Şimdi Ara

Eat6 hakkindaki gorusleriniz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
2
Favori
2.785
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tam otomatik tork konvertörlü + aisin üretimi = sorunsuz,alınabilir
  • Psa grubunun en geç iki yıl içerisinde bu aisin şanzımanın 8 ileri modeline geçeceğini okumuştum ama net bilgi mi bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hemide kamanlı -- 20 Haziran 2016; 9:44:53 >
  • Rüştünü ispat etmiş motor ve artık yaşanan tecrübelerle en mantıklı şanzıman olduğu ortaya çıkan tam otm. Tork konvertörlu şanzıman. Bence şimdi psa modelleri tam alinasi oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c4 grand picasso EAT6 120 beygir araç kullanıyorum.
    8500 km oldu, sorunsuz ve severek kullanıyorum.
    ama daha önce başka markaların otomatiğini kullanmadığımdan karşılaştıırma yapamam.
    vites geçişleri iyi,
    geçiş esnasındaki sarsıntı rahatsız etmeyecek seviyede.
    şehirler arası 100 km de 4.6 lt yakıyor.
    şehiriçi şu anda 6.5 lt.
    kışın 7-8 litre yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derememo -- 20 Haziran 2016; 21:15:33 >
  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    8 ileri otomatik
    1,5 136 hp dizel motor
    1,2 150 hp benzinli motor
    2017 de gelir diye düşünüyordum ama yeni 3008 de duyurulmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 model 301 aracımızın çok dikkatli kullandığımız halde amortisörü patlamış. Aynı yolları ben civic ile geçiyorum yıllardır daha tık yok. Fransız demek kalitesizlik demek..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    8 ileri otomatik
    1,5 136 hp dizel motor
    1,2 150 hp benzinli motor
    2017 de gelir diye düşünüyordum ama yeni 3008 de duyurulmadı

    PSA da mı 1.5 dizele geçiyor hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Birkaç yerde gördüm.1,5 dizel motor geliyor.3008 e gelir diyordum ama açıklanmadı.
    Gerçi şuanki motor-şanzıman diğer markaların 130 beygirli performansını veriyor ama rakamsal güç olarak 120 hp biraz geride kaldı.
    Bekleyelim görelim
    Biraz uzun bir yazı ama bir gözat istersen
    https://hayatinvirajliyollarinda.com/2016/02/07/ilerlemenin-matematigi-peugeot-308-1-6-bluehdi-eat6-t9-lbbh-5/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    8 ileri otomatik
    1,5 136 hp dizel motor
    1,2 150 hp benzinli motor
    2017 de gelir diye düşünüyordum ama yeni 3008 de duyurulmadı

    Üstad verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.Psa grubu cidden ''yarışa geri döndü'' diyebiliriz.
  • hemide kamanlı H kullanıcısına yanıt
    Birşey değil
    Evet,motor-şanzıman-kaliteye ciddi şekilde eğildiler
    1,2 Thp motor kendi katogerisinde engine of the year da yılların lideri 1,4 tsi yi devirdi,lider oldu
    Şanzımanda 8 ileri olursa zf ayarında kusursuz şanzıman olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır 1.2 thp 130 beygir EAT6 şanjmanlı Citroen C4 kullanıyorum. Vites geçişleri EDC'den daha iyi, DSG ile aynı seviyede. Motorun performansı ise müthiş, hem alt devirlerde hem de üst devirlerde canlı ve çok atak. Ayrıca da çok sessiz. Bence bu benzinli otomatik vites kombinasyonu piyasanın en iyilerinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    c4 grand picasso EAT6 120 beygir araç kullanıyorum.
    8500 km oldu, sorunsuz ve severek kullanıyorum.
    ama daha önce başka markaların otomatiğini kullanmadığımdan karşılaştıırma yapamam.
    vites geçişleri iyi,
    geçiş esnasındaki sarsıntı rahatsız etmeyecek seviyede.
    şehirler arası 100 km de 4.6 lt yakıyor.
    şehiriçi şu anda 6.5 lt.
    kışın 7-8 litre yakıyor.

    aracınız dizel mi?
    şayet dizelse benim benzinli jazz ile az çok aynı değerleri yakalamışsınız
    şehir içi 6,5
    şehrilerarası 5 lt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entigin

    2 aydır 1.2 thp 130 beygir EAT6 şanjmanlı Citroen C4 kullanıyorum. Vites geçişleri EDC'den daha iyi, DSG ile aynı seviyede. Motorun performansı ise müthiş, hem alt devirlerde hem de üst devirlerde canlı ve çok atak. Ayrıca da çok sessiz. Bence bu benzinli otomatik vites kombinasyonu piyasanın en iyilerinden.

    Tüketim nasıl?
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Hafta sonu otobanda 100 km sabit hızla klima ful açık araçta 3 kişi 5.2 lt civarında yaktı. Şehir içi 35 km ortalama hızda ise klima açık 7.5 lt civarı yaktı. Araç daha 2000 km'de bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • icemy kullanıcısına yanıt
    Ne yazmış be

    Ama kabul edelim iyi yazmış.

    EAT6'nın sıralı vites atma zorunluluğu olmadığını farketmedim şahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Birşey değil
    Evet,motor-şanzıman-kaliteye ciddi şekilde eğildiler
    1,2 Thp motor kendi katogerisinde engine of the year da yılların lideri 1,4 tsi yi devirdi,lider oldu
    Şanzımanda 8 ileri olursa zf ayarında kusursuz şanzıman olur

    8 ileri olmasından daha iyi bence. Çok fazla vites değişimi şanzımanın ömrünü kısaltabilir. Geçişler ve tepkiler iyi olduğu sürece 8 ileri olmasının pek avantajı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Fırsat buldukça tekrar okuyorum.Motor kodları birbirine karışıyor
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tepkileri geçişleri iyi.8 ileri olması daha düşük devirde vites atmasını sağlar,yakıt ekonomisi getirir.Ama 6 ileride gayet iyi.Tam otomatik olmasına rağmen tüketimi uçurmuyor.Daha iyisi olabilirmi.evet olabilir.Ama ben çok memnunum
  • DMustaine kullanıcısına yanıt
    evet dizel.
    ilk başlarda çok yakıyordu
    hem hava soğuk, hem de rodaj süresi devam ediyordu.
    havalar ısındı ve 8500 km oldu artık, şu anki değerler kabuk edilebilir.
    eski aracım fiat grande punto dizeldi, onda da bu rakamlar yakardı
    ama gene de grand picasso katalog verilerinin çok üzerinde yakıyor.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.