Şimdi Ara

EASYJET(EDDF-EGLL)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Videonu Editledim Böylecikle İzlenme Rekorları Kırma Diye

    Helal Olsun Uçagı İyi İndirmişsinGüzel Kurtarmısın Ama Bence Sen Kendini Geliştir Ondan Sonra Video Çek




  • Harikaymış Uçak Sürüyor Adam Kaptan Ya
  • azadarda senin videolarınıda gördük.Gerçi seninle konuşmamam bile gerekiyor.Ben kendimi yeterince geliştirdiğime inanıyorum.bu iş ile iki senedir uğraşıyorum kimseyede birşey kanıtlamak zorunda değilim.iki ils iniş öğrenip bu işi internet üzerinde uçmaya başlamaya benzemiyor.ben iki senedir kendimi hergün yeniliyorum ama hala daha internet üzerinden uçmaya yeni yeni başladım.
  • Başlangıcat gayet iyi gidiyordunuz. Sonra inanılmaz bir iniş sahnesi gördüm..
    Hangi kaptan sisli havada ils olmadan inerki..
  • Güzel Vid.
  • olayı şöyle anlatiyim ils iniş gerçekleştirdim başlangıçta localizera oturdum alçalmaya başladım pisti 400 feete kadar görmüyordum.Sonra aproach ışıklarını gördükten sonra pistin sağında olduğumu farkettim manule geçip pisti ortaladım.Bu arada rüzgar 38kt idi.Onuda hesaba katarsınız.ilsye fazla güvenmeyin acı sonuçlar doğurabilir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Farcaster $FDOG Airdrop
    geçen ay önce açıldı
    Manifesto destroyed l2Harmony
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: i_k_turner

    olayı şöyle anlatiyim ils iniş gerçekleştirdim başlangıçta localizera oturdum alçalmaya başladım pisti 400 feete kadar görmüyordum.Sonra aproach ışıklarını gördükten sonra pistin sağında olduğumu farkettim manule geçip pisti ortaladım.Bu arada rüzgar 38kt idi.Onuda hesaba katarsınız.ilsye fazla güvenmeyin acı sonuçlar doğurabilir.


    en kötu havalarda bile ils beni pistten hiç saptırtmadan indiriyor.
    Course değerini ile ilgili bir problem olsa gerek...
    Chartlardaki courseler ve fs içerisindeki courselerde sapma olabilir.
  • kapitan zur see kardeşim course öncelikle baktığım şeylreden biridir.bakın rüzgar diyorum
  • 1:)park halindeyken strobe ışıkları yanmaz
    2:)öle pushback olmaz
    3:)inişte rüzgar baya şiddetliymiş ama tabiri caiziyle bodoslama inmişsiniz ön ve arka aynı anda vurmuş
    4:)pisti ortalayamaşsınız işte ben size bunu diyorum rüzgar sizin iyi iniş olağınızı bozar ils inseniz bile
    o yüzden belli bir feetten sonra manule geçme gerekir.
    bu konu biraz uçak indirme yarışmasına döndü
    neyse hayırlı inişler kaptanlar...
  • Ben bu videoyu Thyva nın asil pilotlarına izlettim. Bana dedikleri tek şey Pushback yaparken el frenini indirmeyi unutmuşsun dememleri.
    Strobe light nicin açlılır motor çalıştırılıcağı zaman deyilmi. Biz apu bleed yapıp strobeyi actık. Uçuşta inerken ki sesleri dinlersen otomatik thortle otomatik pilot hep kapatılıyor. Bu inişe bodoslama deyilde yengeç inişi deniliyor. Bodoslama deyil gayet normal bir hızla alcaldım. Wilco kokpiti aşağıya doğru eyik. bu nedenle alçalmayı süratli gösteriyor. Tabi herkesin farklı bir bakış açısı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 20 Şubat 2008; 14:14:13 >
  • Motor çalışıtırılacağı zaman anti collision açılır yani pushback esnasında zaten pushback yaparken hemen dönmüşünüz taxi çizgileri sizin biraz daha geriye gidip dönüş çizgisine kadar gitmenizi gösteriyor.strobe light ışıkları ise piste girerken yakılır landing light ve runway turn off ışıkları ile beraber.100 feetten sonra manuele alsan bile kurtarma şansın %10 bile değil en az 400 feette alınması gerekir manuele. gerçek kokpit videolarını bakarsan görebilirsin.tabi sis durumuna göre.
  • Belliki hocam sizi eleştirdim diye beni eleştiriyorsunuz. Takmayın şimdi ışıklara pushbacka. O ucak wilco airbus , Mcdu sundan hydrolikine kadar oldukça zor bir model. mcdusunu, apusunu, bleedini, hydroliklerini, sid startını rotasını sırayla yapıyorsun. Birde bunları yaparken en iyi acıdan video kayıt yapmaya çalışıyorsuz. Kaldıki bir ışık açık kalmış veya eksik olmuş. Şimdi onu gecelim en son 100 metre kala duyduğumuz ses uçağin gaz kolunu idleye alduığım için geliyor. Yani otomatik pilotu çoktan kapattım. O seni yanıltmasın. P/b yaparken fsx zaten yeterince zorlaştıryor. shift+P -> 2 yaparak cevirmek ızdırap. Bastıktan 100 metre sonra dönmeye başlıyor. Ama ucağim medium olduğu için erken kıvırdı. Alışmışız 330 340 serilerine. onlarda bayagı geri gidip dönmeye başlar. her neyse dedimya herkesin görüşü farklı. Önemli deyil okadar. Ama okdar iyi iseniz online uçmanızı tavsiye ederim. Havada bir trafik daha olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UberJager -- 20 Şubat 2008; 15:08:21 >




  • estafurullah kaptan zur see kardeşim amacım sadece hani birşeyleri düzeltmek kusura bakmayın.ama öle saçma sapan eleştiriler oluyorki inanki yaptığın doğru şeyi yanlış olarak algılamaya başlıyorsun.wilco airbus zor farkındayım bende kullanıyorum o uçakta fonksiyonel sorunlar var anlamdığım şekilde hızlı alçalıyor manuelde bazen saçmalıyor.Benimde yanlışlarım var ama düzletiyoruz eleştirilerle veyahut başkasına sorarak, ama bazı arkdaşlar cıvığını çıkartıyor sözüm onlara.online uçmayı düşünmüyorum turkish ai yeter benim için artık onlineda saçma sapan olaylar başladı.pist başından uçuşa başlayanlar varya kaç defa crash oldum şu hani bildiklerini bilenler yüzünden.kazasız belasız uçuşlar...
  • i_k Turner sende online uç ne olucak. Kapat craslarını thyva nın kesin emri zaten Crasler kapatılacak diye. Gel atc den hizmet al. Benim 1 kez çıktı o bildiklerini bilen cinsten. ATC icabına bakıyor onların. Sıkma canını. ben ofline hiç uçmuyorum hep online. Kotadanda yemez. 1 saate 1 mb harcıyor.
  • yok kardeşim saolasın okul başlıyor 5 gün sonra bu meymenete alıştın mı bırakamıyorsun.Biraz daha video yapıp bir daha yazın çalışmalara başlayacam.tabi vakit bulursam.ama sana kolay gelsin takip ediyorum seni baya iyisin.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: i_k_turner

    azadarda senin videolarınıda gördük.Gerçi seninle konuşmamam bile gerekiyor.Ben kendimi yeterince geliştirdiğime inanıyorum.bu iş ile iki senedir uğraşıyorum kimseyede birşey kanıtlamak zorunda değilim.iki ils iniş öğrenip bu işi internet üzerinde uçmaya başlamaya benzemiyor.ben iki senedir kendimi hergün yeniliyorum ama hala daha internet üzerinden uçmaya yeni yeni başladım.

    benlen konuşma zaten bana çatanı bende çattırırım valla sen ils inmemişsin hiç bir pilot böyle havada inermi canım? sen birde öle bir manevra yapmışsın sanki formüla bir pistindesin
  • Sevgili arkadaslar, sanirim muhim olan hatalari gormek. Seninki boyle, benimki soyle demeyelim isterseniz. Iki iniste de ciddi hatalar mevcut.

    Dilerseniz bir iki hususa aciklik getireyim.

    Ilk 737-300 inisi bir kere olmamaliydi, tereddutsuz bir go-around ornegi.

    ILS ile ilgili olarak, yuksek crosswind varken autoland yapmak tercih edilmemekle birlikte dogru calisan bir ILS size pistin saginda mi ya da cok ustunde mi oldugunuzu bir bakista belli eder. Son bir kac yuz feet gormeniz muhim degil. Son yaklasma kisminda localizerdan 1/3 noktalik bir sapma sizin o inisi go-arounda sureceginizi isaret eder. Glideslope`tan da bayagi cikilmis ayrica, 1.5 noktadan buyuk bir sapmayla yukarida kalmissiniz.

    Ikinci iniste de ilk goze carpan inis takimlari. Henuz localizer bile establish olunmamisken acilmis, normalde glideslope alive ve kesmeye 1-1,5 nokta kalmisken acilmasi gerekir. Yani oldukca erken acilmis videoda.
    En buyuk diger hata da 200 feet AGL civari gaz kesilmesi ki bu irtifada gazi keserseniz ucak piste tam olarak inmez de, duser diyelim. Ama bu kadar kotu hava kosullarinda bu cabanizi olumlu karsiliyorum lakin gercek hayatta tum bu inisler pas gecmeyi zorunlu kilardi...




  • Kirmizi anti collision isiklari motor calistirmadan ve hidrolik kontrol yuzeyleri basinclanmadan once acilir, motorlar kapanincaya kadar yanik kalir. Strobe, yani beyaz cakar isiklar da piste girerken acilir. Strobe ile birlikte inis isiklarini da acarsiniz, inis isiklari sirkete gore degismekle birlikte 10.000 feet gecerken kapanir, alcalirken acilir, pist terkedilince de kapatilir, strobe ile birlikte.

    Runway turnoff, wing, logo isiklarinin kullanimlari firmadan firmaya gore cesitlilik gosterebilir.

    Ayrica ilk iniste gozume carpan bir detay, kalkis ve inis prosedurlerinde ignition switches on pozisyonuna getirilir, motorlarin flameout yani durma ihtimaline karsi onlem olarak. Off pozisyonunda oldugunu goruyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.