Merhaba benim 27 ocakta DSL bağlantım koptu 2 gün sonra türk telekom ekipleri arayıp sorunu çözdük ve bağlantınızı tazeledik dediler ancak sorun çözüldükten sonra 50mbs olan indirme ve 10mbs upload hızım 8 indirme 1 uploada düştü. Bu arada altyapım yapa ve vdsl , dsl arızası olmadan önce 50mbs olan internetimi 5 gündür 7-8 mbs kullanmak zorundayım zaten o da stabil değil bazı saatlerde 2 dakika da bir dsl bağlantısı gidip geliyor. Dün TurkNet ekipleri tekiz saha ekiplerini yönlendirdiler. Bugün Tekiz ekibinden bir arkadaş geldi iç tesisata baktı ancak sorun olmadığını büyük ihtimal türk telekom arızayı çözerken kendi kullanıcısına o bağlantıyı (portu) verdiğini söyledi ama türk telekom ekipleri açılan arıza kaydına devamlı" Kapama Kodu: TT Sorumluluğunda Giderildi" diyor. Sorunumu nasıl çözebilirim ? |
Dsl arızası sonrası düşen hız
-
-
@TurkNet Destek İlgilenebilir misiniz lütfen.
-
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili oluşturduğunuz destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
tabiki 50007619
-
Saha ekiplerimiz kontroller sonrası destek uzmanlarımıza güncel bilgileri iletti. Arka planda hız düşüklüğü ile ilgili yaşadığınız sorunun kalıcı olarak çözümlenmesi adına görüşmeler ve çalışmalar devam etmektedir. Aciliyetinizi ayrıca ekiplere ileteceğim. -
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok diye güncellendi ancak sorun hala devam ediyor...
-
Aktif kayıt üzerinden ekiplerimiz süreci takip ediyor, arıza süreci devam etmektedir. Gelişmeler için sizinle iletişime geçeceğiz. -
8 gündür bir türlü sorunum çözülmüyor. Bugün telekom ekibinden arandım ve arızamın ne olduğunu sordu. Daha sorunumun ne olduğunu dahil bilmiyorlar. Onlara dsl arızamı düzeltiğinizden beri internetim 40-50 mbsden 4 mbsye düştüğünü söyledim o da zaten o hızları alamazsınız dedi :D 8 gün önce 40-50 mbs 10 upload nasıl kullanıyordum o zaman?? Eve kontrol için biri geldi hattın sinyaline baktı ve biz sizi arayacağız diyip gitti ancak ne arayan ve ne giden hala internetim 4mbs :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judicialbaran -- 2 Şubat 2022; 18:44:45 > -
Merhaba, hattınızda yaşanan sorun ile ilgili arka planda ekiplerle sürekli iletişim halindeyiz. Arıza süreci devam etmektedir. Güncel bilgiyi sizinle hemen paylaşacağız. Gelişme olması durumunda sizi arayacağız. -
hocam birebir aynı sorunu yaşadık.Benim de 3 hafta önce internetim gitti.bölgede çalışma yapmışlar.4 saat felan sürdü.Sonrada internet geldi ve 35 mbit olan internet 10-12 mbit düştü.Şimdi diyorlar ki 35 mbit kullanamazsın.16 mbit düşmen gerekir.2 hafta öncesine kadar kullanıyordum.21/01/22 den beri sorunu halledemediler bugün 24 mbit düşürdüler yine aynı 10-12 mbit geliyor.belli ki bana gelen port da internet düşük olarak ayarlamışlar.Sanada aynısını yaptılar galiba
-
Ustam bana çalışmayla alakalı bir şey denmedi 27 ocak öğlen 12 de internet gitti. 2 gün sonra telekom gelip sokakta ki kutudan hattınızı yeniledim tazeledim gibi bir şeyler söyledi o gün dsl bağlantısı geldi ama arızadan önce 40-50 mbs olan internet 6-8 mbs geldi :D şimdi türknet hergün telekoma arıza kaydı açıyor telekom da hergün beni arıyor bizlik bir şey yok zaten bu hızı alamazsınız vs vs vs. diyorlar. Yemin ediyorum çıldırmalık sabrımı sınıyorlar, sıkıldım artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judicialbaran -- 3 Şubat 2022; 15:22:31 > -
Kapama Kodu: TT Kaynaklı Arıza Yok yine aynı şey . her gün telekom beni arıyor ancak bizlik sıkıntı yok turknete aktarıyorum diyor. Turknet ekipleri geliyor binada sorun bulamayıp telekom kaynaklı diyor . 9 gündür sıkıldım artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judicialbaran -- 3 Şubat 2022; 15:25:46 > -
turk telekom işte hocam.Beni demin aradılar istersen ücretsiz fesih edebilirsin dediler.Baktım diğerlerine onlarda 16 mbit verebiliyor.Yani değişen bir şey yok.2 hafta öncesine kadar 35 mbit kullanıken şimdi 16 mbit kullanıcaz.Şaka gibi valla.
İnş sorunu hallettirsin hocam ben baya uğraştım 2-3 haftadır sonuç alamadım.
-
hala değişen bir şey yok 10 gün oldu :) galiba türkneti dönemi 5 yıl sonra sona eriyor...
-
Merhaba, destek kaydınızla ilgili sürecin önceliği için net uzmanı arkadaşımıza bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacak. -
sorunun yapa santralinde , portlarda ya da kablolarda olmasına rağmen telekom inatla reddettiği için turknet ekipleri telekom ile ortak çalışma yapacaklarını söylediler son durum bu ama hiç ümitli değilim 12 gün olacak :D
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Ekiplerden ortak çalışma için net olarak tarih ve saat bilgisi aldıktan sonra size bilgi vereceğiz. -
herhangi bir bilgi verilmedi hala.
-
Merhaba, net uzmanımıza tekrardan bilgi verdim. Gün içinde size dönüş sağlayacak. -
@TurkNetDestek bugün daireye kadar cat6 kablo çektirdim ve türknet hız değerlerim, 32 mbs civarlarına çıkardı ama ping biraz fazla 35-40 arası, 20 civarıydı önceden. ama santral mesafem önceden 923 metreydi hala 1092 metre olarak gözüküyor acaba neden
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judicialbaran -- 17 Şubat 2022; 18:46:50 >
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- turknet statik ip
- ev interneti başka operatöre taşıma
- modemden cızırtı gelmesi
- snr margin kaç olmalı
- turknet fiyat 2024
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- zyxel modem kurulumu
- internetim çok yavaş
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X