Şimdi Ara

Dsmart modul donma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
1
Favori
1.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Next tiger uydu alıcısı ile CI modul kullanıyorum. Bir suredir Dsmart HD kanallarında donma sorunu yaşıyorum. Şifresiz HD kanallarda donma sorunum yok. Film, dizi, mac HD olarak iskenceye döndü. Ne önerirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dtrsd -- 8 Ağustos 2015; 14:12:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • gündüz izlerken HD kanallarda takılmalar oluyor ama gece sorunsuz HD kanallar . neden böyle anlamadım.
  • Bende gece gunduz ayrimi yok. Sadece dsmart olan ve olmayan hd kanallarda fark var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • + modül olsa sorun çözülür belki
  • Next ye 2010 modelimi o ayarlardan cihaz bilgilerinden cihazın yazılım sürümüne bakarmısınız eğer 2010 yazılımı varsa donma büyük ihtimal yazılımdadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • d smart modül tavsiye etmem biraz övenler diyecekki neden veya senin cihazda var sorun ben 6 senedir dsmart kullanıyorum masa üstü cihazı ile hiç sorun yaşamadım taki 7 ay öncesine kadar yeni televizyon aldım yerden ve duvara monte kablo ve fazlalıklar gözükmesin diye aldıktan bir ay sonra sıkıntı yaşamaya başladım servis cağırdım televizyona mazeret buldu bende korktum yeni almışım hemen lg servisi cağırdım baksınlar diye tv de herhangi bi sorun cıkmadı baktılar ki modül sorunlu dediler tekrar dsmart servisini aradım ve durumu anlattım onlar dedi yalan söylüyor dedi yo dedim kanallar ve başka modül takıldı cok güzel cekiyor dedim senin cihaz arızalı dedim getir o zaman dedi bana siz dedim bakmıyormusunuz servis değilmisiniz dedim ufak şeylere gelmiyoz dedi yani ayağına çağırdı normalde müşteri hizmetlerinden cihaz değişimi için kayıt açtırıyorum ama bana yine tv arızalıdır diyerek kullanılmış modül vererek denememi istedi bende sesimi cıkarmadım denedim cıhaz arızalı dedim değişim yaptı bir ay olmuş taktıralı garanti kapsamında olmasına rağmen 10 tl para aldılar cihaz parası verdim aradan 6 ay geçti tekrar aynı sorun tekrar arıyorum müşteri hizmetleri üçretli gelir diyor kabul ediyorum servis arıyor sorun ne deniyor anlatıyorum televizyon ağrızalıdır diyor abi diyorumki 6 ay öncede aynı şeyi söyledin senin modül ağrızalı cıkıtı yine aynı sorun diyorum sert bir şekilde getir diyor gelmiyor şöyle söleyeyim 2 haftadır müşteri hizmetleriyle kavga ediyorum televizyon seyredemiyorum servis evime gelmiyor diye ama çokta fifi deniyor kendi modüllerinin ağrızalı olduğunu kabul etmiyorlar bende kendi bölgemin dışından servisle konuştum durumumu anlattım gelip görmeden bişey diyemeyiz dedi sizi istesem servis olarak dedim yasakmış başka bölgelere dedi peki ne yapmam lazım tv seyredemiyorum dedim kardeşim normalde müşterilere söylenmez yasak yani dedi modül cihazlar sorunlu cihazlar hele yeni nesil televizyonlarda sık sık sorun oluyor nedeni kendini güncelleyemediginden içinde ucuz malzemeler kullanılıyormuş en güzeli dedi görüntü kirliği de olsa dedi masa üstü dedi




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.