Şimdi Ara

DYSON ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER HAKKINDA (299. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.967
Cevap
217
Favori
992.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • cturkmen1453 kullanıcısına yanıt

    şu anda yedek bataryaya hiç gerek yok.. önce sıfır bataryanızı şarjı fulleyerek min veya medium modda kullanın. eğer eviniz büyükse ve iş bitmeden şarj biterse -ki yeni batarya 1.5 saate yakın makinayı çalıştıracak- o zaman yedek batarya alırsınız. eğer gerek kalmayacak ve yedek batarya kullanılmayacaksa , dolapta dura dura kendiliğinden kurur ve ölür. birkaç yıl sonra bataryanızın süresi kısalmışsa eğer o zaman yedekli kullanırsınız




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şapkaa -- 1 Şubat 2025; 20:18:4 >
  • cturkmen1453 kullanıcısına yanıt
    @şapkaaa ya katılıyorum. Özellikle sert zeminde eko modun üstünde bir mod kullanmak gerçekten enerji israfı. Eko mod sert zeminde toz temizliği için fazlasıyla yeterli. Hem eko modda bataryadan çekilen akım da az olduğundan batarya ısınmaz. Bu sayede sıfır kondisyona yakın bir şekilde bataryanızı yıllarca kullanırsınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün dyson sitesinden yaptığım alışverişe çok güzel bir puan kazanımım oldu. Bilginize

     DYSON ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER HAKKINDA

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Dyson Gen5detect™ Absolute aldık yakın zamanda.

    Ancak eşime biraz ağır geldi. Ya da tam alışkın değil henüz. ''Halıda yağ gibi akmıyor'' dedi :/

    İlk kullanımda, alışma aşamasında bu tarz sıkıntılar yaşayan arkadaşlar var mı acaba?

  • robisso kullanıcısına yanıt
    Ağır olmasından şikayet eden çok haklı olabilir. Halıda kullanılan motorlu başlıkta + - ayarı var. - de bi deneyin isterseniz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar.Dyson v15’in hazne kısmında yer alan kırmızı sızdırmazlık halkası çıktı yerinden.Yeni hazne yolladılar.Eskiyi de kalite kontrol amaçlı kargolamamı istediler.Bozuk kısmı iade etmem zorunlu mu bilginiz var mı?Eğer zorunlu değilde uğraşmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf_MV kullanıcısına yanıt
    Ne kadar uğraşabilirsiniz ki? Belirli bir gün sınırınız yok sonuçda. Normalde prosedür kırılan kısmı(hatta genelde tüm ürünü) isterler. Ardından incelerler. Yeni hazne takarlar gönderirler. Firma size sorgusuz sualsiz yeni hazne göndermiş tüm iyi niyeti ve müşteri dostu tavrıyla.
    Neden kırıldığının/çıktığının tespiti içinde kalite kontrol amaçlı ürünü rica etmiş. Zor olmamalı diye düşünüyorum.
    Benimki sadece eleştiri. Siz nasıl yapmak istiyorsanız öyle yapın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.