Herkese Merhabalar, Dyson markası hakkında hiç böyle birşey yazacağım aklıma bile gelmezdi ama İllallah ettirdiler. Uzun araştırmalar sonucu ve Dyson müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmeler ile birlikte bebeğimiz doğduğu için ve odadaki nem seviyesi çok yüksek olduğundan dolayı 17 Haziran 2022 Tarihinde Dyson TR kendi sitesi üzerinden (Dyson Purifier Humidify+Cool Autoreact (Beyaz/Nickel)) model hava temizleyici / Nemlendiriciyi 10000 TL ödeyerek satın aldım. ,Ürün bana 20 Haziran 2022 tarihinde UPS kargo ile ulaştı. Ve aynı gün cihazı denemeye başladım cihazı ilk açtığımda Dyson Link için bağlantı yapmaya çalıştım. Hiçbir şekilde bağlantı yapamadım bunun üzerine Dyson müşteri hizmetlerini aradım bir şok daha. Cihaz Purifier modelinde WİFİ özelliği yok bir önceki model Purefier modelinde mevcut. Üst model cihaz çıkartıyor ama WİFİ özelliği kaldırıyorsun ilginç. Fazla kafaya takmadım. Cihazın haznesine suyu koyduktan sonra çalıştırmaya başladım bir hevesle. Ve tüm gece boyunca çalıştı gece kalkıp bakıyorum odadaki nem hala %70 seviyesinde. Sabah kalktığımda yine nem ve oda sıcaklığını kontrol ettiğimde oda sıcaklığı 26 derece nem %70 seviyesinde sabit duruyor. Ve kendimce hata yaptığımı düşünerek yine DYSON müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerinde ki arkadaş ile birlikte makineye reset attık ve 1-2 saat gözlemlememi istedi. Bu süre içerisinde yine hiçbir değer değişmiyor. Dünya kadar para vererek bir ümitle aldığım cihaz Vantilatör modun'da takılıyor. Bunun üzerine 21 Haziran günü iade talebi oluşturdum. Ve iş yoğunluğumdan dolayı kargo 23 Haziran tarihinde Packupp firması gelip kargoyu evimden teslim aldı ve DYSON'a teslim etti. Asıl süreç bugünden sonra başladı. Dyson müşteri hizmetleriyle yaptığım ilk görüşmede iadenin onaylandığını 3 - 10 iş günü içerisinde bankanın parayı kartıma iade edeceğini söylüyor. Peki dedim beklemeye başladı. (Bankalar iade yi aldığında genelde 1 gün içerisinde karta yansıtıyor.) Üzerinden 3 iş günü geçti Dyson müşteri hizmetleri ile yine bir telefon görüşmesi yaptım. Bu sefer ki Müşteri temsilcisi iade sürecimin devam ettiğini Depo'ları taşındığı için iadenin uzadığını söyledi. Depo = İade ? ne alaka dedim DEPO mu iade ediyor parayı sizin Muhasebe vb departmanınız yok mu sözde kocaman şirket.. Süreci hızlandırmak için talep oluşturdu ve aradan 1-2 gün geçti ve yine bir sonuç yok. Bunun üzerine şikayet sitesi üzerinden şikayet oluşturdum ve daha etkili olacağını düşündüm. Şikâyet sitesine girdiğimde gördüm ki benim almış olduğum cihaz ile aynı sorunu yaşayanlar 30 Gün parasını iade alamayanlar. Şok üstüne Şok. Ve o kadar çok şikayet var ki aklım hayalim durdu Dyson'ı böyle bir firma hayal etmemiştim. Şikayeti oluşturduktan sonra firmadan müşteri hizmetlerinden arandım. Depoları taşındığı için sürecin uzadığını tekrarladı. İade Dyson tarafından 3 - 10 iş günü arasında yapılıyormuş. Size bu hakkı kim verdi. Cihazı teslim aldınız işte 3 - 10 iş günü nedir. Sıradan bir firmadan alışveriş yaptığında cihaz eline geçer geçmez iadeyi yapıyor. Sözü fazla uzatmadan bugün 3 Temmuz ve benim iadem hala yapılmadı. Sitelerini kontrol ettiğimde cihaza 'da asgari ücrete gelen zam ile birlikte 2000 TL zam yapmışlar. Lafın kısası ben uğraşıyorum siz uğraşmayın ne kadar illet bir firma olduğunu şikâyet sitesinde şikayetleri okuduğumda ayrıca iade sürecinin bu kadar uzamasıyla öğrenmiş oldum. Edit: 7 Temmuz 2022 Hala daha iade gerçekleşmedi... Edit: 8 temmuz 2022 İade gerçeklemedi ve Araya bayram girdi.. Parayı kullandıklarına o kadar eminim ki... Şikayet sitesinde ki para iade şikayetleri artmaya başladı. Edit: 16 Temmuz 2022 hala iade gerçekleşmedi. 4 Temmuz'da sözde iade olacaktı. Yalan yalan üstüne. Gerekli şikayetlerde bulundum bakalım neler olacak göreceğiz. Edit: 20 Temmuz 2022 telefonla görüştükten sonra sürecin devam ettiği söylendi.. Biraz sert çıkınca iade gerçekleşti.. Herkese iyi forumlar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OssiiE -- 20 Temmuz 2022; 21:33:46 > |
Dyson TR'de Yaşanan İade Sorunları
Dyson TR'den satın aldığınız bir ürünü iade etmek istiyorsanız, iade koşullarını ve sürecini bilmeniz önemlidir. Bu metin, Dyson TR iade süreci hakkında bilmeniz gerekenleri açıklamaktadır.
Dyson İade Koşulları
Dyson ürünlerini satın aldıktan sonra 30 günlük iade süreniz vardır. İade edilecek ürünlerin kullanılmamış ve orijinal ambalajında olması gerekmektedir.
Dyson İade Talebi
İade talebinde bulunmak için Dyson TR müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. İade talebinizi telefon, e-posta veya çevrimiçi sohbet yoluyla iletebilirsiniz. İade talebinde bulunurken satın alma belgenizi ve ürünün neden iade edildiğini belirtmeniz gerekmektedir.
Dyson İade Süreci
İade talebinizin onaylanması üzerine Dyson, size bir iade numarası ve iade için gerekli talimatları sağlayacaktır. Ürünü, verilen talimatlara uygun olarak iade etmeniz gerekmektedir. İade edilen ürün Dyson'a ulaştıktan sonra iade işleminiz tamamlanacaktır.
Dyson İade Şikayetleri
Bazı kullanıcılar, Dyson TR'den iade süreciyle ilgili şikayetlerde bulunmuştur. Bu şikayetler genellikle iade talebinin uzun sürmesi veya iadenin kabul edilmemesiyle ilgilidir.
Dyson İade Takibi
İade işleminizin durumunu Dyson TR müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek takip edebilirsiniz. İade numaranızı verdiğinizde müşteri hizmetleri temsilcisi size iade işleminizin son durumu hakkında bilgi verecektir.
Dyson TR'den iade ile ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, müşteri hizmetleri ile iletişime geçmekten çekinmeyin. Müşteri hizmetleri temsilcileri, iade işleminizin sorunsuz bir şekilde tamamlanması için size yardımcı olacaktır.