Şimdi Ara

Dsmart Net ALMA ALDIRTMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar arkadaşlar. Bu konu biraz da uyarı mayetinde. Yaklaşık 3 haftadan beri internetim yok. Hergün müşteri hizmetleri ile diyalog halindeyim. Ve hergün arıza kaydı oluşturup size geri dönüş sağlanacak deyip aramıyorlar bile. Sorun ne ise artık söylemiyorlarda. Arıza var diyip duruyorlar. Bide utanmadan 1 hafta önce 19 eylüle randevu verdiler :D Ağlanacak halime gülüyorum. Ayrıca hemen yan odadan wifi 2 diş çekiyor. Dediğim gibi almayın aldırmayın. Ben yandım siz yanmayın.


    Not : Ben bunlara ne yapabilirim ? Mahkemeye falan versem tahhut falan iptal edebilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Wifi çekimi ne alaka ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KendalŞAMVERDİ

    Wifi çekimi ne alaka ?

    Yani net varken yan odadan telefonla,internet 2 diş çekiyo. Nesini anlayamadın anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaron ramsey kullanıcısına yanıt
    Onun d smart veya türk telekom veya herneyse ne alakası var? Tamamen modem ile alakalı bir konu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aaron ramsey kullanıcısına yanıt
    Ayrıca arızayı turktelekoma bildiriyorlar onlar yapıyor sizi sıraya alıyorlar yogunlarsa uzun sürebiliyor herşey telekom saha ekibinde bitiyor benim internet kesildi dsmart kullanıyorum kabloyu koparmış dengesizin biri 3 gün de yaptılar birde wi-fi ile 2 diş çekiyor demissin modemin wi-fi kanali değiştir senin sorun modemle alakalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 11 Eylül 2016; 8:12:27 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkes ayri internet saglayicisindan sinayetci malesef. Arkadasim 2 senedir D smart kullaniyor. Bir daha yeni taahhüt yapti hatta. Memnunum diyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaklasık 7-8 sene D-smartt kullandık,daha dogrusu smile adsl. Hiç sorun yaşamadım.
  • Şu an benim gözümde müşteri memnuniyetine en çok önem veren firma dsmartnet. Ancak Telekom elemanları kendi firmaları hariç diğer arızalarla ve nakil durumlarıyla çok alelade ilgileniyorlar. Seninle Aynı duruma benzer bir durumla karşılaştım, o ayın faturasını ödemedim ayrıca bir ay da hediye verdiler. İnternetsiz kalmak iyi değil tabi ama Muhtemelen zararını karşılarlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4-5 senedir D-smart kullanıyorum bu zamana kadar kesinlikle bir kere bile problem yaşamadım.Ne fatura,ne müşteri hizmetleri nede diğer teknik konularda.Ne zaman arasam problemlerimi hep çözdüm.Şuan sınırsıza geçtim rahatım kullanıyorum D-smartı bence insanlarda problem daha çok.
  • Olumsuz bir şey gördükçe çekiniyorum. Başımıza ne geleceği belli değil diyorum. Dsmart tv + internet alayım diyorum. Kimileri memnun kimileri değil sanırım şans işi bu da :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben dsmart için 72 lira ödüyorum. Sözleşmem biter bitmez bir daha uzatmak istemiyorum. Memnun olmadığımdan değil. Ama dsmartın cazip bir yayını kalmadı. İnternet paketleri nadiren sorun çıkarttı. Ama Ücreti bana pahalı geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spiegel -- 1 Ekim 2016; 18:49:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.