Şimdi Ara

Dualogic vites in bakımları kolay ve masrafsız mı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
51.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1000 tl mi 3000 tl mi bozulursa
  • volkswagen golf 5 otomatik vites sahibiyim ve daha önce fluence ve punto otomatik vitesde kullandım...
    punto duologic vites fiyatına göre o kadar da kötü bir araba değil.. evet paranız varsa dsg alın tabi ama puntodaki o tatlı vites geçişlerini duymak benim hoşuma gidiyordu

    yeni puntolarda hillholder standart ki bu gerçekten çok işe yarar zira yokuşlarda ciddi bir şekilde kaydırıyor..

    yokuş aşağı giderken de vitesi boşa almıştım ve meğerse frene basmadan vites değişmiyormuş, olur da alırsanız böyle bir hata yapmayın
  • Arkadaşlar 2010 multiair dualogic aracımın vites geçişleri esnasında özellikle camlar açık olduğunda aşağıdan vites geçişleri ile alakalı mekanizma sesleri geliyor. Bu sesler normalmidir yoksa benim evo da bir anormallikmi var yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekarakus06

    Arkadaşlar 2010 multiair dualogic aracımın vites geçişleri esnasında özellikle camlar açık olduğunda aşağıdan vites geçişleri ile alakalı mekanizma sesleri geliyor. Bu sesler normalmidir yoksa benim evo da bir anormallikmi var yardımcı olursanız sevinirim.

    klik klik sesi mekatroniğe ait kormayın.bende 2011 model(2010 aralık tesli) punto evo dualogic 77hp modeli var.izlenimlerim:

    quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    bizde 1.4 77hp dualogic punto evo var.memnunuz 35.000 kmdir bize eşlik ediyor.4 handikapı var
    -Yokuş çıkarken saçamalıyor gereksiz vites yükseltiyor.bunun için yokuş görünce manuele alın
    -1. vitesden 2 ye atarken biraz sarsıntılı.(aslında handikap olarak görmüyorum çokda abartılı bir sarsıntı yok)
    -direksiyondan vites kontrolü yok
    -aşırı dur kalklı trafikde baskı balata ısınması yapabiliyor.bunu engellemek için beklemelerde vitesi boşa alın.

    avantajlı yönleri;
    -otomatik yada manuel farketmiyor.her halukarda vitese elle müdahale mümkün
    -muadilleri içinde en az sorun çıkaranlardan biri
    -dualogic viteslerde asr/esp/hill holder standart.

    kullanımı zevkli ve pratik.bizi hiç üzmedi.malatya ve sinopun yüksek rakımlı rampalarına çıktık.batuma gittik geldik.istanbulda eyüp-gaziosmanpaşa-kağıthane-nurtepe nin dik yokuşlarını üstelik lpgli olarak arşınladık.allah nazardan kem gözlerden korusun.memnunuz tavsiye ederiz kısacası




  • comanchee paylaşımın için teşekkürle umarım sorunsuz kullanırız
  • Bir ek de ben yapayım.

    Dualogic vites + motorun sıfırı 5bin tl. Genelde 100bin civarında baskı balata değiştirmek gerekebilir kullanıma göre. 400 tl parça ücreti + işçilik.

    Robotta sorun olursa da sıfırı 2500 tl gibi birşeydi herşey dahil. Manuel vites üzerinde bir robot çalışarak sizi debriyaj derdinden kurtarıyor. Fiyat performans olarak alınabilir bir teknoloji.

    100 km'de 1-2 litre az yakıyor tam otomatik vitese göre. 100bin km kullanımda 1500 lt yapar o da 6-7 bin tl para.. Tercih sizin..
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.