım? Doğuş'u, uygulamalarını, VW'nin hukuğun işlediği ülkelerde garanti süresini 10 yıla çıkarmış olmasını, Türkiye gibi 2'inci dünya ülkelerinde kulağına yattığını falan geçelim bir saniye. Elini vicdanına koy söyle:

    - 56.000km'deki bir araba şanzıman sorunu çıkartır mı?

    Aynı sorun benim başıma araç 3 yaşında 72.000km'de iken geldi. Bu km'ler o kadar düşük ki, VAG gibi bir firma için UTANÇ kaynağı olmalı. 140.000km'de şanzıman dağıttığı için Volvo hakkında demediğim laf kalmadı benim. Otomatik vitesli bir arabanın 300.000km tık demeden çalışması lazım. 190.000km'de, 220.000km'de su koyan şanzımanlar elbet de olacaktır. Belki kalite kontrol hatasıdır, belki sahibi kötü kullanmıştır. Ancak bu kilometrelerin altında, 10 yıldan önce, bir otomatik şanzımanın problem çıkarması başlı başına REZALETTİR. Bütün değeri marka imajı olan bu firmalar böyle durumlardan UTANÇ duyarlar. Marka imajlarını korumak için sorunların üzerini anında örterler. Bunu da müşterinin sorununu anında gidererek yaparlar. Yapmazlarsa marka değerleri azalır. Örneği çoktur.

    Tam da bu yüzden VAG dünyanın bazı ülkelerinde 10 yıl garanti veriyor. 6 yaşında 56.000km'de araba yaşlanmış ve artık her sorunu çıkarabilir mi sanıyorsun? Şaka mısın? Bir gün gerçek bir otomobile binmeni dilerim. Bugüne kadar Volvo hariç, hiçbir arabamda 270.000km, 12 yıl'dan önce şanzıman sorunu yaşamadım. Eşimin hottirik Kalos'u 11 yaşında şu an. Şanzıman sağlam. Gülüyorum şu an VAG'a, çünkü az önce VAG ile Kalos'u mukayese ettim. İşte bu VAG için UTANÇTIR arkadaşım.

    Oyuncak araba sınıfında 6 yaşında bir araba sorun çıkarıyor olabilir. Bizim otomobil kabul ettiğimiz araçlarda kabul edilebilir bir durum değildir. O yüzden VAG'ın yavaş yavaş oyuncak araba sınıfında mı olduğuna, yoksa otomobil sınıfında mı olduğuna karar vermesi gerekiyor.

    ------------------------------

    Türk yasalarına göre gizli kusur (gizli ayıp) denen bir kavram vardır. Üretim hatasından kaynaklı arızalar garanti bitiminden sonra sorun çıkarsa dahi, üretici tarafından giderilmelidir. Dünyanın gelişmiş bütün ülkelerinde uygulama bu şekildedir. Yani araba 6 yaşında da olsa, 10 yaşında da olsa, üretim hatası olarak bilinen bir arıza ÜCRETSİZ değiştirilmelidir. 56.000km'de arızalanan bu mekatronikte sanırım aracın yaşı veya km'si gibi faktörlerin arkasına saklanmanın anlamı yoktur. Normal şartlarda, Türkiye'de yargı işlese idi, bu arkadaş buna itiraz eder, arızayı cebinden öder, VW'nin Türkiye'deki temsilcisi distribütör olduğu için Doğuş'a dava açar, dava masrafları + bu arızanın masraflarını Doğuş'tan çatır çatır alırdı. Bu durumda Doğuş şimdi yaptığı gibi çirkefe yatamazdı. Makul bir km, makul bir yaş sınırına kadar her gelen mekatronik arızasını ÜCRETSİZ yapardı. Ama şu anda "dava açsa 5 yılda sonuç alacağını bilen müşteri dava açmaz"a güvenen distribütör, VW, müşteri ve kendi cebi arasında bir denge kurmuş durumda. Gene hiç yoktan iyi. Türkiye şartlarında iyi bir distribütör Doğuş. Ama Türkiye şartlarında... Kalite ne olabilir ki?

    Saab ile başıma gelen: Araç 11 yaşında, 260.000km'de iken rot kollarında sorun çıktı. Parça bulamadığım için çaresiz servise gittiğimde üretim hatasından ötürü olduğu ve değişim emri olduğunu öğrendim. Sen hiç 260.000km'de 11 yaşında bir arabada iki rot ve rot kafasının bağlandığı yuvanın takozlarını ücretsiz aldın mı? İşte, gerçek otomobil böyle oluyor(du).

    Yani kısaca, önce yasaları ve dünyanın gelişmiş ülkelerindeki uygulamaları öğren. Sonra tekrar konuşalım. Şu Doğuş'u da, VAG'ı da boşa savunmayın. Hatalı oldukları noktada "hatalılar" demek bu kadar mı zor? Firma senin sanki. Bende de var bir VAG. Daha da sinirliyim. Bende motor arızası da çıktı. Onu da yaptılar. Daha da sinirliyim, çünkü sıfırı 52.000Euro olan bir arabada 38.000'de kavrama, 72.000'de motor, 75.000km'de mekatronik değişmez aga. Gülerler adama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 2 Şubat 2016; 16:55:00 >




  • Benim fikrim var.

    Bundan sonra "DSG al artık sorunsuz" şeklinde DSG önerenlere, muhtemel DSG faturalarına ortak olma şartı getirilsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahun A kullanıcısına yanıt
    Taktığın gözlüğü çıkarıp tekrar o konuya gir ve oku. Ya da algılama ile ilgili başka bir problem var ise, bir başkasına daha okut sana anladığın dilden izah etsinler.




    Bu arada evet kardeşim dediğim yılda bir bile olsa Antalya'ya gittikçe görüştüğüm arkadaşıma da 5000 TL fatura çıkarmışlar ve Renault Genel Merkez de "Servisimiz haklı ödeyeceksin" demiş, henüz garantisi bitmemiş araç için.

    Konu, sadece DSG olunca toplanmayın; buyrun, bu konuya da bekleriz sizleri..
    http://forum.donanimhaber.com/m_114089595/f_//tm.htm#114089999

    *Link düzeltildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thall -- 2 Şubat 2016; 15:59:12 >




  • thall kullanıcısına yanıt
    EDC şanzıman için ısrarla ve bir çok ağızdan;

    "Fatura nerede fatura? Kimse para ödemiyor hepsi iyi niyetten halloluyor. 5 bin lira fatura şehir efsanesi, fatura nerede fatura? "

    Şeklinde çırpınan kimseyi görmedim ben. Bu konu ve o konu bu bakımdan farklı yani, olmadı maalesef.

    Kimse EDC için iyi niyet garantisi gibi bi garantiden ve servisin ücretsiz değişim yaptığından bahsetmedi benim gördüğüm, ama foruma her girişimde VW tayfası mesaide

    Faturayı görünce hedef saptırma son çare olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Kullanma kılavuzu yok ama ben yazayım dayı sana

    Yavaş kullancan,fazla hızlı şeyetmicen,Rampada kalkarken D'den manuel'e alıp erken vites yükseltip kavrama yemesini önlicen rampa bitene kadar 1'de devirli gidicen,Sürekli durk kalktada manuel'e alıcan bunlar kolay şeyler sonuçta debriyaja basmıyon



    O dediğin "narin ve nazik DSG" için olabilir ama gerçekte otomatik şanzımanlar senin dediğin gibi bir kullanım gerektirmez,
    amacı ve şekli o değil.

    2003 den beri bir sürü yarı/çift/tam otomatik kullandım, o dediklerini hiç yapmam - tecrübeli otomatik kullanıcısı "sadece" sağ ayağı
    ile her şeyi yapar-daha sorun çıkartan şanzıman olmadı. Yazdıklarını dsg kullanıcısı yapıyor ise, o kadar para verip otomatik şanzıman
    (-ki dsg de manuel den devşirmedir) falan alması, manuel alsın devam etsin. O kadar varyete yapacaksın bir de bir ton para
    bayılacaksın, yazık günah...

    Haklısın abi ama dsg işte naparsın

    Bazı koşullarda tam otm gibi konforlu kullanamayacaksın ama diğer şatlarda vites değişim hızı,performansı ile kendini affettirir bence..


    Hiç kimse otomatik şanzımanlı bir aracı manuel kullanmak amacı ile almaz, trafik de ısınacak/yorulacak/üzülecek vs. diye


    Valla öyle demeyin. Ben otomatik arabanın da keyifli olmasını istiyorum ve bunun için bazı şeylerden vazgeçebilirim. Sebebi ise çok basit:

    Annem otomatik vites arabada rahat ediyor. Ben ise sıradan araba sınıfında zaten kırpılmış olan keyfimin iyice kaçmasını istemiyorum. Eşim otomatik istiyor; ama ben keyfim çok kaçsın istemiyorum. O yüzden düzgün yaparlarsa keyifli olan otomatiklere ben varım. DSG'yi gerçekten çok seviyorum. Bana çok hitap ediyor. Ancak madem ürünü bana test ettireceksin, ver 10 yıl garanti, kafam rahat olsun, susayım. Ben buna razıyım. Yani arabam arada sırada titremeye, vites geçişlerinde silkelemeye başlasa, aracı servise bıraksam, ertesi gün alsam, bana dert değil. Ne de olsa yedek aracımı da alıyorum. Bir keresinde (araca garantiden motor yapılırken), yedek araçları ile yola gittim. 4 günde 3000km yol yapıp kendilerine yedek aracı geri verdim (arabam bozulmasa idi, o yolu kendi arabamla yapacaktım. Yedek aracın anlamı kendi arabamı ikame etmekse )

    Varsın belli aralıklarla şanzıman cortlasın, arabayı atayım kafalarına gideyim. Ancak benden para istemesinler, ben ona da razıyım. Ve inanıyorum, bu test süreci sonunda her yeni DSG modeli (şimdi yenilerde Mekatronik kontrolcüsü ayrı bir haznede imiş mesela) daha sorunsuz olacak ve bu işi oturtacaklar. Ancak bu süreçte madem bizler denek oluyoruz, bizden tamir için para almasınlar.

    Bunu sağlarlarsa bundan sonraki aracımı da VAG alabilirim. Çünkü keyifli otomatik konusunda çok fazla alternatifim yok. Yoksa asla, asla almam.

    -------------------------------------

    Önümüzdeki yıllarda ortak araba kullanımı git gide artacak. Azalmayacak. İnsanlar aptal mı? Arabaya neden çok para versin? Bir yerde farkına varacaklar. Bir düzgün, bir dandik araba alacak mesela. Uzun yola düzgün ile gidecek, onun dışında iki arabayı iki-üç kişi kullanacak. Bu durumda her kullanıcının ihtiyacı farklı. Sadece bana kalsa manuel alır geçerim. İşin içine annem girince araba otomatik oluyor... Eşimin ayrı arabası var. O da otomatik. Ben ne yapacağım? Zaten her geçen yıl arabalardan kırpa kırpa keyif bırakmadılar. İki üç ayda bir porsche kiralamak da kesmiyor abi. Şöyle haftada bir o "dalgaların köpürtmesi"ni az da olsa hissetmek lazım. DSG bu açıdan beni tatmin ediyordu. C sınıfı arabaya 1.8t DSG sapladın mı araba iyi gidiyor. Muhteşem değil; ama iyi.

    Tabi VAG'ın bir de keyifli otomobil şasesi yapmayı da öğrenmesi lazım. O apayrı bir mevzu. Kalas gibi araba. Başka günün konusu. Keşke orta sınıf beklentilerini iyi bilse de, sektörün dolandırıcılığına, yönlendirmelerine kanmasa. Embesil arabaları almayı reddetse de, biz de keyfimizi geri alsak... Ama yok. Adamın 5 metre arabası var. 5.5 metre olsa ona da hayır demeyecek hıyar. Küfe aynı küfe, 30 yıl önce sığdığı Golf bugünkü Polo'dan küçük, haspam yeni Golf'e sığamıyor. İşte bu görgüsüzlükten tiksiniyorum. Tam da bu yüzden, orta sınıfın aşağılık kompleksleri yüzünden otomobilde keyif bırakmadı sektör.

    Neyse, irin akıttım gene... Sözün özü, ben sorunlu DSG'ye de fitim. Versinler 10 yıl garanti, bu iş huzurla çözülsün!

    Bunun ustune bir sigara yaksaydiniz. 👍😂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Önceki meseleri bilmem ben "Otomobil Genel"e de pek girmem. Arada sırada girdiğimde de ben de "anti vw"ci tayfaların DSG konularından gına geldi artık. 13-14 yıllık VW Golf kullanıcısıyım hiç bir zaman sizin nitelediğiniz yönde "fun" olmadım. Hatta son aldığım Golf 7 aracımın ST ve bayiisinden şikayetimi dile getiren konuyu da açmaktan çekinmedim. (Profilim de sizin gibi gizli değildir, girip okuyabilirsiniz)

    DSG için bu kadar duyarlı iken konu EDC olunca neden ilgisizsiniz?
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hocam fatality yapmissin. Multi kill olmuş :)

    DSG sorunlu iste neyi kabul etmiyor tartisiyorlar anlamak güç. Neyse ki kapak yapip yolluyorsunuz sesleri kesiliyor :))))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Benim fikrim var.

    Bundan sonra "DSG al artık sorunsuz" şeklinde DSG önerenlere, muhtemel DSG faturalarına ortak olma şartı getirilsin

    Bakalım bana höyküren arkadaş buna var mı? @tekkral34
    Buyrun beyefendi,ortak olur musunuz faturaya?
    Sorun yok denecek kadar azmış,konuya bile yazan 2013 ve üstü 5 tane üye var.
    Onu geçtim defalarca kere ikaz ettim sizi vw iletişim direktörünü yalanlamayın diye.2013te açıklandı şanzımanın sorunlu olduğu,gelmişsiniz 3 senedir sorun yok diyorsunuz yahu,insaf millet size fanboy diye gülünce de ağırınıza gidiyor




  • 2013 model octavia 1.6 Tdı 2013'ün 12. ayında alında 30 bin bakımından bir kaç ay sonra kavraması garantiden ücretsiz bir şekilde değiştirildi. Araç şu an 2 haftadır serviste yatıyor çekici ile servise gitti önce vites kolu arızası dendi iyi niyetten %70 indirim + işçilik dediler servise değilde merkeze talepte bulunup 1 hafta bekleyince indirimi %100 + işçilik olarak revize ettiler 600 tl gibi bir işçilik ödiyecektik daha sonra şanzımanın komple değişmesi gerektiği söylendi 2 gündür fabrikadan onay gelmesi bekleniyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Baruch Spinoza

    Bazı arkadaşlar herhangi bir ücret ödenmediği gibi bir iddia ortaya atmışlar. Bu nedenle ödediğim faturayı konumun başındaki mesajıma ekledim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_88154445/tm.htm

    Ayrıca bazı arkadaşlar 5.000 tl yi uygun bulmuşlar. Başta da yazdığım gibi 2 yıl önce bana 14.000 tl fiyat çıkardılar. Aracım henüz 57.000 km de ve servis bakımlıydı. Ben buna itiraz edip konuyu sosyal medyaya taşıyınca olanları en başta yazdım. 14.000 tl yi ödemek zorunda kalmakla tehdit edildim ve bahse konu olan belgeyi imzalayarak indirim alabildim. Bu sayede 5.000 tl ödedim ki 2 yıl önce daha iyi bir paraydı. Aracı benden alan şahıstan öğrendiğime göre şanzıman yine bozulmuş ve bu defa 1.950 tl mekatronik değişimi için ücret almışlar. Değişen şanzımanın garantisi mekatroniği kapsamıyormuş, korku filmi gibi ya.


    Yine bir arkadaş aracın nasıl kullanıldığını merak etmiş. Araç gayet özenli ve dikkatli kullanıldı, zaten tüm araçlarımı çok dikkatli kullanırım. 42 yaşındayım, kendini bilen ve kurallara uyan biriyim. Ayrıca bu araç otomatik, yani farklı bir kullanım tarzı mı gerekiyor ? Madem DSG şanzımanın kullanım yöntemi farklı o zaman ayrı bir kullanım klavuzu versinler ki bilelim. Nedir bu şimdi yani, adı üstünde otomatik vites araç. Farklı bir muamelemi yapmamız gerekiyor?Hadi mauel olsa anlarımda otomatik vites bir araç için " Ya araç nasıl kullanıldı acaba" demeniz çok komik. Ayrıca daha öncede dediğim gibi araç henüz 57.000 km de ve servis bakımlıydı.

    Bunlar işin teknik yönü ama birde işin ahlaki ve yasal tarafı da var. İndirim yapmak için belge imzalatmaları, mahkemece üretim hatalı olduğu kesinleşen şanzımanın hala ülkeye getirilip satılıyor olması ve bunun gizlenmesi, gelişmiş bazı ülkelerde 10 yıl olan şanzıman garantisinin Türkiyede 2 yıl ile sınırlandırılmış olması vs vs vs . Bence bunlar daha önemli.
    Bu nedenle kimse marka fanatikliği adına bu şanzımanı savunmasın, adım gibi biliyorum ki sıfır DSG şanzımanlı araç alanlar, garantisi bitince yada bitmek üzereyken araçlarını elden çıkarma yoluna gidiyorlar yada gidecekler. Olan sonraki sahibine olacak.




    Evet yorum bekliyoruz? koyu bölüme dikkat tam sizin iddia ettiğiniz şey var orda.servis bakımlıysa 500 lira diyordunuz,4500 lirayı kimden tahsil etsin bu arkadaşımız?@207m
    Yoksa gereğini yapıp yalan beyanat verdiğinizi kabul ederek özür konusu açmayı,ve insanlara garantisiz dsg ye binerlerse şanzımana iyi niyete verdikleri paranın yanında bir de arıza durumunda 5 bin tl den başlayan faturalar çıkacağını itiraf etmeyi mi tercih ederdiniz?

    işin özü şu ki bu arıza halini buradaki bir avuç insan biliyor..

    diğer araç sahipleri ve garanti süresi dolunca satanlar hariç

    bir iki psikolojik sempatizan haricinde fanboy üstü bu kavram..

    genel halka kitlesine noxwageni sor

    100 kişi üzerinden 90 üstü sağlam alman tankı babında kaliteli mal yorumları alırsın

    araştırma ve bilgi almaya ters

    görsele açık bir bilinç işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: renji

    2013 model octavia 1.6 Tdı 2013'ün 12. ayında alında 30 bin bakımından bir kaç ay sonra kavraması garantiden ücretsiz bir şekilde değiştirildi. Araç şu an 2 haftadır serviste yatıyor çekici ile servise gitti önce vites kolu arızası dendi iyi niyetten %70 indirim + işçilik dediler servise değilde merkeze talepte bulunup 1 hafta bekleyince indirimi %100 + işçilik olarak revize ettiler 600 tl gibi bir işçilik ödiyecektik daha sonra şanzımanın komple değişmesi gerektiği söylendi 2 gündür fabrikadan onay gelmesi bekleniyor.

    bi saniye,beni çok bilmiş olarak nitelendiren bu arkadaşımız size yardımcı olacak,belki de hesabınıza 600tl geçecektir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    Çok bilmiş konu sahibine yazacaklarım var:

    2013 sonrası DSG şanzımanlarda sorun yok denecek kadar az. Evet.
    2013 sonrası DSG alan herkes çok memnun. Evet.
    DSG almayan herkes konuşuyor. Evet.




    Buyrun,arkadaşımızın sorununa çare olun.sadece benim açtığım konuya gelen dsg li araç sahibi sayısı sizin yok denecek kadar azınızdan kaç kat fazla.madem yok denecek kadar azmış bu mesele,çözüm önerinizi görelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 2 Şubat 2016; 17:39:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Araç 6 yıllık 6...Başka birşey demeye gerek var mı ? Aracın servis bakımları düzenli yapıldığından zaten 5.000 TL'ye dusurmusler masrafı. Iyi niyet garantisi de bir yere kadar. 6 yıllık ve garantisi bitmiş farklı marka araca nasil bir uygulama yapilirdi bunun cevabini istiyorum senden. Ayrıca 500 TL' lik faturada var. Bunu zaten eklmistik foruma.Bu nedenle yalan beyanat diye birşey yok ortada. Ama siz Doğuş Otomotiv' ı bu nedenle yalancilikla suclayarak yalan beyanat veriyorsunuz. Özrü sizin dilemeniz gerekiyor bence. Bu kadar zor değil, ararsiniz Doğuş yetkili servisini iyi niyet garantisi kaç yıldır ? İyi niyet garantisinin prosedürü nasıl işliyor ? Gelip burada 6 yıllık araca komedi gibi sanzimani 5.000 TL' ye yapıldı diye cigirtkanlik yapmanıza gerek yok. Kendinizi aşın bence ve Doğuş yetkili servislerinden birini arayın :D

    Söz konusu araç kaç kilometrede arkadaşım? Doğuş'u, uygulamalarını, VW'nin hukuğun işlediği ülkelerde garanti süresini 10 yıla çıkarmış olmasını, Türkiye gibi 2'inci dünya ülkelerinde kulağına yattığını falan geçelim bir saniye. Elini vicdanına koy söyle:

    - 56.000km'deki bir araba şanzıman sorunu çıkartır mı?

    Aynı sorun benim başıma araç 3 yaşında 72.000km'de iken geldi. Bu km'ler o kadar düşük ki, VAG gibi bir firma için UTANÇ kaynağı olmalı. 140.000km'de şanzıman dağıttığı için Volvo hakkında demediğim laf kalmadı benim. Otomatik vitesli bir arabanın 300.000km tık demeden çalışması lazım. 190.000km'de, 220.000km'de su koyan şanzımanlar elbet de olacaktır. Belki kalite kontrol hatasıdır, belki sahibi kötü kullanmıştır. Ancak bu kilometrelerin altında, 10 yıldan önce, bir otomatik şanzımanın problem çıkarması başlı başına REZALETTİR. Bütün değeri marka imajı olan bu firmalar böyle durumlardan UTANÇ duyarlar. Marka imajlarını korumak için sorunların üzerini anında örterler. Bunu da müşterinin sorununu anında gidererek yaparlar. Yapmazlarsa marka değerleri azalır. Örneği çoktur.

    Tam da bu yüzden VAG dünyanın bazı ülkelerinde 10 yıl garanti veriyor. 6 yaşında 56.000km'de araba yaşlanmış ve artık her sorunu çıkarabilir mi sanıyorsun? Şaka mısın? Bir gün gerçek bir otomobile binmeni dilerim. Bugüne kadar Volvo hariç, hiçbir arabamda 270.000km, 12 yıl'dan önce şanzıman sorunu yaşamadım. Eşimin hottirik Kalos'u 11 yaşında şu an. Şanzıman sağlam. Gülüyorum şu an VAG'a, çünkü az önce VAG ile Kalos'u mukayese ettim. İşte bu VAG için UTANÇTIR arkadaşım.

    Oyuncak araba sınıfında 6 yaşında bir araba sorun çıkarıyor olabilir. Bizim otomobil kabul ettiğimiz araçlarda kabul edilebilir bir durum değildir. O yüzden VAG'ın yavaş yavaş oyuncak araba sınıfında mı olduğuna, yoksa otomobil sınıfında mı olduğuna karar vermesi gerekiyor.

    ------------------------------

    Türk yasalarına göre gizli kusur (gizli ayıp) denen bir kavram vardır. Üretim hatasından kaynaklı arızalar garanti bitiminden sonra sorun çıkarsa dahi, üretici tarafından giderilmelidir. Dünyanın gelişmiş bütün ülkelerinde uygulama bu şekildedir. Yani araba 6 yaşında da olsa, 10 yaşında da olsa, üretim hatası olarak bilinen bir arıza ÜCRETSİZ değiştirilmelidir. 56.000km'de arızalanan bu mekatronikte sanırım aracın yaşı veya km'si gibi faktörlerin arkasına saklanmanın anlamı yoktur. Normal şartlarda, Türkiye'de yargı işlese idi, bu arkadaş buna itiraz eder, arızayı cebinden öder, VW'nin Türkiye'deki temsilcisi distribütör olduğu için Doğuş'a dava açar, dava masrafları + bu arızanın masraflarını Doğuş'tan çatır çatır alırdı. Bu durumda Doğuş şimdi yaptığı gibi çirkefe yatamazdı. Makul bir km, makul bir yaş sınırına kadar her gelen mekatronik arızasını ÜCRETSİZ yapardı. Ama şu anda "dava açsa 5 yılda sonuç alacağını bilen müşteri dava açmaz"a güvenen distribütör, VW, müşteri ve kendi cebi arasında bir denge kurmuş durumda. Gene hiç yoktan iyi. Türkiye şartlarında iyi bir distribütör Doğuş. Ama Türkiye şartlarında... Kalite ne olabilir ki?

    Saab ile başıma gelen: Araç 11 yaşında, 260.000km'de iken rot kollarında sorun çıktı. Parça bulamadığım için çaresiz servise gittiğimde üretim hatasından ötürü olduğu ve değişim emri olduğunu öğrendim. Sen hiç 260.000km'de 11 yaşında bir arabada iki rot ve rot kafasının bağlandığı yuvanın takozlarını ücretsiz aldın mı? İşte, gerçek otomobil böyle oluyor(du).

    Yani kısaca, önce yasaları ve dünyanın gelişmiş ülkelerindeki uygulamaları öğren. Sonra tekrar konuşalım. Şu Doğuş'u da, VAG'ı da boşa savunmayın. Hatalı oldukları noktada "hatalılar" demek bu kadar mı zor? Firma senin sanki. Bende de var bir VAG. Daha da sinirliyim. Bende motor arızası da çıktı. Onu da yaptılar. Daha da sinirliyim, çünkü sıfırı 52.000Euro olan bir arabada 38.000'de kavrama, 72.000'de motor, 75.000km'de mekatronik değişmez aga. Gülerler adama.


    Şunu okuduktan sonra gelip altına karşı yorum yazana şaşarım.

    Bir karış yorum, durumun özeti niteliğinde. Dikkatli okunur ise ne anlatılmak isteniyor net olarak anlaşılıyor, yapılması gereken tane tane okumak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 2 Şubat 2016; 17:53:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Kullanma kılavuzu yok ama ben yazayım dayı sana

    Yavaş kullancan,fazla hızlı şeyetmicen,Rampada kalkarken D'den manuel'e alıp erken vites yükseltip kavrama yemesini önlicen rampa bitene kadar 1'de devirli gidicen,Sürekli durk kalktada manuel'e alıcan bunlar kolay şeyler sonuçta debriyaja basmıyon



    O dediğin "narin ve nazik DSG" için olabilir ama gerçekte otomatik şanzımanlar senin dediğin gibi bir kullanım gerektirmez,
    amacı ve şekli o değil.

    2003 den beri bir sürü yarı/çift/tam otomatik kullandım, o dediklerini hiç yapmam - tecrübeli otomatik kullanıcısı "sadece" sağ ayağı
    ile her şeyi yapar-daha sorun çıkartan şanzıman olmadı. Yazdıklarını dsg kullanıcısı yapıyor ise, o kadar para verip otomatik şanzıman
    (-ki dsg de manuel den devşirmedir) falan alması, manuel alsın devam etsin. O kadar varyete yapacaksın bir de bir ton para
    bayılacaksın, yazık günah...

    Haklısın abi ama dsg işte naparsın

    Bazı koşullarda tam otm gibi konforlu kullanamayacaksın ama diğer şatlarda vites değişim hızı,performansı ile kendini affettirir bence..


    Hiç kimse otomatik şanzımanlı bir aracı manuel kullanmak amacı ile almaz, trafik de ısınacak/yorulacak/üzülecek vs. diye


    Valla öyle demeyin. Ben otomatik arabanın da keyifli olmasını istiyorum ve bunun için bazı şeylerden vazgeçebilirim. Sebebi ise çok basit:

    Annem otomatik vites arabada rahat ediyor. Ben ise sıradan araba sınıfında zaten kırpılmış olan keyfimin iyice kaçmasını istemiyorum. Eşim otomatik istiyor; ama ben keyfim çok kaçsın istemiyorum. O yüzden düzgün yaparlarsa keyifli olan otomatiklere ben varım. DSG'yi gerçekten çok seviyorum. Bana çok hitap ediyor. Ancak madem ürünü bana test ettireceksin, ver 10 yıl garanti, kafam rahat olsun, susayım. Ben buna razıyım. Yani arabam arada sırada titremeye, vites geçişlerinde silkelemeye başlasa, aracı servise bıraksam, ertesi gün alsam, bana dert değil. Ne de olsa yedek aracımı da alıyorum. Bir keresinde (araca garantiden motor yapılırken), yedek araçları ile yola gittim. 4 günde 3000km yol yapıp kendilerine yedek aracı geri verdim (arabam bozulmasa idi, o yolu kendi arabamla yapacaktım. Yedek aracın anlamı kendi arabamı ikame etmekse )

    Varsın belli aralıklarla şanzıman cortlasın, arabayı atayım kafalarına gideyim. Ancak benden para istemesinler, ben ona da razıyım. Ve inanıyorum, bu test süreci sonunda her yeni DSG modeli (şimdi yenilerde Mekatronik kontrolcüsü ayrı bir haznede imiş mesela) daha sorunsuz olacak ve bu işi oturtacaklar. Ancak bu süreçte madem bizler denek oluyoruz, bizden tamir için para almasınlar.

    Bunu sağlarlarsa bundan sonraki aracımı da VAG alabilirim. Çünkü keyifli otomatik konusunda çok fazla alternatifim yok. Yoksa asla, asla almam.

    -------------------------------------

    Önümüzdeki yıllarda ortak araba kullanımı git gide artacak. Azalmayacak. İnsanlar aptal mı? Arabaya neden çok para versin? Bir yerde farkına varacaklar. Bir düzgün, bir dandik araba alacak mesela. Uzun yola düzgün ile gidecek, onun dışında iki arabayı iki-üç kişi kullanacak. Bu durumda her kullanıcının ihtiyacı farklı. Sadece bana kalsa manuel alır geçerim. İşin içine annem girince araba otomatik oluyor... Eşimin ayrı arabası var. O da otomatik. Ben ne yapacağım? Zaten her geçen yıl arabalardan kırpa kırpa keyif bırakmadılar. İki üç ayda bir porsche kiralamak da kesmiyor abi. Şöyle haftada bir o "dalgaların köpürtmesi"ni az da olsa hissetmek lazım. DSG bu açıdan beni tatmin ediyordu. C sınıfı arabaya 1.8t DSG sapladın mı araba iyi gidiyor. Muhteşem değil; ama iyi.

    Tabi VAG'ın bir de keyifli otomobil şasesi yapmayı da öğrenmesi lazım. O apayrı bir mevzu. Kalas gibi araba. Başka günün konusu. Keşke orta sınıf beklentilerini iyi bilse de, sektörün dolandırıcılığına, yönlendirmelerine kanmasa. Embesil arabaları almayı reddetse de, biz de keyfimizi geri alsak... Ama yok. Adamın 5 metre arabası var. 5.5 metre olsa ona da hayır demeyecek hıyar. Küfe aynı küfe, 30 yıl önce sığdığı Golf bugünkü Polo'dan küçük, haspam yeni Golf'e sığamıyor. İşte bu görgüsüzlükten tiksiniyorum. Tam da bu yüzden, orta sınıfın aşağılık kompleksleri yüzünden otomobilde keyif bırakmadı sektör.

    Neyse, irin akıttım gene... Sözün özü, ben sorunlu DSG'ye de fitim. Versinler 10 yıl garanti, bu iş huzurla çözülsün!

    Bunun ustune bir sigara yaksaydiniz. 👍😂

    Yakılır valla! Hemde arka arkaya 2 tane patlatılır.

    Sigara içiyor olsam şimdi dumanı savururdum, dolgun dolgun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Kullanma kılavuzu yok ama ben yazayım dayı sana

    Yavaş kullancan,fazla hızlı şeyetmicen,Rampada kalkarken D'den manuel'e alıp erken vites yükseltip kavrama yemesini önlicen rampa bitene kadar 1'de devirli gidicen,Sürekli durk kalktada manuel'e alıcan bunlar kolay şeyler sonuçta debriyaja basmıyon



    O dediğin "narin ve nazik DSG" için olabilir ama gerçekte otomatik şanzımanlar senin dediğin gibi bir kullanım gerektirmez,
    amacı ve şekli o değil.

    2003 den beri bir sürü yarı/çift/tam otomatik kullandım, o dediklerini hiç yapmam - tecrübeli otomatik kullanıcısı "sadece" sağ ayağı
    ile her şeyi yapar-daha sorun çıkartan şanzıman olmadı. Yazdıklarını dsg kullanıcısı yapıyor ise, o kadar para verip otomatik şanzıman
    (-ki dsg de manuel den devşirmedir) falan alması, manuel alsın devam etsin. O kadar varyete yapacaksın bir de bir ton para
    bayılacaksın, yazık günah...

    Haklısın abi ama dsg işte naparsın

    Bazı koşullarda tam otm gibi konforlu kullanamayacaksın ama diğer şatlarda vites değişim hızı,performansı ile kendini affettirir bence..


    Hiç kimse otomatik şanzımanlı bir aracı manuel kullanmak amacı ile almaz, trafik de ısınacak/yorulacak/üzülecek vs. diye


    Valla öyle demeyin. Ben otomatik arabanın da keyifli olmasını istiyorum ve bunun için bazı şeylerden vazgeçebilirim. Sebebi ise çok basit:

    Annem otomatik vites arabada rahat ediyor. Ben ise sıradan araba sınıfında zaten kırpılmış olan keyfimin iyice kaçmasını istemiyorum. Eşim otomatik istiyor; ama ben keyfim çok kaçsın istemiyorum. O yüzden düzgün yaparlarsa keyifli olan otomatiklere ben varım. DSG'yi gerçekten çok seviyorum. Bana çok hitap ediyor. Ancak madem ürünü bana test ettireceksin, ver 10 yıl garanti, kafam rahat olsun, susayım. Ben buna razıyım. Yani arabam arada sırada titremeye, vites geçişlerinde silkelemeye başlasa, aracı servise bıraksam, ertesi gün alsam, bana dert değil. Ne de olsa yedek aracımı da alıyorum. Bir keresinde (araca garantiden motor yapılırken), yedek araçları ile yola gittim. 4 günde 3000km yol yapıp kendilerine yedek aracı geri verdim (arabam bozulmasa idi, o yolu kendi arabamla yapacaktım. Yedek aracın anlamı kendi arabamı ikame etmekse )

    Varsın belli aralıklarla şanzıman cortlasın, arabayı atayım kafalarına gideyim. Ancak benden para istemesinler, ben ona da razıyım. Ve inanıyorum, bu test süreci sonunda her yeni DSG modeli (şimdi yenilerde Mekatronik kontrolcüsü ayrı bir haznede imiş mesela) daha sorunsuz olacak ve bu işi oturtacaklar. Ancak bu süreçte madem bizler denek oluyoruz, bizden tamir için para almasınlar.

    Bunu sağlarlarsa bundan sonraki aracımı da VAG alabilirim. Çünkü keyifli otomatik konusunda çok fazla alternatifim yok. Yoksa asla, asla almam.

    -------------------------------------

    Önümüzdeki yıllarda ortak araba kullanımı git gide artacak. Azalmayacak. İnsanlar aptal mı? Arabaya neden çok para versin? Bir yerde farkına varacaklar. Bir düzgün, bir dandik araba alacak mesela. Uzun yola düzgün ile gidecek, onun dışında iki arabayı iki-üç kişi kullanacak. Bu durumda her kullanıcının ihtiyacı farklı. Sadece bana kalsa manuel alır geçerim. İşin içine annem girince araba otomatik oluyor... Eşimin ayrı arabası var. O da otomatik. Ben ne yapacağım? Zaten her geçen yıl arabalardan kırpa kırpa keyif bırakmadılar. İki üç ayda bir porsche kiralamak da kesmiyor abi. Şöyle haftada bir o "dalgaların köpürtmesi"ni az da olsa hissetmek lazım. DSG bu açıdan beni tatmin ediyordu. C sınıfı arabaya 1.8t DSG sapladın mı araba iyi gidiyor. Muhteşem değil; ama iyi.

    Tabi VAG'ın bir de keyifli otomobil şasesi yapmayı da öğrenmesi lazım. O apayrı bir mevzu. Kalas gibi araba. Başka günün konusu. Keşke orta sınıf beklentilerini iyi bilse de, sektörün dolandırıcılığına, yönlendirmelerine kanmasa. Embesil arabaları almayı reddetse de, biz de keyfimizi geri alsak... Ama yok. Adamın 5 metre arabası var. 5.5 metre olsa ona da hayır demeyecek hıyar. Küfe aynı küfe, 30 yıl önce sığdığı Golf bugünkü Polo'dan küçük, haspam yeni Golf'e sığamıyor. İşte bu görgüsüzlükten tiksiniyorum. Tam da bu yüzden, orta sınıfın aşağılık kompleksleri yüzünden otomobilde keyif bırakmadı sektör.

    Neyse, irin akıttım gene... Sözün özü, ben sorunlu DSG'ye de fitim. Versinler 10 yıl garanti, bu iş huzurla çözülsün!

    Bunun ustune bir sigara yaksaydiniz. 👍😂

    Yakılır valla! Hemde arka arkaya 2 tane patlatılır.

    Sigara içiyor olsam şimdi dumanı savururdum, dolgun dolgun

    Bende içmiyorum yoksa derin bir nefes alacaktım bende.




  • thall kullanıcısına yanıt
    Otomobil Genel i çok takip etmiyorsanız o zaman VW fanlarından ve fantastik beyanlarından uzak olmanız mümkün tabi.

    Profilim hakkında merak ettiğiniz bi konu varsa arkadaşlık isteği gönderin, arkadaşlarıma açık profilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Kullanma kılavuzu yok ama ben yazayım dayı sana

    Yavaş kullancan,fazla hızlı şeyetmicen,Rampada kalkarken D'den manuel'e alıp erken vites yükseltip kavrama yemesini önlicen rampa bitene kadar 1'de devirli gidicen,Sürekli durk kalktada manuel'e alıcan bunlar kolay şeyler sonuçta debriyaja basmıyon



    O dediğin "narin ve nazik DSG" için olabilir ama gerçekte otomatik şanzımanlar senin dediğin gibi bir kullanım gerektirmez,
    amacı ve şekli o değil.

    2003 den beri bir sürü yarı/çift/tam otomatik kullandım, o dediklerini hiç yapmam - tecrübeli otomatik kullanıcısı "sadece" sağ ayağı
    ile her şeyi yapar-daha sorun çıkartan şanzıman olmadı. Yazdıklarını dsg kullanıcısı yapıyor ise, o kadar para verip otomatik şanzıman
    (-ki dsg de manuel den devşirmedir) falan alması, manuel alsın devam etsin. O kadar varyete yapacaksın bir de bir ton para
    bayılacaksın, yazık günah...

    Haklısın abi ama dsg işte naparsın

    Bazı koşullarda tam otm gibi konforlu kullanamayacaksın ama diğer şatlarda vites değişim hızı,performansı ile kendini affettirir bence..


    Hiç kimse otomatik şanzımanlı bir aracı manuel kullanmak amacı ile almaz, trafik de ısınacak/yorulacak/üzülecek vs. diye


    Valla öyle demeyin. Ben otomatik arabanın da keyifli olmasını istiyorum ve bunun için bazı şeylerden vazgeçebilirim. Sebebi ise çok basit:

    Annem otomatik vites arabada rahat ediyor. Ben ise sıradan araba sınıfında zaten kırpılmış olan keyfimin iyice kaçmasını istemiyorum. Eşim otomatik istiyor; ama ben keyfim çok kaçsın istemiyorum. O yüzden düzgün yaparlarsa keyifli olan otomatiklere ben varım. DSG'yi gerçekten çok seviyorum. Bana çok hitap ediyor. Ancak madem ürünü bana test ettireceksin, ver 10 yıl garanti, kafam rahat olsun, susayım. Ben buna razıyım. Yani arabam arada sırada titremeye, vites geçişlerinde silkelemeye başlasa, aracı servise bıraksam, ertesi gün alsam, bana dert değil. Ne de olsa yedek aracımı da alıyorum. Bir keresinde (araca garantiden motor yapılırken), yedek araçları ile yola gittim. 4 günde 3000km yol yapıp kendilerine yedek aracı geri verdim (arabam bozulmasa idi, o yolu kendi arabamla yapacaktım. Yedek aracın anlamı kendi arabamı ikame etmekse )

    Varsın belli aralıklarla şanzıman cortlasın, arabayı atayım kafalarına gideyim. Ancak benden para istemesinler, ben ona da razıyım. Ve inanıyorum, bu test süreci sonunda her yeni DSG modeli (şimdi yenilerde Mekatronik kontrolcüsü ayrı bir haznede imiş mesela) daha sorunsuz olacak ve bu işi oturtacaklar. Ancak bu süreçte madem bizler denek oluyoruz, bizden tamir için para almasınlar.

    Bunu sağlarlarsa bundan sonraki aracımı da VAG alabilirim. Çünkü keyifli otomatik konusunda çok fazla alternatifim yok. Yoksa asla, asla almam.

    -------------------------------------

    Önümüzdeki yıllarda ortak araba kullanımı git gide artacak. Azalmayacak. İnsanlar aptal mı? Arabaya neden çok para versin? Bir yerde farkına varacaklar. Bir düzgün, bir dandik araba alacak mesela. Uzun yola düzgün ile gidecek, onun dışında iki arabayı iki-üç kişi kullanacak. Bu durumda her kullanıcının ihtiyacı farklı. Sadece bana kalsa manuel alır geçerim. İşin içine annem girince araba otomatik oluyor... Eşimin ayrı arabası var. O da otomatik. Ben ne yapacağım? Zaten her geçen yıl arabalardan kırpa kırpa keyif bırakmadılar. İki üç ayda bir porsche kiralamak da kesmiyor abi. Şöyle haftada bir o "dalgaların köpürtmesi"ni az da olsa hissetmek lazım. DSG bu açıdan beni tatmin ediyordu. C sınıfı arabaya 1.8t DSG sapladın mı araba iyi gidiyor. Muhteşem değil; ama iyi.

    Tabi VAG'ın bir de keyifli otomobil şasesi yapmayı da öğrenmesi lazım. O apayrı bir mevzu. Kalas gibi araba. Başka günün konusu. Keşke orta sınıf beklentilerini iyi bilse de, sektörün dolandırıcılığına, yönlendirmelerine kanmasa. Embesil arabaları almayı reddetse de, biz de keyfimizi geri alsak... Ama yok. Adamın 5 metre arabası var. 5.5 metre olsa ona da hayır demeyecek hıyar. Küfe aynı küfe, 30 yıl önce sığdığı Golf bugünkü Polo'dan küçük, haspam yeni Golf'e sığamıyor. İşte bu görgüsüzlükten tiksiniyorum. Tam da bu yüzden, orta sınıfın aşağılık kompleksleri yüzünden otomobilde keyif bırakmadı sektör.

    Neyse, irin akıttım gene... Sözün özü, ben sorunlu DSG'ye de fitim. Versinler 10 yıl garanti, bu iş huzurla çözülsün!

    Aynen katılıyorum.

    Sorun arıza da değil, arkasında durmama ve milleti kandırma çabaların da. Bilindiği gibi uzun zamandır hep aynı mevzu var, yeni
    nesil daha iyi...Yahuu! Kaçıncı yeni nesil bu? Bu güncel olan 5 mi oldu 8 mi??. Artık ona yeni denmez deneye deneye öğreniyoruz denir.
    Denek nasıl olsa bol, parayı da misli ile aracı satarken alıyorlar zaten. Sorun yok, millet aracını getirsin bıraksın..Haa olduu! Milletin zaten
    hiç işi gücü yok zırt pırt servisler de sürünsün.

    Benim 1-2 senedir gözüme kestirdiğim 2 aracı var ama bu sorun yüzünden sıcak bakmadığım için almıyorum.
    Hem arkasından +2 yıl ek garantiye para bayılmak ve bununla beraber zorunlu olan her servis ziyaretim de kazık yemek ve iyi niyetli
    olmak adına 1 yıl daha servise kazıklanmak istemiyorum.

    10.000TL(c sınıfı için) şanzımana ver,
    2 yıl ek için 1.700TL( 120Hp ye kadar 1.700TL, 120-150hp 2.700TL. O da 0-30 gün arasında alınır ise!) ver,
    +2 yıl için de 3 yıl bakıma girsen 1.500 de o desek,
    iyi niyet için de ek servis 500 de o oluversin.

    = 13.700TL.

    Hani şanzıman farkı 10.000TL ydi? 3.700TL ne iş??

    DSG'li aracı ek garanti içeren artı maliyetle alınıyor. Bu abuk subuk şanzıman parası manuel den devşirme otomatik için, hemde!!

    Haa, birde 300-500 ne koparırsak mantığı ile para tırtıklamaya çalışmaları yok mu? En uyuz olduğum da o aslında...
    500 ver, olmadı 300 ver, hadi sen yabancı değilsin 200 olsun. Ne lenn buuu?




    Olabilir! Sorun çıkabilir, olmaz demek de yanlış olur. Ama bu sorunu nazik ve yapıcı bir şekilde halletseler kimsenin sesi çıkmaz.
    O kadar para verdikten sonra, kullanıcı dert görmek istemez. "Aman şanzımanıma bir şey olmasın diye trafikte matematik problemleri
    çözüp, kafa da sürekli al takke ver külah yapılmaz..


    Dediğin gibi; Diğer yerlerde uyguladıkları gibi şanzıman için 10 yıl garanti versinler. Yarın gidip kafamdaki aracı alayım. İster parça
    değiştirsinler isterlerse şanzımanı komple baştan yapsınlar, çokta iplemem. Benden para tırtıklamaya çalışmadıkları sürece sorun değil.

    Neyse, boş konuşuyoruz. Millet alıp 2 yıl sonra kar edip satma peşin de. Bu marka binilecek araba değil ticareti yapılacak arabaya
    dönüşmüş. Kimse artık arabayı keyif aracı olarak görmüyor, daha almadan nasıl satarım kafasın da olan adam nasıl keyif alsın ki?





    Bende CivicHB i-shift var, 6 yıl garanti çekiyorlar. Araba 3 yaşına girince baktık periyodik servisten başka para gitmiyor, sanayi de bakım
    yaptık geçtik, araba da sorun yok boşuna para bayılmanın manası da yok.

    Versinler 10 yıl şanzıman garantisi ister servise devam ederim istersem boş verip yakar özele giderim. Malına güvenmeyen satmasın.
    Çoğu yerdeki 2 yıllık garantiler de saçmalık zaten. Kardeşim arabana 2 yıl mı sorunsuzluk biçiyorsun??

    Komik komik işler....




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Senin attığın, benim alıntıladığım mesajda link yok bu 1.

    Bugün attığın linklerde hiç birinde kaynak yok, kaynak koyanların da koyduğu linki söyleyeyim senin çok sevdiğin autobild... bu 2.

    Al sana kaynak gösterdikleri link:
    http://www.autobild.de/artikel/vw-rueckruf-in-japan-4203322.html

    Bir oku bakalım dediğin şahsın ismi geçiyor mu?
    Açıklamalar resmi mi?
    Bu 3.

    Benim sarfetmediğim kelimeleri sarfetmişim diye gösterme bu 4.

    Eğer hala dsg çok sorunlu alanın aracı bozulur diyorsan burada yazma kendini hırpalama boşuna kimse buraya bakmıyor bu 5.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: renji

    2013 model octavia 1.6 Tdı 2013'ün 12. ayında alında 30 bin bakımından bir kaç ay sonra kavraması garantiden ücretsiz bir şekilde değiştirildi. Araç şu an 2 haftadır serviste yatıyor çekici ile servise gitti önce vites kolu arızası dendi iyi niyetten %70 indirim + işçilik dediler servise değilde merkeze talepte bulunup 1 hafta bekleyince indirimi %100 + işçilik olarak revize ettiler 600 tl gibi bir işçilik ödiyecektik daha sonra şanzımanın komple değişmesi gerektiği söylendi 2 gündür fabrikadan onay gelmesi bekleniyor.

    600TL işçilik nedir ki?

    Hem %100 bedelsiz yap -ki bu ben hatalıyım, benim malım hatalı o yüzden para pul istemez demek- hemde sorunu kabul edip bedelsiz
    degiştireceğin parçalar için 600TL de sök-tak parası iste!!.

    Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu...

    Çekici ile giden araç,
    2 haftadır yatan araçlar.

    Resmen rezillik...


    Aman hiç kimse "parasız değişiyor, 500-600TL den ne olacak?" demesin. Saçmalamasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 2 Şubat 2016; 19:16:58 >




  • Dsg alan memnun, satan memnun. Burdaki cocuklar dsg patlak diye yazdikca mutlu oluyorlar. Birakin boyle yazinca mutlu olacaklarsa onlar da mutlu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zorlada olsa getirttik arkadasi konuya,yalniz hala yok boyle bisey iftira diyor.sizin faturaya bir ortak daha cikti dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.