Şimdi Ara

EASYJET(EDDF-EGLL) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • eveready arkadaşım doğru söylüyorsun aslında bir go around yapılması gerekirdi.sizden öğreneceğimiz çok şey var.arada uğrayın
  • Sevgili i_k_turner, eksik olma.

    Uzun zamandir foruma girmiyordum, gecen gun bir rastlanti sonucu geri dondum. Bu videolari burada paylasma sevkinizin arkasinda iyiye gitme, gelisme arzusunun yattigini dusunuyorum. "Hadi sen in bir video koy" derseniz ben size boyle simulasyon videolari sunamam ama nacizane yorumlar yapabilirim. Bu yuzden yapici oldugu surece bu tur yorumlari anlayisla karsilayacaginizi umuyorum.

    Sahip oldugunuz bu guzel hobiyi daha ileri goturmek size kalmis, belki gercegine de sicrarsiniz kim bilir?
  • Go around ile ilgili bir tavsiye. Go around yapsam mi dediginiz anda go around yapin. Bu kadar basit.

    Inisten supheniz yoksa inin. Varsa pas gecin. Pas gecen ucak tonla olculen miktarda yakit harcar ama simulatorde bedava degil mi nasilsa :)
  • peki bu teknik bilgileri nerden öğrendiniz? yoksa pilotmusunuz
  • Ne diyeceğimi bilemiyorum..
    Ne guzelde eleştirmişsiniz. Bildiğimiz doğruların aslında yanlış olduğunu öğreniyoruz. Gelişmemizde bize çok faydası oluyor.
  • aslında dediğiniz gibi benzin bedava ama sonuçta gerçeklik değil mi amacımız zaten fs passenger kullandığım için fırsat vermiyor.ama dediğiniz gibi bir go around olması gerkiyordu ama burası heatrow peşimde en az 5 uçak vardı inmek için.tekrar dolaşmak zor geldi
  • Hocam şu 2 videoyuda yorumlarsanız kafamda ki yanlışları düzelte bilirim..







  • Selam, iki güzel videoyu izledim. İlk 737 videosuyla ilgili olarak diyebileceklerim şunlar:

    (Öncelikle bu uçağın standart 737'lerden büyük farkları olduğunu gördüm, o yüzden bazı yapılanlar belki de simülasyon için doğrudur ama gerçeğine uyuşmuyor, bunu belirtmek lazım)

    1- Hazırlık safhasında V/S kısmına değer girilmiş, kalkış safhasında V/S'nin böyle bir işlevi yoktur.

    2- Yine aynı sırada hız bölümüne de keyfi bir rakam girilmiş, bu bölüme V2 hızı girilir. Kalkıştan sonra bu kısım otomatik olarak V2+20 hızını gösterir, ilk tırmanma bu hızda gerçekleşir. V2 için kabaca 140-150 diyebiliriz. İlk tırmanma hızı da 160-170 civarı olacaktır.

    3- Kalkışta iniş takımı uzun süre açık kaldı. Pozitif tırmanma ile iniş takımı toplanır eğer amacımız frenleri soğutmak değilse, ki simülasyonda böyle yapıldığını pek sanmıyorum :)

    4- Alçalırken, FL200 gibi, hız bayağı düşüktü.

    5- Tam ayırdına varamadım ama iniş takımları erken açıldı yine sanırım.

    Bunun dışında pilotajın diğer safhalarına da pek değinemiyorum zira tam olarak ne yapıldığı hak verirsiniz ki belli olmuyor.


    İkinci videodaki Dc-10 benim en sevdiğim uçaklardan olmasına rağmen kendisine teknik anlamda yabancıyım. Bu yüzden operasyonu eleştiremeyeceğim ancak gördüğüm kadarıyla iniş takımı doğru zamanda açılmış ve iniş gayet de başarılı olmuş.

    @turner

    Pas geçmek ve iniş trafiğinde geride kalmak maalesef gerçek hayatta da vuku bulan bir durum. Hele Heathrow gibi yerlerde. İniş sırası ve zamanı bellidir ve paralıdır, bunu pas geçerek harcama çekincesi ve yakıt sarfiyatını coşturmak maalesef gerçek hayatta pilotların üzerinde oluşabilen bir baskı. Ne var ki her uçuşta 100'den fazla can taşıyan ve altında en az 30 milyon dolarlık uçak olan bir pilotun gözünü kırpmadan pas geçme kararını vermesi ve verebilmesini sağlamak mühim bir iştir.

    Sevgiler, iyi uçuşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 20 Şubat 2008; 23:34:35 >




  • everady bir soru sormuştum ama yanıt vermediniz pilotmusnuz?gerçekten merak ediyorum cvp vermeme hakkını kullanabilirsiniz
  • ben cevabımı aldım.
  • ucagin inerkenki fifty fourty gibi seslerini iceren paketin adi nedir ?
  • o sesler uçak ile beraber gelen bir pakettir.tabi bu ürünler paralıdır.
  • bu payware paketin adini ogrenebilirmiyim yapimci sirketi ya da ?
  • wilco 737 in command
  • bende 737 pilot in command mevcut ama ses olayi yok desem ?
  • wilco değilmi? olması gerekiyor 400den itibaren saymaya başlar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.