Arkadaşlar geçen yıl aldığım 1 yıllık modül üyeliğim bitince ve dsmart'tan yeni bir teklif gelmeyince ben de dün gidip bimeks'ten yeni bir modül aldım ve müşteri hizmetlerini arayıp aktivasyonu yaptırdım, yayın gelmeyince uydu cihazından kart bilgilerine bakayım dedim ve uydunun smart kartı görmediğini farkettim, elimdeki eski modülle kartlari çaprazlama yaptığımda yeni kartı eski modülle görüyor ama yeni modülle eski kartı da görmüyor kısacası smart kart sağlam ama onu taktığımız yeni modül arızalı, bugün ürünü iade etmek için bimekse gittim ve bana ürünü dsmart müşteri hizmetlerinden iptal ettirmem ve dsmart bayisinden iptal edildiğine dair bir kağıt alarak bimekse başvurmam gerektiğini söylediler fakat dsmart müşteri hizmetleri peşin ödemeli alınan modüllerde kendilerinin herhangi bir iptal işlemi yapamadıklarını konunun muhattabının bimeks olduğunu söylüyor, sizce bu iş nereye gider aynı sorunu yaşayanlar var mı? Bir de dsmart internet sitesinde yeni aboneliğime ilişkin bir hesap numarası var altı boş yani aktivasyon tarihi kart numarası modül numarası falan yazmıyor muhtemelen kart okunmadığı için aktivasyon işlemi tamamlanamamış...
Modul arizali oldugu icin degisim talep edin..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Dsmart müşteri hizmetleri ile 7 kere görüştüm ve hepsi konunun kendileri ile alakası olmadığını, peşin ödemeli olarak alınan cihazın bimeksi ilgilendirdiğini söylediler, gerekirse mağazadan kendilerini aramamı ve bimeks çalışanlarına durumu kendilerinin izah edebileceklerini söylediler, durumu bimeks mağazasına tekrar aktardım ve sonunda modülü iade alıp parayı geri verdiler... Aynı sorunla karşılaşan arkadaşlar da ısrarcı olurlarsa iade yada değişim yapabilirler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme