Şimdi Ara

E3 2015 Özel: Need for Speed'i Denedik! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
1
Favori
2.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her şey tamam da bu araç dönerkenki kameranın sabit kalması nedir ya. Daha gösterişli bir sunum adına oyunun hissini zayıflatmışlar gibi geldi bana bunu yaparak. İlk izlediğimde de bir garip gelmişti umarım arcade'in suyu çıkmaz.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 50 kere söylendi kamera açısı değişiyor diye ama kimsenin okuduğu yok ayrıca orada drift challenge yapılıyor ve aracın yol tutuşunu yüzde olarak grip ve drift olarak ayarlayabiliyoruz.
  • of virajlardaki kameranın oynaması kimin fikri yav değiştirilebiliyor olmasaydı almayacağım kesinleşmişti. allahtan değiştirilebiliyor.onun dışında fiziğin daha iyi olması lazım.bu fizik olayını çok dillendiremiyorum da şuanda biraz kötü geldi bana.bir de vinyl şart

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.
  • Bu frostbite bi harika dostum :))

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.


    Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş.

    - Talha

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    EA parası çok olan bir firma.kendi grafik motorları da var zaten,dolayısıyla ses ve grafik olarak oyun yine her nfs oyunu gibi iyi olacak zaten orası kesin.Ama bir forza horizon değil tabi.Turn 10 ve Playground Games EA ve Ubisoft'a ders verecek kapasitede yarış oyunları konusunda.Forza dururken NFS neymiş...
    sende hiç akıl var mı? tamam forzanın grafikleri falan iyi de nfs 2015 kadar iyi ve gerçeğe yakın grafiklere sahip bir oyun görmedim. Turn 10 games neymiş karşında ki nfs dünyanın en popüler ve gerçekçi yarış oyunu serisi
  • bsc misafirleri her zaman ileri geri konuşmuşlardır.yapacak bişey yok.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n0.pRobLem

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.</blockquote>

    Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş.

    - Talha


    Öncelikle emeğinize saygı duyuyorum ki hem sitenizi takip ediyorum hem de üşenmeyip yorum atıyorum. Kimseye rüştünü ispat etmek zorunda değilsin elbette kaldı ki ben bunu talep eden bir yorum yapmadım. Ayrıca kimseye birşey "çakma" derdinde de değilim.

    E3'e gitmeniz bile takdir edilesi bir olay, hiçbir haberinizi yermedim. "Onlar"dan değilim yani!

    İncelemede benim için enterasan olan tek nokta bir NFS oyununu incelerken serinin önceki oyunlarından örnek verebilmek varken gidip Mario Kart örneğini vermeniz.

    Eğer mesajında yaptığın açıklamayı incelemede yapsaydın zaten ben böyle bir yorum yapmazdım. İncelemede diyorsun ki "bu oyunun tek bir farkı var o da kestirmeler ve mario kart örneği." ?... NFS shift oyunları zaten PİST oyunu. İkimiz de kestirme olmasını beklemeyiz değil mi? Most Wanted'ın son oyununda da çatal dediğin kestirmelerden var.

    Sen olayı genele çekmişsin yorumunda ama ben tek bir oyun türünden bahsediyorum. Eğer editörler arasında yarış oyunlarına en yakın olan benim tabi ki ben inceleyeceğim diyorsan diyecek bir şeyim yok.

    Biraz dolmuşsunuz gereksiz eleştirilerden, anlıyorum ama ben senin canını sıkacak bir yorum yapmadım. Daha profesyonel ve daha soğuk kanlı olmanızı öneriyorum. Önceki yorumumun da tamamen arkasındayım.

    -BSC Misafiri




  • quote:

    Orjinalden alıntı: volverine_007

    talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız


    Öyle dediler ama öyle değil. Eskiden skirt-bumper bile ayrı modifiye edilirdi. KAput, far, stop modifiyeleri bile vardı. Ama bunda yok. Sadece birkaç tane body kit var.

    Yani daha detaylı bir modifiye yok!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: n0.pRobLem

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Mariocart'dan örnek vermek ne demek ya? :) NFS'nin bana KESTİRME olmayan 1 tane oyununu söyler misiniz? Bu tarz oyunları, o tarz oyunlarda tecrübesi, BİLGİSİ olanlar incelese çok daha güzel olur bence.</blockquote>

    Allah aşkına ezbere yorum yapmayın. Mario Kart'dan örnek vermenin neresinde sakınca var? Verdiğim örnek de çoklu yol olayının olması. Bundan daha doğal ne var? Yani tüm videolara, özellikle E3 2015'de çektiğimiz videolarda kasıtlı olarak, nereden tuttursak da yersek diye yorum atıyorsunuz. Sana rüştümüzü mü ispat edeceğiz oturup? Bilgim, tecrübem olmasa zaten burada bulunmam. Hiç sevmediğim şeyler söyletiyorsunuz. Orjinal Underground'da mevcut olan kestirmeler bildiğin çatal kıvamında, burada daha komplike bir yapı var. Heyecanla girip laf çakmaya çalışıyorsun da, var mıydı NFS Shift, Shift 2'de mesela? NFS: Most Wanted'ın son sürümünde açık dünya oynanışında olmasına rağmen yarışlar tek rota üzerinden A - B arası gerçekleşirdi, kestirmeye yer yoktur. Burada öyle değil, seçimler geniş. NFS: The Run'da, Rivals'da olduğu gibi uzun yolun yanına kısa yol koyunca oluşan kestirme yol gibi değil yani. Kaldı ki onda da çoğu yarışlar A noktasından B noktasınadır. Burada bildiğin alternatif yollar üretmişler, dünya geniş.

    - Talha</blockquote>

    Öncelikle emeğinize saygı duyuyorum ki hem sitenizi takip ediyorum hem de üşenmeyip yorum atıyorum. Kimseye rüştünü ispat etmek zorunda değilsin elbette kaldı ki ben bunu talep eden bir yorum yapmadım. Ayrıca kimseye birşey "çakma" derdinde de değilim.

    E3'e gitmeniz bile takdir edilesi bir olay, hiçbir haberinizi yermedim. "Onlar"dan değilim yani!

    İncelemede benim için enterasan olan tek nokta bir NFS oyununu incelerken serinin önceki oyunlarından örnek verebilmek varken gidip Mario Kart örneğini vermeniz.

    Eğer mesajında yaptığın açıklamayı incelemede yapsaydın zaten ben böyle bir yorum yapmazdım. İncelemede diyorsun ki "bu oyunun tek bir farkı var o da kestirmeler ve mario kart örneği." ?... NFS shift oyunları zaten PİST oyunu. İkimiz de kestirme olmasını beklemeyiz değil mi? Most Wanted'ın son oyununda da çatal dediğin kestirmelerden var.

    Sen olayı genele çekmişsin yorumunda ama ben tek bir oyun türünden bahsediyorum. Eğer editörler arasında yarış oyunlarına en yakın olan benim tabi ki ben inceleyeceğim diyorsan diyecek bir şeyim yok.

    Biraz dolmuşsunuz gereksiz eleştirilerden, anlıyorum ama ben senin canını sıkacak bir yorum yapmadım. Daha profesyonel ve daha soğuk kanlı olmanızı öneriyorum. Önceki yorumumun da tamamen arkasındayım.

    -BSC Misafiri



    Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz.

    - Talha
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: volverine_007

    talha modıfıye underground 1 ve 2 den daha mı ıyı ole dedın de ne gıbı yenılıkler var solermısın vıdeoda tam bahsetmedınız</blockquote>

    Öyle dediler ama öyle değil. Eskiden skirt-bumper bile ayrı modifiye edilirdi. KAput, far, stop modifiyeleri bile vardı. Ama bunda yok. Sadece birkaç tane body kit var.

    Yani daha detaylı bir modifiye yok!

    yapmaya olmadı o zaman oynamam ama banada sankı bu modıfıye gecıslerınde bır cok yerı gosterıyordu tampon far camlar vs nokta seklınde yapmıslar o noktaya gelınce oranın modıfıyesıne gırılıyor heralde ole hazır kıt takıyosak oynamam ben underground 1 ve 2 gıbı ıstıyom :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n0.pRobLem

    Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz.

    - Talha


    Mariokart'tan örnek vermen "benim için" absürd. Çünkü sen incelemende sanki hiçbir nfs oyununda kestirme yok sadece mariokart'ta varmış gibi anlatmışsın. Ayrıca alternatif rota ile kestirme farklı şeylerdir. Yeni NFS'de olan kestirme değil alternatif rotadır. Nfs shift'te de diretmen ayrı bir enteresan. Aferin sen kazandın bu demogoji düellosunu. Ne diyeyim yani!?
    Gene de tekrar ediyorum senin yarış oyunlarında tecrübesiz olduğunu düşünüyorum. "Benim düşüncem". Sokak ağzına girmeyeceğim burada ve kesinlikle seni kırmak istemedim ve istemiyorum. Bu bir eleştiriydi ve bunu almak ya da almamak sana kalmış. İyi günler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: n0.pRobLem

    Mario Kart'dan örnek vermenin neresi absürt? Adı Mario diye size garip geliyor olması, benzetmenin garip olduğu anlamına gelmez. Örnek vermek gerektiyse, uygunsa da oradan örnek veririm. Serinin daha önceki oyunlarındaki kestirme anlayışı gibi değil buradaki yol seçimleri. Zaten bunu da "eskisi gibi" ki bu kavram NFS'nin eski oyunlarına istinaden ağzımdan çıktı; A-B noktası olarak ilerlemiyoruz diye belirttim, daha ne dememi beklediniz anlamadım? Bir önceki mesajınızda "Bana 1 tane oyun gösterin NFS'den" diye keskin bir yorum yapıyorsunuz, ben size oyun gösterince "ama o sayılmaz" diyorsunuz? Ben de yaptığım yorumlarıma güveniyorum. Atıp tutmak için video çekmiyoruz.

    - Talha</blockquote>

    Mariokart'tan örnek vermen "benim için" absürd. Çünkü sen incelemende sanki hiçbir nfs oyununda kestirme yok sadece mariokart'ta varmış gibi anlatmışsın. Ayrıca alternatif rota ile kestirme farklı şeylerdir. Yeni NFS'de olan kestirme değil alternatif rotadır. Nfs shift'te de diretmen ayrı bir enteresan. Aferin sen kazandın bu demogoji düellosunu. Ne diyeyim yani!?
    Gene de tekrar ediyorum senin yarış oyunlarında tecrübesiz olduğunu düşünüyorum. "Benim düşüncem". Sokak ağzına girmeyeceğim burada ve kesinlikle seni kırmak istemedim ve istemiyorum. Bu bir eleştiriydi ve bunu almak ya da almamak sana kalmış. İyi günler.


    Dediğim gibi size rüştümü ispat etmek zorunda değilim. Ne ile tecrübeliyim, ne ile tecrübesizim... Ben de aynı şekilde sizin NFS serisiyle pek ilgili olmadığınızı düşünüyorum. Kendi yorumlarınızın kesinliğinde direten sizsiniz; ben değilim. Büyük harflerle kesinmişçesine yazdığınız şeylerin doğru olmadığına yönelik örnek verdim, şimdi de "diretmen garip" diyorsunuz. Ne diyeyim yani!? :) ALTERNATİF ROTA tarifine en uygun örnek Mario Kart. Mario Kart gelmiş geçmiş en başarılı araba yarışlarından birisidir. Zaten bu örneği verme sebebim de bu. Bence bu tarz eleştirileri belli bir markaya sabitlenmiş değil de genel araba yarışları hakkında BİLGİSİ olanlar atmalı.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 30 fps kendini çok belli ediyor muydu ?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Alternatif rota son çıkan bir çok nfs oyununda mevcuttu. Talha, sen en son hangi nfs'yi sonuna kadar oynadın. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GT_55

    Alternatif rota son çıkan bir çok nfs oyununda mevcuttu. Talha, sen en son hangi nfs'yi sonuna kadar oynadın. :)


    Siz hangilerini oynadınız? Adına ister alternatif rota deyin ister kestirme burada daha geniş bir yol seçeneği olduğundan bahsediyorum. Oyunun dünyası geniş ve size çoklu yol seçeneği sunuyor. Bir yol 2'ye ayrılıp da adına "alternatif rota" dememişler.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n0.pRobLem

    quote:

    Orjinalden alıntı: GT_55

    Alternatif rota son çıkan bir çok nfs oyununda mevcuttu. Talha, sen en son hangi nfs'yi sonuna kadar oynadın. :)


    Siz hangilerini oynadınız? Adına ister alternatif rota deyin ister kestirme burada daha geniş bir yol seçeneği olduğundan bahsediyorum. Oyunun dünyası geniş ve size çoklu yol seçeneği sunuyor. Bir yol 2'ye ayrılıp da adına "alternatif rota" dememişler.

    Shift 2 hariç hepsini oynadım.:)
    Senin bahsettiğin daha çok midnight club gibi mi? Eğer öyleyse haklısın. Çünkü onda sadece bir yola bağlı kalmadan istediğin yoldan gidebiliyordun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT_55 kullanıcısına yanıt
    Midnight Club da güzel bir örnek. Ama her yarış için bu serbestlik söz konusu mu bilemiyorum kısıtlı deneme sürecinden ötürü. Videoda daha açıklayıcı olmamak, daha genele dönük örnekleme yapmamak benim hatam. Kusura bakmayın. Ama edindiğim deneyimle son yılların en başarılı NFS oyunu olabileceğine dair inancım büyük.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.